Česká značka Superior představila světu své novinky na příští rok a že jich není málo!!!
Většina značek inovuje své produkty průběžně, maximálně dva až tři modely (rámy) ročně a v takovémto koloběhu ji pak akorát vychází ona nepsaná čtyřletá inovační perioda v rámci celé nabídky. Poslední dobou ovšem s příchodem nových kategorií a zejména elektrokol, která mnohdy kopírují nabídku neelektrických kol, jsou výrobci logicky tlačeni do vyšších obrátek a častějšího obnovování nabídky.
U Superioru se letos rozhodli roztočit inovační kolotoč na opravdu velké obrátky a v rámci modelového roku 2020 představili, co se hlavních kategorií týká, téměř kompletní škálu modelů.
V kostce shrnuto to znamená, že přicházejí čtyři zcela přepracované modelové řady s kompletně novými rámy:
A my si nyní o všech výše uvedených novinkách povíme podrobněji.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Vánoční Adventní kalendář je tady! Už po sedmé! Pojďte si s námi zahrát, objevte radost z... Příspěvek DNK Adventní kalendář 2024 pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Tak jo, poslední tři měsíce jsou tady. Vypadalo to sice jen na dva, protože mě... Příspěvek Z deníčku šílené matky B. – 4. díl. Chutě stejné, ale ty porce! pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Jan a Josef Kohoutové mají v Praze díky Klubu českých velocipedistů svůj pomník...
Celý článek…Chybí vám už „cyklistický“ pohyb a chcete protočit nohy na kole navzdory vrstvě sněhu za okny? Jaké jsou možnosti cyklistického tréninku na doma a jak vybrat to pravé ořechové?
Celý článek…
odpověď na Tina — #8 9,96 Kg celé kolo na XTR. Rám samotný jsem bohužel zvážit neměl možnost.
odpověz na tento komentářZaujímala by ma hmotnosť nového rámu XF so 100mm zdvihom. Nevedel by niekto zistiť?
- na tento komentář reaguje petan — #9
odpověz na tento komentářGeometrie TR verze musí být trochu špatně. S rostoucím zdvihem vidlice na stejném rámu, by se měl Reach zkracovat ne prodlužovat...
odpověz na tento komentářNeměli byste k dispozici geometrii X-Road. Velmi mě to kolo zaujalo, děkuji
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #3 Ďakujem za reakciu, takže vzadu boost, vpredu zrejme nie. To je dosť nešťastné riešenie.
odpověz na tento komentářMně se to líbí hodně. Progresivní, jednoduché, dravé, líbivé. Silničky bez bovdenů, sázka na jednoplacky na MTB. Jednoduchý, čistý vizuální styl.
Akorát nechápu ty úchylné geometrie. Superkrátké zadní stavby s různě deformovanými rámy a k tomu sedlovka s přímým upevněním a sedlem vysunutým dopředu jako na časovkářské koze. Tohle nemůže mít dlouhé trvání, jen krátkodobá vlna, aby byla změna pro změnu a po pár letech budeme zase zpět u normálních geometriíí...
odpověz na tento komentářodpověď na luban — #2 Zadní osy budou boostové, to znamená 148x12 mm.
- na tento komentář reaguje luban — #5
odpověz na tento komentářA čo zadné osi na XP modeloch? 142 alebo 148 mm?
- na tento komentář reaguje petan — #3
odpověz na tento komentářTen plast na tech ebajcich nejak odstává. jinak ta zadni stavba na ten tezky motor nevypada moc pevne..
odpověz na tento komentář