Ač unaven, vydřel mistr ČR Boudný na Šumavě vítězství

Lépe si to Pavel Boudný snad ani naplánovat nemohl. Na Zadově jel první závod v novém dresu mistra republiky XCO a premiéru oslavil vítězstvím na Šumavském MTB maratonu České spořitelny.

Autor: Miloš Lubas
Ač unaven, vydřel mistr ČR Boudný na Šumavě vítězství

Pavel dostal dres českého šampióna až těsně před závodem. I když vyhrál, nebylo to pro něj zdaleka tak snadné, jak možná řada lidí čekala. Boudný při neúčasti týmového kolegy ze "Spořky", Kristiána Hynka, o vítězství bojoval do posledních metrů a jak sám přiznal, bylo hodně vydřené.

Šumavákovi přálo počasí. Nepršelo, když pomineme pár kapek kolem 13. hodiny. Liják se spustil až při vyhlašování vítězů. Ale i přesto byla trať hodně těžká a závodníci přijížděli do cíle pořádně zablácení. "Řada úseků byla hodně podmáčených a v bahně člověk ztrácel síly. Pěkný, ale těžký závod," přiznal stříbrný Petr Dlask, který na Šumavě loni nestartoval.

Kolo pro život - Šumavský MTB maraton České spořitelny 2012

Na trase dlouhé 61 kilometrů s převýšením 1783 metrů se závodilo hned od začátku kvůli atraktivním sponzorským prémiím. Do tříkilometrového stoupání hned po startu na Zadově vletěl s neskutečným tempem Boudný. A vyhrál první tři prémie, na té poslední ho předstihl Venca Ježek. Dá se říci, že na prémiích ostatní školil.

"A pak jsem vyškolil sám sebe," říkal s úsměvem "Bouda", který se poté propadl. "To pekelné tempo mě stálo dost sil. Docela dlouho jsem se z toho vzpamatovával. Klesnul jsem snad na dvanácté místo, měl jsem krizi. Ale naštěstí jsem se z ní dokázal dostat a pak už jsem si jel svůj závod. Ještě, že jsem kluky dojel," líčil pozdější vítěz. Smůlu měl velmi dobře jedoucí Ivan Rybařík, který byl ale vyřazen z dalších boje, když do něj v odbočení na trati neúmyslně narazil Honza Strož.

Kolo pro život - Šumavský MTB maraton České spořitelny 2012 - Pavel Boudný

V závěru závodu, kdy už Boudný jel ve vedoucí skupince, úspěšně atakoval na singletracku. "Věděl jsem, že se bude rozhodovat na těch kořenech. Já mám tuhle pasáž velice dobře najetou ze závodů cross country, tak jsem byl přesvědčený, že si s klukama poradím. Měl jsem výhodu i díky celoodpruženému kolu," popsal jezdec stáje Česká spořitelna-Specialized, který si v závěrečných metrech vytvořil bezpečný náskok před svými pronásledovateli. Druhé místo obsadil Petr Dlask (Madeta Fitness-Specialized), třetí byl Václav Ježek (Alpine Pro-Author).

"V závěru už jsem si věřil, že vyhraju, ale někdy v půlce závodu jsem myslel, že nebudu ani do pěti. Fakt jsem se dost trápil a na vítězství jsem se nadřel. Tělo bylo vyždímaný, protože po mistráku v cross country proběhla nějaká ta oslavička," přiznával s úsměvem Boudný.

Kolo pro život - Šumavský MTB maraton České spořitelny 2012

Blízko k vítězství byl Petr Dlask. "Fakt jsem si věřil, že bych Boudu mohl porazit. Po těch prémiích byl očividně popravenej a já zůstal vpředu s Ivanem Rybaříkem. Nakonec jsme na čele zbyli jen v pěti a docela jsem sázel na spurt. Jel jsem ho ze špice a už to byla trošku křeč. Bouda byl silnější, ale moc nechybělo. I tak jsem rád za druhé místo. Bylo to o kousek, jedeme dál," přiznal jezdec stáje Madeta Fitness-Specialized.

Třetí místo bral Venca Ježek. "Ve spurtu jsme si to rozdali na férovku. Vyhrát by chtěl každý, ale bedna je dobrá. Bylo to o výkonu a na mě zbyla třetí příčka," prohlásil mladoboleslavský biker. Trať byla podle něj těžší než před rokem. "Víc kopců, k tomu to bahýnko. Ale byl to poctivý závod," dodal Ježek.

Kolo pro život - Šumavský MTB maraton České spořitelny

Skvělého závodu na Zadově se zúčastnilo víc než 1000 bikerů. Děti si zde zazávodily na jedné z mála tratí, která vede přímo terénem lesa. Kupodivu to pro mnohé z nich bylo těžší, než překonávání technicky náročných překážek v podobě klád, mostků a dalších umělých překážek. Chvíle před vyhlašováním vítězů okořenil moderátor seriálu Kolo pro život Tomáš Hauptvogel davu diváků před pódiem svým rozhlasovým komentováním TV přenosu dojezdu silničářů na OH v Londýně. A šlo mu to! Před pódiem bylo narváno, a tak si i bikeři na Šumavě užili ve skvělé atmosféře trošku cyklistického závodění z olympijských her : - )
Další závod se jede za 14 dní v areálu Liberec - Vesec. Přijeďte se přesvědčit jak skvělé tratě má závod Ještěd Tour Kooperativy 11.8. 2012! Registrovat on-line se můžete již nyní.

Výsledky - Šumavský MTB maraton České spořitelny 2012 (61 km)
muži:
1. Pavel Boudný (Česká spořitelna-Specialized) 2:14:37 hod.
2. Petr Dlask (Madeta Fitness-Specialized) +3
3. Václav Ježek (Alpine Pro-Author) +13
4. Stanislav Hejduk (Madeta Fitness-Specialized) +25
5. Michal Bubílek (Kellys Bike Ranch) +1:57
6. Jan Hruška (Toyota Dolák) +5:43

Kolo pro život - Šumavský MTB maraton České spořitelny 2012

Ženy: 
1. Anna Krejčová (Ghost MojeKolo) 2:56:54 hod.
2. Denisa Stodůlková (Česká spořitelna-Specialized) +1:55
3. Monika Hrušková (Toyota Dolák) +2:40 min

 Kolo pro život - Šumavský MTB maraton České spořitelny 2012

Foto: Miloš Lubas

Přečteno - 14133x Tagy: pavel boudný kolo pro život
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Kolo pro životL’Etape, Enduroserie, Gravel serie a Kolo pro život. Nabídka je pestrá, KPŽ startuje v sobotu
    L’Etape, Enduroserie, Gravel serie a Kolo pro život. Nabídka je pestrá, KPŽ startuje v sobotu
  2. Kolo pro životKolo pro život roztočí 25. sezonu v Berouně
    Kolo pro život roztočí 25. sezonu v Berouně
  3. Ostatní závodyKolo pro život spouští startovné, láká na 8 závodů i výhodné permice
    Kolo pro život spouští startovné, láká na 8 závodů i výhodné permice
  4. OstatníReagujeme na poptávku a trendy, říká šéf seriálu KPŽ Tomáš Pravenec
    Reagujeme na poptávku a trendy, říká šéf seriálu KPŽ Tomáš Pravenec
  5. Kolo pro životKolo pro život 2024 výrazně zeštíhlí, bude mít 8 závodů
    Kolo pro život 2024 výrazně zeštíhlí, bude mít 8 závodů
  6. Kolo pro životKPŽ Znojmo plné rekordů. Nejvyšší účast, vítěz Skála prolétl trať v průměru 35,5 km/h
    KPŽ Znojmo plné rekordů. Nejvyšší účast, vítěz Skála prolétl trať v průměru 35,5 km/h

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #39 -RL- - vloženo: 01.08.2012 v 10:16:09

    Je zbytečný tohle řešit. Na to jsou jinde kompetentní lidi. Ale jak je v ČR zvykem, každý je velký odborník a všemu rozumí.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #38 LADA - vloženo: 01.08.2012 v 09:40:33

    ZDAR LIDI..1.BOUDA JE BOREC, KTERÝ SMAZAL VŠECHNY 3 NAŠE OLYMPOINIKY NA MR ČR, CHVÍLI PŘED OLYMPIÁDOU V PŘÍMÉM SOUBOJI.2.AROGANCE,AMATÉRISMUS,NEUZNÁVÁNÍ KPŽ JAKO MASOVÉ CYKLISTIKY,NESCHOPNOST CYKLISTIKU DOBŘE MEDIÁLNĚ PRODÁVAT, ZASTUPOVAT,SHÁNĚT PENÍZE NA ROZVOJ TALENTŮ DO STŘEDISEK,TO PROSÍM KRITIZUJTE SMĚREM KE SVAZU.3.BOUDA UKÁZAL DRESEM TĚM VŠEM NADŠENÝM CYKLISTŮM Z KPŽ ŽE JEJICH NEJRYCHLEJŠÍ KLUK JE SCHOPEN MEZI ÚČASTÍ NA KPŽ SI STŘIHNOUT MR ČR XCO,A VŠECHNY TAM SMAŽE.KRISTIÁN TAM NEBYL,JINAK BY BYL DOUBLE.4.PROFESORE,PRINCIPIELNĚ MÁŠ PRAVDU V DODRŽOVÁNÍ PRAVIDEL V ŽIVOTĚ, ALE I PRÁVNIČINA ZNÁ VYCHYLOVÁNÍ OD DANÝCH ZÁKONŮ,PAKLIŽE JE TO KONÁNO V DOBRÉ VĚCI.JINAK NEPOTŘEBUJEME ROZUM A NÁZOR,ČI VLASTNÍ ÚSUDEK,A JSME ROBOTI A NE LIDI...ZÁVĚR BOUDA SUPER,DRES KRÁSNEJ,SVAZ SVRHNOUT,A DNES BUDE KRÁSNĚ TAK VŠICHNI OD POČÍTAČŮ NA KOLA,A PAK DRŽET KLUKŮM MTB NA OH PALCE!!

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #37 Bobeak - vloženo: 01.08.2012 v 09:35:42

    odpověď na profesor — #34 Pane profesore, vy jste ale chudák. Očividně ste nikdy neseděl na kole a ted si tu léčité nějaké svoje komplexy a snažíte se jen srazit výkon druhých.. odpověď na profesor — #34

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #36 Láska a mír - vloženo: 01.08.2012 v 08:40:18

    Už aby skončily prázdniny a pan "profesor" mohl předstoupit před své žáky a opět začít tlachat a poučovat a zase tlachat, protože se zdá, že už má absťák:-) A přesně jak píše "algheroteam" když na kpž startovali v ilegálních dresech JK i JŠ, tak to nikdo neřešil. A když to teď udělají borci ze spořky, tak tady pár jedinců bude donekonečna prskat. Měřte všem stejným metrem...

    1. na tento komentář reaguje DC — #
    2. na tento komentář reaguje DC — #
    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #35 algheroteam - vloženo: 31.07.2012 v 22:32:30

    Lidi už toho nechte! To Vám všem Pavel Boudný tak moc vadí, nebo o co tady jde? Letošní Brdy ze seriálu KPŽ jel i např. Jan Škarnitzl a v jakém jel asi tak dresu... To nikomu nevadilo, nikdo to neřešil. U loňského startu Jardy Kulhavého na KPŽ taky žádný extra drama. A najednou je tady takováhle diskuze. Stojí Vám to za to, já respektuji všechny co jezdí na kole a něco se jim v tom daří.

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #34 profesor - vloženo: 31.07.2012 v 22:20:25

    Žádám o oficialní vyjádření někoho ze spořitelny - předpokládám , že to taky čtou a statečně mlčí. Pane Kořínku můžete nám to vysvětlit ? Proč ? Stálo to za to ?

    Děkuji .

    1. na tento komentář reaguje Bobeak — #37
    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #33 A.Procházka - vloženo: 31.07.2012 v 21:30:52

    V první řadě obrovská gratulace Bouďasovi k titulu, ale pokud má KPŽ všude inzerovány své závody jako maratony pro nejširší veřejnost, neměl by se zde objevovat v mistrovském dresu. Jarda Kulhavý jel u nás letos na Helfštýně mistrovský závod v maratonu samozřejmě v týmovém dresu, protože je Mistrem světa v jiné disciplíně... Je to docela sranda, že máme letošní mužské Mistry ČR v XC a MX, kteří svou mistrovskou disciplínu vetšinově nejezdí..

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #32 Babaja - vloženo: 31.07.2012 v 20:53:35

    http://www.kolopro.cz/Zavod_galerie.php?id=324

    No a můžete zase klábosit :-)

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #31 Babaja - vloženo: 31.07.2012 v 20:42:21

    Pánové,to jste tady mohli řešit už loni.Jestli se nepletu,tak Kulhec jel po MS nejaký Kolopro v mistrovským dresu.A já jim to přeju.Jen ať jsou ti mistři vidět.

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #30 profesor - vloženo: 31.07.2012 v 20:21:18

    odpověď na McBlacky — #27 Bouda ale není hobík ale profík a platí pro něj pravidla UCI a ty musí dodržovat, neboť jsou závazná pro všechny majitele licencí bez vyjímky !!!Jestli si veze nějakej hobík dres mistra universe je to uplně jedno není ničím vázaný - ale Boudný je vázaný pravidlem , které se rozhodl přijetím licence respektovat , ale hlavně i etickým chovaním vrcholového sportovce , ketrý ctí zásady a jediný, kdo má právo jezdit v dresu Mistra republiky při maratonu je Kulhavý . Viděli jste třeba Sausera v dresu Mistra světa na nějakém světovém poháru XCO letos ? Ne neviděli musel by se stydět on je totiž Mistr světa v maratonu atd atd..prostě Spořitelna jen potvrdila svůj nezájem o vrcholový sport a dál mne přesvědčuje , že se jedná jen o marketing zaměřený na hobíky , před kterými se musí Bouda ukazovat v dresu , který patří úplně jinam a na úplně jiné tratě.

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #29 DC - vloženo: 31.07.2012 v 13:19:07

    odpověď na McBlacky — #27 Jestli jede někdo v dresu nějakého týmu, pak je to většinou záležitost týmu (firmy), že chce aby byly jeho barvy vidět a bylo by pak nesmyslné, aby nškoho "popotahoval" či peskoval za to, že není členem týmu a jezdí v jeho barvách. Je to marketing, reklama a to je celé. Mimochodem, stejně se obvykle oficiální dresy týmu liší v drobnostech od těch, co je možno si zakoupit v běžném obchodě. Oproti tomu dres mistra ČR je úplně něco jiného (zde mám dojem, že mícháme jablka a hrušky). Dres uděluje (předpokládám) ČSC (nebo někdo takový) a uděluije ho jako výsadu pouze jedinému cyklistovi v jediné disciplíně za konkrétní rok. Takže snaha ČSC by měla být, aby ho ten dotyčný nosil (nejsem si jist, jestli to není dokonce povinnost) a bylo vidět, že on je v republice pro tento rok Mistr v té dané disciplíně. cyklistika je sice jen jedna, ale i třeba na TdF jezdí mistři své země v silničním závodě v dresu mistra, ale v časovce ho veze mistr časovky a ne mistr v silničním závodě. Stejně jak v jedné reakci někdo psal, že JK jezdí v dresu MS na tréning - proč ne. jasně, ať v něm jezdí třeba pro rohlíky (stejně tak i Bouda v dresu MČR), ale nemůže v něm jet např. závod ve sjezdu, nebo SP v maratonu apod. Prostě pokud závodí, pak by měl mít dres té dané disciplíny. nebo snad existuje nějaký MS v tréninku?? neexistuje - kdyby existoval, pak by JK v dresu MS v XC na trénink měl jezdit v dresu týmové příslušnosti (to je extrém, ale v extrému se obvykle potvrdí či vyvrátí pravdivost výroku - jak nás kdysi učili ve škole).

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #28 ronnie1458 - vloženo: 31.07.2012 v 12:41:21

    ... přesně jak psal p. Pól, celý problém je v tom, že svaz hrubě nezvládl rozvoj horské cyklistiky a maratony jsou mimo a z toho vzniknul tenhle bordel kde co je v kalendáři a není a kde co platí a neplatí ... Kdyby byl normálně fungující svaz jako v civilizovaných zemích, tak se debatujeme o důležitějších věcech ...

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #27 McBlacky - vloženo: 31.07.2012 v 11:23:15

    Já měl za to, že seriál KPŽ není v kalendáři UCI a aby na něm mohla startovat kategorie Elite má výjimku od svazu.

    V tom případě by to mělo být úplně fuk co kdo vozí. Když to vezmeme do extrému, budete tady řešit desítky hobíků v dresech ProTour teamů? Už jsem viděl i repliku dresu mistra světa (KPŽ Karlštejn 2012).

    Bouda je borec a zaslouží si uznání a ne pitvání jestli jel ve správný lycře nebo ne.

    1. na tento komentář reaguje DC — #29
    2. na tento komentář reaguje profesor — #30
    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #26 Zdeněk Pól - vloženo: 31.07.2012 v 10:33:18

    odpověď na Martin Bali-Jenčík — #20 Martine, v tomhle případě je délka trati irelevantní. Otázka je, zda ČSC vůbec delegoval rozhodčí(ho). Každopádně, pravidla platí, s rozhodčím za zády nebo bez něj.

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #25 Zdeněk Pól - vloženo: 31.07.2012 v 10:26:16

    odpověď na jaczub — #23 Konkrétně pravidlo ohledně mistrovských dresů není výplodem ČSC, nýbrž UCI, které ale jakožto členská organizace musí respektovat. Každý se přece může rozhodnout, zda vstoupí do organizace, jejíž pravidla předem zná. Nebo zda vystoupí, pokud mu daná pravidla nevyhovují. Znovu opakuji, z mé strany tahle debata nesměřuje ke kritice Boudného "prohřešku", spíše k objasnění, o co tu vlastně jde.

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #24 Pajann - vloženo: 31.07.2012 v 09:35:34

    odpověď na jaczub — #23 Tak ono jde o to, že třeba - příklad - vítěz MČR v badmintonu by mohl být v dresu MČR na volejbale...

    Obdivuju Boudu a nemám nic proti nikomu, ale pravidla by se měla dodržovat, ať je to jakkoliv...

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #23 jaczub - vloženo: 31.07.2012 v 08:52:22

    odpověď na profesor — #22 Ok, a co takhle se zamyslet nad temi pravidly? CSC vymysli bludy - ale je potreba je dodrzovat! Osobne nechapu, proc by ten ktery zavodnik nesmel jet v dresu mistra(republiky, Evropy, sveta,...) - pokud ho zaslouzene ziskal. A je jedno jestli je to XCO, nebo XCM, pripadne kterakoliv jina cyklisticka disciplina. Vzdyt se rika, ze cyklistika je jen jedna. Ostatne je to i prestiz samotneho svazu a nejen zavodnika - preci by i svaz mel byt hrdy na to, ze ten ktery zavodnik ma na sobe pri zavode dres mistra republiky. I to je svym zpusobem reprezentace a rozhodne v tom nevidim nejakou dehonestaci dresu/titulu. Spis naopak...

    1. na tento komentář reaguje Pajann — #24
    2. na tento komentář reaguje Zdeněk Pól — #25
    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #22 profesor - vloženo: 31.07.2012 v 08:44:56

    odpověď na cykloman — #21 Je to o tom dodržování pravidel ať už ve sportu nebo mimo něj - pokud se v této společnosti bude neustále tolerovat překračování pravidel , zákonů a je jedno jestli to začíná neoprávněným nošením dresu v jiné disciplíně nebo , kouřením tam kde se to nesmí, pouštění psů bez vodítka a košíků, ježdění na čtyřkolkách po chráněných oblastech až po korupci - budeme tam kde jsme - v prdeli na konci světa kde kyselé ksichty , arogance převládají nad slušným chováním a úctou .

    1. na tento komentář reaguje jaczub — #23
    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #21 cykloman - vloženo: 31.07.2012 v 00:08:29

    co tu porad resite?!?! Jestli nekdo jel nebo nejel na kole pro zivot v dresu by melo byt vetsine lidi u zadku. Proste bouda vyhral MCR a dostal dres a ma radost. Kdo z vas by tuto radost nemel?! To jestli si ho zaslouzi nebo ne by ste vubec nemeli resit. V danem zavode meli nekteri smulu a nekteri ne a tak to dopadlo. Je to sport a tak to je. Reci ze si ho Jara zaslouzi vic jsou jen trapny za prdeny cesky kecy ktery nikam nevedou.

    Lidi by si meli zacit vsimat vic sebe nez ostatnich a hlavne prestat zavidet "profikum" protoze ve vetsine pripadu neni co. Budte radi ze se nekdo z nich na KPZ ukaze protoze toto dava zavodum punc nejake vaznosti a serioznosti a pro ne je to dalsi moznost jak si neco malo vydelat protoze ve vetsine pripadu tyto lide nevydelavaji ani polovinu co vy. Vycitat temto lidem ze se na KPZ ukazuji je vase ubohost, trapnost a nejspis i kus zavisti. Nechapu kde se toto vsechno mezi cyklistama bere, clovek ktery se v CR rozhodne zivit cyklistikou by mel mit uznani a podporu, ze se do neceho takoveho pustil nez aby ho lide porad kritizovali a nadavali.

    Misto kritizovani samotnych zavodniku by prospelo nasi cyklistice kdyby vsichni lide zacali neco pro nasi cyklistiku delat a kdyz uz tak zacit na svazu popr. podporou mladych cyklistu. Kdo z vas dela neco pro cyklistiku? blbe kecat to umi kazdy

    1. na tento komentář reaguje profesor — #22
    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #20 Martin Bali-Jenčík - vloženo: 30.07.2012 v 23:52:22

    odpověď na Zdeněk Pól — #18 Spíš si myslím, že výjimky v tomto ohledu neexistují, a přítomný rozhodčí by neměl pustit na start závodníka v dresu, který mu v dané disciplíně a kategorii nepřísluší nosit. Zda udělal(a) chybu rozhodčí, závodník, či jeho tým, ať už vědomě či nevědomě, toť otázka.

    Problém je, že na závodech horských kol dlouhých desítky kilometrů, a kterých se účastní stovky až tisíce lidí, je dost těžké kontrolovat dodržování všech pravidel. "Píská" je většinou víc než jeden "sudí"?

    Každopádně zastávám názor, že k dresům národním a mistrovským by se mělo chovat s patřičnou úctou a respektem.

    1. na tento komentář reaguje Zdeněk Pól — #26
    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #19 Zdeněk Pól - vloženo: 30.07.2012 v 23:16:36

    odpověď na Jaroslav Aster — #15 Abychom byli úplní, zde jsou platné směrnice ČSC vztahující se k dané problematice... http://www.ceskysvazcyklistiky.cz/pdf.php?file=files/administrativa/128_provadeci-pokyny-web.pdf a http://www.ceskysvazcyklistiky.cz/pdf.php?file=files/administrativa/123_smernice-pro-zarazeni-krajskych-zavodu-do-kalendare-csc.pdf

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #18 Zdeněk Pól - vloženo: 30.07.2012 v 23:12:00

    odpověď na Martin Bali-Jenčík — #16 Ano Martine, pakliže je závod zapsán v kalendáři Jihočeského svazu cyklistiky, vztahují se na něj pravidla ČSC/UCI. Pak se shodujeme na tom, že platí varianta a) nebo jsem Tě špatně pochopil?

    1. na tento komentář reaguje Martin Bali-Jenčík — #20
    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #17 Zdeněk Pól - vloženo: 30.07.2012 v 23:07:49

    odpověď na Jaroslav Aster — #15 Máte úplnou pravdu, v panujícím zmatku je možná i tato varianta, respektive je možné úplně cokoli.

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #16 Martin Bali-Jenčík - vloženo: 30.07.2012 v 22:56:39

    odpověď na Zdeněk Pól — #14 ... a pak existují ještě krajské kalendáře, kam organizátoři těchto a podobných závodů své akce většinou zapisují. Takže např. KPŽ na Zadově je součástí kalendáře Jihočeského svazu cyklistiky ČSC. (jak prosté a jednoduché)

    Co se týká nošení dresů národních šampionů, příslušná pravidla UCI říkají: "National road, track, cyclo-cross, mountain bike, BMX, trials and indoor cycling champions must wear their jersey in all events in the discipline, speciality and category in which they won their title and no other event."

    Závody KPŽ by měly být dle klasifikace ČSC disciplínou 1/2 XCM. V té se žádný český, evropský ani světový šampionát nepořádá, takže by v nich nikdo neměl startovat v mistrovských dresech např. vyhraných v XCM nebo XCO.

    Na to by měl dohlížet dle mého názoru delegovaný svazový rozhodčí. Ovšem, jestli existují pro KPŽ výjimky, to nevím.

    P.S.: Nejsem povolanou autoritou, jen jsem si chvilku "zagoogloval" v pravidlech a svazových stránkách. Pokud má někdo problémy s výkladem pravidel, nechť si místo nesmyslného diskutování ve webových fórech zavolá do Aigle, Motola nebo na krajské svazy. :-)

    1. na tento komentář reaguje Zdeněk Pól — #18
    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #15 Jaroslav Aster - vloženo: 30.07.2012 v 22:54:53

    odpověď na Zdeněk Pól — #13 Nevidím v dokumentu nic co by vaši implikaci bodu a podporovalo. Vaše implikace byla ve tvaru, byla udělena vyjímka pro kolopro od ČSC => pak na kolopro musí dodržovat všechna pravidla ČSC, včetně dresu. Nepřu se s váma o to, zda kolopro má nebo nemá vyjímku a pan Boudný tam mohl či nemohl startovat, ale zajíma mě zda opravdu platí ten bod a. Pokud neplatí, tak může existovat další možnost a to ta, že byla udělena vyjímka a závod nemusí dodržovat všechna pravidla ČSC. Pak vaše tvrzení, že Pavel Boudný konal nesprávně v každém případě by bylo nepravdivé.

    1. na tento komentář reaguje Zdeněk Pól — #17
    2. na tento komentář reaguje Zdeněk Pól — #19
    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #14 Zdeněk Pól - vloženo: 30.07.2012 v 22:06:57

    Kalendář ČSC MTB 2012 naleznete zde... http://kalendar.cyklovysledky.cz/Kalendar_zavodu_2012.15.6.xls

    1. na tento komentář reaguje Martin Bali-Jenčík — #16
    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #13 Zdeněk Pól - vloženo: 30.07.2012 v 22:05:30

    odpověď na Jaroslav Aster — #12 Například... http://www.ceskysvazcyklistiky.cz/pdf.php?file=files/administrativa/93_licencni-rad-csc-2012.pdf ustanovení II.2.

    1. na tento komentář reaguje Jaroslav Aster — #15
    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #12 Jaroslav Aster - vloženo: 30.07.2012 v 22:02:13

    odpověď na Zdeněk Pól — #11 Můžete k bodu a dát nějaký odkaz, který by vaši implikaci podporoval?

    1. na tento komentář reaguje Zdeněk Pól — #13
    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #11 Zdeněk Pól - vloženo: 30.07.2012 v 21:48:32

    Není to zrovna nejpodstatnější téma, ale fakt je ten, že buď pravidla ČSC platí, a pak tedy všechna, nebo zkrátka neplatí. Pokud je Boudný mistrem ČR (pravděpodobně) je i držitelem licence ČSC a jako takový se nesmí účastnit závodů mimo kalendář ČSC. Pokud tedy startuje v KPŽ, pak... a) byla KPŽ svazem udělena výjimka a tedy vztahují se na KPŽ pravidla ČSC, včetně těch ohledně dresu mistra ČR nebo b) KPŽ stojí mimo kontrolu ČSC a pak Boudný porušil pravidla. Pavel tedy nekonal správně v žádném případě, ovšem chyba je především v motolském chaosu.

    1. na tento komentář reaguje Jaroslav Aster — #12
    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #10 dodo - vloženo: 30.07.2012 v 21:40:40

    odpověď na Taka — #3 Aby se ti líp zvracelo: mám z důvěryhodných zdrojů, že pod elasťákama měl Boudný červený trenýrky s lampasama!!! A na svazu o tom nemají ani potuchy!!!

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744