Celkem sedm dní chránila přilba Force Neo hlavu lídra letošní La Vuelty! Designově velmi povedenou helmu jsme měli možnost vyzkoušet...
Česká značka Force, která patří do portfolia společnosti KCK Zlín, o sobě dává stále častěji najevo. A to nejen mezi amatérskými cyklisty, ale také mezi profíky. Velkému cyklistickému nadšenci a fandovi Daliboru Kmentovi, jenž za značkou Force stojí od samého začátku, se už vloni splnil velký sen. Přilby a brýle Force byly vidět na Tour de France a letos v srpnu ji Nor Odd Christian Eiking vezl celkem sedm dní jako lídr slavné Vuelty. A i přesto, že se jedná o přilbu určenou zejména na silnici, rozhodně se hodí i do terénu. Vzhledem k tomu, že jde o velmi zajímavý kousek, ať už z pohledu designu, upínacího systému nebo cenovky, představujeme ji i vám. Neměli jsme ovšem k dispozici červenou jako Eiking, ale bronzovou. A to hned v barevném spojení s brýlemi Force Sonic.
Přilba Force Neo byla novinkou letošní kolekce a v té nadcházející je znovu, a to vylepšená o bezpečností prvek MIPS. Neo se vskutku může pyšnit osobitým designem, základem jsou rovné linie, jež dávají helmě hlavně při čelním pohledu hodně zajímavý vzhled a originální vzhled. Na první pohled upoutá jednoduchý a čistý design, spojující aerodynamiku a zároveň tolik žádoucí odvětrání.
O něj se na přilbě stará celkem 24 ventilačních otvorů. Skořepina prošla mnoha testováními, a tak splňuje i přísné požadavky na její aerodynamiku. Velmi praktickým prvkem je i síťka, která slouží jako ochrana proti pronikáni hmyzu. Síťka je součástí výstelky, která je pochopitelně vyjímatelná. Lze ji také vyměnit, prodává se totiž také samostatně.
U upevnění výstelky jsme shledali asi jedinou vadu na kráse celku. V přední části se totiž shrnovala do průduchu a do čela tak tlačil tvrdý okraj přilby.
Force Neo nabízí vedle dostatečné vzdušnosti také dostatečnou pevnost. Přilba je vyrobena prověřenou InMold technologií, tedy vstřikováním pěny do plastové skořepiny, kdy tvoří jeden celek. Plastová skořepina, která dává přilbě barvu, má matnou úpravu, design oživuje černý pruh, ten je spojujícím prvkem pro všechny barevné varianty.
Obvod hlavy se upravuje stahovacím kolečkem, které lze snadno ovládat jednou rukou. Spodní část stahovacího systému, která se dotýká hlavy, je vylepšená měkkou pěnovou podložkou. Jako velmi účelné jsme shledali možnost vertikálního nastavení v opravdu velkém rozsahu. Takový fakt ocenila i naše "modelka" Viktorie, která si svůj cop mohla jednoduše protáhnout mezerou mezi mezi kolečkem a tělem přilby.
Kromě výhody pro dámy totiž nabízí systém i výrazné "prohloubení" jinak relativně mělké přilby, a tudíž lepší obepnutí kolem hlavy.
Co se nám líbilo hodně, bylo zapínání pod bradou. Klasika na přezku doznala změny, přilba Neo má zapínání na magnetickou přezku Fidlock, což je uživatelsky velmi komfortní. Tento systém je zároveň pevný a bezpečný.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Voda s citronem je vynikajícím nápojem, který si zaslouží místo ve vaší každodenní rutině, nejen...…
Celý článek…Koloshop jako jeden z největších českých internetových shopů, který má také prestižní prodejnu v Novosedlicích, otevřel...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
odpověď na Cannonbiker — #1 Ohromil jsi nás nejen svým "moudrem", ale i pravopisem:-) Tak už to bývá, že lidé chtějí napsat něco strašně chytrého, ale vypadají jako blbci.
odpověz na tento komentářForce je pro mně synonymem levného šuntu.
- na tento komentář reaguje tntbiker — #2
odpověz na tento komentář