Germáno ty Krále neděláš? Co Vy na to pane prezidente?

Nevím, nevím, nedělám.... Letošního Krále si vzal do parády Český svaz cyklistiky. Zatím to vypadá na dobře utajovanou akci. Napsal jsem proto otevřený dopis prezidentu ČSC...

Autor: Jan Němec
Germáno ty Krále neděláš? Co Vy na to pane prezidente?

Nebýt mnoha dotazů ze stran závodníků, cyklistických osobností a dokonce také potenciálních sponzorů letošního slavnostního vyhlašování nejlepších českých cyklistů Král cyklistiky, by tento otevřený dopis nikdy nevzniknul. Vlastně ne, ještě jsem zapomněl na jeden důvod, na jednu školu života: tento text by nikdy nespatřil světlo světa, nebýt osobních jednání se sekretářem ČSC panem Slavomírem Svobodou...  


Praha 5.11. 2013

 

Vážený pane prezidente Štetino,

dovolte mi vyjádřit znepokojení nad průběhem příprav slavnostního vyhlášení nejlepších českých cyklistů Král cyklistiky 2013.

Jak jistě víte, uplynulé dvě sezony se akce zhostila firma Cycling Media s.r.o., jejíž jsem majitelem, jednatelem a vlastně i prezidentem… Krále cyklistiky jsme pořádali zejména z toho důvodu, aby se cyklistický večer pozvedl na důstojnější úroveň. Netvrdím, že bylo vše stoprocentní a dokonalé. Nicméně si dovolím konstatovat, že to byly ročníky, které Krále cyklistiky rozhodně povýšily, obohatily a revitalizovaly. Vedou mě k tomu reakce mnoha zúčastněných a mediální výstupy, které nikdy předtím nebyly v takovém záběru a výši. Jako prezident společnosti, která akci pořádala se za nic stydět nemusím.

Ještě jednu poznámku k loňsku: dostali jsme děkovný dopis od prezidenta Slovenského svazu pana Petera Privary a další, asi desítku mailů s poděkováním od hostů a partnerů. Z Českého svazu cyklistiky se ale neozval nikdo. Ani připomínka, ani kritika, ani poděkování. Od pana Svobody či Holečka ani omluva za to, že nedorazili, byť byla jejich účast potvrzená a dokonce měli i předávat ceny nejlepším cyklistům…..!

Ale to bylo vloni. Letos se naše firma znovu ucházela o pořadatelství. Pan sekretář Svoboda nám, vzhledem ke 130letému výroční ČSC, dal náročné a zavazující podmínky: uspořádání KC 2013 ve Španělském sále Pražského hradu a společné vyhlášení nejlepších cyklistů  ČR a SR. 

Byla to výzva, šli jsme do toho. Motivací nám byly pozitivní ohlasy a partnerské návrhy. Naši nabídku jsme zpracovali s nejlepším vědomím, byť podmínky nesplňovala zcela, byli jsme totiž toho názoru, že opulentní zázemí Hradu není třeba. Začátkem března jsme pak požádali pana Svobodu o schůzku, abychom mohli nabídku konzultovat a popřípadě se domluvit na úpravách.  Bohužel až do začátku května na nás pan sekretář neměl čas! Dva měsíce si nedokázal najít 30 minut času. Na květnové schůzce jsme museli na pana Svobodu 45 minut čekat. Dorazil bez omluvy, jak jinak. Bylo nám oznámeno, že naše nabídka nesplňuje představy a že naše pojetí Krále cyklistiky není dostatečně důstojné 130letému výročí. Prosím, s tím jsme neměli nejmenší problém, byla to otevřená hra. Pan Svoboda nám také oznámil, že má dalších několik zájemců o pořádání KC 2013, mezi kterými byl údajně i pan Kováč /šéfmanažer týmu Etixx Ihned/.

Nyní se dostáváme k meritu věci. Věřím, že se jako prezident ČSC staráte o to, co a jak vaše firma dělá. Jsem si jist, že se také zajímáte o výsledky českých cyklistů, a tak jste nemohl nezaznamenat letošní vynikající úspěchy. Ať jde o Machačovou, Ježka, Königa, Štybara, Nash, Königa, Cinka, Bárty, Kelemena, Kulhavého, Bíny nebo Kreuzigera. Jistě že ano…. Proč tedy není ani jeden ze jmenovaných obeznámen s datem a místem konání letošního slavnostního večera Král cyklistiky? Nezlobte se, ale znáte ho vůbec Vy?

Prezident ČSC předává už potřetí za sebou Jaroslavu Kulhavému korunu pro nejlepšího českého cyklistu roku

Jsem z toho velmi smutný, neboť nabývám stále silnějšího pocitu, že pan Svoboda zkrátka nemluvil pravdu a hraje prazvláštní hru s cinknutými kartami, jejíž jsme jen nerovnocení partneři.  Pan Kováč o Králi cyklistiky neví vůbec nic a s panem Svobodou  o akci prý nikdy nemluvil….? Jak si máme všechny tyto informace přeložit?

Pan Kopecký ze spřátelené společnosti Sport Marketing Media s.r.o., který je zřejmě zodpovědný za organizaci oslav kulatého výročí československé cyklistiky a tedy i Krále cyklistiky, přesvědčil o svém organizačním umu  mnoho návštěvníků letošní výstavy For Bikes s prázdným stánkem ČSC. Obávám se, že prázdný bude i letošní Král.

Na svazovém webu a ani na oficiálních stránkách www.kralcyklistiky.cz se toho člověk totiž mnoho nedozví, respektive se možná jen zamyslí nad partnery akce, kterými jsou např. nic neříkající firmy Cyklomarketink nebo Česká marketingová.  Zavádějící informace a převzatý text z oslav 120letého výročí ČSC jsou opravdu ostuda. Poslední informace z roku 2003? Neměla česká cyklistika o drobítek více úspěchů i po tomto roce? Štybar, Kreuziger nebo teprve druhé olympijské zlato českého cyklisty - Kulhavého?

Otázkou je, proč Krále cyklistiky společnost Sport Marketing Media s.r.o. vůbec pořádá? Je to důstojné poděkování českým reprezentantům a partnerům české cyklistiky nebo vlastní obohacení? Co Vám z výše uvedeného vychází? Jistě nejen mě by zajímal Váš názor, neboť výše uvedené je i Vaší vizitkou.

Děkuji.

S pozdravem,

Jan Němec


 

Dyk vono to ňák dopadne..... Českým cyklistům přejeme hodně zdaru! 

Foto: Michal Červený

Přečteno - 31921x Tagy: král cyklistiky
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Ostatní závodyKrálovna cyklistiky Kristýna Zemanová: "Je to skvělý pocit, teď už ale cílím na Tábor."
    Královna cyklistiky Kristýna Zemanová: "Je to skvělý pocit, teď už ale cílím na Tábor."
  2. OstatníČesko má další Královnu cyklistiky, vítězství v anketě slaví Kristýna Zemanová
    Česko má další Královnu cyklistiky, vítězství v anketě slaví Kristýna Zemanová
  3. OstatníKdo získá korunu pro Krále cyklistiky? Sledujte dnes večer živě v ČT
    Kdo získá korunu pro Krále cyklistiky? Sledujte dnes večer živě v ČT
  4. OstatníNejlepšího cyklistu roku - Krále cyklistiky 2023 - poznáme za 14 dnů
    Nejlepšího cyklistu roku - Krále cyklistiky 2023 - poznáme za 14 dnů
  5. OstatníČesko má po třech letech znovu Královnu cyklistiky
    Česko má po třech letech znovu Královnu cyklistiky
  6. OstatníKrál cyklistiky 2022 bude znám příští týden, favorité jsou dva
    Král cyklistiky 2022 bude znám příští týden, favorité jsou dva

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #42 Zdeněk Pól - vloženo: 08.11.2013 v 19:43:41

    odpověď na Princezna — #38 Specialized není partnerem Krále cyklistiky 2013. Zdeněk Pól, marketing manager, Specialized Europe B.V.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #41 Ruda z Fr. - vloženo: 08.11.2013 v 19:30:28

    Germáno nebo Němec, je to úplně jedno. Rozhodně už to není ten kluk co drží slovo a peníze jsou u něj až na prvém místě. Jinak těch co rádi přispívají nebo přispívali na MTBS bylo několik, jen skoro vždycky skutek utek nebo sliby jsou chyby. Rozhodně to není jen Němec, Bureš, Červený, Gladič ... atd.

    Zadarmo ani kuře nehrabe a když se to dá podojit, tak proč ne.

    Kašlete tady na to a i na celého Krále !

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #40 Martin Bali-Jenčík - vloženo: 08.11.2013 v 19:29:35

    odpověď na Princezna — #35 Jen malou poznámku pro fanoušky portálu Justice.cz. Galavečer k výročí 130 let cyklistiky pro ČSC zabezpečuje (bohužel opět) společnost Sport Media Marketing s.r.o. Ta má dle aktuálního výpisu z OR jen jednoho společníka (s bydlištěm kdesi v paneláku v Mladé Boleslavi) - což je přesně čtyřikrát méně než Cycling Media s.r.o. (pořadatel Krále cyklistiky 2011 a 2012).

    Je škoda, že ČSC se - co se pořádání KC týká - vrací po dvou vydařených a důstojných ročnících zpátky do doby temna. Je holt třeba dělat karate a sehnat nevysychatelné penězovody typu ČEZ, aby bylo zčeho odkládnět...

    1. na tento komentář reaguje Právník — #44
    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #39 Princezna - vloženo: 08.11.2013 v 19:29:15

    odpověď na Broňa — #37 Do tepla letím pracovně za peníze zaměstnavatele. Takže než sem začneš psát své mozkové výplody tupce, nejdřív se zeptej proč a kam jedu.

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #38 Princezna - vloženo: 08.11.2013 v 19:27:02

    odpověď na Broňa — #36 Tak naposledy, nevím jestli zrovna ty to pochopíš, asi ne:-) Přečti si můj příspěvek a v něm se to dočteš. K tvému překvapení. Také se dočteš, že si myslím, že je možné, že Specialized se objeví na KC i letos. Pokud se domluví s pořadatelem. Jestli spolu jednají samozřejmě nevím. A mě je vlastně i jedno kdo dělá a kdy KC. Takže nevím proč bych měl psát někomu nějaký dopis. Nazval jsi mě debilem a tak jsem jen napsal pro své tvrzení argumenty. Ty jsi žádné argumenty, že MTBS dělá více jak dva lidi, nedal.Ty mé argumenty asi nepochopíš. Pokud se ti tento text zdá příliš složitý, požádej své okolí ať ti to vysvětlí. Příště se neptej na to, co už jsem napsal.Měj se hezky.

    1. na tento komentář reaguje Zdeněk Pól — #42
    2. na tento komentář reaguje Broňa — #43
    3. na tento komentář reaguje Reny — #52
    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #37 Broňa - vloženo: 08.11.2013 v 19:23:23

    No, takže z posledního vyjádření "Princezny" je zřejmé, že jde o "muže". Potom je mi tohoto člověka líto, jelikož patrně trpí vážnou psychickou poruchou rozdvojením osobnosti a nebo si tento pán ještě nebyl schopen uvědomit, zdali je muž či žena. Potom je to velmi špatné. :D Nicméně, ať už je to jakkoliv, pan Princezna má patrně spousty informací. Asi bychom se měli začít bát tohoto individua :D V neposlední řadě nám pan Princezna chtěl sdělit, tím že odlétá do tepla, že se má opravdu dobře a peníze pro něj nejsou problém. Tak už jen zbývá popřát příjemný let! :D A dobrá rada nad zlato, hlavu mezi kolena, až bude letadlo padat :D :D

    1. na tento komentář reaguje Princezna — #39
    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #36 Broňa - vloženo: 08.11.2013 v 19:08:33

    odpověď na Princezna — #27 Prosím Tě, "Princezno". Zkus nám tady všem objasnit, jakým způsobem jsi zjistila, že v MTBs jsou zaměstnáni pouze 2 lidé. :) Patrně využíváš nějakých speciálních fíglů, jak toto zjistit. Opravdu mně to zajímá :) Za další značka Specialized je, jak jsem psal už dříve, hlavním partnerem České cyklistiky, tedy národního týmu. To znamená, že by bylo velmi špatné, kdyby na vyhlášení nebyl, na tom není zcela nic zarážejícího :) Za další, zkus, prosím, za nás všechny napsat dopis na ČSC, kdy se tedy koná Král cyklistiky. Určitě Ti odpoví :D A jestli to víš, tak nám to, prosím, sděl, buď té dobroty. :) A na konec, rád bych se zeptal. Když takto šťouráš a hledáš kdejakou informaci. Tak si projeď můj profil a pevně věřím, že zjistíš, jestli jsem muž či žena. :D Tak snad se dočkáme Tvých odpovědí a věřím, že budou přímé a ne jen okecávání nesmyslu, ty chytrá Horákyně ;)

    1. na tento komentář reaguje Princezna — #38
    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #35 Princezna - vloženo: 08.11.2013 v 18:50:23

    odpověď na germano — #34 Také mi to nedá milý Germáno, zřejmě pane Němče.Je to váš problém, ale opravdu nechápu z jakého titulu se pídíte kdo ví o akci, která s vámi nemá letos nic společného.Ale opakuji, že to je váš problém. Nemusíte se rosit nad tím že si dá někdo práci s tím, aby si zjistil kdo je vůbec kdo. Není třeba vytvářet nějaké záhadné teorie. Pokud si přečtete diskuzi, tak zjistíte kde začala diskuze o tom, kolik lidí je Cycling Media, potažmo MTBS. Začalo to tím, že jsem poukázal na to že MTBS jsou v podstatě dva lidi a to není mnoho na uspořádání náročné akce, jako je KC. A protože mě tu kdosi nazval debilem, že vás je nevím kolik, tak jsem se podíval do rejtříku, protože jsem zvyklý na interentu vyhledávat a Justici zná každý. Hledal jsem další argumenty pro svá tvrzení. A tam jsem si to prostě přečetl včetně účetní uzávěrky ze které lze vyčíst lecos. A že jste dva se musí dovtípit každý pozornější čtenář MTBS, což já občas s ohledem na mé hobby jménem cyklistika jsem. Jsem zvyklý si i přečíst autora. I u knih a novinových článků:-)A pokud se tu opakují z 99% pouze dva autoři: Petr Bureš a Jan Němec, tak i trouba pochopí, že MTBS více lidí nedělá. S výjimkou občasných fotek někoho třetího. A že stránky vám dělá jiná firma a ne vlastní programátor si lze odvodit třeba přímo z vašich stránek kde je na tu firmu odkaz. Myslím že byste se neměli stydět že jste jen dva. Děláte opravdu dobrou práci a je to dobré čtení. Až na ten váš divný dopis, ze kterého jsem se málem rozplakal. Trochu bych ale váhal nad testy kol, kde se sice píše testovali jsme, jezdili jsme, ale je jasné, že to vše dělá jeden člověk jménem Petr Bureš, který je pod každým testem podepsaný. A je tak otázkou věrohodnost a kvalita všech testů pouze od jednoho člověka. Jistě, jednou za čas tu někdo další něco napíše...opravdu občas. Jsem jen pozorný čtenář, možná pozornější než zdejší diskutéři, kteří plácají páté přes deváté. Na to co lze na internetu vyčíst a potvrdit si názor je potřeba IQ asi tak 50:-) Mějte se hezky, brzy ráno odlétám do teplých krajů. Kolu zdar!

    1. na tento komentář reaguje Martin Bali-Jenčík — #40
    2. na tento komentář reaguje Kurri_22 — #47
    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #34 germano - vloženo: 08.11.2013 v 17:40:06

    odpověď na Princezna — #27 Nedá mi to milá Princezno..... začnu od konce..... Proč není nikde ani čárka o KC2013 se neptám zde v diskusi, nýbrž v dopise panu Štetinovi. Četla jsi to vůbec?

    A právě, že nikde není ani čárka, dovolil jsem se výše uvedené psaní zaslat. Před 20 minutami jsem osobně hovořil s Janem Bártou: "Ne, o letošním Králi cyklistiky se mnou nikdo zatím nemluvil. Nevím kdy a kde se to koná...." Podobných dotazů jsem měl za posledních 14 dnů dobře na dvacet. Proto jsem se o to začal zajímat. Rozhodně netrpím tím, že mi ujel kšeft. To bys mě vážně rozesmála, páč spíš než kšeft je KC pěkná makačka. A jak sama jistě víš, ve dvou je to makačka nadruhou.

    Spíš se rosím nad tím, kdo si dá takovou práci, aby lovil a zjišťoval všude možně, kdo píše a kdo je zaměstnán v Cycling Media. Mohla jsi mi poslat email, rád ti na to odpovím, nemám co skrývat. Co jsi vlastně zač?

    1. na tento komentář reaguje Princezna — #
    2. na tento komentář reaguje Princezna — #35
    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #33 Glorie - vloženo: 08.11.2013 v 16:53:26

    odpověď na hasák — #31 Hasáku, když se ti nelíbí fungování ČSC, tak co jsi pro to udělal aby to bylo lepší? Mimo toho že tu píšeš o svazu nepodložené nesmysly. Co ti je do toho kdo si staví dům a kdo si kupuje jaké auto? Nejsi ty nějakej komunistickej pohrobek s takovými názory? Nebo ti je tak 14 let, což je pravděpodobné, a věk tě omlouvá.

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #32 Princezna - vloženo: 08.11.2013 v 16:47:31

    odpověď na McBlacky — #29 McBlacky, tvůj názor je velmi milý. Ale velmi hloupý. Počet zaměstnanců není samozřejmě podstatný, ale vyplynulo to z diskuze a z urážek nějakého zdejšího experta, který byl tak laskavý a nazval mě debilem:-). Podívej se na Justice.cz. Tam najdeš třeba Cycling Media, což je majitel MTBS. Pokud ty rozumíš složitějším věcem než špatně číst příspěvky na MTBS, tak zjistíš z ročních finančních uzávěrek, že žádný zaměstnanec na MTBS není. Jsou prostě dva, maximálně dva a kousek lidí:-) Pobereš to všechno když to je tak složité?

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #31 hasák - vloženo: 08.11.2013 v 16:08:13

    Mě zaráží co si CSC myslím tím vedení a spol diktuje za podmínky. Pokud tady někdo píše o kšeftu, tak je to právě vedení ČSC kdo chce kšeft a podle toho i vypadá podpora týmů a celé cyklistiky v Čechách. Je mi na zvracení, když vidím jak pánove z to co zbylo ze svazu si mastí kapsy\ staví domy a kupují auta a cyklistika jejim ukradená. Viz loňská nominační podmínky na MS a podobně. Když je to nebaví ať to nedělají. Pak tady člověk čte bláboly od lidí, kteří neví o co jde a nikdy by akci jako Král nepořádali, ale keců mají plnou hubu. si to pánové zkuste sami a pak uvidíme kdo to jak zvládl. Bohužel česká malost a omezenost. ČSC na pořádání krále kašle a jde jim o to kdo jim hodí víc peněz aby mu to přiklepli. zmar ČSC

    1. na tento komentář reaguje Glorie — #33
    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #30 Vasek - vloženo: 08.11.2013 v 15:32:06

    Pan Etiks Petr Kováč jistě umyslne mlžit!

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #29 McBlacky - vloženo: 08.11.2013 v 15:07:58

    odpověď na Princezna — #27 Expert na online media. Už jen tím co píšeš, dáváš najevo, že jsi prudič a věcem nerozumíš. Až si půjdeš koupit Blesk, tak ti jenom poradím, že pouhý součet autorů ve výtisku skutečně není počet zaměstnanců vydavatele :)

    1. na tento komentář reaguje Princezna — #32
    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #28 Zirda - vloženo: 08.11.2013 v 14:49:23

    odpověď na Princezna — #27 Princezno, nauč se chápat psanému textu, nevyvolávej zbytečné flamy v tématech, které tu nikdo neřeší, avšak ty je rád vidíš, aby jsi mohl jít do střetu. Hlavně se tu řeší, že ještě nebyl znám řádně datum a bližší info, což u takové akce je podivné. Dále se zde poukázalo na to, že potenciál vyhlášení není využit, jak by se patřilo na dnešní dobu. Což není vůbec s podivem vzhledem k fungování ČSC.

    Na jednu stranu pindáš o tom, jak funguje MTBS, jakoby jsi byl znal osobně fungování, a na druhou stranu haníš, že někdo nemá posuzovat něco o čem příliš neví.

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #27 Princezna - vloženo: 08.11.2013 v 14:09:18

    odpověď na Broňa — #15 Vážená/ý ženomuži Broňo (z tvého podpisu není jasné jakého jsi pohlaví), pokud to tu sleduješ, tak se tu vyskytují pouze dvě jména. Jakýsi Bureš, od kterého jsou články o technice a jakýsi Němec, který píše o závodech. Občas fotky od Červenýho, který je evidentně externista a který píše jednou za čtvrt roku i o kolech ač jim nerozumí. Sem tam jednou za čtvrt roku se tu mihne i někdo jiný. Takže to jsou dva lidé. 99% článků je od těch dvou. Napiš mi prosím další lidí mimo těch dvou. Abych nebyl za debila:-) podle tvých slov. Specializedu bylo na vyhlášení opravdu přespříliš, byl jsem tam, takže jsem to viděl. Všeho moc škodí. Ale celý problém je v tom, že pan Germáno-Němec +1 :-) si myslí, že bude pořádat KC doživotně a v podstatě upírá právo SC si vybrat pořadatele akce a když mu to třetí rok po sobě nepřiklepnou tak píše rozlítostněné dopisy po světě. Já nezpochyňuji určitou kvalitu minulých vyhlášení, ale nelze ani dopředu zpochybňovat ještě neuskutečněné letošní listopadové vyhlášení KC jinou agenturou. Samozřejmě chápu že se to vše dělá za peníze, také pracuji výhradně za peníze:-), ale rozčiluje mě, že někdo píše lítostivý dopis o kvalitě a v podtextu je jasný problém -ujel mu kšeft. Taky by mě to namíchlo. A teď se asi rosí u monitoru štastím, jak mu všichni fandí a nadávají na SC jací to tam jsou gauneři. Možná jsou, ale v tomto případě jen dali akci jinému pořadateli. Pokud tam chce Specialized zase bejt, jistě se spojí s novým pořadatelem a třeba se domluví. Je to jednoduché. Nelze soudit kvalitu letošního vyhlášení KC, protože ještě nebylo. Až bude a bude stát za h..., tak potom to kritizujte. Znovu opakuji: pro letošní vyhlášení KC je jen jiný pořadatel. A většina z vás ho stejně neuvidí protože devět kil nikkdo nedáte. Já bych to taky nedal.

    teď jsem si přečetl příspěvek pana němce, který se ptá proč o KC nikde není ani čárka. Proč se nezeptá přímo na SC a ptá se tady? Tady mu na to nikdo neodpoví. Třeba je někde čárka, akorát SC zřejmě necítí povinnost to panu Němcovi hlásit. Kolu zdar!

    1. na tento komentář reaguje Zirda — #28
    2. na tento komentář reaguje McBlacky — #29
    3. na tento komentář reaguje germano — #34
    4. na tento komentář reaguje Broňa — #36
    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #26 germano - vloženo: 08.11.2013 v 14:00:36

    Dobrý den, děkuji za příspěvky, ať jsou jakékoli.

    Rád bych jen upřesnil, což evidentně není někomu z dopisu zcela jasné. Opravdu si nestěžuji na to, že KC2013 neorganizuje MTBS. Pokud si někdo myslí, že se třikrát luskne a máme tu Krále, pak si jen slíznu tučnou smetánku, nemůže být normální. Mám celkem příjemný podzim bez nervů. Ufňukaný dopis to ale je, trápí mě stav, ve kterém se KC2013 nyní nachází, a faktem zkrátka je, že ten stav není dobrý.

    Rozhodně jsem netvrdil a ani si to nemyslím, že MTBS zorganizovalo tu nejlepší cyklistickou akci, a že by jí profesionální agentura neudělala lépe, chraň bůh. Stojím nohama pevně na zemi. Vím o chybách a přiznávám, že jednou z nich byl malý prostor pro raut...

    Co se týká prezentace firmy Specialized, tak bych rád upřesnil, že KC2011 a KC2012 byly komerční akce, do které firmy vložily peníze a chtěly za to prezentaci v médiích. A Specialized podpořila KC daleko nejvíc, tak dostala největší prostor v propagaci. Ano, tak to v dnešním světě chodí.

    Zajímá mě spíš, proč není o letošním KC nikde ani čárka. Ze zkušenosti vím, že každý pořadatel komerční akce chce, aby se o jeho akci hovořilo, psalo.... Čím víc, tím líp...

    Kdo vlastně bude tím Králem?

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #25 Hasák - vloženo: 08.11.2013 v 13:25:23

    odpověď na Jindra — #20 Jindro Jindo. Myslím si, že je lepší způsob jak ze sebe udělat blbce, ale tohle se ti opravdu povedlo. Když jsi tak moudry a zasvědcený do dění v CSC tak dej svoji výplatu na podporu mládeže. Kde by byla cyklistika, když by nebylo lidí, kteří vychovávají nové naděje České cyklistiky? Ty to určitě nejsi viď. Já pana Lutovského podporuji a souhlasím s ním. Bez něj by nebylo takových věcí, ale tobě asi nejde o toto. Bohužel lidí jako jsi ty je mi líto, ale tak bez lítosti není blbosti. Takže biku zdar Jinříšku :D

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #24 A.Procházka - vloženo: 08.11.2013 v 12:16:29

    Pro úplné pochopení Germánova dopisu se mrkněte na článek a fotogalerii z KC 2012 a 2011:

    http://mtbs.cz/clanek/jaroslav-kulhavy-je-potreti-kralem-ceske-cyklistiky/kategorie/ostatni

    http://mtbs.cz/clanek/fotogalerie-kral-cyklistiky-2011/kategorie/mtbs-foto-redakcni-ostatni

    A pak KC 2010:

    http://mtbs.cz/clanek/kulhavy-korunovan-kralem-ceske-cyklistiky/kategorie/popis-xc

    Víc není třeba.

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #23 lada - vloženo: 08.11.2013 v 12:07:01

    čumím jak umím. lidi co něco pro cyklistiku udělali tak do nich tady ti bezejmmení anonymové kopou co jim jejich ubohé přizdisráčovské síly stačí. at je to germáno, lefík, i luták, tak to jsou lidi co pro cyklistiku něco přinesli, jsou trady v té diskuzi se svým jménem, ksichtem, i důkazem že něco za nimi je.ostatní akorát zcela neopdstatněně kritizují, anonymně kopou, a mají pocit že si ulevili, či jsou nad nimi.nejdřív něco udělejte, nějaké talenty vychovejte,nějaké peníze do cyklistiky sežente, nějaké závody uspořádejte, či nej web zprovozněte a uživte, a pak teprve si přisvojte právo do nich kopat. pánové germáno, luták, a lefík já si vás vážím. koho si nevážím je svaz za veškerou jeho aktivitu, nejen ohledně krále cyklistiky. a o tom byl i tento výše diskutovaný dopis

    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #22 iron10 - vloženo: 08.11.2013 v 11:48:12

    odpověď na Broňa — #15 :-)

    naprostý souhlas

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #21 fanda - vloženo: 08.11.2013 v 11:22:01

    To se jeden občas nestačí divit, co si zde v diskuzi přečte.

    Člověk by nabyl dojmu, že ČSC je nejlepší sportovní skvěle fungující svaz a marketingová agentura, co ho zastupuje, jsou lidumilové a charita.

    Všimli jste si, že bude anketa Atlet roku? Jaké má promo v Radiožurnálu a ČT? A co Král cyklistiky? Atletům se daří líp propagovat svůj sport i shánět peníze. Proč asi.

    To není věcí MTBS, ale lidí z Motola. Tam se zastavil čas těsně po poslední Spartakiádě a je vidět, že je to vůbec nestresuje.

    Anketu 2012 sponzoroval Specialized a byl vidět. No a? Kolik takových Löffelmannů v Čechách je?

    Jindro, že ti ale nevadilo se nacpat na rautu za jeho peníze. Co ty farizeji?

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #20 Jindra - vloženo: 08.11.2013 v 10:21:06

    Pne Lutovský,bude lepší když budete mlčet! Dokud vám ČSC sypalo peníze tak jste poklonkoval.V okamžiku kdy přestal kohoutek kapat tak jste se obrátil a zakládal různé spolky atd.Nejsem příznivcem ČSC ale farizeje jako jste vy opravdu nemusím.

    1. na tento komentář reaguje fanda — #
    2. na tento komentář reaguje Hasák — #25
    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #19 Lutak - vloženo: 08.11.2013 v 10:01:16

    Myslím, že není nic jednoduššího než akci pořádanou ČSC bojkotovat pozvanými jedinci, a tím opravdu ukázat co si o vedení ČSC myslíme. Bohužel mám ale pocit, že většina pozvaných se této akce zúčastní, z nejrůznějších důvodů, ten základní je podle mne obava, co kdyby se to otočilo proti mě. Myslím , že je na čase, aby se situace obrátila, a aby si vedení ČSC uvědomilo, že je tady kvůli závodníkům a ne obráceně.

    1. na tento komentář reaguje JaRuna — #69
    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #18 Red_skins82 - vloženo: 08.11.2013 v 09:19:37

    Já prostě nechápu pořád ty lidi, který nedokážou pochopit že ten ohavný Specialized za ty prachy co do cyklistiky narve taky něco chce.

    Pro všechny zabedněnce, představte si že máte firmu a dáte mnoho peněz na uspořádání čehokoliv. A za to budete chtít NIC? Proberte se vy blázni, buďte rádi že vůbec nějaký firmy do cyklistiky zpětně taky nějaký prachy dávaj.

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #17 Zdenda - vloženo: 08.11.2013 v 09:09:02

    odpověď na Broňa — #15 Mtbs.cz je vyhlášené svobodnou diskuzí, proto ho mám rád a určitě nejsem sám. Rozlišování názorů, které je a není třeba číst už tu kdysi bylo. Naštěstí už je to pryč. Ale v některých lidech to, jak vidno, doposud ještě zůstává.

    Svobodná a necenzurovaná diskuze na mtbs.cz buď pochválena.

    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #16 A.Procházka - vloženo: 08.11.2013 v 09:04:25

    Germáno, nenech se znechutit, byl jsem u vyhlašování KC2011 v Brně i vloni v Praze jako laik amatér jsem hleděl, jaké sousto jste si na sebe nabrali. Důstojné vyhlášení s televizním záznamem, to všechno potřebuje invenci, nadšení a peníze. Jestli máte chuť, udělejte vyhlašování 2014 svoje i s pořádným mejdanem!

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #15 Broňa - vloženo: 08.11.2013 v 08:56:56

    O peníze jde samozřejmě vždy a všude. Dnes velmi obvyklá věc. Ani kuřata v charitách nehrabou zadarmo. Co se týče reakce na to, že v MTBs pracují dva lidi, tak dotyčný pisatel je debil, co víc k tomu dodat. Že na králi cyklistiky byl Specialized všude, kam se člověk podívá, není nic nečekaného. Jde o partnera České reprezentace, takže nechápu narážky typu "reklama". To že ČSC není schopna zpropagovat tak velkou akci, jako je Král cyklistiky, je opravdu ostutda. Ještě jsem o této akci nikde nečetl. A úspěchů bylo letos opravdu hodně, které stojí za to ocenit! A jestli vám ostatním vadí, že někdo odhodlá postavit se za to, aby byly na úrovni oceněni sportovci, kteří opravdu něčeho dosáhli, tak pak zde nevystupujte. Protože takové názory, není třeba číst, Jindro a Princezno!

    1. na tento komentář reaguje Zdenda — #17
    2. na tento komentář reaguje iron10 — #22
    3. na tento komentář reaguje Princezna — #
    4. na tento komentář reaguje Princezna — #27
    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #14 Princezna - vloženo: 08.11.2013 v 08:11:38

    Přesně tak. Jde především o peníze a tady se snaží hrát nějakým nesmyslným dopisem na naše city:-) Pište jak to je ve skutečnosti, že to je výdělečná akce, a budeme vám třeba fandit.Udělali jste loni firemní večírek Specialized a tak se teď nedivte že jste vám to už dělat nedají. Letos budou revitalizovat jiní:-)

    1. na tento komentář reaguje fanda — #
    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #13 Jindra - vloženo: 08.11.2013 v 07:30:10

    Loňského vyhlašování jsem se osobně zůčastnil,mohu říc,že tkz.oslava cyklistiky se nekonala.Byla to jen ze strany pořadatele reklama na Speczialized a p. Lefelmana který snad desetkrát šel předávat cenu a pasoval se do guru České cyklistiky.A o místu rautu tak radši pane mlčím pokusit se nacpat cca 350 lidí do prostoru pro 80 osob byl z Vaší strany opravdu významný počin ale do Guinesovy knihy rekordů.Nejsem zastáncem ČSC ale je jejich rozhodnutí komu tuhle akci přidělí /prodají.

    odpověz na tento komentář
  31. avatar
    #12 Princezna - vloženo: 08.11.2013 v 06:41:37

    A teď nás MTBS začne krmit ufňukanejma dopisama který posílá kdekomu? Prostě nejste pro svaz cyklistiky partneři a asi si mysleli že to nezvládnete. Bylo zřejmě více zájemců a tak si vybrali někoho jiného. Dali to profesionální agentuře kde pracuje více jak dva lidi v MTBS. To se mi zdá jako celkem uvážený krok aby vyhlášení KC nebyl prů.er. Prezidenti :-)

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744