Jiří Křivánek: na Crocodile Trophy se vrátím!

Znojemský biker Jiří Křivánek navázal na letošní Crocodile Trophy na úspěchy svých krajanů Ondřeje Fojtíka a Ivana Rybaříka a obsadil 3. místo v celkovém pořadí.

Autor: Tomáš Gladiš
Jiří Křivánek: na Crocodile Trophy se vrátím!

Do Austrálie se letos přihlásili k devatenáctému ročníku Crocodile Trophy, etapového závodu horských kol z Cairns do Cooktownu, tři Češi. Jan Fojtík své ambice nenaplnil a závod zabalil pro bolesti zad již ve druhé etapě. Naopak svým třetím místem v celkové klasifikaci mnohé překvapil Jiří Křivánek, který stejně jako třetí český biker Radim Novotný, startoval v barvách znojemského hotelu Prestige.

Brzy osmadvacetiletý Jiří Křivánek se na třetí místo průběžného pořadí posunul již ve třetí etapě. Pětkrát obsadil třetí místo v jednotlivých etapách, jednou dokonce sahal po etapovém vítězství. Vyslyšeli jsme vyřčená přání vás, čtenářů MTBS.cz, v diskuzích pod články z Crocodile Trophy, a domluvili se s pro mnohé z vás dosud neznámým Jiřím Křivánkem na rozhovoru, v němž vám o Crocodile Trophy i sobě prozradí něco více...

http://mtbs.cz/media/2013/10/28/X-20131028095211311.jpg

Jirko, po dlouhé cestě jsi doma teprve pár hodin: jaké jsou bezprostřední dojmy z Austrálie?
Dojmy jsou jen pozitivní!

Máš za sebou 900 kilometrů v tropických teplotách. Není pro tebe podzimní české počasí moc velkým skokem?
Tropické teploty tam sice byly, ale to počasí tu není úplně strašné jak jsem očekával. Hned po dojetí poslední etapy jsem ukončil sezonu a mám teď 14 dní volno, takže se s tím rozdílem snad rychle srovnám.

Kdy jsi poprvé začal vážně uvažovat o účasti v Crocodile Trophy?
Už před dvěma lety to pro mě byla výzva a letos jsem přípravě na tento závod obětoval celou sezonu.

Sledoval jsi výkony Čechů na tomto závodě v předchozích letech?
Ano. Sledoval jsem výkony Ondřeje Fojtíka i Ivana Rybaříka. Byla to motivace.

Tobě se třetím místem povedlo na jejich úspěchy navázat. Ondřej Fojtík tu byl třikrát druhý a jednou vyhrál, Ivan Rybařík tu zvítězil vloni. Čekal jsi, že se ti povede až takto dobře?
Opravdu jsem se na Crocodile Trophy tvrdě připravoval celý rok a tušil jsem, že se mi jako bývalému silničáři bude dařit více na takovém etapáku než na jednorázových závodech. Ale je fakt, že za cíl jsem si dal být do pětky.

Trénoval jsi na závod nějak speciálně?
Trénovali jsme společně s Karlem Martínkem trošku jinak než obvykle. Zaměřili jsme se spíše na vytrvalost, trávil jsem spoustu těžkých soustředění v horách. Nebylo to jen tak, stojí za tím hodiny odříkání a dřiny.

Udělal bys v přípravě něco jinak po letošní zkušenosti?
Ne, všechno klaplo na výbornou. Jsem spokojený.

Ty jsi do Austrálie vyrazil s Radimem Novotným, který startoval ve stejném dresu jako ty. S jakými ambicemi tam odjížděl on?
Ano, Radim je jeden z mých sponzorů a díky němu jsem také tento závod jel, proto jsme jeli ve stejném dresu. Pro Radima toto byla první sezóna a jeho cílem bylo ten závod vůbec dokončit. To se mu povedlo a navíc skončil čtvrtý v kategorii, což v jeho případe nikdo neočekával. A asi ani on sám.

Další český biker Jan Fojtík, který byl pořadateli pasován do role jednoho z hlavních favoritů, odstoupil už ve druhé etapě…
Ano, to je velká škoda. Mohli jsme si vzájemně určitě dost pomoct. Honza měl letos výbornou sezonu a je škoda, ze zrovna na tomto závodě se projevily jeho problémy ze zády.

Několikrát jsi dojel v etapě třetí. Bylo reálné dosáhnout na ten bumerang, který získává vítěz etapy nebo ta třetí místa byla tvým maximem?
Ano, třetí jsem dojel pětkrát. Vítězství jsem měl na dosah třeba ve čtvrté etapě, když jsem ještě 200 metrů před cílem jel z první pozice. Ale byl jsem moc rychlý, nevešel se do poslední zatáčky a zase jsem skončil třetí. Ty ostatní etapy jsem si hlídal už jen svoji třetí pozici v průběžném pořadí.

Můžeš prozradit jak je účast v Crocodile Trophy finančně náročná? Pokud by tě někdo ze čtenářů chtěl napodobit a vyrazit do Austrálie taky?
Tento závod vyjde se vším všudy na asi sto tisíc korun.

Platil sis vše ze svého nebo jsi sehnal nějaké sponzory?
Všechno pokryli sponzoři, kterým za to děkuji!

Ty jsi pro Crocodile Trophy zvolil celoodpružené kolo. Proč?
Celoodpružené kolo jsem zvolil z důvodu komfortu. V technických pasážích mně hodně pomáhá. Jezdil jsem na fullu od Meridy ostatně celou sezonu a nanejvýš mi to vyhovovalo.

Zažil jsi během těch devíti etap nějaký krizový den, defekty, technické nebo jiné problémy?
Ano, při časovce v sedmé etapě se mi už na druhém kilometru blokla záda. Myslel jsem, že těch 35 kilometrů do cíle už nedojedu! Každý metr a každé otočení klikou jako kdyby mi někdo bodl nůž do zad. Bylo to pro mě nejhorší místo závodu.

Kdy se ti naopak jelo nejlépe?
Ve čtvrté etapě. Škoda, že to na ten bumerang nevyšlo.

Mark Frendo vykročil za vítězstvím už od první etapy. Měl opravdu tak navrch jak to vypadalo podle výsledků nebo měl i on slabší chvilky? Bylo vůbec možné ho ohrozit?
Mark Frendo se na tento závod hodně chystal a přijel v top formě. První tři etapy útočil a potom už si to jen hlídal.

S Markem Frendem i Cory Wallacem jsi během etap trávil hodně času, většinou se rozhodovalo mezi vámi třemi. Měli jste čas se po etapách pobavit, spřátelit se? Nebo mezi vámi panovala nějaká rivalita?
Ano, to je pravda, s oběma jsem trávil dost času. Mark i Cory jsou přátelští a žádná rivalita mezi námi nebyla. S oběma jsem vycházel výborně.

Na co z Crocodile Trophy budeš nejraději vzpomínat? Čím se ti zapsala navždy do paměti?
Na Radima Novotného a jeho boj na cestě do cíle (smích).

Co je podle tebe největším specifikem Crocodile Trophy?
Že je to v Austrálii, na druhém konci světa. Jsou tam různá exotická zvířata – hadi, pavouci, krokodýli. Ale při všem tom vypětí a námaze ale naštěstí člověk nestíhá vnímat strach z nich.

Žiješ na jižní Moravě. Kam jezdíš trénovat nejraději? Kde tě můžeme často potkat?
Bydlím ve Znojmě a 90 % tréninků jezdím do Rakouska. Mám to jen sedm kilometrů na hranice. Dají se tam najít různé druhy terénu, jak roviny tak dlouhé kopce, a hlavně jsou tam ohleduplní řidiči a pěkné silnice.

Dovol mi i jednu otázku na tělo: v diskuzi na našem serveru MTBS.cz čtenáři psali o tvém pozitivním dopingovém testu před dvěma lety. Můžeš k tomu něco říct?
Ano, před dvěma lety jsem byl pozitivně testován na účinnou látku z léku jménem spiropent. Je to lék na nachlazení a mimo jiné tento lék napsal doktor našemu synovi když mu byly dva roky a měl rýmu. To jen pro představu, o jaký „strašný“ dopingový prohřešek jde. Dostal jsem za to dva roky a bohužel v tomto sportu se rozdíl mezi malým množstvím, co se používá na nachlazení jako lék, nebo velkým množstvím, co slouží jako doping, nerozlišuje. Nejsem příznivcem dopingu, byla to má vina, že jsem si to pořádně nezjistil. Ale svůj trest za toto jsem si odpykal a jdu dál.

Čtenářům MTBS vrtá hlavou ještě jedna věc. Píšeš na svých stránkách, že jsi profesionální cyklista. Opravdu se cyklistikou živíš?
Píšu na mých stránkach, že jsem profesionální cyklista, protože dostávám od sponzorů peníze. Ale mimo jiné i tak chodím do práce, pracuji jako vedoucí prodejny CykloPoint na Hatích. A k tomu pořádám cyklistické závody - letos jsem chystal první ročník Excalibur City MTB Marathon, který v příštích letech určitě bude pokračovat.

Co patří mezi tvé největší úspěchy kromě aktuálního výsledku na Crocodile Trophy?
Na horském kole nic velkého, dvakrát jsem byl první ve své kategorii na Znovín Cupu. A na silnici jsem byl několikrát v top 5 na českém poháru v top 10 na některých UCI závodech.

Sezona ti nyní skončila, s jakými cíli půjdeš do té příští?
Chtěl bych jet etapový závod Tour de Mongolia. Celkově se zaměříme spíše na těžší závody, spíše etapové.

Máš v plánu se na Crocodile Trophy vrátit?
Ano, určitě bych chtěl. Ten závod mi učaroval.

Díky za rozhovor!

 

Čtení o Crocodile Trophy 2013 na MTBS.cz

 

Foto: Kenneth Lorentsen & Regina Stanger/Crocodile Trophy a archiv Jiřího Křivánka

Přečteno - 21505x Tagy: crocodile trophy 2013
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Ostatní závodyCrocodile Trophy 2013 startuje. Přilákala bikery z 15 zemí
    Crocodile Trophy 2013 startuje. Přilákala bikery z 15 zemí

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #60 Jája - vloženo: 10.12.2013 v 02:19:55

    Celkem zajímavé čtení .

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #59 A.Procházka - vloženo: 07.11.2013 v 12:16:24

    odpověď na zbartos — #54 Osobně by mi bylo sympatické řešení, že pokud má někdo pozitivní dopingový nález a dostane trest, vztahoval by se zákaz činnosti na účast v závodech jakéhokoliv sportovního odvětví, bez ohledu na to, jestli je závod v kalendáři příslušné sportovní federace nebo ne.

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #58 Jirinak - vloženo: 07.11.2013 v 11:42:25

    odpověď na orm — #53 odpověď na zbartos — #54 Nedá mi to a mrknul jsem na pravidla KoloPro.cz kde je jasně dané toto:

    odstavec 6.1. porušení pravidel seriálu KPŽ, podání protestu

    Závodník porušuje pravidla:

    V případě použití zakázaných dopingových látek (dle předpisů ČSC a UCI).

    Tzn. že všechny starty JK by měly být anulovány tj. v roce 20132/2013 (http://www.kolopro.cz/37626-9) do konce vypršení trestu, ale samozřejmě záleží na pořadali kolopro, jak se k tomu postaví, v pravidlech to má, ale sledování dodržování je věc jiná...

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #57 zbartos - vloženo: 06.11.2013 v 16:51:16

    odpověď na zbartos — #54 Omlouvám se. Samozřejmě je důležité, zda byl pan Křivánek v letech 2012-2013 členem ČSC nebo ne. Pokud byl členem, tak porušil loni svojí účastí na závodech neuvedených v kalendáři ČSC zase jiné pravidlo (viz např. http://mtbs.cz/clanek/na-zavody-jenom-s-licenci/kategorie/lutakuv-nazor ).

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #56 orm - vloženo: 06.11.2013 v 16:25:45

    odpověď na zbartos — #54 Dobrý den, já s vámi nejsem v rozporu. Přesná pravidla ČSC/UCI neznám a nevím co zakazuje či povoluje svým členům v době trestu. Svým příspěvkem jsem chtěl jen vyjádřit myšlenku, že látky, které ČSC/UCI zakazuje, nejsou obecně špatné, někdy je tomu právě naopak, stejně tak jejich užívání není špatné. Špatné je až porušení pravidel, která jsem se zavázal plnit. Mám pocit, že lidé v této diskusi to nerozlišují, proto jsem svůj příspěvek napsal. Neobhajuji porušování pravidel jakéhokoliv druhu, ale zda pan Skřivánek porušil pravidla ČSC/UCI tím, že startoval na nějakých závodech v rámci trestu, který od nich dostal, si netroufám tvrdit. Jelikož žádný další postih nedostal a svou účast na závodech netají, tak zatím předpokládám, že k porušení pravidel nedošlo. Jestli se jeho účast na závodech někomu libí nebo nelibí je irelevantní.

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #55 vlhký klitoris - vloženo: 06.11.2013 v 16:25:34

    odpověď na zbartos — #54 Nad tím by se měl ale zamyslet snad někdo z ČSC. Že to ty příživníci neřešili, to neni chyba Křivánka ale těch lemplů.

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #54 zbartos - vloženo: 06.11.2013 v 15:41:38

    odpověď na orm — #53 Myslím, že nejde o to, zda byl pan Křivánek v roce 2012/2013 členem ČSC, nebo ne. On měl po dobu svého trestu za doping zakázáno startovat na závodech zaštítěných ČSC/UCI, takže si systematicky vybíral takové závody, které s ČSC nemají asi nic společného.

    Vzhledem k tomu, že loni (2012) se pod mateřská křídla ČSC zřejmě uchýlil i seriál Kolo pro život, pan Křivánek tam loni asi vůbec nestartoval......

    1. na tento komentář reaguje vlhký klitoris — #
    2. na tento komentář reaguje vlhký klitoris — #55
    3. na tento komentář reaguje orm — #56
    4. na tento komentář reaguje zbartos — #57
    5. na tento komentář reaguje Jirinak — #58
    6. na tento komentář reaguje A.Procházka — #59
    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #53 orm - vloženo: 06.11.2013 v 14:42:58

    odpověď na Kuchtík — #52 Doping = porušení pravidel nějaké organizace. Pokud nejezdím za žádnou organizaci, tak proč bych měl pravidla té organizace dodržovat? V takovém případě mi jsou ta pravidla ukradená. Doping nerovná se zákon a nikdo vás nemůže nutit dodržovat pravidla nějaké soukromé organizace, když nejste jejím členem. Pokud někdo bude brát látky, které jsou v ČSC/UCI zakázané, což defakto dělá skoro každý neprofesionál, a nebude členem ČSC/UCI, tak na braní těch látek a závodění pod těmi látkami není nic špatného.

    1. na tento komentář reaguje zbartos — #54
    2. na tento komentář reaguje Jirinak — #58
    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #52 Kuchtík - vloženo: 06.11.2013 v 14:28:33

    Prosím vysvětlete mi někdo, jak je možné např. v roce 2012 absolvovat takové množství závodů a mít z nich regulérní medaile, když má někdo STOP za DOPING???! A ještě se tím pak na svém webu chlubit?! Nějak mi to hlava nebere...

    1. na tento komentář reaguje orm — #
    2. na tento komentář reaguje orm — #53
    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #51 bendl - vloženo: 06.11.2013 v 11:56:23

    odpověď na Vašek — #50 moc krásně napsáno pane Poslušný, přeji spoustu najetých kilometru bez defektu a padu. Podle mého nazoru by si cykliste měli navzájem pomáhat a nepovysovat se nad ostatnima nebo nad "horsima" Ja sam sem byl velmi mile prekvapen jak me jeden cyklista a cyklistka pomohli na jednom zavode KPŽ, kde jsem měl vice defektu a bohužel sem mel jen jednu nahradni dusi. Timto jim moc dekuji a verim, ze takovýchto cyklistu, kterí jezdí amaterské zavody pro radost je vic a velmi me to hreje u srdce. Už bych asi "profesionála" Krivanka neresil, je to jeho ostuda a nac si kazit cyklistiku takovyma lidma :)

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #50 Vašek - vloženo: 06.11.2013 v 11:17:49

    Pane Křivánku,

    doufám, že se Vám to vaše profesionální závodění trochu zprotivilo těmito názory na Vaši rozporuplnou osobnost. Vaše parketa je přesně taková, jakou tady dokládají lidé, kteří s Vámi měli co do činění.

    To, že obelžete nějakého movitého nadšence a připravíte ho pro svoje potěšení o pořádný ranec peněz jen dokládá Vaše morální zaměření.

    Jako závodník jste prostě NIKDO!!! a jako člověk velký lhář a podvodník!!!

    Na KPŽ budete všem jen pro smích a myslím, že Vám pár lidí připomene, že to není seriál pro "profesionála", ale pro veřejnost nebo pro skutečné závodníky. A vy, tak jak máte ve zvyku a jak jste mě osobně počastoval odseknete s nerudným výrazem " běž do pi....če ty ču....ráku vy....mrdanej" protože to jsou přesně Vaše slova a myslím, že píši za všechny kdo vás znají, je to přesně i výše vašeho IQ.

    S pozdravem a s radostí napsání těchto řádků

    Václav Poslušný, Praha

    1. na tento komentář reaguje bendl — #51
    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #49 cokl - vloženo: 06.11.2013 v 07:09:28

    ta kombinace Krivanek a Pelanek me pobavila, oba maji stejnou propagandu a oba "profesionalove" jezdili hovno, nehlede na stranku osobnostni.

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #48 woosak - vloženo: 05.11.2013 v 17:31:14

    odpověď na lance — #47 to by mě zajímalo o čem mluvíte pane co si říká lance... O sezóně kdy jsem absolovaval 2 operace kolene? Jo to sem byl rád ze otocim nohama..to si pamatuju... Nebo o kadetech kdy jsem prodělal mononukleozu..Nebo co máte na mysli?

    mám na rozdíl od většiny koule podepsat se...

    a já o sobe netvrdim ze sem zajel výsledek kterej neexistuje...:-D

    A sorry křivánek pro mě bude vždy čokl kterej anineumi jezdit na kole rovně v balíku...

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #47 lance - vloženo: 05.11.2013 v 16:09:12

    odpověď na woosak — #41 Pane Vosyko s necim ve Vasem clanku mohu souhlasit, nepiste ale o coklech když jsem Vas párkrát videl v akci a mel jste k tomu minimalne tez hodne blizko,dekuji

    1. na tento komentář reaguje woosak — #48
    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #46 lance - vloženo: 05.11.2013 v 16:03:36

    odpověď na Zdenda — #45 Zdenku navrhuji abyste takovy web zalozil pokud se vam zda jako vhodny, pokud vas deli od ještě skvelejsich vykonu uz jen ten doping vyrovnejte se sam se sebou a zecnete dopovat tot vase volba. Nepiste o jmenech o kterých si nejste na 100% jisty co provádí a jak se chovaji

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #45 Zdenda - vloženo: 05.11.2013 v 07:11:54

    Nevím, proč se v cyklistické komunitě nemluví o dopingu otevřeně jako třeba v komunitě kulturistické. Mezi příznivci cyklistiky je spousta pokrytců, kteří z nedostatku argumentů každého, kdo upozorní na běžné dopingové praktiky, nazývají zlým závistivcem. V kulturistice mi to tak nepřipadá. Postoj k dopingu je zde otevřený. V kulturistickém časopise jsem se dověděl podrobně o nejrozšířenějších formách dopingu, o chemickém složení látek, kde je sehnat, jak fungují, jakým způsobem se užívají, v jak dlouhých cyklech, jak velké dávky, jak často, jejich vedlejší účinky, jak je minimalizovat. Tohle mi v cyklistických médiích chybí. Jirka Křivánek by místo mlžení o lécích na nachlazení mohl společně třeba s dr. Martínkem sepsat odborný článek na MTBs (stejně jak je to na kulturistických serverech) o clenbuterolu a dalších povzbuzujících látkách. jejich praktickém přínosu, vlivu na výkonnost, vedlejších účincích, možných kombinacích s dalšími látkami atd. Určitě by se rozšířily obzory příznivců cyklistiky, předešlo by se zbytečným diskuzím, kde jsou nejvíce slyšet lidé, kteří nic nevědí. To je podnět i pro redaktory mtbs. Proč nebýt první, kdo začne o těchto záležitostech otevřeně hovořit. Když to dokázali redaktoři kulturistických médií, tak by to mohli konečně dokázat i cyklisté.

    1. na tento komentář reaguje hzb — #
    2. na tento komentář reaguje hzb — #
    3. na tento komentář reaguje lance — #46
    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #44 stoural - vloženo: 04.11.2013 v 23:43:50

    Tak už by Jirka neměl dělat drahoty a všem nám to tady po pravdě říct jako co, kdy a kolik. Však voni to na KPŽ, Okolo a na GS stejně nekontrolujou, neboť to nejsou svazový závody, ale jen soukromé cyklistické akce pro hobíky, takže po zaplacení startovnýho si tam může každý dělat všechno co chce, ehm tedy skoro a nebo že by nee? Ono asi i krokodýl nebude zrovna UCI závod.

    1. na tento komentář reaguje hobik — #
    2. na tento komentář reaguje hobik — #
    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #43 Jole - vloženo: 04.11.2013 v 19:32:20

    odpověď na woosak — #41 pane Vosyka,klidne to rozepiste,ja nechci zit v iluzi,ale znat pravy pohled na vec a nejakou tu perlicku ze zakulisi..:-D

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #42 Jole - vloženo: 04.11.2013 v 19:30:20

    skutecne zajimava diskuze,zajimalo by me,co si pan Krivanek pri cteni teto diskuze asi mysli a jestli ho ten vysledek skutecne hreje u srce a ma z nej (i z jinych svych pocinu) dobry pocit?Profesional to opravdu neni,i kdyz by mozna chtel byt:-D...a jestli zde vystupuje pod jinym nickem at se klidne prihlasi:-D...lidem,kteri s nim meli cest nebo nejaky konflikt fakt nezavidim:-D..

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #41 woosak - vloženo: 04.11.2013 v 18:53:59

    Takže se tu připojím k diskuzi...

    jsem jeden z ročníku 85 a z těch co s křivánkem závodil v teamu i kategorii.

    Lituju všechny co zijoou v iluzi... On jinej než byl nebude...

    a sorry ale jeho honeni si ega nerealnejma vysledkama mě dost pobavilo... Dyť ten čokl měl problém objet kritak...:-D

    Radši nechci detailně popisovat jeho praktiky..

    stačí jak nás ten článek pobavil s fotrem...

    a ktomu kdo psal ze pokud někdo. Zajede líp ze mu zaplatí cestu tak se klidně hlásím...:-D

    Tomáš Vosyka

    1. na tento komentář reaguje Jole — #43
    2. na tento komentář reaguje lance — #47
    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #40 black - vloženo: 04.11.2013 v 16:37:23

    Jsem nevěděl že clenbuterol je na nachlazeni :D viz Antidoping.cz

    Jiří Křivánek cyklistika CZE 18.06.2011 soutěž clenbuterol Zastavení činnosti na 2 roky do 18.7.2013

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #39 Jerom - vloženo: 04.11.2013 v 08:15:54

    Radim Novotný nejen, že startoval za Hotel Prestige, on ho tak trochu vlastní :)

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #38 bendl - vloženo: 03.11.2013 v 20:04:04

    odpověď na josef1 — #37 Pane Josef, znam toho člověka velmi dobře ( tedy spis z minulosti) a jsem rad, ze uz ho v dnesni době nepotkavam a nekomunikuji, protože si to nezaslouzi a hodne zapomina. Každý kdo se v cyklistice pohyboval tak vi ovšem. Jen je mi lito, ze se tu o nem pise jako by to byl super zavodnik. On by mohl do politiky :D

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #37 josef1 - vloženo: 03.11.2013 v 19:52:54

    odpověď na bendl — #35 Pane Bendle,vy ho znáte a Vaše vyjádření a popis je už ale nějakým způsobem objektivní a normální a nevyzařuje z něho za každou cenu toho člověka před všema srazit(narozdíl od jiných).... Jinak článek dle informací z něho vznikl na popud čtenářů.....tak proč by oněm nenapsali??

    1. na tento komentář reaguje bendl — #38
    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #36 Lojza - vloženo: 03.11.2013 v 19:31:46

    Dřív se řikalo šlapej budeš v novinách. Dneska bych řek spíš odleť někam na pokud možno druhou stranu planety, kde neni skoro žádnej závodník, jeď etapák a budeš na MTBS :D :D

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #35 bendl - vloženo: 03.11.2013 v 19:05:10

    Ahoj všichni velmi mě pobavila všechny komentáře pod člankem. Dle mého nazoru a zkušenosti s panem Krivanek bych to asi shrnul takto. Klobouk dolu, ze se vydal na takovy závod a k umistení mu gratuluji, ale ne každý ma moznost "sehnat" peníze na takovy závod. Zajímalo by me zda se na tomto zavode dela také dopingova kontrola. Musim ale souhlasit s prispevkama pana " Cumila" a "Vaska" ci ostatních kterí mají podobne názory. Pan Křivánek už od dob co ho znam neměl problém sahnout po jakemkoliv "vitaminu" a to at byl podavan v tabletách ci injekcne. Pan Krivanek se vždy pohyboval na same hranici většinou spis hluboko za hranici a to nejen v oblasti sport/dopingu či osobním zivote. Ale všichni kdo mel moznost se snim nekdy potkat tak asi vi o cem tu pisi. Je mi docela lito, ze se server zabyva s takovymto "zavodnikem" ale bohužel ceska cyklistka je tak spatna, ze se jim nedivim, ale měli by k tomu vždy dat i svůj názor a nebo komentar!!! Sportu zdar a hlavne preji hodne cistych cyklistu na Znojemsku.

    PS: staci si vzpomenout na spojeni Krivanek vs Pelanek, stejně tragicky cyklista. Oba dva jsou stejni a dlouho byli ve spojeni, ale ve finále se navzájem pomlouvali, At zije pratelstvi :D

    1. na tento komentář reaguje josef1 — #
    2. na tento komentář reaguje josef1 — #
    3. na tento komentář reaguje josef1 — #37
    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #34 josef1 - vloženo: 03.11.2013 v 19:00:33

    odpověď na Jar-mil — #32 přečti si pořádně co jsem napsal...sice ne asi moc zřetelně, ale právě na podané množství(ne přesné) jsem upozornoval....takže prostě strikně zakázaný nejsou(ono 50ml je dost na dodání energie pro tělo)...a zde jen jeden výsledek jak byl publikován při chycení dvou našich atletů při infuzy glukozou(bylo podáno 20ml-tehdy to ale nebylo množstvím ještě omezeno)..."Naše stanovisko je následující. Pokud nebyla glukóza aplikována s úmyslem změnit dopingový vzorek, nebyla porušena žádná soutěžní pravidla a nedojde k žádným postihům"..... tož asi tak, takže ono je to také o výkladu ale jak píše Anonymous - legalizace, pokud někomu stojí zato ničit si zdraví na úkor výsledků jeho věc....ale opět opakuju, rozhodně na tohodle člověka nebudu plyvat

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #33 Anonymous - vloženo: 03.11.2013 v 14:57:09

    Jsem rád, že na MTBS je možnost volné diskuze. Samozřejmě dokud je diskuze vedena na slušné úrovni. Připadá mi, že zde pod článkem je diskuze stále v určitých mezích. Díky volnosti diskuze je zřejmé, že každý vyčnívající člověk se dostane na pranýř a čelí různorodým názorům, to je holý fakt u všech známějších lidí v naší společnosti. Jsem rád, že MTBS v rozhovorech pokládá občas názory z diskuze.

    U p. Křivánka souhlasím s čumilem. Zaráží mne, jak čumil napíše jasný fakt strohou formou, i když je tvrdý je stále slušný. Někteří z oponentury reagují podrážděně a platí na ně spíše pořekadlo o kejhající huse. Ti, kteří zobou, tak přesně vědí, co dělají. Podívejte se na lepší silniční peloton, to je samý astmatik a samý člověk s razítkem od doktora na přirozeně zvýšenou hladinu hemoglobinu, :-D. Vždyť je to trapný závod nemocných a pokrytců...

    Je dobře, že je vedena tato diskuze a že vzniká konkrétní společenský tlak na zobací praktiky. Bohužel otázkou je možné řešení situace. Já vidím finální řešení pouze v legalizaci dopingu...

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #32 Jar-mil - vloženo: 03.11.2013 v 14:43:35

    odpověď na josef1 — #30 Víš špatně, kapačky jsou výslovně mezi zakázanými metodami, viz Antidoping.cz :

    Zakázané metody:

    M2. CHEMICKÁ A FYZIKÁLNÍ MANIPULACE

    2. Nitrožilní infuze a/nebo injekce více než 50 ml za 6 hodin kromě infuzí legitimně přijatých v průběhu nemocničních zákroků nebo klinických

    vyšetřovacích metod.

    1. na tento komentář reaguje josef1 — #
    2. na tento komentář reaguje josef1 — #34
    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #31 čumil - vloženo: 03.11.2013 v 12:05:51

    odpověď na josef1 — #30 To máš pravdu,,,, nepamatuji co vše tenkrát bylo. V 19ti letech to je celkem běžná praxe :-) Každopádně ve skupině kolem něj byly léky na astma naprosto běžná věc a zážitek, kdy celá jejich banda zmizela před startem kriteria po hlášce Kaňoura - hele dopingovka, co ku.va chtěj tady na hnojáku??!! a poukázal na bílou dodávku hned u kanclu,,,, dobré vzpomínky :-D

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744