Kona Rove NRB DL - Road Plusko pro každého

Fenomén sedmadvacítkových gravelbiků se šíří bikovým světem jako mor. Takhle vypadá jeho koňácká varianta v dostupném hliníkovém provedení...

Autor: Petr Bureš
Foto: Petr Bureš
Kona Rove NRB DL - Road Plusko pro každého

Kona se nikdy nebála experimentů. Výjimku netvoří samozřejmě ani kategorie štěrkoletů, kde se tahle značka realizuje už pěknou řádku let s modely postavenými snad na všech myslitelných materiálech. Relativní novinkou v sortimentu jsou také specifické štěrkolety, které sází na 650B ráfky osazené širokými plášti. V podstatě tak jde o 27,5" bike s berany a užšími plášti, který je schopný hodně univerzálního prostupu terénem i silnicí.

Dnes představovaný kousek je kombinací hliníkového rámu a karbonové přední vidlice. Specifickou geometrii asi není třeba vůbec zmiňovat, protože použitá kola vyžadují jak opravdu velký prostor ve vidlicích, tak optimalizaci nastavení výšky středu odpovídající zvolenému průměru kol.

Rám je svařen ze zeslabovaných alu trubek slitiny 6061. Jejich design, průřez i tvar je prostý jakýchkoliv komplikací. Vše je rovné s mírným slopingem, rozumně vysokou tapered hlavou a minimalistickými patkami připravenými pojmout pevné 12mm osy na obou kolech.

Rám je vybavený celkem třemi pozicemi pro košík na flašku a disponuje také designově čistě provedeným vnitřním vedením kabeláže. Není problém na něj dát nosič nebo blatníky, prostě taková dnes již poměrně standardní gravel UNI klasika. Méně typická, ale hodně slušivá, je netradiční tyrkysová barva s logem Kona navrchu dolní rámovky. Jeden by si ji lehce spletl s legendární Bianchi :-).

Seznam stránek článku:

  1. Kona Rove NRB DL - Road Plusko pro každého
  2. Skvělý poměr cena/výkon
  3. Fotogalerie
Přečteno - 19009x Tagy: kona gravel
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Testy - RecenzePrvní dojem: ocel nebo titan - Javax vs. Equator
    První dojem: ocel nebo titan - Javax vs. Equator
  2. Ostatní závodyPetr Vakoč v Rakousku zahájil světovou gravel sérii
    Petr Vakoč v Rakousku zahájil světovou gravel sérii
  3. Testy - RecenzeTEST: Lapierre Pulsium Allroad 6.0
    TEST: Lapierre Pulsium Allroad 6.0
  4. Ostatní závodyMS na gravelu bude v roce 2024 hostit Belgie, pořadatelé odhalili trasu
    MS na gravelu bude v roce 2024 hostit Belgie, pořadatelé odhalili trasu
  5. Tech newsCanyon Grizl:ON, nový gravel hladový po dobrodružství
    Canyon Grizl:ON, nový gravel hladový po dobrodružství
  6. DoplňkyPřichází dostupnější Campagnolo Ekar GT
    Přichází dostupnější Campagnolo Ekar GT

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #2 petan - vloženo: 01.11.2018 v 11:18:12

    odpověď na MirekZ — #1 Cenovky opraveny, díky.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #1 MirekZ - vloženo: 01.11.2018 v 10:22:39

    Ty ceny máte nějak divně, při ceně samotné sady Sram Force bude asi těžko nejvyšší model Rove LTD stát 28 990 Kč... Tipuju, že u ostatních modelů je to taky blbě, byť jsem to neověřoval u dovozce.

    1. na tento komentář reaguje petan — #2
    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744