V těchto dnech brněnská firma Pells představuje své novinky na příští rok a my jsme byli samozřejmě u toho...
Brněnský Pells představuje každoročně své novinky až mezi posledními. Nejinak tomu bylo také letos. Mnoho změn, nové logo, nové rozměry kol, nová grafika - to vše provází modelovou řadu Pells 2014.
Nebudeme vás tentokráte zdržovat kompletním zdlouhavým přehledem celé modelové řady, ale ukážeme vám pouze zásadní novinky pro rok 2014. Ty ve stručnosti spočívají v několika následujících bodech:
- dramatické zredukování nabídky šestadvacetipalcových modelů
- představení hardtail karbonového 27,5" rámu Duke
- představení celoodpruženého karbonového 29" rámu F99
- uvedení nového duralového celoodpruženého 27,5" rámu F7
- rozšíření 29" škály modelové řady Razzer a představení modelů s 27,5" koly
Krom výše uvedených novinek se Pells po několika letech rozhodl změnit také své logo. V automobilovém žargónu by se dala tato změna popsat jako lehký facelift, protože na první pohled nejde o žádné velké změny. Hlavní silueta loga zůstává stejná, změnily se pouze proporce písmen a jemné detaily především u písmen "e" a "s". Celek tak působí kompaktněji a mělo by se s ním v budoucnu i lépe pracovat. Ostatně posuďte sami, jak velký rozdíl je mezi stávajícím a novým logem:
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Nová pravidla, kvalifikace, závody jen těch nejlepších, divoké karty…..odvážný krok směrem k budoucnosti horské cyklistiky....…
Celý článek…Specialized uvedl na trh elektrokolo Vado SL 2 Carbon, které se váhou dostalo na pouhých...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
odpověď na Jaroslav Perina — #28 Ale "utajovaný" 29-palcový full F99 je jasný HongFu FM036, tam to sedí nachlup ať to zkoumám jak to zkoumám. Takže předpokládám, že ten pán na obrázku nahoře při představování kola uvedl, že rám za ně vyvinuli kluci ze Shenzenu už před pár lety. Předpokládám, že také uvedl, kdo pro ně vyvinul a vyrobil rám Duke. Pan redaktor, který psal článek určitě pozorně poslouchal, tak by to mohl prozradit, ať se zde zbytečně nedohadujeme a máme konečně všichni jasno.
odpověz na tento komentářodpověď na Jaroslav Perina — #28 Přesně tak. Moc pěkně napsané. Nechápu proč hned plivat na cizí práci. Pells si nekoupím, páč to není můj šálek kávy, ale fandím jim a odvedli kus práce. Nikdo vám to hoši nenutí tak běžte do pr.. s nějakým hledáním chyb a detailů. Nevím jakou máte představu o světě kde žijete, ale vsadím se, že máte doma nejmíň polovinu věcí co kde firmy sdílí výrobky a ani o tom nevímte. Ale vás to prostě baví někoho urážet a nepřemýšlet co za tím je práce.
odpověz na tento komentářMám nový katalog PELLS a ten odkaz na „údajný zdroj pro rám“ Duke nesedí. Nejen, že je na řadě míst jiný má jinak vedená lanka apod, ale hlavně má jiné velikosti a tím i geometrii. Takže rámy by stejně musely mít vyvinuté své vlastní monocoque formy.
Mám už skoro rok od Pells Seven 29 a je to zatím nejlepší kolo na kterém jsem jel, výborná geometrie, komfort, reakce na záběr. Vybral jsem si ho právě proto, že se nepodobá žádné jiné 29“.
Bylo by dobré kdyby každý z těchto „expertů“ kritizující každého kdo se o něco snaží – a to od českých firem až po sjezdařské schopnosti Bradley Wigginse dal na závěr nějaký odkaz na web kde jsou vidět výsledky jeho mistrovské práce.
Pak by se dala vyloučit frustrace zakomplexovaných jedinců.
- na tento komentář reaguje lukas — #
- na tento komentář reaguje smidko — #29
- na tento komentář reaguje Jar-mil — #30
odpověz na tento komentářodpověď na Filip — #26 jezdí všechny počáteční písmena :)
odpověz na tento komentářBarva nejezdí, ale 'S' ano!
- na tento komentář reaguje Vladimír1 — #27
odpověz na tento komentářodpověď na Doktor — #24 ...přesně tak. A navíc, barva nejezdí :)
odpověz na tento komentářMyslím, že je to hodně indviduelní hodnotit dizajn. Kluk má např. už třetího Kellyse a nedá na něj dopustit. Mně sic taky nelíbí, ale respektuju to. Kdybych hodnotil nepovedené dizajny podle sebe tak mám taky pár favoritu v top ten...
- na tento komentář reaguje Vladimír1 — #25
odpověz na tento komentářodpověď na drkrvr — #19 psychiatricka ambulance by ti neuskodila. Urcite nejakou navstiv, psychicke poruchy se daji dnes celkem uspesne lecit
odpověz na tento komentářodpověď na drkrvr — #19 Prosím tě, co to tu děláš za psychologické rozbory? Ty nežiješ v současném spotřebním světě? Přečti si po sobě svůj příspěvek a zamysli se nad tím, co jsi napsal. U nás se tomu říká ..........
odpověz na tento komentářZase hodně rozpačité jako každý rok...
odpověz na tento komentářodpověď na Jar-mil — #18 http://www.hongfu-bikes.com/html_products/650B-Mountain-Frame-272.html
tady máš Duka. Všechno je velice podobné z rámu z www.hongfu-bikes.com
odpověz na tento komentář...debata na zamyslenie.
ak ma chce pells nalakat vyskusat ich biky na nejakom test festivale alebo demo day, hocikde, tak tie biky musia urobit v prvom rade vizualne pritazlive, su nadalej po x rokoch proporcne nevyvazene a grafika je zastarala, celkovy dojem z kolekcie je chaos. nevadi mi uprimne, kde je ten bike vyrobeny a kde je vyvinuty, ale musi mi dat uspokojivu radost pre vsetky zmysly, spolahlivost za slusne peniaze, solidny dojem a jazdne vlastnosti.
redizajn loga - treba to prepracovat a aj celu vizaz a zamysliet sa nad smerovanim do buducna, pripada mi to tocenie do kola, pellsu by nazaskodila radikalna zmena. alebo aj nie. skoda, potencial tam vidim. imho. si pozrite polsky Kross, kde bol a kde je posledne 2 roky... CTM sa naslo, Dema skoda reci, Kellys detto. vsade vidiet kto robi bikes pre biznis a kto s nadsenim...
je tolko sikovnych ludi na priemyselnom dizajne, (aj) mladeznici s megatonami zrelych napadov, by to robili zadarmo, tak kde je stale problem?! asi v tom, ze nepatrim do target marketu.
posledny tip: zistite si firmu, ktora redizajnovala identitu (logo, ...) Canyon a nastudujte si to, tie biky boli 7 rokov dozadu 20 rokov za US, spravili ostry rez a zadali redizajn profikom, maju nadcasovu vizaz, biky jazdia navyse namakane (vyskusal som toho dost) a chrlia to na tony. ano, investovali do vyvoja a je to o prachoch, ale vsetko sa da postupne.
ked uz katalogove biky, preco nie, ale nech to ma smrnc, napad, vtip, originalitu. nebat sa byt sebou samym. nerobit biky pre masy, ale pre seba. potom pridu az masy. a ked nie, aj tak tu ostane v nas message o com to je. takto urcite nie.
AMP Research... Proflex, RB dizajn zo Slov. Pravna... Votec 1999 vs. Votec 2014... A su tu potom taki sialene talentovani, ale kazdy sa ich boji? alebo nechape?, a vidim ich snahu, velmi sa snazia, napr. Brano Meres (BME). Oslovte ho! A x dalsich... Zistite si kto bol sefdizajnerom Bugatti Veyron. Tolko progresu a nadsenia caka na svoju realizaciu!
- na tento komentář reaguje Vladimír1 — #
- na tento komentář reaguje Vladimír1 — #
- na tento komentář reaguje Vladimír1 — #22
- na tento komentář reaguje Doktor2 — #23
odpověz na tento komentářTakže nové karbonové celopéro F99 už identifikováno bylo (Hongfu FM036) a co ta nová bílá sedmadváca Duke? Nepoznává to někdo, ať je jasno?
- na tento komentář reaguje Lukáš — #20
odpověz na tento komentářodpověď na jump — #10 Měl jsem doma DC dva:Cool silnice super ale Canner mi po 4 letech praskl...to u rámu za ty prachy docela k nasr...a to nemluvím o šíleném lakování a tom "elementu",který je úplně k ničemu...holt,taky jsem se nechal zblbnout reklamou a tím,že jsem chtěl být asi více vlastenec:-)
odpověz na tento komentářodpověď na jaruna — #15 +1 :-D to je komedie
odpověz na tento komentářodpověď na Imrich — #14 co máš vlastně doma? Pelss nebo Plells :DDD
- na tento komentář reaguje dava — #16
odpověz na tento komentářV jste ale vsichni chytraci. Pelss ma sve vyvojove dilny. Psali o tom nedavno ve Velu. Na drazsi ramy maji sve formy a patentove chranenou geometrii. Mam doma dva Plellsy a na lepsich kolech jsem jeste nejezdil.
- na tento komentář reaguje jaruna — #15
odpověz na tento komentářodpověď na Revo — #7 Byla to má reakce na nadpis článku:27,5" - bez nich to nejde :)
odpověz na tento komentářodpověď na jump — #10 Tady nejde o žádnou originalitu. Tady jde o pokrytectví. Proč psali autoři nesmysly o utajované novince a nenapsali popravdě, že Pells představil 29-celopéra postavené na osvědčeném starším čínském rámu HongFu ze Shenzenu? Proč byly obdobné nesmysly i v článku o Kellysu? Proč se nepíše pravda?
odpověz na tento komentářodpověď na Strenki — #8 To souhlasím. Je to stejné, jako s těma 150 cm babama.Pro veliké lidi, je samozřejmě 29" vysvobození. Ale stejně vše vyšlo z nabídky :)
odpověz na tento komentářPokud chcete všichni něco originálního. Jakože nechcete, protože jenom blbě remcáte a doma máte stejně všichni co vám trh a kdejakej trouba nabídne, tak si kupte Duratec.
- na tento komentář reaguje Zdenda — #12
- na tento komentář reaguje Expen — #17
odpověz na tento komentářKoukám na tu F99 a nějak tam ten čtyřčep nevidím. Patka je na řetězové vzpěře -> jednočep.
odpověz na tento komentářodpověď na Vladimír1 — #3 komicka bola fotka mna - 193cm, 22" ram a 26" kolesa
- na tento komentář reaguje Vladimír1 — #11
odpověz na tento komentářodpověď na Vladimír1 — #3Myslím, že tenhle komentář je k tomuto tématu docela dost zbytečný, bylo toho napsáno tak mnoho a stejně se nikdy nic nevyřeší :D
- na tento komentář reaguje Vladimír1 — #13
odpověz na tento komentářNo dobrý, takže tady všichni řešíte, že Pells vzal čínskej rám a obarvil si ho, ale vždyť toto dělá velká většina všech firem kromě hrstky největších s vlastním vývojem všeho. Samozřejmě, že jde hlavně o to, trefit se do zajímavého a přitom funkčního rámu, což není vůbec jednoduché, ale občas se to povede. Proč ne třeba v tomto případě? Globalizace jasně nastavuje pravidla a ty nelze jen tak jednoduše měnit. Mě se ten rám rám docela líbí i když je dost podobnej Camberu od Spešlu akorát ta Magura a cenovka jsou úplně mimo.
- na tento komentář reaguje petr — #
odpověz na tento komentář... a ještě dovětek. U celoodpružených kol 29", treré potřebují větší zdvihy,již teď dochází k technickým potížím s odpružením.
odpověz na tento komentářF99 je OEM klasika z komunistické Číny HongFu FM036, cena FOB od 600 dolarů. Zajímavé je, že třetí rok vyráběný rám vydávají za utajovanou novinku na příští rok :-).
odpověz na tento komentářkdyž člověk netrvá na logu pells, tak ten rám F99 se dá koupit za 16tkč i s poštou, pak se to dá osadit normálně a ne cobaltama a magurou :)
odpověz na tento komentářNemohu si to odpustit.. Ale kde je nějaká vlastní iniciativa Pellsu? Promiňte, vzít čínský rám, osázet ho komponenty a přemrštit cenu to umí vážně každý. Nyní Pellse v 29 jezdím, ale nevidím jediný důvod proč si od nich koupit nové kolo, od jiných značek ano. Peloton vám utíká hoši..
odpověz na tento komentář