Růžový Specialized Crux Zdeňka Štybara

Jaký je nový materiál Zdeňka Štybara a co nám na "růžováka" exkluzivně prozradil sám mistr světa? 

Autor: Michal Červený, Václav Svatoš
Růžový Specialized Crux Zdeňka Štybara

Z Quick Stepu, kam vloni po cyklokrosové sezoně přestoupil, se stala stáj Omega Pharma Quick Step a to pro Štybara znamenalo hlavně změnu materiálu. Hned prvního ledna odstartoval do roku 2012 na Specializedu Crux. Růžovém.



Je veřejným tajemstvím, že Štybar v Quick Stepu závodil na kolech belgické značky Ridley, která jsme vám již dříve představili (Cyklokrosový speciál Zdeňka Štybara a Štybar pojede na trikolóře) a na kterých slavil všechny své velké úspěchy. Na duhovém Ridley už s logy dodavatele kol stáje Quick Step začal cyklokrosovou sezonu ve Stříbře, potom několik závodů objel přímo na speciálech od Eddyho Merckxe a znovu se vrátil na přelakovaný X-Night.

Pod dvěma odstíny matného a lesklého růžového laku se nyní skrývá sériový rám Crux ze slitiny hliníku E5, jediný cyklokrosový model, který pro tuto sezonu Specialized nabízí. Růžová barva potom odkazuje na Team Stumpjumper, vůbec první profesionální bikový tým, který v roce 1984 začínal právě na takto barevných kolech.



Zabrušované sváry, s výjimkou středového složení, mohou při letmém pohledu evokovat karbonový rám, na estetické čistotě i praktičnosti se podílejí vnitřkem rámu vcelku vedené bovdeny.
Pokrokovým prvkem je bezzávitové středové složení, připravené pro montáž ložisek přímo do rámu a použití klik např. s osou BB30. Velký průměr je použit také u integrováného hlavového složení v podobě 1 1/2" ve spodní části, což je dobrým lékem na tuhost a často rezonující vidlice při brzdění. Sloupek vidlice má tedy měnící se průměr a je rovněž duralový. Nohy vidlice Specialized FACT jsou už karbonové, zakončené hliníkovými patkami.
Nepříliš obvyklá je také navářka na přesmykač, v cyklokrosu se stejně jako na horských kolech povětšinou používají objímkové přesmykače. 

"Nevím, co všichni mají proti hliníku... Mimochodem Specializedem jsem ušetřil 400 gramů oproti minulým kolům! Je také mnohem pevnější. Pohodlí se moc čekat nedá, ale není to tak hrozný. Přece jenom jezdím v galuskách tlak kolem 1,3 - 1,6 baru, takže to skoro všechno poberou kola. Není to jak na kostkách s osmi barama..." řekl nám k novému kolu Zdeněk. Po třech závodech má na novém stroji velmi dobrou bilanci - jedno čtvrté místo, domácí titul a vítězství ve světovém poháru. 

Crux se ukazuje jako materiál pro zbytek letošní sezony. Štybar se těší jak na silniční kola kalifornské značky, tak i na spolupráci při vývoji nových cyklokrosových kol na příští sezonu. Bude mít podobné možnosti jako Jaroslav Kulhavý u biků.

"Mám možnost se ve Specializedu podílet na vývoji a to mě moc těší. Ladit kola mě totiž baví. Příští rok se určitě dočkáme nejlepšího krosovýho kola na světě!" prohlašuje odvážně Štybar. O nejvyšší cyklokrosový model v řadě S-Works 2013 si tak přímo říká.

Osazení kola mistra světa je zpět pod taktovkou amerického koncernu Sram.
Výjimkou jsou jen 172,5 mm dlouhé karbonové kliky Specialized s převodníky 38/46, pedály Shimano XTR staršího modelu, sedlo Specialized a samozřejmě unikátní galusky Dugast s podpisem a duhou světového šampiona.

Na opěvovaný Sram Štyby přesedlal z italského Campagnola Record, které z cyklokrosařské špičky nikdo jiný nevozí. Údajně kvůli horší ovladatelnosti v blátě. To ale mistr světa vyvrací.
"Campagnolo bylo lepší než jsem čekal!" přiznává Štyby po svých zkušenostech. "Jediná nevýhoda byla, že jsem snadněji jezdil těžší převody, což v krosu není ideální. Mají speciální cyklokrosovou sadu. Jak kola Bora, tak super bezúdržbovej střed, kterej je skvěle zapouzdřenej. Například Sram nebo Specialized se musí otevřít a čistit po každém závodě a když je to na pěti kolech, tak je to potom dost ušetřené práce... Jedenáctka byla také super. Pastorek s jedenácti zuby se hodil, teď občas chybí." dodává k systémům řazení.

 


Řazení a brzdění na novém kole je na té nejvyšší úrovni. Sram Red v edici Black vrací Zdendovi do rukou to, na co byl dlouho zvyklý. Na kazetě s označením PG1070 je naskládáno deset ocelových pastorků v rozmezí od 12 do 25 zubů a řetez v provedení 1091 má duté čepy. Klasika je přesmykač Red s ocelovým vodítkem ze sady Force, který už by měl být dostupný i běžným smrtelníkům a nejen profi závodníkům.
V brzdách Avid Shorty Ultimate jsou jak jinak než žluté špalíky Yellow King od SwissStop.

Kokpit a sedlovka ladí se zapletenými koly Zipp, avšak z karbonu je jen sedlovka SL Speed, která nepostrádá systém upnutí sedla v podobě dvou protilehlých šroubů. Ani při hrubém naskočení proto nedojde k pootočení sedla v zámku sedlovky. Na postu řidítek a představce je vsazeno jako u většiny závodníků na hliníkové provedení, konkrétně na řadu Service Course.
Kvůli různým vzorkům galusek a výškám ráfků bude Štybar používat několik setů zapletených kol. Pravděpodobně bude vybírat z karbonových ráfků od dvou do čtyř centimetrů. Na první závody v blátě zvolil profilem nejvyšší model 404.

 
U Štybara bývá zvykem, že mění barvu kola spolu s dresem. Ale jestli růžový Crux nechá na světový šampionát obléknout do národních barev ještě neví. Růžová mánie se totiž začala bleskově šířit napříč jeho fanoušky... "Ty barevné varianty ještě zvažujeme," váhá proto Štybar.

Velmi omezené množství rámových sad růžového Specializedu Crux v příštích týdnech dorazí také do České republiky. Prodejní cena je stanovena na 19.990,- Kč.


Foto: Michal Červený

Pokračovat na: Fotogalerie

Seznam stránek článku:

  1. Růžový Specialized Crux Zdeňka Štybara
  2. Fotogalerie
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. PreviewVítězný Cape Epic Bikecheck: Ghost Anne Terpstry & Specialized Howie Grottse
    Vítězný Cape Epic Bikecheck: Ghost Anne Terpstry & Specialized Howie Grottse
  2. TechnikaFotogalerie: Specialized Epic 8
    Fotogalerie: Specialized Epic 8
  3. Tech newsSpecialized Epic 8 - ve znamení 120
    Specialized Epic 8 - ve znamení 120
  4. Týmy a klubyRouvy Specialized 2024
    Rouvy Specialized 2024
  5. Testy - RecenzeSpecialized uvádí nové Propero
    Specialized uvádí nové Propero
  6. PreviewBikecheck: Ridley X-Night SL Zdeňka Štybara
    Bikecheck: Ridley X-Night SL Zdeňka Štybara

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #60 fery - vloženo: 24.01.2012 v 16:54:24

    trocha hystorie Sara Ballantyneová a Ned Overend v začátcích jezdili taky na rúžovkách třeba to u spešlu pojali ve stejném duchu a zajímalo by mě o kolik je Zdenda pomalejší na zmáknutým duralu než na karbonu s 10%uhlíku

    já bych mu dal růžoví columbus :)a když mluvíme o masovým spešlu dám příklad s duratecem býval jsem příznívec měl jsem rsse c2 nejhezčí rám na trhu po půl roce problém s odlupující barvou bylo opraveno po dalším půl roce zase loupačka o vrácení peněz nechtěli slyšet nabýdli o víc jak deset tísíc levnější rám který jsem musel nevím proč doplatit trojku po nandání zadního kola do nového rámu jsem zjistil že je šejdrem vůči ose to už jsem vzdal reklamovat dovezl ke kamarádovi bike servis jarda stadher tam profrézovali patku a bylo jakš takš srovnáno tím to s duratecem pro mě navždy skončilo s toho vyplývá že nejvíc záleží jak se výrobce chová když vznikne problém pak sa hukáže jaký jsou borci:)

    tak štyby v neděli budu v růžovim naházej jim písek do očí go

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #59 J.A.N - vloženo: 23.01.2012 v 10:38:49

    tak jinak, Specialized je velka soukroma firma jejimz hlavnim cilam je generovat zisk (mozna taky uzivit par Cinanu co jejich produkty ze 100% vyrabeji - kdo jinej by jim to taky sral ve velkym za minimalni naklady). Specialized se tak choval vzdycky, byl vzdy prvni tam, kde z toho mohlo neco kapnout a pokud u nekterych modelovych rad klasly prodeje pod urcitou procentni hranici, okamzite sel od valu, protoze to neneslo. Logicke ne? Tak se ale chovaji (temer) vsechny velke firmy, proc by investovaly do vyroby popr. vyvoje neceho co se neprodava a nesype to dolarky? CC byla (dokud jim shodou nahod v sitich neuviznul mistr sveta Stybar) pro Spesl naprosto okrajova zalezitost stejne tak jako bmx nebo 4x. Nepochybuji o tom, ze jestli Spesl vyhodnoti, ze diky Stybymu by mohl nejakej ten karbonovej Crux strelit, tak do toho pujdou s plnou polni a zacvakaj vyvoj a bude jak Zdenda rekl - nejlepsi CC kolo na svete. Uprimne o tom zatim pochybuji, dost bude zalezet jak Zdenda zaboduje v Koksijde (mistr sveta je prece nejvic) a hlavne jestli u CC vydrzi. Debaty o tom co je lepsi jestli Hlina nebo Karbon jsou myslim v teto souvislosti bezpredmetne.

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #58 Krosak - vloženo: 21.01.2012 v 14:30:24

    Naprostej souhlas s Kurze.

    4 Horst: ja bych řekl ze zrovna Spesl ty výsledky docela má. Jestli se nepletu tak 6 mistrů světa za rok není úplně bidna bilance. Nevidis si do pusy.

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #57 Horst - vloženo: 19.01.2012 v 20:26:39

    odpověď na Kurze — #54 No vidis ... a v tom je ten problem. Ze pan Stybar dostal ten nejlepsi moznej ram co Spesl ma ... a ouha, on to je hlinik ;-). V tom spociva celej vtip ... kdyby jezdil na matrosi RB, tak pred tim ramem smekam, ale Spesl? Jak tu nejakej chytrak psal co tam mozna jednou byl (pokud arbajtuje u dovozce v CZ, nebo jim leze do ... hledacku) nebo to videl na netu, tak maji mega velky vyvojovy centrum plny chytrejch hlavicek s inteligentnima telefonama s podnikovou siti v kapse a zamestnaneckou kartu na krku ... a vysledky? Politicky, myslete politicky, Kefalin. Proste je tak tezky priznat ze v CC je Spesl 100let za karbonem? ;-).

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #56 Josef - vloženo: 19.01.2012 v 17:33:35

    odpověď na Kurze — #54 Neřešíme co dostal Zdeněk Štybar, ale to, že když dostal AL objevilo se tu mraky lidí co říkají že AL je lepší než carbon. A tak to není. A jak jsem již psal ZŠ dostal to nejlepší co mohl. Carbon bude na příští rok. Není co řešit.

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #55 Josef - vloženo: 19.01.2012 v 17:31:00

    odpověď na Krosák — #52 Nepochybuji o vývoji Specialized, možná bude jedno z nejlepších. O Nedovi Overendovi jsem nikde nepsal, to si mě pleteš. Zda jezdí Zdeněk Štybar na AL či carbonu taky neřeším (on je profík). Jen jsem tady diskutoval o tom, že carbon je lepší než AL. Nic víc.

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #54 Kurze - vloženo: 19.01.2012 v 14:16:04

    Všichni tu řešíte, že Zdeněk dostal "jen" hliníkový rám a Specialized mu nepřipravil karbonový, ale asi si neuvědomujete jednu zásadní věc.

    Zdeněk dostal nejlepší nyní dostupný rám. Má lepší vlastnosti než starší karbonový.

    To, že Spešl nestihl připravit rám karbonový není překvapení. Ono to taky za ty 3-4 měsíce nejde!

    Nejde to s pořádným testováním, laděním, a opětným testováním. A tak se dobré rámy dělají.

    Rozdíl mezi tím, něco udělat hlavně aby to bylo nebo udělat něco pořádně odlišuje značku od dobré značky.

    1. na tento komentář reaguje Josef — #56
    2. na tento komentář reaguje Horst — #57
    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #53 kacerek - vloženo: 19.01.2012 v 09:21:57

    odpověď na Krosák — #52 My ostatní mu přejem jen ten nejlepší karbon.

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #52 Krosák - vloženo: 18.01.2012 v 23:36:52

    4 Jirinak: tebe raději nebudu komentovat, nestojí to za to.

    4 Josef: možná když bys viděl právě to VÝVOJOVÉ CENTRUM ve Spešlu tak by jsi změnil názor, ale tak to se asi nestane a btw: Zrovna Ned Overend tam má dost hodně velký slovo ve vývoji, testování či podobných věcech, možná by jsi se divil.

    No nic, loučím se s váma dětska a myslím že se tu pár lidí vybouřilo a vyblilo a teď jsou spokojený. Zdar a Zdendovi přeji jen to nejlepší ať už na karbonu nebo hliníku.

    1. na tento komentář reaguje kacerek — #53
    2. na tento komentář reaguje Josef — #55
    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #51 Josef - vloženo: 18.01.2012 v 21:40:23

    odpověď na Horst — #50 Tak anketa se nekoná, škoda.

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #50 Horst - vloženo: 17.01.2012 v 22:29:08

    Nemám rád chození kolem horké kaše. Pane Bureš, co říkáte na nápad, aby jste se ujmul jako jediný možný vyhlášení ankety čtenářů mtbs.cz na téma zda má být sada kol Zdeňka Štybara pro MS vyvedena v národních barvách, nebo zda to nechat růžové? Jde o anketu, né o to co má skutečně udělat ... má fanoušky i jinde než v CZ ;-). Nicméně bylo by to zajímavé, ne? Otázka zda to chce někdo vědět ;-). Znáte to, dokud se jen tlachá, nejde o nic, ale jak to má nějakou vypovídací hodnotu ...

    1. na tento komentář reaguje Josef — #51
    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #49 Josef - vloženo: 17.01.2012 v 22:20:59

    odpověď na Horst — #48 Tak snad se o tom mluví, tedy se možná dočkáme. Já mužu hodit anketu na svůj web, ale návštěvnost mizerná. Ale pokud toto čtou redaktoři z mtbs.cz tak anketa je zítra na hlavní stránce, zabere to par minut...

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #48 Horst - vloženo: 17.01.2012 v 22:12:46

    odpověď na Josef — #47 ... neboj, to bude v pohodě, bude růžovej, není se čeho bát ;-) Musím ale říct, že by mě rozseklo, kdyby to Štyby měl předělaný v národních barvách. Chtěl bych být mouchou v zasedačce, kde by se to řešilo na jednání mezi Štybym, jeho chlebodárci a teamovými nasmlouvanými partnery. Co jim to usnadnit a založit nějakou anketu, nebo tak něco, aby to přelakoval. Vono jen kecat jak mi ted tady umí kde kdo ... Já bych to v národních barvách fakt rád viděl ... ;-)

    1. na tento komentář reaguje Josef — #49
    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #47 Josef - vloženo: 17.01.2012 v 22:04:50

    odpověď na Horst — #46 Se bojím, že ráno vstanu a v obývaku místo carbonovýho Treka bude hliníkový Specialized :-)

    1. na tento komentář reaguje Horst — #48
    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #46 Horst - vloženo: 17.01.2012 v 21:56:04

    odpověď na Josef — #44 ... vidíš ... už tě mají! Velký bratr se dívá ;-)

    1. na tento komentář reaguje Josef — #
    2. na tento komentář reaguje Josef — #47
    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #45 Josef - vloženo: 17.01.2012 v 21:55:23

    odpověď na Horst — #43 Ale plně s tebou souhlasím. Spešla nemám, ale kamoš jezdí epica a je to kolo ok. Spešl to ma tady dobře zmaknutý, ale to už se opakuju. To s ružovou barvou je opravdu geniální, tedy pokud je to pravda a kluci to takhle chtěli. Jinak Zdeněk je profík co se umí připravit an MS a tak musíme věřit, že to klapne, pač on si to zaslouží.

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #44 Josef - vloženo: 17.01.2012 v 21:50:53

    odpověď na Horst — #43 Jsem napsal dobrý komentář a pak hlaška "jsi člověk a nebo robot" A moje desetiminutové snažení v háji....

    1. na tento komentář reaguje Horst — #46
    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #43 Horst - vloženo: 17.01.2012 v 21:14:07

    odpověď na Josef — #42 Ale aby nás nepranýřovali nějací Spešl ortodoxáci ... Já sám mám ještě jednoho Spešla a svýho času jsem s ním byl dost spokojen. Svýho času proto, že už 4 roky nejel, mimochodem je o něj opřený GT, který je na tom úplně stejně ... nechci diskutovat o značce, to bývá ovlivněný i osobním vkusem a zda je či není v souladu s image značky. Furt mě jen bere, jak Spešl vydává mraky tiskovin (mají nějakej vlastní magazín nebo co, chodí mi to poštou snad ve 3 vyhotoveních), v každým časáku mají obsazenou nějakou reklamní stránku z obalu a celkově do propagace cpou mraky peněz, jejich marketingovej balík je pro jiný firmy jak číslo ze opijátovýho snu. A jejich kola jsou dobrý, moderní materiály, moderní technologie, mraky peněz ve vlastním vývoji, kupování mozků z jinejch firem ... prostě štika v rybníku ... a teď zalepí problém růžovou barvou a je kolem toho přesně tolik keců, jako marketingový oddělení potřebovalo ... úplně zapadlo, že jejich CC SWorks je nedopečenej a marketingový oddělení sklízí pochvaly jak to zmáklo ... protože to zmáklo ... růžovej batmobil. A přesně proto to 4 roky nejelo, ale mám to rád a tak mi to tam nepřekáží. Prostě mi v tom Spešl kolotoči chybí to obyčejný nadšení, který tam bylo v době Neda Overenda (on tam teda je pořád, ale už nemá tu váhu, nicméně i jeho SinglS Spešl je karbonovej-aspoň v létě mi ho ukazoval). Teď to je firma, která má tabulky s produkcí, s procenty prodeje a nastavený roční limity na navýšení prodeje v regionech a obchodníky co ještě před pěti lety makali na prodeji akcií za vepřový, teď se jen pod číslama v tabulkách skrývají jiný komodity-kola ... chápu, takhle to dělají i jiný firmy ... obchodní řetězce, výrobci aut, atd. Ale ne všichni ... Např na kolech Niner se mi nejezdí dobře, což je individuální ... ale mají u mě větší podporu než Spešl, přestože na Spešlu se mi jezdí dobře (nikdy neodmítnu test ride). Pro mě osobně to je velký růžový vítězství marketingu nad technickým oddělením Spešlu. A protože na kolech jezdím, neprodávám je, tak to beru jako další ztrátu cyklosvěta. Štybymu držím palec, aby na MS nebyl vlhkej písek a teploty vzduchu pod nulou ... a aby forma ještě dozrála a ukázal, že je nejlepší i na té růžovce.

    1. na tento komentář reaguje Josef — #
    2. na tento komentář reaguje Josef — #44
    3. na tento komentář reaguje Josef — #45
    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #42 Josef - vloženo: 17.01.2012 v 20:39:54

    odpověď na Horst — #41 No taky to moc neznám, ale kdysi to prý byla nějaká kultovní značka... Jsem tady někde na diskuzi četl :-)

    1. na tento komentář reaguje Horst — #
    2. na tento komentář reaguje Horst — #43
    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #41 Horst - vloženo: 17.01.2012 v 20:26:56

    odpověď na Josef — #40 Převahu čeho??? ;-)

    1. na tento komentář reaguje Josef — #42
    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #40 Josef - vloženo: 17.01.2012 v 20:06:16

    odpověď na Horst — #39 Jsem rád, že je tady někdo "ujetý" na Treka stejně jako já. Aspoň trochu rozbijem tu převahu Specialized :-) P.S.: Já bych ho koupil hned...

    1. na tento komentář reaguje Horst — #41
    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #39 Horst - vloženo: 17.01.2012 v 19:41:36

    odpověď na Kuba — #38 Safra chlape, koho se mám optat, já jsem jedinej kdo tady (doma) umí aspon tak nějak česky. Asi chápu kam míříš ... holDuje se treninku, sexu a práci; holTuje se v diskusích? Díky za radu, to využiju, snad jsem to dobře pochopil. Uklidnil jsi mě, že se to limitně neblíží diskusím 29vs.26, to by mi ublížilo :-). Já mám prostě jen silnej dojem, že pár lidí (i já) vyjádřilo názor, že mistr řemesla, jako je Štyby, by zasloužil lepší vozítko. Nemusí mít nutně batmobil, stačil by "funkční" SWorks (když ho podporuje ten Spešl) ... Vtipný na tom všem je, že někteří v tý růžovce batmobil vidí. Ale co, kdyby Trek vydal Hliníkovýho Superfly s pevnou vidlicí v barvách Attitude jak ho jezdil Tinker Juarez, taky bych ho musel mít ... na druhou sranu bych netvrdil že to je batmobil, ale zhmotnění mojí uchylky ;-). Štybarovi fandím!

    1. na tento komentář reaguje Josef — #40
    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #38 Kuba - vloženo: 17.01.2012 v 17:54:15

    Tyhle diskuse pod každým článek Štybar/Specialized se limitně blíží diskusím na serveru typu novinky.cz nebo idnes.cz. Já jen doufám, že se diskuse chytí nějaký redaktor s vytříbeným smyslem pro sarkasmus a nad výsledným článkem se leckdo zastydí a většina pobaví.

    p.s.: Kluci, zeptejte se doma na rozdíl mezi hold a holt

    1. na tento komentář reaguje Horst — #
    2. na tento komentář reaguje Horst — #39
    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #37 Josef - vloženo: 17.01.2012 v 17:38:48

    odpověď na Horst — #35 Libí se mi tvoje úvaha o růžové barvě a popravdě to je velmi dobrý manévr na odpoutání pozornosti, resp. upoutání pozornosti, ale chtěným směrem ze strany Specialized. A to vážně, bez špetky ironie. Specialized má v tomto směru pravda velmi kreativní marketingové oddělení. Smekám před nimi, protože to jak se jim daří v propagaci je na české poměry neuvěřitelné.

    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #36 kacerek - vloženo: 17.01.2012 v 12:27:13

    odpověď na 10gambrinus — #34 Znamená to, že sis dal 10 Gambáčů než jsi toto napsal ?

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #35 Horst - vloženo: 17.01.2012 v 12:22:42

    odpověď na 10gambrinus — #34 ... že ho odmítne??? ... kdyby stál za hovno ... :-) ... Pokud ještě nechodíš do práce, tak tenle rozum pochopím, pokud do ní chodíš, tak jsem právě pochopil, jak je možný, že někdo někomu koho pozná na xchatu pošle jako půjčku milion korun a pak v TV Nova pláče jak byl podveden :-) ... profík v profi stáji a odmítne materiál? ;-) ... nejpůjčil bys mi mega? Vrátím ... ;-) On ten rám nestojí vyloženě za hovno, není špatnej ... ale je tak trochu trapný, že mistr světa má kolo od Spešlu a nejsou schopni dodat karbonovej rám s využitím všeho co ten materiál a technologie nabízí ... tak se vezme poměrně slušnej hliník, vymyslí se ta bejkárna s růžovou barvou (odkaz na doby minulé nebo co, nějakej příběh to mít přece musí) ... a všichni z marketingovýho spolejhaj, že až bude na dalším ročníku SP SWorks, tak si na tudle potěmkinovu vesnici nikdo nevzpomene ... sice je pravda, že to je potěmkinova vesnice, kde je rozvedená elektřina a teče tam teplá voda ... ale svět už je jinde.

    1. na tento komentář reaguje martin — #
    2. na tento komentář reaguje SATELIT1 — #
    3. na tento komentář reaguje Josef — #37
    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #34 10gambrinus - vloženo: 17.01.2012 v 11:44:49

    Já myslím, že hlavní je, když jeho kolo má rám, přehazovačku, kola, řídítka, pedály, sedlo, paprsky, brzdy atd.. Patláte se tady v tom, zda karbon nebo hliník a přitom je to uplně jedno. Sedí na tom kole on a jeho postavení mu momentálně umožnúje výběr toho, na čem bude jezdit. Kdyby stál hliník za hovno, je v pozici že jej odmítne. Kdyby byl karbon nejlepší tak se jej bude držet zuby nechty. Zdeněk zajede na obou rámech a nám to může být uplně fuk - raděj ho tady povzbuďtechytráci a nemekotejte tu picoviny! Zdeňku - Jééééééééééééď

    1. na tento komentář reaguje Horst — #35
    2. na tento komentář reaguje kacerek — #36
    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #33 Jirinak - vloženo: 17.01.2012 v 11:14:00

    odpověď na Krosák — #12 Krosaku, ty si fakt blbej az to boli. To tady prece nikdo nerozporuje, ze si Zdenda vybral hlinu, to je jasne vsem, ale to je prave jadro cele diskuze, ze je na tom Socialized tak spatne, ze nema funkcni carbon ram (tedy ma, loni ho mel, porad ho ma, ale zrejme stoji za velky ho..., protoze uz ho radsi ani neprodava), ze Zdenda musel sahnout po hline. Hold pro Socialized nebyla prijatelna dohoda jako loni, kdy jezdil na prelakovanem X-Nightu jako na "Merckxovi", tak vymysleli tuhle ruzovou marketingovou bublinu, protoze by bylo fakt dost nedustojne, aby jezdil na obyc. seriovem hliniku za 10tis. Kdyby aspon narovinu rekli, ze hold ram neni, ikdyz casu na to neco pripravit meli dost (to ze bude Omega od 2012 na big "S" se uz vi pul roku), ale ze se dohodli, ze to ted prezije na hline a bude spoluprace na pristi rok, kdy vznikne konecne S-Works i pro CX, tak nic nereknu.. Ale tohle zabaleni do ruzova a tech par hlinochytraku, kteri tomu veri jak je to supr ram, to mi je jenom k smichu a zejmena ty Krosaku ;-)))

    1. na tento komentář reaguje martin — #
    2. na tento komentář reaguje SATELIT1 — #
    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #32 Horst - vloženo: 17.01.2012 v 09:54:56

    Miluju interfernet ;-), miluju pocit názorové nesmrtelnosti :-). Diskuse zda je lepší Alu nebo Karbon :-). Placenej profík musí jezdit na matroši co dosatne. Supermarketsicialized (dále jen SMS) ma jen hliníkový CC v současné době, tak hold Štybar jezdí Alu. Jestli má stáj uzavřenou smlouvu se SMS na delší dobu, tak určitě dodají na příští sezónu kolo z Karbonu (trend je jasný, všichni chtějí karbon, myslím spotřebitele, takže top modely jsou z karbonu). To pak bude v sezóně 2012/2013 Štybar říkat, že to nový kolo je eště lehčí a ještě tužší a ještě dokonalejší a ještě neprůstřelnější. V práci se všichni chováme stejně, ne? Rozdíl je jen v tom, že Štybar má punc dokonalýhoi profíka, protože na tom kole vyhrál ... takže ta jeho hláška o jeho stávajícím kole má v současný době koule. Vzhledem k jeho formě a k tomu jak přišel o soupeře na schodech ... vyhrál by i na tom kole co jezdil předtím ... Hlášky v příští sezóne ale rozsoudí, jak to bylo s tímhle kolem ... a je přece jasný, že nový kolo bude lepší než to letošní ;-). Ale letos je letos, tak proč hned neprodat pár růžovek v trojnásobným ziskem, ne? A není to žádnej podvod ... každej má pedstavu kolik stojí hliníkovej rám skarbon vidlí ... takže to je svobodný rozhodnutí každýho, kdo chce mít růžovku, kterou Štybar skutečně letos jezdí a o víkendu zajel moc dobře.

    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #31 kacerek - vloženo: 17.01.2012 v 09:09:47

    odpověď na MartinXMO — #28 Ke všemu naprostej souhlas, a hlavně k tomu že Zdenda se k tomu v současné době nemůže objektivně vyjádřit ani kdyby chtěl. V minulé diskuzi jsem nastiňoval výčet smluvních pokut v profi smlouvách ohledně propagaci jiného materiálu, a tak to prostě je. Leda, že by Krosách už řekl jak to tedy ve skutečnosti bylo. Jinak až Zdenda skončí kariéru tak v odstavci materiálu bude napsáno: posledních 10 let jsem jezdil na karbonu, z toho leden a únor roku 2012 hliník :-) (ale stálo to za to, co je doma to se počítá).

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744