Trek představuje svůj první elektrický gravel Checkpoint+

Kompaktní nový pohon TQ HPR60 dostane kromě horských ebiků také nejnovější přírůstek v kategorii štěrkoletů...

Autor: Pressnews
Foto: Trek
Trek představuje svůj první elektrický gravel Checkpoint+

Trek uvádí svůj první gravel bike s elektropohonem. Nový Checkpoint+ SL vychází z osvědčeného modelu Checkpoint, ale je vybaven kompaktním motorem TQ HPR60 a baterií o kapacitě 360 Wh. Cílem je nabídnout delší dojezd a usnadnit jízdu v náročnějším terénu.

Motor TQ HPR60

Kolo pohání lehký a tichý motor TQ HPR60 s asistencí až do rychlosti 25 km/h. Oproti předchozím verzím je lehčí a má plynulejší chod. Stejný motor Trek osazuje i na své trailové a enduro modely Fuel+ a Slash+.

Baterie a dojezd

Integrovaná baterie s kapacitou 360 Wh umožňuje dojezd až 80 km v úsporném režimu. Pro delší vyjížďky je možné přidat Range Extender. Reálný dojezd se samozřejmě liší podle stylu jízdy, profilu trasy a povrchu.

Konstrukce a geometrie

Rám je vyroben z karbonu OCLV řady 500. Kolo pojme pláště až do šířky 50 mm, což zvyšuje komfort v terénu. Geometrie Gravel Endurance staví jezdce do pohodlnější polohy pro delší vyjížďky.

Komfort a vybavení

Model využívá technologii IsoSpeed, která pomáhá tlumit vibrace na štěrkových cestách. Ve velikostech S–XL je k dispozici také verze s odpruženou vidlicí RockShox Rudy se zdvihem 40 mm (Checkpoint+ SL 7 AXS). Základní verze SL 5 a SL 6 AXS jsou vybaveny pevnou vidlicí. K rámu je možné připevnit nosiče, brašny i teleskopickou sedlovku.

Dostupnost a ceny

Trek Checkpoint+ SL je dostupný ve třech specifikacích (SL5, SL6 a SL7). Cena startuje na 129 990 Kč a končí 194 990 Kč. Více na www.trekbikes.com.

Přečteno - 6361x Tagy: trek elektro gravel my2026
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Týmy a klubyTým Trek Future po pěti letech skončil. Je to symptom současného XCO?
    Tým Trek Future po pěti letech skončil. Je to symptom současného XCO?
  2. ServisPrémiový výrobce ebiků M1 Sporttechnik končí
    Prémiový výrobce ebiků M1 Sporttechnik končí
  3. TechnikaFotogalerie: Moots Scrambler
    Fotogalerie: Moots Scrambler
  4. Tech newsMoots Scrambler: titanový dobrodruh na pomezí gravelu a MTB
    Moots Scrambler: titanový dobrodruh na pomezí gravelu a MTB
  5. TechnikaFotogalerie: Kellys Theos F100
    Fotogalerie: Kellys Theos F100
  6. Testy - RecenzeTEST: Kellys Theos F100 - nevídaný superlight
    TEST: Kellys Theos F100 - nevídaný superlight

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #3 petan - vloženo: 25.09.2025 v 20:28:13

    odpověď na matheus — #1 Díky za doplnění

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #2 morpher - vloženo: 25.09.2025 v 16:03:35

    odpověď na matheus — #1 a to zrovna predstaveny KELLYS eSOOT ma tusim 13kg. A nevypada jako vypaseny slon. Na druhou stranu na o kapku mensi baterii no vzhledove mnohem hezci. A cena 70tis

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #1 matheus - vloženo: 25.09.2025 v 13:06:02

    Škoda že autor v článku zapomněl uvést nejčastěji dotazovaný údaj u těchto kol.

    Doplním tedy...

    Hmotnost kola při velikosti M/L je 14kg

    1. na tento komentář reaguje morpher — #2
    2. na tento komentář reaguje petan — #3
    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744