Vágner na bedně bez Třešňáka aneb chyby v celkovém pořadí ČP DH 2011

Nedělní slunečný den v Rokytnici nad Jizerou byl ve znamení posledního pohárového sjezdu a vyhlášení celkových vítězů Remoex DH MTB cupu 2011.

V pořadí 3. finálový závod českého poháru ve sjezdu opět s přehledem, suveréností a v nejrychlejším čase dne 02:35,195 vyhrál Adam Vágner (Rock Machine - Cyclomax - BRS). Druhé místo ukořistil Martin Mikulenka (SK Grafobal Mondraker 661 se ztrátou deseti sekund na Adama. Třetí flek si pak překvapivě o jednu sekundu později vyjel Filip Matuš (Commencal O'neal). Vedoucí celkového pořadí poháru a čerstvá mistryně republiky Helena Kurandová (Krabcycles Specialized) tentokrát nestačila o čtyři sekundy na Janu Bártovou (SK Grafobal Mondraker 661), která se pak v čase 03:10,625 probojovala na první příčku. Bronz získala Tereza Votavová (GIANT Cycling Team) a poslední pohárový závod sezony si tak patřičně vychutnala a vykouzlila i pár pěkných triků pro diváky.
Společně s posledním pohárovým závodem byla taktéž vyhlášena celková pořadí závodníků v disciplíně sjezd pro rok 2011. Právě tyto důležité výsledky se staly sjezdařům trnem v oku. Chybně započítané bodování pořadateli poháru udělalo ve výsledcích guláš a ve spěchu se poté na stupních vítězů objevila nesprávná jména. Chyba nastala v celkovém bodovém ohodnocení, kdy mají být započítány všechny body získané ve třech semifinálových i finálových jízdách a dále pak za umístění v povinném měřeném tréninku při MČR DH. Do výsledků ale bohužel nebyly započítány body z MČR ve Špindlerově Mlýně, což následně ovlivnilo konečné pořadí závodníků. Adam Vágner se tak ocitl na stupních vítězů s Martinem Mikulenkou a Pavlem Čepem (Krabcycles Specialized) i když třetí místo Pavla patřilo po právu mistrovi republiky Petrovi Třešňákovi (Rock Machine - Cyclomax - BRS). Chybné výsledky se objevily samozřejmě i v ostatních kategoriích (ženy, masters...). Výsledky celkových pořadí jsou nyní již dokončeny a upraveny ZDE, ale ceremoniál z vyhlášení vítězů a předávání pohárů je nenávratně pryč.

Výsledky:

Muži Elite 3. závod ČP DH
1. Adam Vágner (Rock Machine - Cyklomax - BRS) 02:35,195
2. Martin Mikulenka (SK Grafobal Mondraker 661) 02:45,244
3. Filip Matuš (Commencal O'neal) 02:46,453
4. Jan Šavr (MSK Kur Sport) 02:47,368
5. Dominik Kvapil (Haven Extreme) 02:47,907

Ženy 3. závod ČP DH
1. Jana Bártová (SK Grafobal Mondraker 661) 03:10,625
2. Helena Kurandová (Krabcycles Specialized) 03:14,763
3. Tereza Votavová (GIANT Cycling Team) 03:22,569
4. Michala Lípová (No Question Bike Team) 03:22,746
5. Simona Jirková (SWIS Board Shop) 03:23,711

Muži Elite - celkové umístění
1. Adam Vágner (Rock Machine - Cyklomax - BRS)
2. Martin Mikulenka (SK Grafobal Mondraker 661)
3. Petr Třešňák (Rock Machine - Cyclomax - BRS)

Ženy - celkové umístění
1. Helena Kurandová (Krabcycles Specialized)
2. Jana Bártová (SK Grafobal Mondraker 661)
3. Ludmila Krejzlíková (Freeride Racing Team)

Kompletní výsledkové listiny najdete ZDE

11.09.2011 - Závody - autor: Reny - 6784x český pohár dh adam vágner
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Český pohárČeský pohár v cyklokrosu čeká v sobotu 5. díl, jak vypadá průběžné pořadí?
    Český pohár v cyklokrosu čeká v sobotu 5. díl, jak vypadá průběžné pořadí?
  2. Český pohárČeští šampioni v Kolíně potvrdili formu před mistrovstvím Evropy
    Čeští šampioni v Kolíně potvrdili formu před mistrovstvím Evropy
  3. Český pohárHSF System Cup pokračuje v Kolíně
    HSF System Cup pokračuje v Kolíně
  4. Český pohárČeský pohár XCO 2025: Mistrák v Bedřichově, finále se vrací na Vysočinu
    Český pohár XCO 2025: Mistrák v Bedřichově, finále se vrací na Vysočinu
  5. Světový pohárMont St. Anne se rozloučilo s Minnaarem, SP DHI ovládli Bruni a Höll
    Mont St. Anne se rozloučilo s Minnaarem, SP DHI ovládli Bruni a Höll
  6. Mistrovství světaZávod jako žádný jiný. Shodli se po gravelovém MS Vakoč i Adel
    Závod jako žádný jiný. Shodli se po gravelovém MS Vakoč i Adel

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #26 Míša - vloženo: 14.09.2011 v 10:55:21

    Problém se netýká jen DH - podobnému průšvihu při vyhlášení celkových výsledků ČP MTB jsme zabránili jen díky zoufalému dohadování s firmou sledující časy, a to ca hodinu před vyhlášením.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #25 Josef Dlohoš - vloženo: 14.09.2011 v 10:22:43

    Chápu rozhořčení všech zúčastněných. Takové chyby se stávat nemohou, bohužel stalo se... Naše oficiální omluva zde: http://mtbs.cz/clanek/verejna-omluva-sjezdarum/kategorie/bleskovka-ostatni Nyní je zcela zbytečné házet zodpovědnost jeden na druhého. Celková atmosféra okolo ČP DHI je na bodu mrazu, proto již nyní intenzivně vymýšlíme jak za pořadatele příští ročník zlepšit. Budu rád za všechny vaše návrhy.

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #24 Reny - vloženo: 13.09.2011 v 13:02:39

    odpověď na Zdeněk Pól — #23 Tady už stejně nejde Zdeňku ani tak o to kdo za co zodpovídá, stejně si tu každý bude povídat tu svou, ale jde o to jak se to napraví a co se s tím bude dělat. Takže tímto končím s debatováním a čekejme tedy na vyjádření těch kterých se to opravdu týká!

    Díky všem za názory!

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #23 Zdeněk Pól - vloženo: 13.09.2011 v 12:31:34

    odpověď na Reny — #22 Ano Renato, zodpovídáte za všechny výsledky, včetně celkového pořadí, samozřejmě. A ano, je na vás, jak je z pořadatele dostanete. Ve vlastním zájmu, protože tentýž pan Marek pak nemá problém se schovávat za rozhodnutí rozhodčích.

    1. na tento komentář reaguje Reny — #24
    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #22 Reny - vloženo: 13.09.2011 v 11:34:17

    odpověď na Zdeněk Pól — #19 Zdeňku, že rozhodčí zodpovídá za výsledky samozřejmě vím, ale že máme jako vytvářet body z celkového pořadí a pak je i kontrolovat? Tak si jen dovolím jeden argument, proč tedy tyto výsledky nebyli rozhodčím předloženy ke kontrole? A to mám ještě hlídat Petra k tomu všemu??? No to je gól :-D My jsme zodpovědní hlavně za výsledky a to ze semifinále a finále a ty seděli do puntíku přesně :-)ale ok máš pravdu a to bohužel i v tom, že si žádné školení neudělal...

    1. na tento komentář reaguje Zdeněk Pól — #23
    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #21 Petr Čálek - vloženo: 13.09.2011 v 11:12:48

    odpověď na Reny — #9 odpověď na Kuba Nepraš — #11 Se nedivte,že se do Vás někdo naveze,podílíte se na organizaci něčeho totálně ztrouchnivnělého.Za bolševiků,to taky spousta lidí "myslelo dobře"

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #20 Zdeněk Pól - vloženo: 13.09.2011 v 10:49:42

    odpověď na petan — #17 Ano Petře, to myslím zcela vážně. Jaký je věcný(!) argument, kterým bys zvrátil to, co jsem napsal? Že si Marek dělá co chce? To není argument, to je důvod zbavit se ho!

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #19 Zdeněk Pól - vloženo: 13.09.2011 v 10:47:36

    odpověď na Reny — #15 Počkej Renato, co nevíte? Že rozhodčí zodpovídá za výsledky? V tom případě je to školení, které jsme - mou vinou - nestihli před sezónou, ještě mnohem důležitější, než mě kdy napadlo. Vlastně se ti nedivím, Velký Vezír Marek už léta vytváří dojem, že on může všechno. Ne, to vy máte naopak povinnost dohlídnout na to, aby si nedělal co chce.

    1. na tento komentář reaguje Reny — #22
    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #18 BikerX - vloženo: 13.09.2011 v 09:50:09

    Zajímavý, že jenom v debatách všichni kritizujou, zatímco závodníci celkem chválili. Viz komentovaná fotogalerie: http://gravitymag.com/fotky/3rd-czech-dh-cup-rokytnice-nad-jizerou.html

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #17 petan - vloženo: 13.09.2011 v 09:25:15

    No, takže já si taky trochu přisadím, protože mě opravdu tahle debata baví :-) odpověď na Zdeněk Pól — #14 Zdeňku toto asi nemůžeš myslet vážně. Copak někdy v praxi platilo, něco co si prosadil v komisi přes odpor Petra Marka? odpověď na Martin Nepraš — #12 Ano, tohle je prostě naprosto přesný popis momentální situace. Rozhodčí se maximálně snaží dělat svou práci dobře ovšem už jaksi nemůžou ovlivnit to, co se nepovede kvuli ignoranci MTB Czech. V blahé paměti mám neustálé opravování DH výsledků několik dnů po závodech. V podstatě nepamatuju, že by se napoprvé někdy podařilo výsledky dodat správně. A když jsem chtěl vydat celkové výsledky pořadí poháru konstruktérů, tak jsem si je musel v podstatě spočítat sám, protože tam byla spousta duplicit který nikomu nevadily. Že je sjezd na opravdovém okraji zajmu Svazu, komise i přadatele Czech MTB je všem nad slunce jasné, ovšem je to stejné jako se vším ostatním. Nikdo to nechce měnit, všichni jen kritizují a pak se jen diví, že ti schopní, co do chaosu zpočátku chtěli vnést alespoň nějaký řád jako Pól, Neprašové, nebo Hanušová po čase znechuceni odcházejí, nebo jsou odejiti a situaci to nejen nepomáhá, ale uvrhá do stále větších a větších hnědých šišek. odpověď na Jan — #3 Půlka toho co si napsal jsou nesmysly, příště se prosím mírni, nebo provedu cenzuru! odpověď na Kuba Nepraš — #11 Souhlasím, ačkoliv je situace s registracema komplikovaná pravidla a rozpis jednou platí a pokud někdo přijde pozdě, nebo nemá předepsanou výbavu, tak je pokuta a případné vyloučení ze závodu zcela na místě. V tomto ohledu jsou sjezdaři neuvěřitelní ignoranti a odvolavat se jen na to, že ignoranti jsou i pořadatelé a proto není potřeba nic dodržovat prostě nejde. Já osobně bych byl na takovéto závodníky někdy ještě tvrdší, protože jinak se respekt vybudovat nedá.

    1. na tento komentář reaguje Zdeněk Pól — #20
    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #16 jt - vloženo: 13.09.2011 v 09:14:03

    Zlatej freeride, žádný časy, žádný píšťalky, žádný předvádění ostatním, že já jsem ten lepší... žádný ješitný urážení:-)

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #15 Reny - vloženo: 13.09.2011 v 08:22:29

    odpověď na Zdeněk Pól — #13 A proč to Zdeňku nevíme? Proč nám tohle nikdo z vás neřekl? Souhlasím s Martinem Neprašem a necítím mít vinu. A pokud je to tak jak píšeš, tak to je opravdu smutné. Všem se tedy velice omlouvám, ale nejsem velkomožná a ceremoniál ani poháry vám bohužel nezajistím, snad z mé strany postačí jako kompenzace tento článek (viz nahoře). Je, ale velká kravina abysme kontrolovali body ze všech závodů, to potom bysme opravdu vyhlašovali až v 6 večer. A navíc už ze Špindlu s tím byli problémy...já už neříkám nic, myslím, že si ještě hodně rozmyslím, jestli na DH příští rok pojedu!

    1. na tento komentář reaguje Zdeněk Pól — #19
    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #13 Zdeněk Pól - vloženo: 13.09.2011 v 01:34:39

    odpověď na Reny — #4 Renato, promiň, ale za výsledky, jednotlivých závodů i celkového pořadí, jsou opravdu zodpovědní jen a pouze rozhodčí. Myslíš, že víš, že umím rozlišovat, i že chápu, jak organizace pana Marka (ne)funguje, ale to - bohužel pro rozhodčí - na věci vůbec nic nemění.

    1. na tento komentář reaguje Reny — #15
    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #12 Martin Nepraš - vloženo: 13.09.2011 v 00:06:39

    Řekl jsem si, že se jen tak mrknu, jestli si mě někdo nebere do huby a koukám, že i celkem jo, takže musim k tomu taky něco připsat. Tak prvně k Honzovi a jeho příspěvku. Honzo, já jsem to hovado, co tam bylo pro závodníky a šel jsem se houpat na lano kvůli tomu, že jsem zkontroloval výsledky závodu a vše z mého pohledu odpovídalo. Zpráva o závodu byla podepsána oběma subjekty a moje práce v tu chvíli skončila. Celkové pořadí pak vyhlašoval pořadatel celého poháru. Pokud bych já měl kontrolovat veškeré celkové pořadí, pak by vyhlášení bylo cca hodinu po dojetí posledního do cíle a to by se taky mohlo stát, že na vyhlášení budou koukat 4 až 5 lidí. Adam mi pak na lano říkal, že je nějaký průser a tak jsem v půlce mojí naprosto soukromé (a zaplacené) aktivity přišel do kanceláře a situaci řešil, i když jsem mohl být už dávno na cestě domů. Ale jsem asi takový hovado, co nic pro závodníky neudělá, tak jsem tam šel. Máme vypadnout všichni co nemáme zájem? Můj zájem o MTB byl tak velký, že jsem radši dal přednost dělat vám rozhodčího(nebo raději jak chcete hovado) před tím být se svým 4 měsíčním synem. Jinak mě teda úplně rozsekala hláška o tom, že dáváme pokuty za pozdní registraci. Tu pokutu dostali lidi, co dorazili půl hodiny po zavření kanclu a myslim, že mohli být rádi, že vůbec mohli startovat. Myslim, že kritizovat když nepřijdu včas není úplně na místě.

    Každopádně tady nechci ospravedlňovat co se stalo, je to opravdu velký problém, mrzí mě to kvůli všem, kteří tam měli stát, ale necítím se býti zodpovědný za toto nedorozumění. Příště už se to nestane, ale jaký příště, až bude příště, tak my už tady nebudeme.....teda alespoň já ne, tohle mě už prostě přestalo bavit :-)

    Čau a mějte se rádi!!!

    1. na tento komentář reaguje petan — #17
    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #11 Kuba Nepraš - vloženo: 12.09.2011 v 23:15:31

    Vážení přátelé,

    za výsledky zodpovídají vždy rozhodčí, bez vyjímky. Ale jak znám Petra Marka tak kvůli urychlení ceremoniálů a následného odjezdu domů nenechal zkontrolovat výsledky a šup průser je na světě. Ale já tam nebyl, takže to tak být nemuselo:o))

    Petr Čálek: sorry, ale tvrdit že jsem neudělal nic pozitivního pro DH je trochu mimo. Prezentace v sobotu v průběhu volného tréninku byla takhle zvolena na přání sjezdařů. Flastry se dávat musí, třeba třináct sjezdařů bez chráničů na Monínci mi nepřijde úplně normální. A že jde Pohár trochu do kytek víme všichni, ale bohužel v současné situaci s tím asi nejde nic dělat.

    Kuba Nepraš

    1. na tento komentář reaguje petan — #17
    2. na tento komentář reaguje Petr Čálek — #21
    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #9 Reny - vloženo: 12.09.2011 v 22:08:00

    odpověď na Petr Čálek — #8 Tak v tom případě se budu opakovat, ale buďte rádi, že to někdo dělá a že aspoň napíše tenhle článek...nebaví mě se s váma pořád dohadovat...na závodech sem pro vás, ale vy si neustále myslíte, že je to strašná pohoda...že si válíme zadek a máme nohy nahoře...pojďte si to dělat sám!!! Mě se chce zvracet z vás, protože pane Petře Čálku obviňujete neprávem ty nepravé!!! Mileráda vám to předám a na DH už mě nemusíte nikdy vidět. Rozmyslete si co píšete a jaký k tomu máte přístup, pořád jen rádoby chytré řeči...to co tu stojí nahoře jsem napsala ne proto, aby ste do mě mohl rejpat, ale pro to, že chci všem těm závodníkům kterých se to týká pomoc, alespoň tím, že uvedu pravdu, takže se tu do mě pusttě zas je mi to šumák...ještě se na konec vyjádřím k opětovné diskuzi na téma pokuty...takže je dáno a psáno, že pokud přijdete po uzavíračce kanceláře, má rozhodčí právo vám udělit pokutu 200,- Kč když chodíte 5 - 15 minut nechává se to být, ale půl hodiny a v některém případě i více už sorry tolerovat nemůžeme!!! A že je to v době tréninku? No v době povinného tréninku to rozhodně není, přečtěte si laskavě rozpis a pak diskutujte. Toť vše buďte zdráv.

    1. na tento komentář reaguje Petr Čálek — #21
    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #8 Petr Čálek - vloženo: 12.09.2011 v 21:21:08

    Že to bude hokej bylo jasný už ve Špindlu,kdy bylo vše jinak než mělo být,měl se jet povinný neměřený trénink ,nejel se.Do ČP se měl započítávat povinný měřený trénink i jízda MČR,ale počítalo se jenom finále.Stalo se jenom to,že někdo zadal blbě data do systémuodpověď na Reny — #4 "Buďte rád,že někdo kompetentní jezdí pískat"oblíbená písnička,upřimě,rozhodčí klidně může zůstat doma,za celou dobu ,kdy jsem se pohyboval okolo DH jsem nezaregistroval nic pozitivního co by rozhodčí pro downhill udělal.Minimálně ve Špindlu udělal HR chybu,protože se nejelo podle rozpisu.Jak je po celou éru zvykem ,nějakou nápravu nečekejte,vždy pouze prudit např.sebrat F.Mrázkovi titul,protože si zapoměl dres vedoucího jezdce nebo diskvalifikovat(na popud Fakýra) Blenkinsopa za to že neměl chrániče loktů!Stal se z toho kabaret,ty lidi už to nebaví,prezentace trvá 90min v době tréninku ,pak se rozdávaj flastry,za to ,že to někdo nestihne,přitom při účasti cca180 lidí vychází prezentace 1 účastníka na 30s a každej ví ,že to není reálný.

    Vždycky jsem měl výhrady,ale teď už se mi chce s dovolenim taky blejt.....A už fakt běžte do hajzlu s tim věčnym"buďte rádi,že to někdo dělá" je to totiž úplně to samý jako když řekneme "buďte rádi,že na ty závody jezdíme"

    1. na tento komentář reaguje Reny — #9
    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #7 Martin Bali-Jenčík - vloženo: 12.09.2011 v 21:17:49

    DH sice není můj šálek kávy, ale docela mě baví číst smlouvy, pravidla, propozice, atd. svazu, v jehož čele stojí (alespoň formálně) již řadu let právník renomované kanceláře.

    V rozpisu ČP v DH 2011 stojí mimo jiné:

    - Český svaz cyklistiky vypisuje národní pohár horských kol v disciplíně sjezd.

    - Podle výsledků jednotlivých závodů bude ihned vydáváno průběžné pořadí.

    - Jednotlivé závody Českého poháru 2011 pořádají pověřený pořadatel, Remoex CZ a MTB CZECH podle platného

    Soutěžního řádu.

    Výsledky jednotlivých závodů jdou podepsány rozhodčím závodu, průběžné a celkové pořadí nikým, akorát je uvedeno na "hlavičkovém" papíru promotéra seriálu.

    Takže za výsledky celkového pořadí poháru je pravděpodobně zodpovědná nedefinovaná osoba ČSC. Nebo "průběžné pořadí", které se má asi samo průběžně vyhlašovat, nebo MTB Czech, nebo Komise MTB a trialu, která pravděpodobně neexistuje, nebo rozhodčí delegovaní ČSC...??? :-)))

    P.S.: Nechci věc zlehčovat, ale třeba by se celkové pořadí mohlo losovat... :-)

    1. na tento komentář reaguje Reny — #10
    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #6 Reny - vloženo: 12.09.2011 v 20:45:36

    odpověď na Leo Mácha — #5 No to se tedy Leo nemýlíte. Může za to pořadatel poháru pokud jste pozorně četl můj článek je to zde napsané. Rozhodčí nezodpovídají za celkové bodové ohodnocení. Byla bych moc ráda pokud by se to vyřešilo a byla by sjednána náprava. Bohužel, ale nejsem vševědoucí a ani nejsem ten, který by vás měl odškodnit a v tuto chvíli vám jen mohu říct, že se to řeší a snad brzo rozsekne! Pokud, ale můžu poradit, tak tyto svá přání obracejte přímo na povolané, protože jak je známo z diskuzí se nikdy nic nevyřeší :) díky

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #5 Leo Mácha - vloženo: 12.09.2011 v 20:20:37

    odpověď na Reny — #4 Akdo za to tedy může? Jaktože to svaz neřeší? Já mám pohár někoho jiného, zřejmě Míry Peka a můj pohár má zase někdo kdo ho nemá mít vůbec.Postaví se k tomu někdo čelem a učiní nápravu, nebo se vše nechá vyšumět? Svaz , nebo člověk který zodpovídá za celkové výsledky a za vyhlášení by měl na vlastní náklady těmto závodníkům , kterých se to týká vyhlásit opravný ceremoniál a věc dát co nejdříve do pořádku, nebo se mýlím?

    1. na tento komentář reaguje Reny — #6
    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #4 Reny - vloženo: 12.09.2011 v 16:42:40

    odpověď na Jan — #3 Můžete mi říct Jane jeden pádný důvod proč z této události viníte rozhodčí? Byly snad chyby v semifinálových nebo finálových výsledcích? Myslíte si, že rozhodčí dělá celkové bodové ohodnocení? Tak prosím si rozmyslete co píšete...a buďte rád, že vůbec někdo kompetentní pískat jezdí!!! A ještě jedna věc, kroťte se s výrazy h..... apod...díky :)

    1. na tento komentář reaguje Leo Mácha — #5
    2. na tento komentář reaguje Petr Čálek — #8
    3. na tento komentář reaguje Zdeněk Pól — #13
    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #3 Jan - vloženo: 12.09.2011 v 15:50:02

    Musím se přiznat, že mně bylo Petra neskutečně líto!! Viděl jsem, jak na startu finálový jízdy přetrhnul řetěz, on se ale nevzdal a dojel 9tý = nepřišel tím o celkovou trojku!! Pro takhle mladýho závodníka jsou takovýdle výsledky důležité. A oni Vás nevyhlásej, protože to někdo zblbnul? Tak kde to jsme? Todle se přece stávat nemůže! Prostě nemůžete se jít houpat na lanový centrum, když jste zodpovědný za výsledky. Vy tam jste pro závodníky vy hovada! Prosím, vypadněte všichni jak ze SVAZU tak z řad POŘADATELŮ, kteří nemáte o MTB zájem!! Je mi z Vás na blití !

    1. na tento komentář reaguje Reny — #4
    2. na tento komentář reaguje petan — #17
    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #2 Pek Mirek - vloženo: 12.09.2011 v 10:37:25

    Trvám na opakování ceremoniálu. Je to již počtvrté kdy jsem špatně vyhášený. Tentokrák sem stál aspoň na bedně. Dříve ani to ne. Co sponzoři?

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #1 Aleš - vloženo: 12.09.2011 v 07:55:48

    Měli trvat na opakování ceremoniálu :)

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744