Na Brněnském výstavišti odstartuje v pátek 4. března čtvrtý ročník mezinárodní soutěže motocyklových mechaniků a s nimi poprvé veřejně i soutěž mechaniků jízdních kol.
Soutěž vznikla na základě dohody německých, švýcarských, rakouských a holandských asociací. Jejím cílem je porovnání úrovně vzdělávání mechaniků jízdních kol v jednotlivých zemích. Každý rok se soutěž koná v jiné zemi. V České republice se objeví již podruhé. Poprvé však proběhne veřejně při MOTOSALONU v Brně.
Osm mechaniků ze 4 zemí včetně dvou našich srovná své znalosti a dovednosti na osmi pracovištích. Toto je současně výzva pro ty, kteří by se chtěli soutěže zúčastnit. Jedno místo pro českého zástupce je ještě volné. V případě, že jste ve věku do 30 let a servisujete kola, nebo máte ve svém okolí šikovného mechanika, neváhejte nás kontaktovat na tel: 736 631 007 nebo emailem na kastar@kastar.cz. Ubytování a občerstvení je pro soutěžící zajištěné. Další informace najdete na webu www.kastar.cz.
odpověď na Giro — #7 No ty jsi s těmi výpočty začal:-) Ale jasně, ať si účtujou kolik chtějí. Záleží na každém, jestli někdo ocení, že mají jiné ruce nebo nářadí a zaplatí to. Pro mě je důležitá práce a tu mi jinde udělají stejně a levněji a dokonce i dříve. Mně, jako zákazníkovi, jsou jejich nějaké úvěry, nájmy, počty mechaniků atd. šumafuk. To je jejich problém.
odpověz na tento komentářTěch 300 není hr.zisk, ale na režie. Dál se tomu nechci věnovat, protože je tu moc proměnných (a v podstatě mi do toho nic není) a já se tímto oborem neživím. Např. pronájem prodejních ploch může být klidně 200 tisíc měsíčně, splátky úvěrů na zařízení 100 tisíc měsíčně atd.
- na tento komentář reaguje hibiker — #8
odpověz na tento komentářSem ještě vzal do ruky kalkulačku a spočítal ti ten zisk. kalkuluješ s 300 Kč na hodinu zisku na mechanika. U toho Štěrby kde sem jednou byl bylo snad deset mechošů. To dělá denně hrubý zisk asi 20tisíc když počítám asi 70% vytíženosti pracovní doby. Za měsíc to je přes 400tisíc a za rok přes pět mega hrubýho zisku. Nějaká daň, něco na nářadí a jsi na asi čtyřech mega a víc čistýho zisku. Špatný to neni pokud máš pravdu. A ted si spocitej jestli ti kluci berou min zisk vyskoci nahoru.
odpověz na tento komentářodpověď na Giro — #4 Jo v poho, ale když mi tu stejnou práci a stejně kvalitně udělá někdo jinej za půlku, tak proč bych měl nějakýmu Štěrbovi platit jednou tolik? Vono to s tím platem 24 čistýho u mechošů neni tak horký jak píšeš. Znám asi čtyři kluky co se tím živí a živili a tři z nich mluvili o minimálce a zbytku na ruku. Jeden měl 22 hrubýho a byl tam od nevidim do nevidim. K tomu nějaká ta malá premie jednou za rok. Rozhodně mohli zapomenout na 8,5 hodky denne a k tomu soboty. Ten tvuj vypocet je spatnej. Na 24 cistiho to je asi 32 hrubyho vcetne odvodu + tedy ta dovolena. Jim to dělalo na hodinu, pri 200 hodinach a 20 tisicích čistýho v realu kolem stovky na hodinu.
odpověz na tento komentářodpověď na hibiker — #2 Lidé chtějí kvalitní práci, ale nechtějí za ni platit. Bude-li mít mechanik čistého okolo 24 tisíc, pak je pouze nákladová částka na jeho mzdu cca 270 Kč/hodinu (odvody, dovolená, 170 hodin/měsíc). Kde jsou náklady na dílnu, nářadí a nějaký zisk? DPH ze 700 Kč je 122 Kč, takže ti na to zbývá cca 300 Kč. To se ti zdá moc? Neber moji připomínku zle, ale sám se s tím každou chvíli setkávám. Lidé chtějí cenu výrobku z vietnamské tržnice s kvalitou německé zakázkové práce.:-)
- na tento komentář reaguje hibiker — #5
odpověz na tento komentářodpověď na hibiker — #2 Za drahý auta (německá trojka) se platí v servisech běžně ke dvoum tisícům za hodinu, tak to zas nedramatizujte.. :)
odpověz na tento komentářTo je výzva pro pana Štěrbu a jeho mechaniky. Když sem si tam chtěl dát opravit kolo tak mi řekli cenu skoro 700 kaček za hodinu. Tolik mi neúčtujou v servisu na hodinu ani za mé drahé auto. Tak sem raděj vycouval a na druhym konci Prahy mi to udělali za půlku. Ušetřil sem asi litr. Když tam u toho Štěrby tak drahý mechaniky tak jsou asi i šikovní a soutěž určitě vyhrajou:-) přihlásí se?
- na tento komentář reaguje LP130i — #3
- na tento komentář reaguje Giro — #4
odpověz na tento komentářkomentář byl smazán
odpověz na tento komentář