Uživatelský profil
vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.
Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.
Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.
Váš tým MTBS.cz
Pavel_Cabelicky
Moje fotoalba
Název | Založeno Změna | Kategorie | Fotek Hodnocení |
---|---|---|---|
Nemáte žádné fotogalerie. |
Moje komentáře k článkům
Komentář | Datum |
---|---|
Kutná Hora pohledem sedmi zasvěcených Diky MTBS za tento clanek a nazory jednotlivych akteru. V nekterych pripadech se ukazuje, jak osobni ambice pretlaci objektivni usudek. Nejde tady pritom jen o tento nestastny a spatne zvladnuty zavod, ale o celkovy pristup u nas. Misto hledani pricin a jejich odstraneni se hleda prilezitost, jak ostatnim ukazat svoji dominanci a vytezit z dane situace maximum. Nejvice me na tom vsem zarazilo vyjadreni Pepy Dlohose: "Také mne velmi mrzí, jak k celému sportu MTB přistupují někteří rodiče dětí, žáků a kadetů, kteří vytvářejí neuvěřitelný tlak na výkony svých dětí, honí si zřejmě nějaké své mindráky, sbírají medaile a diplomy a chtějí mít když ne mistry světa, tak alespoň Evropy ve 12 letech – to mi přijde extrémní a přehnané. Osobně doufám, že do budoucna najdeme lepší model jak organizovat soutěž, která bude děti bavit, nebude je stresovat a nebudou muset řešit z jaké pozice startují, protože to prostě bude "jedno", ale zatím je to takový trochu začarovaný kruh." Pepa si asi neuvedomuje, ze je predsedou MTB, clen komise a jestli tohle muze nekdo zmenit, tak prave on. Proc toto silenstvi, jak pises, podporujete? Proc rozdavate mistrovske dresy uz od odrazedel? Proc se snazite podporovat reprezentaci deti? Tohle jsou kroky, ktere vedou k upadku MTB, tebe velmi mrzi, ale zaroven s tim nic neudelas/te? Kdo jiny to muze zmenit, nez vy? Naprosto souhlasim s nazorem Martina, moc za nej diky! Jen prosim zvaz take Ondruv pohled na vec - obehnout ten zavod v tretrach, neni opravdu nic dobre pro nohy a muze to mit dalsi nasledky, takze Ondru naprosto chapu a zaroven bych se ho opravdu rad zastal. Jeho flustrace musela byt velika - promarnena sance na body a to jen proto, ze se chtel ukazatk taky doma a byt vzorem mladym - kdyby vyjel treba do chorvatska, nema to tak daleko a body by tam rozhodne vyjel. Uvedomuje si nekdo, ze CR je posledni, kdo ma jedno misto na LOH? Wow, to je asi prozreni, co? Ze tyhle body mohou chybet, kdyz pri posledni kvalifikaci na Tokio chybelo 50! Bodu k tomu, aby jeli nasi dva zavodnici? . Zdenda dobre pojmenovava Ondruv protest - prohresky proti pravidlum. Povoleni wap v depu na MTB jsem nikdy nezazil, nikdy za 25 let co po zavodech jezdim. Zazil jsem zavody, kdy to byl opravdu extrem a stejne se to nejak dalo. XC se ale vyviji a upravuji se podminky pro budovani trate a dle pravidel ma byt trat opravdu sjizdna 100% za kazdeho pocasi. Snizeni poctu kol jiz v probihajicim zavode jsme zazili i na zavode SP - v roce 2017 na SP v Lenzerheide, kde tesne pred startem zen zaprselo, cas na okruh se vyrazne natahl a hlavni rozhodci behem druheho okruhu zavod o jedno kolo zkratil. Stat se muze opravdu cokoliv, vzdy pak zalezi jen na rozhodnuti, ktere nekomu prijde dobre a nekomu spatne, nikdy by ale nemelo byt cilem poskodit. Resil vubec nekdo, ze je stanovena minimalni sire plaste pro zavod MTB? Na short track nesmi byt uzsi plast nez 50mm - meri se pred startem. Nejspis ne, takze dat 40mm plaste je rozhodne prohresek. Honzo, tve rypani do Ondry mi opravdu neprijde na miste. Moc dobre vis, jak to maji nastavene velke tymy, coz konec koncu popisuje Lampik. Mozna zapominas na radu akci, kde i tvi lide potrebovali pomoci vyresit problemy, na ktere nestacili a nikdo se po tobe zpetne nevozil. Az nekdy posled sveho zavodnika/zavodnici bez zajistine jen s rodicem za zavod SP a ten tam pak bude resit problemy, ze nema adekvatni zajisteni a nikdo mu nepomuze, myslis, ze Ondra bude ten, kdo se bude smat? Bude prvni, kdo poprosi sveho mechanika, aby vam pomohl. Tohle od tebe opravdu neni fer. Preberte si muj koment jak chcete, je to na kazdem z vas. ČSC by se mel zamyslet nad svoji koncepci - ktera je tajna, neb jsme ji nikdy nedostal k nahlednuti - a prestat brecet nad tim, ze rodice tlaci, aby bylo zacci skveli zavodnici - mate to ve svych rukach, tak uz konecne zacnete neco delat a nevymlouvat se, ze za to nemuzete - ryba smrdi od hlavy a tento zavod jen ukazal skutecnost. Pekne velikonoce vam vsem.
| 08.04.2023 13:36:18 |
Jakub Ditrich: Jsem naprostým nepřítelem prodeje “čipů” odpověď na JakubDitrich — #151 pane Ditrichu, dekuji za osobni zpravu, kterou jste zaslal. Jak jsem vam na ni odpovedel - omlouvat se nebudu, protoze nemam za co - neuvedl jsem zadnou nepravdu. Vy jste nemel slusnost se omluvit za sve lzi, ze kterych jste tady byl prokazatelne usvedcen, tak se me prosim nesnazte moralne napravovat, vy na to opravdu mandat nemate. | 31.12.2022 10:52:48 |
Jakub Ditrich: Jsem naprostým nepřítelem prodeje “čipů” odpověď na JakubDitrich — #139 odpověď na JakubDitrich — #139 pane Ditrichu, pokud by jste me nesledoval a nezajimal se o muj projekt, tak si neumim vysvetlit, jak je mozne, ze jste se uz dvakrat pokousel navazat spolupraci - z nasi strany odmitnutou. Chapu, ze zhrzeni musi byt opravdu tezke unest. Pokud bych aplikoval na kola cipy a neodmital podporovat tuto - za me cinnost vice nez na hrane - ano, bylo by to pro mne rozhodne jednodussi. Ja si ale vybral cestu slozitejsi, protoze si nemyslim, ze rychlokvaska je neco, co umi vydrzet. Komentaru z rad vasich zamestnancu vam mohu dolozit desitky, sam o nich moc dobre vite, tak se tady nenechte usvedcit z dalsi lzi. 3500km na cargo kole s jednim retezem - naprosto ok, protoze to nema prehazovacku a na pevnem prevodu je mnohonasobne vetsi zivotnost, takze je potreba vzdy uvadet cela fakta a ne jen vyseky... kazdy, kdo se mnou prisel do kontaktu, tak vi, ze moje technicke znalosti jsou na vysoke urovni a ze rozhodne i tak nemam potrebu se nad nekoho povysovat. Jak pise Ales, kolegum - lidem z brazne, kteri maji aslespon 3 kolecka pohromade, jsem vzdy rad vysel vstric a vzdy vyjdu, pokud je to v mych silach. Takze preji hodne zdaru, pac a pusu vsem fandum cyklistiky, ecyklistiky a vsemu, co k tomu patri - v ramci legalnosti provozu - vam to prani tedy ani nahodou neni adresovano, pane Ditrichu. Stastny rok 2023! Pavel
| 30.12.2022 21:42:56 |
Jakub Ditrich: Jsem naprostým nepřítelem prodeje “čipů” odpověď na JakubDitrich — #125 pane Ditrichu - tvrdit, ze me argumenty vychazi z dojmu a ne realnych zkusenosti? Tento for se vam opravdu povedl. Tvrdit, ze klasicky retez vydrzi na ebiku s cipem 1500km - nevydrzi ani nahodou a o 4000km - to uz je vazne super for. Jak sam pisete, vracenim sw do puvodniho nastaveni nebo odstranenim cipu a podstoupeni takoveho vyrobku k reklamaci - to je normalni lez a podvod na vyrobce daneho komponentu - nic nez podvod. Tvarit se, ze to je vse legalni - ne, neni. Instalaci cipu porusuji zarucni podminky - bez vyhrady. To, ze pak mate "odvahu" uvest vse do puvodniho stavu a tvrdit, ze poskozeni soucastky nastalo za beznych provoznich podminek, je proste faul na vsechny vyrobce. Sam se tady usvedcujete z teto praktiky.
| 30.12.2022 15:01:17 |
Jakub Ditrich: Jsem naprostým nepřítelem prodeje “čipů” odpověď na Aleš Procházka — #119 odpověď na Aleš Procházka — #119 Ahoj Alesi. Nechtel jsme se vubec zapojit, ale pokud jsi se me neprimo dotknul timto komentarem, musim reagovat. U nas plati absolutni zakaz cipovani kol a i jejich servisovani. Pokud ma kolo cip jiz namontovany, neprovadime na takovem kole zadny servis elektroniky, aktualizace - proste nic a to i v pripade, ze se jedna o uplnou prkotinu - vymenit konektor, kabel, ovladac - proste nic. Rozhodli jsme se tuto praktiku nepodporovat - nepodporuji ji ani vyrobci pohonu, kteri v pripade, ze se prokaze pritomnost cipu - neuznaji reklamaci. Kolo s cipem je extremne namahano - odchazeji nejen soucastky motoru - prevodovky, loziska - tak i baterie, ktere se casto enorme zahrivaji a pak dokazi takove ekolo, na prvni podled bez duvodu, vypnout. Nevydrzi to ani vetsina soucastek - retezy, prevodniky, kazety. V takovem pripade je pro nas ekolo proste neopravitelne. Muzeme opravit mechanicke casti(brzdy, razeni,plaste atd), ale to stejne vetsina techto lidi nechce - jsou urazeni, ze jim nechceme opravit elektroniku a jsme prvni, kdo jim primo rekne, ze jejich kolo nesmi do realneho provozu. Tyto strety nebyvaji jednoduche a nastvani lidi byva nekdy opravdu velike. Pak Ditrich tuto skutecnost pak velmi rad prevraci v ruznych forech a diskuzich a stavi nas do pozice, ze neumime opravit ekolo. Bavit se o zmene legislativy a povolovat vyssi rychlost, to je vec, ktera neprichazi v uvahu. Je doba, kdy vetsina lidi se neumi chovat v provozu a je potreba nejprve vyresit tuto skutecnost - zaradit dopravni vyuku pro vsechny - protoze vsichni jsou ucastniky provozu - a zlepsit tak nase chovani. Stejne tak nastavovat pravidla pro samotne jezdeni - plati i pro normalni MTB - protoze v tomto stavu, kdy si kazdy mysli, ze muze cokoliv, je to dlouhodobe neudrzitelne. Chybi ohleduplnost a slusnot, ne uprava legislativy.
| 30.12.2022 12:26:42 |
Moje příspěvky ve fóru
Příspěvek | Datum |
---|