Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

Martin_St

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
Jakub Ditrich: Jsem naprostým nepřítelem prodeje “čipů”

Ještě poznámka pro pana Procházku - vy na sebe prosím můj poslední rýpanec nevztahujte, respektive ano, ale ne jako žert, vaše reakce byla asertivní a postrádala egoistické prvky:) Ale známkovat vás tu nikoho nechci:)

  1. na tento komentář reaguje Aleš Procházka — #204
05.01.2023 18:41:35
Jakub Ditrich: Jsem naprostým nepřítelem prodeje “čipů”

Ale vy jste se mi tu lads hezky rozpovídali:) Tolik vřelých a teplých slov, lidského pochopení, nepovyšování se, altruismu - aby člověk pohledal. Je vidět, že cyklisté jsou vnímaví, se smyslem pro rovnoprávnost, férovou diskusi a hlavně bez nějakých těch fyzických podpásovek... tak jo, žertuji. Každopádně moji studenti vám nepoděkují, právě jste se stali základem semestrálního zadání pro budoucí sociology, jsem velmi zvědav, jak vykreslí chování jednotlivců a vyčleněných skupin z této diskuse... s výsledky vás, obávám se, raději neseznámím. Ale jako vzorek jste perfektní.... Tak se tu mějte moc rádi a díky za ukázku vašich pravých já, bikeři a ebikeři. Btw - ekolo fakt mám a přemýšlím, jestli mi má být víc smutno z jedné nebo té druhé skupiny....tím myslím globálně, ne tady na foru.

  1. na tento komentář reaguje ladam — #202
05.01.2023 18:36:35
Jakub Ditrich: Jsem naprostým nepřítelem prodeje “čipů”

odpověď na Pavel Fiala — #159 když pominu trapnost prvních dvou odstavečků, chci se zeptat na ten poslední - odkud to víte, z čeho čerpáte nebo je to dokumentace typu - všichni si myslíme, že....?

  1. na tento komentář reaguje Pavel Fiala — #176
03.01.2023 15:22:50
Jakub Ditrich: Jsem naprostým nepřítelem prodeje “čipů”

odpověď na Tommy_25 — #138 Velmi dobrý komentář, vidím to podobně.

03.01.2023 15:19:36
Jakub Ditrich: Jsem naprostým nepřítelem prodeje “čipů”

odpověď na zbartos — #135 Tak tohle je pane Bartoši slušnej humor... zákaz vjezdu elektrokol na polní cesty? Jako aby se tam mountbikeři cítili zase víc jedineční a nepotkávali tolik lidí? A nemohl bych tedy já chtít ve stejném duchu, aby se zavedl zákon, že by tam neměli jezdit lidi na normálních kolech, protože překáží elektrobikerům? Chápete tu hloupost obou požadavků?

  1. na tento komentář reaguje zbartos — #177
03.01.2023 15:17:24
Jakub Ditrich: Jsem naprostým nepřítelem prodeje “čipů”

odpověď na tntbiker — #124 Aha...takže z toho vyplývá co? Pokud pojede stejnou rychlostí cyklista, protože třeba jede z kopce nebo to umaká, tak je to v pohodě? A vy víte, že to bylo očipovaný kolo? A "snad padesátkou" - nebo třeba taky ne, že jo? No, prostě takovej nevinnej příspěvek do diskuse, chápu.

03.01.2023 15:13:05
Jakub Ditrich: Jsem naprostým nepřítelem prodeje “čipů”

odpověď na Aleš Procházka — #14 Pane Procházko, přesně na tyhle komentáře "zasloužilých cyklistů" vůči lidem, co si koupí elektrokolo, jsem docela vysazený. A zvlášť mě mrzí u někoho, kdo se prodejem kol živí, i když chápu Vaši určitou zatrpklost ve stylu - já se k tomu musel sportovně promakat a někdo to má "zadarmo". Je to ale pitomost. V základu je totiž pitomost srovnávání elektrokol a kol jako takových.

Vy píšete, cituji: "Pro mně je cyklistika relax, sport, uvolnění, kondička a taky zábava. Vy prodáváte zážitek, chcete nabídnout víc zábavy, víc rychlosti, víc zážitků, ale toho cyklistu to nebude bolet. Vím, jak bolí sportovní jízda na maratonském celoodpruženém elektrokole, zkusil jsem, ochutnal a poděkoval. Pro mně je to otázka nějaké sportovní cti, ale ne každý to tak má."

Možná vás tedy překvapí, že mně, s mými řekněme 116 kily při 174 cm - slouží elektrokolo úplně stejně. Protože nejste debil (jako někteří neznalí), kteří si myslí, že elektrokolo jezdí "samo" jako ty pošahané ekoloběžky v Praze, ale pouze vypomáhají. A protože se přeci určitě shodneme v tom, že jízda na šlapacím kolem není jen výsadou pro štíhlé vymakané sportovce. I my, co jsme nestrávili půlku života na kole či jném sportu, ale přesto bychom rádi třeba s rodinou vyrazili na cyklovýlet, kde nechcípneme hned u prvního kopce, máme právo mít ten zážitek, relax, uvolnění a překvapivě i kondičku, že? Protože nejste ten již zmiňovaný debil, tak víte, že motor vám jen pomáhá a to navíc ještě dle nastavení. Takže já při svých 116 kilech, navíc s kolem těžším o 10 - 15 kilo, s nějakou tou přípomocí, docela slušně makám a šlapu do pedálů - ujedu víc, proto mne to víc baví, nemusím s kolem jen na Mělnicko, abych neumřel v kde jakém mírnějším stoupání a mohu jet s ostatními a stačím jim. Proto jsem zřejmě vyvrhel, opovrženíhodná nula, zdá se. Alespoň tak to podává řada těch kovaných cyklistů...jenže já s vámi všemi kua fix nezávodím ani se vám nevysmívám - heč - vyjel jsem kopec jako vy, co jste na to musel makat x let na kole. Já se i do toho kopce namakám dost. To mi věřte a zázračný tlačítko samojízdy fakt nemám. Jako mladej kluk jsem an kole jezdil dost, ale léta pohodlí si vybrala svou daň...elektrokolo je pro mne způsob, jak se dostat se synem zase do sedla a ne, nemám čas si dělat trénink a krátké jízdy pro nabytí fyzičky na cyklovýlety. A co se týče posilovače a čipování - vzhledem k tomu, že z každého mírnějšího kopečka to sviští jako kráva a já tu rychlost naopak brzdím a nesnáším, protože se necítím na kole ve velké rychlosti bezpečně - počítám, že většina lidí, co si kupuje elektrokolo, nepotřebuje šlapat jako magor nad tu omezenou rychlost - osobně nevím, proč bych to vůbec dělal. Co jsem naopak udělal u své elektromotorky, která je z dementních důvodů nastavená na 45km i když na ni musím mít řidičák a SPZtku - odblokoval jsem si ji, protože v Praze normálně brzdím dopravu a potřebuju se dostat aspoň k 60 na některých úsecích. Nevěřím tudíž tomu, že kde jaký senior nebo člověk neschopný uřídit kolo si bude elektrokolo odblokovávat - k tomu se člověk dostane až v momentě, kdy mu asi opravdu nestačí daná rychlost, to jest už o tom svém kole něco ví a cítí se být limitovaný. A protože se k tomu musí opět PROŠLAPAT, tak srovnání elektrokola s motorkou je prostě hovadina. Tam mi fakt stačí přidat "plyn" - ale pokud budete vy jako dozajista zdatný cyklista šlapat tak, že přelezete limit, měl byste najednou dostat na svoje kolo řidičák a značky nebo jak? Demagogie tady prostě prýští z obou stran a je z velké části daná určitou globální "averzí" cyklistů k e-cyklistům. Je to o nějakém ukřivděném pocitu, že cheatují, že vy jste si to poctivě odmakali a oni se jen vezou. To je zcestný egoismus, který nechápe, že elektrokolo možná vypadá jako kolo, ale je to jiný dopravní prostředek pro jinou cílovou skupinu - přitom ale může poskytovat totálně stejné zážitky - jak po relaxační, zábavné tak sportovní stránce. Jen to nemůžete posuzovat "ze své cyklistické zkušenosti a kondice".

  1. na tento komentář reaguje tntbiker — #167
  2. na tento komentář reaguje Aleš Procházka — #168
  3. na tento komentář reaguje Aleš Procházka — #169
  4. na tento komentář reaguje Barbossa — #170
03.01.2023 14:58:19

Počet komentářů celkem: 7

redakční systém | ISSN 1803-5744