Sedmý český Specialized Concept Store - a první na Moravě - najdete v Olomouci. Provoz zahájil slavnostním otevřením v pondělí 12. prosince.
Od konce cyklistické sezony se olomoucké Bikecentrum Radim Kořínek uzavřelo veřejnosti a do prostor, které po dlouhá léta patřily jen kolům a cyklistickým doplňkům, se pustili namísto zákazníků dělníci. Jejich cílem bylo bikeshop bývalého cyklistického profesionála a reprezentanta zvelebit a přetvořit do podoby vůbec prvního Specialized Concept Store na Moravě. Protože již v minulém týdnu otevřel své brány zákazníkům Specialized Concept Store v Hradci Králové, je olomoucká prodejna již sedmou tovární prodejnou firmy Specialized v České republice.
Po třech měsících příprav a dalších bezmála třech měsících trvajících pracích byla v pondělí 12. prosince kompletně zrekonstruovaná a přepracovaná prodejna na lukrativní Masarykově třídě slavnostně otevřena za přítomnosti nejlepšího českého silničáře Romana Kreuzigera i závodníků mountainbikového týmu Česká spořitelna – Specialized Pavla Boudného a Kristiana Hynka. „Bylo to doslova za vteřinu dvanáct,“ oddechnul si Jarek Krumpolc, jeden ze spolumajitelů prodejny, během vítání početného zástupu hostů.
„Cítili jsme, že je potřeba se zase někam posunout. A protože produkty Specialized tvoří převážnou část našeho obratu a navíc s firmou spolupracujeme i na projektu týmu Česká spořitelna – Specialized a především sami na Specialized kolech jezdíme, byla volba spojit se s těmi nejlepšími na světě jasná,“ vysvětlil Krumpolc, proč vůbec v Olomouci Specialized Concept Store vznikl. Na Moravě je přitom olomoucká prodejna vůbec první specializovanou prodejnou této americké značky. „Jsme moc rádi, že jsme u nás navzdory omezeným prostorám Concept Store mohli vybudovat, za to děkujeme,“ vzkázal Radim Kořínek přítomnému Zdeňku Löffelmannovi, šéfovi Specialized Eastern Europe.
Olomoucký Specialized Concept Store naleznete na Masarykově třídě jen pár stovek metrů od vlakového nádraží směrem na historické centrum města. Na jednom z domů sousední Březinovy ulice vás již z dálky zaujmou na červeno nastříkaná kola, která jsou zavěšena na zdi domu a upozorňují na bikecentrum. Při vstupu na dvůr je přímo před vámi samotná prodejna, jež je kromě červené barvy vyzdobena i efektním dřevěným obložením. Nalevo pak svítí výloha místnosti pro nastavování posedu BG Fit a dílna mechanika.
Návrh přestavby prodejny zpracovalo olomoucké studio Tomato. Je pravdou, že olomoucké Bikecentrum je jiné než ostatní prodejny Specialized Concept Store. Není tak vzdušné a prostorné, ale přesto po mohutných předělávkách prodejna výrazně prokoukla a autoři návrhu dokázali z prostor dostat maximum. Dobrý dojem zvyšuje také fakt, že jak je v prodejnách Specialized Concept Store zvykem, nesetkáte se ani v olomouckém shopu s přeplácanými místnostmi plnými kol, doplňků a oblečení. Zároveň je tu ale vše potřebné: oblečení, obuv, přilby, doplňky a samozřejmě také kola, a to včetně nejvyšších modelů řady S-Works.
Rekonstrukci se kromě prodejny nevyhnuly ani prostory pro servis, kde má mechanik k dispozici i velkou myčku na kola. S místností mechanika je průchodem spojeno také nové BG Fit studio s kamerovým systémem, kde měření a nastavování posedu bude provádět kromě Radima Kořínka také David Kupka, jiný dlouholetý cyklistický profesionál.
„Z pohledu marketingu i obchodní politiky je Specialized bezpochyby světová jednička. Stačí se podívat do profesionální cyklistiky, Specialized jezdí opravdu ti nejlepší. I my chceme patřit k nejlepším a nabízet špičkové služby. Celý projekt je pro nás velkým impulsem do dalších let a my se na ty další roky opravdu těšíme,“ shodli se oba spolumajitelé Jarek Krumpolc a Radim Kořínek.
Specialized Concept Store |
Foto: Vít Kocián
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Jeden z nejnáročnějších a nejprestižnějších etapových závodů horských kol na světě – Cape Epic se... Příspěvek Jak se plní sny. Aneta Hovorková míří na Cape Epic pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Před pár dny byla při pietním aktu uctěna památka 18leté švýcarské cyklistky Muriel Furrer, která...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
odpověď na Petr Čálek — #28 Souhlas, smutný příběh... Jsme fakt národ namistrovaných závistivců? Bude to tak asi vždy, když se někdo odhodlá k něčemu velkému a chce nastavit laťku výš. Osobně přeji všem prodejcům, co se v nelehké době snaží a nebrečí. Jinak Specialized nikdy nebyla malá značka, nikdy nemělo jít o originál pro vyvolené - naopak cílem vždy bylo nabídnout kolo a doplňky každému. To jen asi někdo blbě pochopil, asi stejně jako svět jezdí v autech velkých firem a chodí nakupovat do známých marketů a nosí boty velkých firem. Závist je příšerná, češi jsou v tomhle mistři. Osobně jsem za život jezdil na hodně kolech, můžu srovnávat - Spešla volím od r. 99 proto, že mně dostal a ne kvůli marketingu, v té době byl minimální... Specialized se kupuje z lásky, je mi úplně jedno kolik lidí na tom jezdí. Nevládnul tady donedávna Author ,,kol,, nabízející své levné železo v Mountfieldu pod jinou značkou? K sekačce pěkný dar do garáže, stačilo otočit Kolem štěstí a bike snů byl doma. Každá firma může dělat byznys úplně stejně, je věcí každého jestli to koupí nebo ne a nechá se marketingem ovlivnit - Specialized musí těžit ze svých úspěchů a marketing patří k prodeji, ten jejich je jasný, stručný. Pak je na každém, jestli se mu zalíbí Scott s tlumičem připomínajícím jadernou elektrárnu nebo se poohlédne po Kellysovi s XT přehazovačkou za akčních 20 tisíc a dárkem za 8000 k němu. Co naplat, že měl Kellys a 4EVER stejný rám bez vlastního vývoje, zákazník se rozhodl a pořídil si kolo. Je to úplně jedno, jsme národ řešitelů chujovin, každého věc jaké kolo koupí. Obdiv neumíme na rovinu a přetváříme ho v sprosté komentáře níže, soudím podle pár jedinců... Radim Kořínek i ostatní Concept Store ví co dělají - věnují se tomu, čemu věří. Je na každém, aby si v tom udělal jasno, jestli to nestráví má asi problém.
Problém spočívající v závisti. Asi jsme ještě neslezli ze stromů. Obávám se, že si Spešla drtivá většina nekoupila kvůli marketingu, prostě se svezli a koupili, o tom to bude. Nejvíc funguje lidová šuškanda a zkušenosti. Smiřte se s tím a mějte na paměti, že Spešl dělá Concept Store, Authora koupíte po boku jiných značek a Olpran v Tescu, kam si chodíte pro rohlíky. Baťa je taky všude, jsme zaplaveni značkami a jejich marketingem - vyberte si. Hlavně se naučte úspěsným přát!
Kéž by se vám také občas něco povedlo, v tomhle případě by stačilo pochopit cíl značky - být jedničkou není jednoduché. Ty prachy navíc si úspěšní museli vydělat, to je tak že makali!
Ať se daří!!!
- na tento komentář reaguje marty 45 — #31
- na tento komentář reaguje Tonko — #34
odpověz na tento komentářodpověď na Al Bunda — #26 Mrdky to rozhodně nejsou. Záleží jenom na tom, kdo víc oblbne zákazníky. My normální rozdĺl určitě nepoznáme. Spíš pozná, když 1kg zhubneš. Debata o ničem.
odpověz na tento komentářodpověď na Pablo — #24 odpověď na Pablo — #24 Fujtajbl,to je ,ale hnusu a závisti na jednom místě...Brrrrrrrrrrrrr
- na tento komentář reaguje jena — #30
- na tento komentář reaguje Pablo — #32
odpověz na tento komentářodpověď na 19marty — #23 mluvíš mi z duše, přitom sám mám od spešla silničku, ale začínám koketovat s fullem od BMC
odpověz na tento komentářMě se líbí jak lidi když maj šanci se písemně vyblejt a něco pomluvit tak do toho jdou se vší parádou :-)
Kdyby v marketingovým oddělení seděli schpný lidi např. u treku nebo giantu kteří jsou obecně ještě větší výrobci kol tak budou mrdky jejich výrobky?
Chlapci chlapci !
- na tento komentář reaguje natrhnutá píča — #29
odpověz na tento komentářodpověď na McBlacky — #21 Souhlas - mě je Spešl obecně sympatický tím, že dává peníze do sportu a zpětně si přes sport dělá reklamu.
odpověz na tento komentářodpověď na Petr Čálek — #16 opravdu duchaplná reakce .... předpokládám že mas vše od spešlu tak to tě opravdu lituju :))))
- na tento komentář reaguje Petr Čálek — #28
odpověz na tento komentářodpověď na Josef — #19 jo za 100 tisíc už je v podstatě každý kolo relativně kvalitní, ale jde o to, že nedám ani 50 litrů za značku, jejichž kola budou lemovat hospodu kde si dám pivo po švihu, to je doména kol za dvacku a to nic proti nim, za Spešla bych tyhle peníze dřív dal teď už to je ale právě ta masovka a tu nechci, jo pánové takhle funguje marketing - česky se tomu říká oblbování... v podstatě z prdu jsou schopni udělat nepostradatelnou věc a lidi tomo ještě věří, nevěřte reklamám, ale svému zdravému rozumu, nazdar a pěkný svátky
- na tento komentář reaguje vlada — #27
odpověz na tento komentářodpověď na navrátil — #15 Třeba by rádi prodali blikačky Shot od Authora, co má na fotce Specialized - boss nad hlavou v regále :). Ale je dobře, když prodejny vypadají jako prodejny a je za nima někdo kdo má momentálně prachy navíc ...
odpověz na tento komentářodpověď na petr konečný — #17 zvláštní jak to můžete s jistotou tvrdit. Za Xlet ježdění včetně 8mi závodních sezon jsem vyzkoušel kde co. Spešl má co nabídnout. Nejsou to bezchybná a nejlepší kola, ale to není žádná značka.
To, že v době krize, kdy všichni ořízly marketing oni naopak navyšili razantně rozpočty je jejich plus. Jako obchodní taktika se to doporučovalo většině firem.
- na tento komentář reaguje bobo — #25
odpověz na tento komentářodpověď na Josef — #19 Přesně tak, kole za sto litrů nabídnou více či méně stejnou kvalitu, někdo mín ale originalitu, někdo malinko víc ale bude to "masovka".
Spešl má marketing promáklej, někteří prodavači mi připomínají různé prodejce pánví a jiného - co v danném nemá kvalitou obdoby, kdy ztrácí trochu soudnost. Ironie pak je, když tě půl roku masírují o superlativech 29er a ty tam pak příjdeš a nemají "velké" duše....
odpověz na tento komentářSpecialized má velmi dobře zmáklou reklamu, to je fakt. Prodejny jsou pěkné. Personal je otázka na koho narazíte. Osobně si myslím, že jakékoli kolo kolem 100tis. bude na dobré úrovni a je jedno jaká značka to je. V tomto businessu jde ale hlavně o prachy a to je to, oč tu běží. A specialized to dělá dobře. Já jsem příznivec jiné značky a zůstávám věrný. Vše má totiž pravidla a nikdy nikdo nebyl na vrcholu napořád, tedy teď vládne Spešl, ale kdo to bude za 5 let? Názory některých mi příjdou až moc přehnané a to jak do kladu, tak i záporu. Na závěr pěkné Vánoce a potkáme se na jaře v sedle..
- na tento komentář reaguje čumil — #20
- na tento komentář reaguje 19marty — #23
odpověz na tento komentářodpověď na jose456 — #10 Souhlas.Ale masivní reklama přináší této značce ovoce.Já se jenom směji kecům typu:ta nejlepší kola na světě.
odpověz na tento komentářodpověď na McBlacky — #11 Jenom jsi uvěřil reklamě nic víc..
- na tento komentář reaguje McBlacky — #21
odpověz na tento komentářodpověď na Pablo — #14 odpověď na Pablo — #13 Vem si ňákej prášek,třeba to trochu pomůže....
- na tento komentář reaguje Pablo — #
- na tento komentář reaguje Pablo — #
- na tento komentář reaguje Pablo — #24
odpověz na tento komentářNechci kydat špínu ale chtěl jsem ve středu zakoupit oblečení pro ženu .Po dlouhém vybírání jsem to oznámil prodavači ale ten mě dostal do kolen to vám nemohu prodat to je zde na ukázku prodávat budeme až v lednu. Jinak ochota O.
- na tento komentář reaguje petr12 — #22
odpověz na tento komentářtak tohle me fakt pobavilo :))))
"Z pohledu marketingu i obchodní politiky je Specialized bezpochyby světová jednička. Stačí se podívat do profesionální cyklistiky, Specialized jezdí opravdu ti nejlepší. I my chceme patřit k nejlepším a nabízet špičkové služby."
jestli je špičkovou službou to že nejsou schopny opravit dva švy na tretrách když se po necelým roce zacnou rozpadavat tak je asi vesela budoucnost nečeká :((( a nejsem jedinej případ komu se tretry sypou jako by byly z papíru:(
- na tento komentář reaguje Petr Čálek — #16
odpověz na tento komentářdalší chram značky který jsem věřil a už jí nemužu ani videt :((( je to dáno také přístupem jednotlivých prodejcu ale hlavne zastoupení pro ČR a celkovou kvalitou jak kol tak vybavení ...pokud chcete kvalitu SPECIALIZED NEBRAT!!!
- na tento komentář reaguje Petr Čálek — #16
odpověz na tento komentářodpověď na jose456 — #10 je fakt že Spešlu je v poslední době všude až moc a tím ztráci originalitu a vyjímečnost, kterou dříve měl a kdo chce dražší kolo, tak nechce, aby na každým rohu potkával stejnou značku jako má on, a ještě to jejich trapný oblbování lidí, kteří tomu nerozuměj s těma 29" - kdo chce ať si tu velkou a těžkou krávu pořídí, bude dost rozčarovanej jak to do kopce nejede a na biku se většinou jezdí do kopce... :-))
odpověz na tento komentářodpověď na jose456 — #10 tohle tvrdí každej, než si koupí spešla :)
- na tento komentář reaguje petr konečný — #17
odpověz na tento komentářodpověď na funy — #4 souhlas Spešl už je na stejné úrovni jako Author, Merida nebo Kellys dřív by se to dalo nazvat high-end ale teď už ne, je to zprofanovaná komerce s přeplácanou reklamou
- na tento komentář reaguje McBlacky — #11
- na tento komentář reaguje 19 marty — #12
- na tento komentář reaguje petr konečný — #18
odpověz na tento komentářA co Brno nic?
odpověz na tento komentářTak to jste teda fakt dobrý,že poznáte špels od no name číny.
odpověz na tento komentářodpověď na honza.k. — #5 tak tady se rád podepíšu :-))
odpověz na tento komentářodpověď na funy — #4 podla mna je Specl komercne uspesnou znackou uz dlhsiu dobu a to neznamena ze kazdy kto na nom jazdi je trouba. len preto ze sa niekto moc "nevyzna" a nekupuje titanove handmady za 200litrov je automaticky trouba ? co to znamena: "pujdu rozhodne do high endu" ?? vsak Specl je high end ! :))
odpověz na tento komentářtrouba jsi ty funy :)
- na tento komentář reaguje ozza — #7
odpověz na tento komentář…a tímto se Specialized dál „úspěšně“ dostává na úroveň běžné komerční značky... Chci si pořídit dražší silničku, ale půjdu rozhodně do high-endu – do Spešlu tak možná ještě před 2-3 roky, teď už na tom bude jezdit pomalu každý trouba…
- na tento komentář reaguje yoolaus — #6
- na tento komentář reaguje Joska — #
- na tento komentář reaguje jose456 — #10
odpověz na tento komentářMě tam spíš vadí ten jeden namyšlenej prodavač se sklony k aroganci (běžec). Ostatním to tam docela kazí.
odpověz na tento komentářodpověď na Ondřej T. — #1 To pozor ;) to co je vidět na té fotce, tak je jen minimum, obchod je dost do hloubky onoho vedlejšího domu. Jinak tenhle obchod je okrasou Olomouce. Z osobní zkušenosti mohu doporučit i jejich servis. Jednání lidí v tomhle ráji cyklistiky je také velmy krásné. Neberte to jako reklamu, jen jako zkušenosti.
odpověz na tento komentářpředposlední fotka obchodu v uličce mezi paneláky mi připomíná slavný čínský krámky ve filmech, kde hlavní hrdina něco zakoupí a když tam jde druhej den, tak krámek není a místo něj je zeď či dům. Tak snad to nebude podobně :)
- na tento komentář reaguje Honza Tr. — #2
odpověz na tento komentář