Sedmý český Specialized Concept Store - a první na Moravě - najdete v Olomouci. Provoz zahájil slavnostním otevřením v pondělí 12. prosince.
Od konce cyklistické sezony se olomoucké Bikecentrum Radim Kořínek uzavřelo veřejnosti a do prostor, které po dlouhá léta patřily jen kolům a cyklistickým doplňkům, se pustili namísto zákazníků dělníci. Jejich cílem bylo bikeshop bývalého cyklistického profesionála a reprezentanta zvelebit a přetvořit do podoby vůbec prvního Specialized Concept Store na Moravě. Protože již v minulém týdnu otevřel své brány zákazníkům Specialized Concept Store v Hradci Králové, je olomoucká prodejna již sedmou tovární prodejnou firmy Specialized v České republice.
Po třech měsících příprav a dalších bezmála třech měsících trvajících pracích byla v pondělí 12. prosince kompletně zrekonstruovaná a přepracovaná prodejna na lukrativní Masarykově třídě slavnostně otevřena za přítomnosti nejlepšího českého silničáře Romana Kreuzigera i závodníků mountainbikového týmu Česká spořitelna – Specialized Pavla Boudného a Kristiana Hynka. „Bylo to doslova za vteřinu dvanáct,“ oddechnul si Jarek Krumpolc, jeden ze spolumajitelů prodejny, během vítání početného zástupu hostů.
„Cítili jsme, že je potřeba se zase někam posunout. A protože produkty Specialized tvoří převážnou část našeho obratu a navíc s firmou spolupracujeme i na projektu týmu Česká spořitelna – Specialized a především sami na Specialized kolech jezdíme, byla volba spojit se s těmi nejlepšími na světě jasná,“ vysvětlil Krumpolc, proč vůbec v Olomouci Specialized Concept Store vznikl. Na Moravě je přitom olomoucká prodejna vůbec první specializovanou prodejnou této americké značky. „Jsme moc rádi, že jsme u nás navzdory omezeným prostorám Concept Store mohli vybudovat, za to děkujeme,“ vzkázal Radim Kořínek přítomnému Zdeňku Löffelmannovi, šéfovi Specialized Eastern Europe.
Olomoucký Specialized Concept Store naleznete na Masarykově třídě jen pár stovek metrů od vlakového nádraží směrem na historické centrum města. Na jednom z domů sousední Březinovy ulice vás již z dálky zaujmou na červeno nastříkaná kola, která jsou zavěšena na zdi domu a upozorňují na bikecentrum. Při vstupu na dvůr je přímo před vámi samotná prodejna, jež je kromě červené barvy vyzdobena i efektním dřevěným obložením. Nalevo pak svítí výloha místnosti pro nastavování posedu BG Fit a dílna mechanika.
Návrh přestavby prodejny zpracovalo olomoucké studio Tomato. Je pravdou, že olomoucké Bikecentrum je jiné než ostatní prodejny Specialized Concept Store. Není tak vzdušné a prostorné, ale přesto po mohutných předělávkách prodejna výrazně prokoukla a autoři návrhu dokázali z prostor dostat maximum. Dobrý dojem zvyšuje také fakt, že jak je v prodejnách Specialized Concept Store zvykem, nesetkáte se ani v olomouckém shopu s přeplácanými místnostmi plnými kol, doplňků a oblečení. Zároveň je tu ale vše potřebné: oblečení, obuv, přilby, doplňky a samozřejmě také kola, a to včetně nejvyšších modelů řady S-Works.
Rekonstrukci se kromě prodejny nevyhnuly ani prostory pro servis, kde má mechanik k dispozici i velkou myčku na kola. S místností mechanika je průchodem spojeno také nové BG Fit studio s kamerovým systémem, kde měření a nastavování posedu bude provádět kromě Radima Kořínka také David Kupka, jiný dlouholetý cyklistický profesionál.
„Z pohledu marketingu i obchodní politiky je Specialized bezpochyby světová jednička. Stačí se podívat do profesionální cyklistiky, Specialized jezdí opravdu ti nejlepší. I my chceme patřit k nejlepším a nabízet špičkové služby. Celý projekt je pro nás velkým impulsem do dalších let a my se na ty další roky opravdu těšíme,“ shodli se oba spolumajitelé Jarek Krumpolc a Radim Kořínek.
Specialized Concept Store |
Foto: Vít Kocián
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Jeden z nejnáročnějších a nejprestižnějších etapových závodů horských kol na světě – Cape Epic se... Příspěvek Jak se plní sny. Aneta Hovorková míří na Cape Epic pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Před pár dny byla při pietním aktu uctěna památka 18leté švýcarské cyklistky Muriel Furrer, která...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
zelenou (cann)za červenou (spe).
Skokanství je přeci v čechách normální.....
odpověz na tento komentářodpověď na Pablo — #52 odpověď na Pablo — #52 odpověď na vlada — #51 Chudinky malý...
odpověz na tento komentářno to je prča tady. bejt mimo mísu, skoro bych uvěřil, že spešl je horší jak olpran. pánové, budu se zbavovat svýho noname čajna rámu, takovej jen tak někdo nemá, natož aby se válel před hospodou, takže podle těchto měřítek to bude kvalitka. za 100 litrů je váš, já si pak pudu pro spešla. :-D
odpověz na tento komentářodpověď na Vlada — #53 jezdil to samozřejmě ano, ale ne ho válel u hospody.
odpověz na tento komentářodpověď na McBlacky — #50 co je špatnýho na tom, že když už někdo vyplázne za kolo větší obnos nechce aby na něm jezdil kde kdo?
- na tento komentář reaguje McBlacky — #54
odpověz na tento komentářodpověď na vlada — #51 jo přesny... prodavam sice šunt ale hajit ho budu do rozthani těla... malinko debilek pan Čálek
- na tento komentář reaguje Petr Čálek — #56
odpověz na tento komentářodpověď na Pablo — #49 Petr Čálek, prodejce kol specialized... http://www.lyze-kola.cz/ malinko agitka
- na tento komentář reaguje Pablo — #52
- na tento komentář reaguje Petr Čálek — #56
odpověz na tento komentářodpověď na Ondry — #47 jako důvod koupě bajku uvádět "at se neválí před každou hospodou" je zcela jistě vizitka majitele :)
- na tento komentář reaguje Vlada — #53
odpověz na tento komentářodpověď na Petr Čálek — #35 ty jsi chudak :((( a jeste k tomu bez mozku šílená kombinace kdyby jsi ho mel, tak ho použiješ a zjistíš ,že ten prodejce ty boty posila výrobci a ten jim je vratil a neopravil výrobce je Specialized a prodejce Pek sport .. tady jde o princim pokud jde zavada opravit tak ji prostě výrobce popřípadě prodejce opravi jasny ale pokud jsou na trhu 40 let tak už nemusi už maji vydělano... tvuj zpusob myslení je zralej na vysetreni EEG...
- na tento komentář reaguje vlada — #
- na tento komentář reaguje vlada — #51
odpověz na tento komentářodpověď na Ondry — #47 Podle mě tady jde čistě o závist a proto tady jsou komentáře typu masová značka apod. Daleko rozšířenějšími koly jsou u nás značky jako Merida, Author, Pells. Já osobně preferuji jinou zančku než Specialized, ale určitě proti nim nic nemám, ba naopak si myslím že to jsou jedny z nejkvalitnějších kol. A jestli mě bude zase nějakej hnidopich přesvědčovat o opaku tak dodávám že je to můj osobní názor a nikomu jej nevnucuji
odpověz na tento komentářTy jo lidi, kde sakra jezdíte? Řekl bych, že jezdím celkem často, ale spešli teda moc nevídám, ať na silnici nebo biku. Nějakej výjev co tady lidi zmiňujou, že bych viděl hospodu a kolem plotu samej spešl, nic nic a nic.
Tak se pochlubte co máte za mazlíčky, já teď lítám na hodně profláklé značce, má to každej, když jedu kolem hospod u každé se někde válí, přitom marketing nula, možná tím že pořizovací cena je pětistovka nebo si ho můžete ukradnout na nádražích. Chci být originální tak si ty favority nekupujte! :)
- na tento komentář reaguje slajd — #48
- na tento komentář reaguje McBlacky — #50
odpověz na tento komentářodpověď na petr konečný — #44 Ano opravdu škoda že tvůj hlasitý smích neslyším. A velice se omlouvám neměl sem tušení že píši samotnému mistrovi všeho. A taky sem rád za to že pozvedáš svými komentáři plnými logiky tento web. A kdybych stokrát neměl pravdu tak ji sem napsat můžu kolikrát se mi zlíbí. Pokud vím tak to zvednutí kola nad hlavu nebylo to hlavní o čem jsem psal a už vůbec jsem to nepsal tobě takže příště si nech své urážky na někoho jiného.
odpověz na tento komentářA tramtadadááá , výhercem se stává pan Konečný! Kdybyste něco nevěděli napište si o radu jemu páč on ví vše nejlépe :-)
odpověz na tento komentářNahlas se ti směji.Když se ti něco nezdá nebo to nevíš tak to sem laskavě nepiš!Tvá odpověď postrádá logiku
- na tento komentář reaguje slajd — #46
odpověz na tento komentářodpověď na viktor.rybacek — #37 vokolek import
odpověď na Tonko — #34 vidim to stejne
odpověz na tento komentářodpověď na petr konečný — #40 Uklidni se. To vím , akorát se mi nezdá že zrovna Kulhec by musel tohle dělat kdyby nechtěl. On jim dělá reklamu výsledkama ne zvednutím kola nad hlavu. Podle této logiky dojetu 15 ale zvednu kolo nad hlavu a sponzor je spokojen?
odpověz na tento komentářVysvětlete mi jaký je rozdíl mezi Specialized a Authorem. Porovnával jsem katalogy a Author je u kol v cenách do 20000 Kč, a taková kola má většina lidí, někdy lépe osazený za nižší cenu, někdy podobně za podobnou cenu, všechno se dělá v Asii tak o co jde? O tu nálepku na rámu? Nebo o těch pár dražších kol která se prodají?
odpověz na tento komentářodpověď na slajd — #39 Vrať se do reality.Závodník má za úkol propagovat značku,která mu platí.Pokud neukazuje správná čísla=letí ven
- na tento komentář reaguje slajd — #42
odpověz na tento komentářodpověď na marty 45 — #31 To si vážně myslíš že zvednutí kola má nařízeno ze strany Spešlu? A ty bys nechtěl aby tvá firma měla všude reklamu? Nevidím nic špatného na tom, když se někdo stará o to aby jeho značka prosperovala a prodávala se víc jako ostatní. A nemyslím si že by se Specialized špatně prodával takže ta vaše takzvaná exkluzivita asi není tak podstatná pro širší veřejnost. A pokud chce závodník opravdu něco exkluzivního tak si kolo sám přemontuje podle svých představ.
- na tento komentář reaguje petr konečný — #40
odpověz na tento komentář4 Jena: souhlas!
To že je Specialized již řadu let v zahraničí masovka nikomu nevadilo, když se za poslední dejme tomu 3-4roky to samé pomalu stává u nás tak je to špatně. Od samého začátku kola Specialized nebyli exkluzivka pro vyvolené jak tady spousta lidí píše, jen se jich neprodalo tolik, na úspěchu značky se asi pracovalo dýl.
4 Marty 45: když bys znal Kulhece tak sám víš že on je snad největší maniak na svoje kolo, musí mu 100% věřit a musí to mít pintlich, jinak je nervózní tak se ani nedivim že to kolo v závodě pak zvedne nad hlavu :-)
odpověz na tento komentářNevite, kde si v čechách můžu vyzkoušet LOOK? Hodně se mi líbí jejich novej full.
- na tento komentář reaguje petr.ice.stuka — #43
odpověz na tento komentář:-D opravdu mě někdy baví číst tyhle komenty. Bohužel zároveň s tím, že vypijeme nejvíc piva na světě máme i nejvíc "pivních keců od stolu" všichni všemu rozumí a jsou mistři. Ale závist je největším způsobem uznání, takže v pohodě. Specialized je jednoduše jediná firma v ČR která funguje po všech stránkách přesně tak jak má a proto je tak vidět a je tam kde je. Kdyby takhle fungovali i ostatní značky, byla by větší konkurence, jenomže není a je to jenom jejich smůla. Podle zamítnuté reklamace treter jednoho zákazníka, který nechápe co znamená slovo "spotřeba" se samozřejmě pozná kvalita kol, to je jasné, ale podle osobní zkušenosti, bych už neexperimentoval s jinejma značkama. Spešl prostě a jednoduše funguje a proto je všude. Všichni z eSka se nato nadřeli takže jim to všem přeju a gratuluju...no a vy ostatní "malí češi" si běžte otevřít pivo k televizi s fotbalem...:-*
odpověz na tento komentářodpověď na Pablo — #32 Hošíček má problém s botičkama tak bleje na internetu. Ty boty ti někdo prodal a jenom on je zodpovědný za to jak bude probíhat reklamace.I když je to Conceptstore tak to má svého majitele.Zvracíš na špatnym hrobě.Jen by mě zajímalo která z těch značek co jste zde jmenovali by netoužila po podobném globálním úspěchu jako S.Jo ještě jsem zapoměl,za dva roky a kousek Specialized oslaví čtyřicítku a taky čtyřicet let tvrdý práce která k tomu úspěchu vedla.
- na tento komentář reaguje Pablo — #49
odpověz na tento komentářodpověď na jena — #30 Mám dojem, že jsi trochu mimo.Zákaz kritiky byl naposledy před listopadem 1989. Nebo čekáš, že pod každým článkem budou jen pochvalné reakce? A když někdo napíše, že se mu něco nelíbí, tak je závistivec? Ty jsi na tom stejně, jako ti, koho kritizuješ. Proč pomlouváš Authora? Víš něco vůbec o jejich kolech? Vždyť on prodá toho svého "železa", jak píšeš, nejvíc v této republice. Tak ho asi lidi chtějí. A víš o tom, že Spešl je v americe také v jejich "Tescu"? Proč pomlouváš Scotta za jeho tlumič? Proč se chováš zase stejně...? A Kořínek a podobní? Ti všichni prodávají to, čemu věří po obchodní stránce. Když jim někdo nabídne lepší podmínky než spešl, budou prodávat jinou značku a budou jí vychvalovat.Všechno to je o penězích, o ničem jiném. Bohužel, jak píšeš, pokud jsme národ, co řeší chujoviny, tak ty se do toho stáda řadíš také. Také tady píšeš blitky. Prober se. Hodnocení nemusí být jen kladné jen pro to, že někdo má pěkná kola a prodejny. Podotýkám, že mě je osobně jedno, o jaké značce se tu píše. Jen jsem musel reagovat na tvůj zmatečný příspěvek, se kterým sis dal jistě hodně práce. nebo ne a podle toho vypadá:)
- na tento komentář reaguje petr.ice.stuka — #43
odpověz na tento komentářBravo,reklama zase ukázala že dokáže oblbnout davy..Díky tomu mají tyto konzumenti v palici uloženo jedinečné,nejlepší,nejpokrokovější kolo spešl..takže omyl pánové,jenom jste podlehli masívní reklamě.Ten MTB svět je naštěstí mnohem větší než v tomhle českém rybníku:-)Křičíte tady že nechcete nic tuctového a přitom děláte to samé a řadíte se do stejného proudu nic moc průměr.Jak smutné!Ale v pohodě,přece nebudu vystupovat z řady.Tohle není o závisti ale někteří pořád nepochopili účinek reklamy a pletou si jej s úspěchem výrobku na trhu.
odpověz na tento komentářodpověď na Petr Čálek — #28 jsi dost mimo... nemuže být řeči o závisti jen mam pocit že firma specialized konretne zastoupení pro ČR má už asi vydělano , že je jim zatěžko řešit reklamace ve prospěch klientu, který teto značce verili a čekali kvalitu ..... podotýkam, že muj problém je tak trivialní že me vyloženě nasral jejich přístup .. jestli si nekdo predstavuje že takle se podnika v 21 století tak je mimo asi jako ty....
- na tento komentář reaguje Petr Čálek — #35
odpověz na tento komentářodpověď na jena — #30 tohle ale spíš než závíst byly reakce na Spešlovu přehnanou reklamní kampaň kdy jejich logo kouká pomalu z každé stránky "odborného" časopisu typu Velo, až teatrální gesta Kulhece po každém závodě co s tím kolem v cíli předvádí (a nic proti němu - je to borec)ale čeho je moc toho je příliš, já Spešl taky dřív bral jako něco exkluzivnějšího - tou kvantitou se ale ta exkluzivita logicky vytrácí a stává se z toho opravdu ta masovka, dal se cestou "být všude" takže se nesmí divit, že zákazník co chce dražší kolo se bude dívat po něčem jiném, to mají ty ostatní co to psali dole pravdu
- na tento komentář reaguje slajd — #39
odpověz na tento komentářodpověď na Petr Čálek — #28 Souhlas, smutný příběh... Jsme fakt národ namistrovaných závistivců? Bude to tak asi vždy, když se někdo odhodlá k něčemu velkému a chce nastavit laťku výš. Osobně přeji všem prodejcům, co se v nelehké době snaží a nebrečí. Jinak Specialized nikdy nebyla malá značka, nikdy nemělo jít o originál pro vyvolené - naopak cílem vždy bylo nabídnout kolo a doplňky každému. To jen asi někdo blbě pochopil, asi stejně jako svět jezdí v autech velkých firem a chodí nakupovat do známých marketů a nosí boty velkých firem. Závist je příšerná, češi jsou v tomhle mistři. Osobně jsem za život jezdil na hodně kolech, můžu srovnávat - Spešla volím od r. 99 proto, že mně dostal a ne kvůli marketingu, v té době byl minimální... Specialized se kupuje z lásky, je mi úplně jedno kolik lidí na tom jezdí. Nevládnul tady donedávna Author ,,kol,, nabízející své levné železo v Mountfieldu pod jinou značkou? K sekačce pěkný dar do garáže, stačilo otočit Kolem štěstí a bike snů byl doma. Každá firma může dělat byznys úplně stejně, je věcí každého jestli to koupí nebo ne a nechá se marketingem ovlivnit - Specialized musí těžit ze svých úspěchů a marketing patří k prodeji, ten jejich je jasný, stručný. Pak je na každém, jestli se mu zalíbí Scott s tlumičem připomínajícím jadernou elektrárnu nebo se poohlédne po Kellysovi s XT přehazovačkou za akčních 20 tisíc a dárkem za 8000 k němu. Co naplat, že měl Kellys a 4EVER stejný rám bez vlastního vývoje, zákazník se rozhodl a pořídil si kolo. Je to úplně jedno, jsme národ řešitelů chujovin, každého věc jaké kolo koupí. Obdiv neumíme na rovinu a přetváříme ho v sprosté komentáře níže, soudím podle pár jedinců... Radim Kořínek i ostatní Concept Store ví co dělají - věnují se tomu, čemu věří. Je na každém, aby si v tom udělal jasno, jestli to nestráví má asi problém.
Problém spočívající v závisti. Asi jsme ještě neslezli ze stromů. Obávám se, že si Spešla drtivá většina nekoupila kvůli marketingu, prostě se svezli a koupili, o tom to bude. Nejvíc funguje lidová šuškanda a zkušenosti. Smiřte se s tím a mějte na paměti, že Spešl dělá Concept Store, Authora koupíte po boku jiných značek a Olpran v Tescu, kam si chodíte pro rohlíky. Baťa je taky všude, jsme zaplaveni značkami a jejich marketingem - vyberte si. Hlavně se naučte úspěsným přát!
Kéž by se vám také občas něco povedlo, v tomhle případě by stačilo pochopit cíl značky - být jedničkou není jednoduché. Ty prachy navíc si úspěšní museli vydělat, to je tak že makali!
Ať se daří!!!
- na tento komentář reaguje marty 45 — #31
- na tento komentář reaguje Tonko — #34
odpověz na tento komentářodpověď na Al Bunda — #26 Mrdky to rozhodně nejsou. Záleží jenom na tom, kdo víc oblbne zákazníky. My normální rozdĺl určitě nepoznáme. Spíš pozná, když 1kg zhubneš. Debata o ničem.
odpověz na tento komentářodpověď na Pablo — #24 odpověď na Pablo — #24 Fujtajbl,to je ,ale hnusu a závisti na jednom místě...Brrrrrrrrrrrrr
- na tento komentář reaguje jena — #30
- na tento komentář reaguje Pablo — #32
odpověz na tento komentář