Exklusivní představení nového závodního speciálu BMC Fourstroke 01 v supercustom uměleckém designu na letošní sezonu...
Pauline Ferrand Prevot letos závodí na nové značce. Po letité spolupráci s německým výrobcem kol Canyon, se kterým mimochodem loni získala prozatím svůj poslední titul mistryně světa, letos přesedlala na švýcarské BMC. Důvod byl více než jasný. BMC je totiž dlouhodobým partnerem jejího partnera Juliena Absalona, no a právě v jeho závodním týmu bude Pauline letos nastupovat v duhovém dresu.
Pauline Ferrand Prevot potvrdila nový tým
A vraťme se zpět ke kolu, na kterém bude Pauline letos závodit. Jako základ posloužil nejvyšší model závodního XC biku od BMC - Fourstroke 01 One.
Komponentový mix, jakkoli je rovněž špičkový, v tomto případě hraje až druhotnou roli, protože to co dělá tohle kolo opravdu exklusivním je jeho design. Ten vznikl v italském designovém studiu NO CURVES, které své grafiky tvoří bez křivek s pomocí lepící pásky. Nadesignovat Paulinino kolo byla velká výzva, protože většina dosavadních grafik se odehrávala na zdech a velkých plátnech, zatímco rám kola je z tohoto pohledu něčím úplně jiným.
Forma grafiky a konkrétní tvary a motivy pak vycházejí charakteru a skutečné identity Pauliny tak, jak je ztvárnil milánský designér. Samotný proces návrhu této specifické grafiky, která je postavena na panterovi, začal údajně několika otázkami, na které musela Pauline odpovědět rychle a bezprostředně ve formě obrázku. Tak vznikl základní charakter designu, který má současně prozradit i závodní charakter samotné Prevot.
"Stále je tu moje část, která je rezervovaná, a já netuším, jak mě NO CURVES tak dobře vystihl," popisuje svůj nový bike a spolupráci na designu Pauline Ferrand Prevot. "Má tu šílenou schopnost dívat se na mě širší optikou - od mého sportovního života až po mě jako ženu. Bylo fascinující získat jeho vnější pohled. Udělal obrovské množství práce, aby se skutečně dostal k tomu, co je v mém jádru a co mi leží v srdci."
"Jízda na tomhle kole je obrovskou výsadou. Skutečně to zvyšuje moje sebevědomí, protože tohle kolo je mojí součástí a ukazuje stránku, kterou lidé dříve neviděli. Sportovce vidíme pouze zvenčí, ale všechno není jen o výkonu."
Pět věcí, které charakterizují tento výjimečný bike:
A ještě krátce ke komponentům. Jelikož je partnerem Julienova týmu Sram, najdeme zde kompletní pohon XX1 Eagle v bezdrátovém provedení AXS a to včetně měřiče výkonu Quarq, integrovaného v klikách. Součástí samotného rámu je u modelu Fourstroke také teleskopická sedlovka vlastní konstrukce.
Odpružení je zde oproti sériovému modelu, osazeném Foxem, od Rock Shoxu a to opět v nejvyšší specifikaci Sidu a Sidluxu.
A závodní speciál se od sériového modelu liší také v použitých výpletech, které jsou zde postaveny na karbonových ráfcích Duke Racing Wheels. Obutí už je klasické - závodní specifikace Vittoria Mezcal v rozměru 29x2,25"
Celkový design biku i mistrovské pruhy se pak promítají i do custom sedla, která dodalo Prologo.
Nezbývá už jen popřát Pauline ať jí to jezdí minimálně stejně jako v loňském roce a může se s plnou vervou poprat o obhajobu svého mistrovského titulu.
Kompletní info o BMC kolech najdete na stránkách výrobce www.bmc-switzerland.com.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Nová pravidla, kvalifikace, závody jen těch nejlepších, divoké karty…..odvážný krok směrem k budoucnosti horské cyklistiky....…
Celý článek…Specialized uvedl na trh elektrokolo Vado SL 2 Carbon, které se váhou dostalo na pouhých...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
odpověď na Honza S. — #1 Uznávám, že těch barevných pruhů je tam zbytečně moc. Ale pokud si člověk odmyslí ty "chaoticky" umístěné barevné linky tak to nevypadá podle mě vůbec špatně. Stačilo nechat duhový proužek pouze na té hlavovce a bylo by to hodně dobrý :)
odpověz na tento komentářJasně, barvičky byly, jsou a budou vždycky nejdůležitější. :-) Akorát teda tohle bych na kole mít nechtěl ani zadarmo.
- na tento komentář reaguje Tommy_25 — #2
odpověz na tento komentář