KTM Myroon Prestige preview

Varování: tento bike vás může donutit jít ze sedla, spurtovat a točit závratné kadence na místech, kde by vás to normálně nenapadlo. Z kamaráda na vyjížďce se stává soupeř…

Autor: Jarda Tichý
KTM Myroon Prestige preview

V době velkých rozměrů kol, na kterých v diskusích nezůstane nit suchá, a těch nejdůmyslnějších typů odpružení s vývojem pomalu srovnatelným s kosmickým výzkumem, tu stále zůstává kategorie top 26palcových hardtailů. Ty svou cenou přebijí i výše jmenované, pohodlím se s nimi nedají srovnat, a i přesto si najdou své příznivce. Důvod je jednoduchý. Rychlost, akcelerace, hbitost – vlastnosti, po nichž touží snad každý XC závodník.KTM Myroon Prestige si nepořídí někdo, kdo ve své bikové orientaci nemá ještě úplně jasno. Přestože na něm v pohodě odjedete celodenní výlet, najdou se na tento typ jezdění i vhodnější kola. Ne, že by si tento bike nemohl pořídit amatérský biker na výlety, ale podstata je opravdu jinde. Myroon je tu pro ty, co dychtí po dravé a svižné XC jízdě, libují si v rychlé akceleraci a pobrali dostatek techniky na to, aby je hardtail neomezoval ve sjezdu.Velmi luxusní záležitostí je samotný karbonový rám. Kónická hlavovka a pressfit střed už dnes patří jaksi mezi standardy. Myroon nabízí víc – co už není tak úplně vždy běžné; vnitřní vedení lanek, přímé uchycení přesmykače a uchycení zadního třmene „uvnitř“ rámu. Pro zvýšení tuhosti je vzadu ve spolupráci s DT Swiss použito 12mm pevné osy, což mimo jiné také eliminuje nepříjemnosti se škrtající brzdou. Kruhový průřez budete těžko hledat. Všimněte si prohnutých trubek zadní stavby a rozšířeného místa v oblasti sedlové trubky. Rám je designově čistý, ve své podstatě na první pohled jednoduchý a při bližším pohledu na něm naleznete spoustu výjimečných detailů. Dostupný je celkem ve čtyřech velikostech (15, 17, 19 a 21 palců) a v jednom barevném provedení. Ať už se vám libí, nebo ne, kvalita laku je při bližším pohledu prostě excelentní. Matná šeď v kombinaci s KTM oranžovou padne tomuto biku jak ulitá a celek působí velmi elegantně.

Pokračovat na: Výš to už nejde...

Seznam stránek článku:

  1. KTM Myroon Prestige preview
  2. Výš to už nejde...
  3. Fotogalerie
Přečteno - 34559x Tagy: preview ktm 2012 myroon
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Týmy a klubyTým Cyklostar Pirelli 2023 vsází na mládí, posiluje o Průdka a KTM
    Tým Cyklostar Pirelli 2023 vsází na mládí, posiluje o Průdka a KTM
  2. Tech newsVictor Koretzky vyvezl nové Micheliny
    Victor Koretzky vyvezl nové Micheliny
  3. Tech newsSkupina Pierer ukázala novinky KTM, Husqvarna, Gas Gas a také Felt
    Skupina Pierer ukázala novinky KTM, Husqvarna, Gas Gas a také Felt
  4. ServisAmerický Felt přechází pod KTM
    Americký Felt přechází pod KTM
  5. VideoVIDEO: KTM 2020
    VIDEO: KTM 2020
  6. TechnikaFotogalerie: KTM Scarp 29 Sonic 12
    Fotogalerie: KTM Scarp 29 Sonic 12

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #12 McBlacky - vloženo: 30.11.2011 v 09:52:19

    odpověď na Lojza — #11 vzhledem k ceně je to ok myslím.

    jak píšeš že tuhle váhu má xc full nebo 29, tak to se ale bavíme o dost jiné cenovce.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #11 Lojza - vloženo: 27.11.2011 v 19:21:03

    odpověď na kacerek — #10 Ono taky někoho, kdo má 90 kg sem moc neuvažoval. Ale to není předmětem věci. Každý ať má na kolo názor jaký chce, já si jen myslím, že není důvod jásat nad váhou 9.3 kg u 26" pevnýho kola. Postavit to na XX, se SID World Cup, lehký kola - třeba no tubes, frm a pod, sedlovku seženeš za 3000 lehoučkou, nebavím se o 7mi, představec, sedlo, řidítka, pedály (souhlasíš). I drobnosti, jako sedlová objímka atp., každej nad tim mávne rukou, ale když to pak sečteš. Nevidím důvod jásat nad takovuto váhou. Zrovna tak jako osazovat XC kolo kotouči 180 a 160 mm.

    1. na tento komentář reaguje McBlacky — #12
    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #10 kacerek - vloženo: 27.11.2011 v 18:43:30

    odpověď na Lojza — #9 Mohl si napsat aspoň 3 konkrétní věci, rozdíl v jejich gramáži a samozřejmě o kolik to bude dražší(nesmysly typu sedlovka za 7 tis. tam fakt nepiš). Já tomu prostě neveřím, že např. pro mě s 90 kg se to dá tunit na váhu...a pokud ano např. výplety tak věřím, že budou při špurtu škrtat, to stejný se týká i vidlice. A pokud tam dáš lehčí sedlo tak to bude po 50 km utrpení. Tak že bych s tebou souhlasil asi jenom v těch pedálech. Sedlovku bych vůbec z bezpěčnostních důvodů neriskoval.

    1. na tento komentář reaguje Lojza — #11
    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #9 Lojza - vloženo: 27.11.2011 v 09:49:35

    odpověď na kacerek — #8 Hladký gumy v žádnym případě ne. Sedlo, sedlovka, vidlice, kola, pedály. Na tom kole je toho tolik, že hovořit o skvělé váze nebo o tom, že je bezvadně vytuněné je nesmysl. 9.30 kilo na 26" HT je opravdu hodně. To má dneska kdejaký 26" full, a kdejaký 29" HT je lehčí.

    1. na tento komentář reaguje kacerek — #10
    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #8 kacerek - vloženo: 27.11.2011 v 09:42:55

    odpověď na lojza — #7 Ahoj, a čím by jsi to např. pro mě vytunil ? Vážím 90 kg a moc se s tím nepárám ani ve sjezdu či silovém špurtu. Napiš konkrétní věci a hladké lehké pláště mi tam nedávej, a ani karbonovou šlupku alias sedlo. dík.

    1. na tento komentář reaguje Lojza — #9
    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #7 lojza - vloženo: 26.11.2011 v 10:14:11

    Trochu bych nesouhlasil o tvrzení, že se jedná o vytuněné kolo. Je to klasická sériovka. Zrovna tak jako tvrzení o vynikající váze 9.3 s pedály. To je na 26" HT průměr, ne nic vyjímečného. KTM se nestydí uvádět hmotnosti svých kol oproti jiným výrobcům. Žádný renemovaný výrobce hmotnost kola neudává, protože je to nesmysl, každý kolo váží jinak a udávat katalogovou hmotnost je víc než zavádějící.

    1. na tento komentář reaguje kacerek — #8
    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #6 jardaT - vloženo: 24.11.2011 v 09:27:02

    odpověď na Babaja — #4 Jn, až na ten rám a kola je to docela stejný :))

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #5 vojta - vloženo: 23.11.2011 v 11:37:05

    tak tohle se jim moc povedlo, krásné kolo!!!

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #4 Babaja - vloženo: 22.11.2011 v 19:29:13

    Jo,jo,je to "raketa" Jen mu chybí ten malej trojúhelník u sedlovky a navopak prohlá ta spodní rámová trubka a je to Ghost jak poleno :-)

    1. na tento komentář reaguje jardaT — #6
    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #3 McBlacky - vloženo: 22.11.2011 v 15:20:32

    snad jen ty WCS lock gripy bych zahodil, proti klasické verzi jsou znatelně tvrdší a nepohodlné.

    Jinak raketka pěkná

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #2 jardaT - vloženo: 22.11.2011 v 14:59:38

    odpověď na jemen — #1 KTM je jeden z výrobců, co se "nestydí" dát na své stránky i hmotnost - takže 26ka má uvedenou 8,7 a 29ka 9,9 kg což je hodně slušný...

    ps dík .)

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #1 jemen - vloženo: 22.11.2011 v 14:54:23

    dobry delo!mozna by bylo pekny srovnat to s top modelem 29 o kolik to je tezsi apod...ale super clanek!

    1. na tento komentář reaguje jardaT — #2
    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744