Varování: tento bike vás může donutit jít ze sedla, spurtovat a točit závratné kadence na místech, kde by vás to normálně nenapadlo. Z kamaráda na vyjížďce se stává soupeř…
V době velkých rozměrů kol, na kterých v diskusích nezůstane nit suchá, a těch nejdůmyslnějších typů odpružení s vývojem pomalu srovnatelným s kosmickým výzkumem, tu stále zůstává kategorie top 26palcových hardtailů. Ty svou cenou přebijí i výše jmenované, pohodlím se s nimi nedají srovnat, a i přesto si najdou své příznivce. Důvod je jednoduchý. Rychlost, akcelerace, hbitost – vlastnosti, po nichž touží snad každý XC závodník.KTM Myroon Prestige si nepořídí někdo, kdo ve své bikové orientaci nemá ještě úplně jasno. Přestože na něm v pohodě odjedete celodenní výlet, najdou se na tento typ jezdění i vhodnější kola. Ne, že by si tento bike nemohl pořídit amatérský biker na výlety, ale podstata je opravdu jinde. Myroon je tu pro ty, co dychtí po dravé a svižné XC jízdě, libují si v rychlé akceleraci a pobrali dostatek techniky na to, aby je hardtail neomezoval ve sjezdu.Velmi luxusní záležitostí je samotný karbonový rám. Kónická hlavovka a pressfit střed už dnes patří jaksi mezi standardy. Myroon nabízí víc – co už není tak úplně vždy běžné; vnitřní vedení lanek, přímé uchycení přesmykače a uchycení zadního třmene „uvnitř“ rámu. Pro zvýšení tuhosti je vzadu ve spolupráci s DT Swiss použito 12mm pevné osy, což mimo jiné také eliminuje nepříjemnosti se škrtající brzdou. Kruhový průřez budete těžko hledat. Všimněte si prohnutých trubek zadní stavby a rozšířeného místa v oblasti sedlové trubky. Rám je designově čistý, ve své podstatě na první pohled jednoduchý a při bližším pohledu na něm naleznete spoustu výjimečných detailů. Dostupný je celkem ve čtyřech velikostech (15, 17, 19 a 21 palců) a v jednom barevném provedení. Ať už se vám libí, nebo ne, kvalita laku je při bližším pohledu prostě excelentní. Matná šeď v kombinaci s KTM oranžovou padne tomuto biku jak ulitá a celek působí velmi elegantně.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Nová pravidla, kvalifikace, závody jen těch nejlepších, divoké karty…..odvážný krok směrem k budoucnosti horské cyklistiky....…
Celý článek…Specialized uvedl na trh elektrokolo Vado SL 2 Carbon, které se váhou dostalo na pouhých...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
odpověď na Lojza — #11 vzhledem k ceně je to ok myslím.
jak píšeš že tuhle váhu má xc full nebo 29, tak to se ale bavíme o dost jiné cenovce.
odpověz na tento komentářodpověď na kacerek — #10 Ono taky někoho, kdo má 90 kg sem moc neuvažoval. Ale to není předmětem věci. Každý ať má na kolo názor jaký chce, já si jen myslím, že není důvod jásat nad váhou 9.3 kg u 26" pevnýho kola. Postavit to na XX, se SID World Cup, lehký kola - třeba no tubes, frm a pod, sedlovku seženeš za 3000 lehoučkou, nebavím se o 7mi, představec, sedlo, řidítka, pedály (souhlasíš). I drobnosti, jako sedlová objímka atp., každej nad tim mávne rukou, ale když to pak sečteš. Nevidím důvod jásat nad takovuto váhou. Zrovna tak jako osazovat XC kolo kotouči 180 a 160 mm.
- na tento komentář reaguje McBlacky — #12
odpověz na tento komentářodpověď na Lojza — #9 Mohl si napsat aspoň 3 konkrétní věci, rozdíl v jejich gramáži a samozřejmě o kolik to bude dražší(nesmysly typu sedlovka za 7 tis. tam fakt nepiš). Já tomu prostě neveřím, že např. pro mě s 90 kg se to dá tunit na váhu...a pokud ano např. výplety tak věřím, že budou při špurtu škrtat, to stejný se týká i vidlice. A pokud tam dáš lehčí sedlo tak to bude po 50 km utrpení. Tak že bych s tebou souhlasil asi jenom v těch pedálech. Sedlovku bych vůbec z bezpěčnostních důvodů neriskoval.
- na tento komentář reaguje Lojza — #11
odpověz na tento komentářodpověď na kacerek — #8 Hladký gumy v žádnym případě ne. Sedlo, sedlovka, vidlice, kola, pedály. Na tom kole je toho tolik, že hovořit o skvělé váze nebo o tom, že je bezvadně vytuněné je nesmysl. 9.30 kilo na 26" HT je opravdu hodně. To má dneska kdejaký 26" full, a kdejaký 29" HT je lehčí.
- na tento komentář reaguje kacerek — #10
odpověz na tento komentářodpověď na lojza — #7 Ahoj, a čím by jsi to např. pro mě vytunil ? Vážím 90 kg a moc se s tím nepárám ani ve sjezdu či silovém špurtu. Napiš konkrétní věci a hladké lehké pláště mi tam nedávej, a ani karbonovou šlupku alias sedlo. dík.
- na tento komentář reaguje Lojza — #9
odpověz na tento komentářTrochu bych nesouhlasil o tvrzení, že se jedná o vytuněné kolo. Je to klasická sériovka. Zrovna tak jako tvrzení o vynikající váze 9.3 s pedály. To je na 26" HT průměr, ne nic vyjímečného. KTM se nestydí uvádět hmotnosti svých kol oproti jiným výrobcům. Žádný renemovaný výrobce hmotnost kola neudává, protože je to nesmysl, každý kolo váží jinak a udávat katalogovou hmotnost je víc než zavádějící.
- na tento komentář reaguje kacerek — #8
odpověz na tento komentářodpověď na Babaja — #4 Jn, až na ten rám a kola je to docela stejný :))
odpověz na tento komentářtak tohle se jim moc povedlo, krásné kolo!!!
odpověz na tento komentářJo,jo,je to "raketa" Jen mu chybí ten malej trojúhelník u sedlovky a navopak prohlá ta spodní rámová trubka a je to Ghost jak poleno :-)
- na tento komentář reaguje jardaT — #6
odpověz na tento komentářsnad jen ty WCS lock gripy bych zahodil, proti klasické verzi jsou znatelně tvrdší a nepohodlné.
Jinak raketka pěkná
odpověz na tento komentářodpověď na jemen — #1 KTM je jeden z výrobců, co se "nestydí" dát na své stránky i hmotnost - takže 26ka má uvedenou 8,7 a 29ka 9,9 kg což je hodně slušný...
ps dík .)
odpověz na tento komentářdobry delo!mozna by bylo pekny srovnat to s top modelem 29 o kolik to je tezsi apod...ale super clanek!
- na tento komentář reaguje jardaT — #2
odpověz na tento komentář