O kolech, internetu i Facebooku s Robertem Štěrbou

Velký rozhovor s Robertem Štěrbou na aktuální témata palčivé současnosti...

Autor: Petr Bureš
O kolech, internetu i Facebooku s Robertem Štěrbou

Domluvit si rozhovor a napsat článek s Robertem Štěrbou jsme plánovali několik měsíců a nakonec se nám to jednoho únorového dne podařilo. Představovat tohoto člověka, který se koly zabývá téměř celý svůj život, asi není potřeba. Přesto si myslíme, že v našem seriálu článků pojednávajícím o zajímavých obchodech nemůže chybět. Takže přijměte společně s námi pozvání do jeho prodejny a pusťme se do vyprávění.

Roberte, jak to vlasně všechno začalo? Ty jsi nejdřív závodně jezdil na kole a pak sis po revoluci otevřel krám?
Já jsem vlastně z kola nikdy nevypad. Začalo to první krizí tehdy v Dukle někdy v osmdesátejch letech. Na to konto jsem odešel z Dukly a začal dělat někde v hospodě. Současně s tím jsem ale furt trénoval. Po půl roce jsem s tím seknul a chtěl se vrátit zpátky. Ale bylo to docela komplikovaný vrátit se zpátky do armády, takže jsem se musel nejdřív dostat do nároďáku, aby mě mohli vzít zpátky do Dukly. To se mi podařilo, takže jsem se vrátil na nějakou dobu do Dukly. Pak jsem ale začal mít problémy s kolenama, no a jelikož se zrovna v tý době uvolnilo místo mechanika u reprezentace, rozhodl jsem se, že do toho půjdu. Bylo to ještě před revolucí, a jak jsme tak cestovali po světě, našel jsem si ve Švýcarsku jeden zajímavej krám, kde jsem si dohodnul jakousi praxi. Nebyl jsem tam zaměstnanej na furt, ale jezdil jsem tam vždycky na pár měsíců v roce. Bylo to servisní středisko pro Colnago. Stříkaly a opravovaly se tam rámy a dokonce jsem se tam dostal i ke stavbě dráhového speciálu tehdejšího mistra světa Urse Freulera. To pro mě byla neuvěřitelná škola. U nároďáku to bylo taky dobrý, ale od určité chvíle se to nedalo zvládat oboje. Dal jsem přednost tomu, že budu dělat na sebe, odešel jsem z nároďáku a po revoluci začal podnikat.

Nezačal jsi s krámem hned, ale až dva roky po revoluci v roce 1992. Co jsi dělal do té doby?
Nejdřív jsem si myslel, že budu dělat jenom rámy. Ani mě nelákalo, že bych dělal nějakej obchod nebo byznys. Bavila mě stavba, lakování a všechno, co s tím souvisí. Jenomže jak to tak postupně přicházelo, tak jsem zjistil, že lidi chtěj celý kola, ne jen samotný rámy. Postupně jsem to rozšiřoval, až jsem přešel vlastně na ten model, který jsem viděl ve Švýcarsku. Špičková služba a všechno na jednom místě. Žádný stěhování, žádný pobočky, aby člověk nebyl závislý na někom jiným, na subdodavatelích, na třetím článku.

Abys rozjel takovou věc, musel jsi mít nějakej kapitál. Nebo jsi měl našetřeno z minulosti?
No já jsem si vydělal nějaký peníze. Měl jsem v armádě hodnost nadrotmistra s platem nějaký tři tisíce, což byl na tu dobu totálně nadstandardní plat. Ve Švýcarsku jsem vydělával skoro dvakrát tolik, ale za den. Něco jsem z toho dokázal ušetřit, ale stejně - když jsme otevřeli krám, měli jsme v regálech i dost prázdnejch krabiček, aby to nějak vypadalo... Už na to vzpomínám s úsměvem, ale opravdu to tak bylo. Zatímco dneska si nestačíme pronajímat sklady, abysme měli to zboží kam dávat.

Jak si přišel Roberte vůbec na tohle místo - Sezimova ulice?
To není nic moc zajímavého. V tý době bylo strašně složitý něco najít. Cokoliv. Když někdo pronajímal garáž, tak se na to dělala aukce. A Sezimka tak vyšla vlastně úplnou náhodou. Několikrát jsem uvažoval, že se přestěhujeme jinam do nějakýho novýho "skleněnýho". Nejblíž jsme tomu byli v době, kdy se tehdejší Komersia rozhodla, že se přestěhuje do Hostivic, kde postaví velkou halu a prodejnu. Vlastně až do poslední chvíle jsme ten projekt připravovali společně s tím, že my bychom řešili prodejnu a maloobchod a Pepa Přib by řešil sklad velkoobchodu. Všechno jsme měli připravený a dohodnutý až do chvíle, kdy se mělo začít stavět. Ve finále, když se připravovaly smlouvy a začaly se řešit konkrétní detaily, jsme se ale nedokázali domluvit. A to nemyslím ve zlým, ale proto, že Josef chtěl ve finále stavět budovu na podmínky roku 2015 s možností rozšíření ploch, velkou klimatizací, eskalátorama v prodejně a my se chtěli držet víc při zemi. Stál jsem tak před rozhodnutím, jestli pokračovat dál, spokojit se s "dvorem" v Sezimce, ale mít čistou hlavu, nebo strčit hlavu do oprátky, půjčit si dvě stě milionů a čekat na to, jestli to půjde, nebo ne. Nakonec jsme se teda rozhodli, že zůstanem tady.

Pepa se ale nenechal odradit, a protože projektu natolik věřil, šel do něj nakonec sám. Musel sice v plno věcech ustoupit, ale dneska je jasný, že to bylo dobrý rozhodnutí, protože funguje a funguje dobře.

Takže jste se rozhodli zůstat tenkrát po dvanácti letech chodu obchodu na stejné adrese. Nemrzelo tě to někdy potom?
Nemrzelo. Místo toho jsme se snažili začít víc věnovat získávání nových zákazníků. Obchod je služba. Vychází to od slova sloužit. Je to prostě služba pro lidi, musí to mít atmosféru, musej ty lidi mít chuť se tam vracet. To je prostě princip plný hospody, která funguje, kam máš chuť jít. Musí to bejt na plný koule a lidi se tam musej chtít vracet. A když jsem začal mluvit o tom marketingu - je známý, že se kolo v Česku obměňuje v průměru jednou za osm let, nicméně my máme denně obrovský množství novejch zákazníků jak tady na obchodě, tak zejména na internetu v e-shopu. V číslech to konkrétně znamená, že denně pracujeme s víc jak 65 % nových zákazníků. Kromě toho máme samozřejmě i databázi našich stálých zákazníků, se kterými také pracujeme, ale důležitý je umět tyhle rozdílné skupiny nadefinovat a s každou z nich pak pracovat trošku jinak.

Obecně je tak nějak v lidech zakořeněno, že Štěrba rovná se drahý. Copak nemáte vlastní slevové programy pro své zákazníky?
Slevové programy opravdu nemáme, ale ta filozofie je trošku jiná. My se snažíme nabízet špičkovou službu, a když nabízíš špičkovou službu, nemůžeš nabízet současně slevy. O tom bysme se mohli bavit dlouhou dobu, ale my se snažíme spoustu věcí dělat trošičku jinak a je to o celkově jiném přístupu. Spousta e-shopů se dneska snaží nejdřív najít zákazníka, a pak teprve sháněj konkrétní zboží. My to děláme úplně obráceně. Na e-shopu máme pouze věci, které máme skladem nebo víme, že jsou na externím skladě, a zákazníkům deklarujeme, že pokud je kolo u Štěrby skladem, můžou na něm do dvou hodin od odeslání objednávky odjet. Když není skladem u nás, ale třeba v Kellysu, tak to znamená, že ho budou mít do osmačtyřiceti hodin.

Seznam stránek článku:

  1. O kolech, internetu i Facebooku s Robertem Štěrbou
  2. O minulosti a kamarádech
  3. O Internetu, servisu a televizi
  4. O budoucnosti
  5. Fotogalerie
Přečteno - 92444x Tagy: servis štěrba
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. ServisCanyon upozornňuje na možný problém s bateriemi
    Canyon upozornňuje na možný problém s bateriemi
  2. PozvánkyDalší ročník Festivalu cyklistiky u Štěrby - tentokrát spojený s Výprodejem 1x v roce.
    Další ročník Festivalu cyklistiky u Štěrby - tentokrát spojený s Výprodejem 1x v roce.
  3. DoplňkyJak jsem si vybral nové dioptrické brýle na kolo
    Jak jsem si vybral nové dioptrické brýle na kolo
  4. ServisArmin Landgraf novým CEO ve Specialized
    Armin Landgraf novým CEO ve Specialized
  5. ServisKona mění majitele, vrací se do rukou svých zakladatelů
    Kona mění majitele, vrací se do rukou svých zakladatelů
  6. ServisDT Swiss přesouvá výrobu, odpružení se bude montovat v Polsku
    DT Swiss přesouvá výrobu, odpružení se bude montovat v Polsku

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #113 Clan - vloženo: 18.06.2014 v 17:33:41

    odpověď na Tom78 — #110 Nemohu si pomoci to co tady čtu je na pováženou, lidé si ničeho neváží, povětšinou se jen špiní někdo jiný. Pokud nejsem spokojen nejdu tam a nechám být. To co píše tady Tom78 je dle mého nesmysl, zjevně si již nic nepamatuje jen se mu tehdy asi něco nezdálo, a neporozuměl co mu bylo řečeno. 15 let je 15 let. ;) s ulomenými zuby znám super vtípky, hyperglide kazeta je má takové ulomené a pak to lidé nechápou (tuhle na vyjížďce paní hned po 3 km když upadla s SPD) :) . Zreznutí po 300km a týdnu, to se pán musel asi pěkně snažit a dělat psí kusy, ukažte mi cokoli co za týden na kole zrezne. :D pokud něco dostanu tak fakt nadávám za to, že musím platit za práci, to by mne zajímalo zda pán pracuje zadarmo a ještě rozdává... ale ono je to asi vidět na tom jak píše: "vymenilY a hned poté dalI" o Arogantních prodavačích se můžeme bavit v Česku všude, nicméně nevím jak pán ví kdo tam pracuje, když tam vlastně nechodí? Mnoho jich tam je v pohodě a poradí, k někomu raději nejdu, ale to asi jak komu kdo sedne... ale obecně to podat vše je špatně, je asi špatné, nebo ne?

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #112 spita67 - vloženo: 02.05.2013 v 17:34:53

    odpověď na Popes — #111 Takže ten, kdo porovnává nabídky různých firem a vybere si tu nejvýhodnější je podle tebe socka? Měl bys přestat lidi rozlišovat podle toho, kolik mají bankovek v peněžence.

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #111 Popes - vloženo: 02.05.2013 v 08:54:23

    Tak už běžte vy někteří nespokojenci pracovat, ať máte prachy a nemusíte obíhat krámy kde vám co dají levně nebo zadarmo.

    1. na tento komentář reaguje spita67 — #112
    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #110 Tom78 - vloženo: 01.05.2013 v 18:22:18

    odpověď na kaja B — #80 Koupil sem u Sterby kolo pred cca 15 lety, byla to takova entry level silnicka za cca 16 tis. Do jednoho tydne se ulomil zub na kazete, pri garancni kontrole byl pry sjety retez, ze pry je to normalni po 300 km menit retez - dava se nejaky "mene kvalitni na zajeti", po 2 mesicich bylo kolo (ram) znatelne rezavy. Kazetu vymenily, retez nakonec dali novy zdarma, ale musela se platit prace, za zreznuti si pry muzu sam, ze je kolo skladovano ve vlhku. Pritom stary favorit stojici hned vedle nebyl ani po 10 letech tak rezavy. Takze za mne kvalita ani nahodou - alespon ne u levnejsich kol, u tech za 100 tis. mozna ano. Casto arogantni prodavaci, ceny maji take vysoke. Jedno pozitivum - daji se tam sehnat veci (komponenty), co jinde nemaji - napr. od campagnola. Jdu tam jen kdyz musim, tj. nemuzu sehnat nejaky dil, jinak kamkoliv jinam.

    1. na tento komentář reaguje Clan — #113
    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #109 Rosol - vloženo: 01.05.2013 v 13:38:45

    Tak Pájinek by chtěl dýško a lidi jsou lumpové platí kartou. Hele měl ses lepe učit a nemusel jsi škemrat o dýško!!!!!!!!!

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #108 Pája - vloženo: 01.05.2013 v 07:27:27

    :-D Bavim se! Diskuze na úrovni... Nejdřív stojí montáž computeru 230,-

    teď už 320,- (reálně si účtují 150,-) A teď se dozvím že to není Šterba ale Šírer uličník jeden. Debata na úrovni pavlačové báby! Upřímně ty prodavače lituju, s takovým materiálem musí pracovat! Nic jiného češi neznají (né všichni chvála bohu) než: Jakou mi na to dáte slevu, co k tomu dostanu zadarmo, platím kartou. O tom dát prodavači za kolikrát několikahodinové věnování se zákazníku nějaké dýžko, nemůže být řeč! Naopak jste odměněni za svojí snahu výše uvedenými větami. A to prosím, pingl v hospodě za to že vám jen donese jídlo dostává hned dýžko. Nebo se ho také ptáte: Když si k tomu jídlu dám polévku a jsme dva jakou mi uděláte cenu? Také stojím za pultem, tak vím!

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #107 Monteg - vloženo: 30.04.2013 v 21:32:02

    odpověď na pepe66 — #106 to tam někde čteš že jsem pracháč? to tam rozhodně není:) z čeho tak tedy usuzuješ? Pleteš si Šírera se Štěrbou. Ale je fakt, že oba začínají na Š a tak to může být nad pro někoho složité je rozlišit:) a Štěrbu znám tak leda ze článků z časáků

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #106 pepe66 - vloženo: 30.04.2013 v 21:22:33

    odpověď na Monteg — #104 Tím chceš jako říct, že jsi pracháč jako hrom a po večerech se v hloupých diskuzích zastáváš chudáka Šírera, u kterého se lidé dovolili podělit se o svou zkušenost? Nezištně mu pomáháš obhajobou toho, že platit 320 Kč za montáž computeru je normální věc a ty, kterým to přijde za 15 minut neodborné práce moc, nazýváš sockama :D Už toho prosím nech. Průměrně inteligentnímu člověku je jasné, odkud vítr vane :) Na případu paní de vidět, že Šírer škodí sobě. Špatná reklama se jak sám vidíš šíří rychle. :)

    1. na tento komentář reaguje Monteg — #107
    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #105 pepe66 - vloženo: 30.04.2013 v 21:18:05

    odpověď na Monteg — #104 Tím chceš jako říct, že jsi pracháč jako hrom a po večerech se v hloupých dyskuzích zastáváš chudáka Šírera, u kterého se lidé dovolili podělit se o svou zkušenost? Nezjištně jim pomáháš obhajobou toho, že platit 320 Kč za montáž computeru je normální věc a ty, kterým přijde 320 Kč za 15 minut neodborné práce moc, nazýváš sockama :D Už toho prosím nech. Průměrně inteligentnímu člověku je jasné odkud vítr vane :) Na případu paní de vidět, že Šírer škodí sobě. Špatná reklama se jak sám vidíš šíří rychle. :)

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #104 Monteg - vloženo: 30.04.2013 v 12:49:12

    odpověď na pepe66 — #102 ubezpečuji tě, že je lepší mít nadité kapsy penězma a nekoukat kolik co stojí:) třeba to také jednou poznáš:) věř, že to je příjemné. Potom nebudeš do hloupejch diskuzí psát příspěvky že je někdo drahý a chvástat se za kolik přezuješ gumy:) otázka také je, jestli neškodí sobě ten, kdo montuje computery zadarmo

    1. na tento komentář reaguje pepe66 — #105
    2. na tento komentář reaguje pepe66 — #106
    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #103 mentor - vloženo: 30.04.2013 v 10:42:49

    Nechápu dnešní svět- brát co nejvíc peněz, za práci ostatních neplatit,nakupovat vše ve slevě, pak nadávat na kvalitu.....

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #102 pepe66 - vloženo: 29.04.2013 v 21:39:09

    odpověď na Skohr — #95 Já platím za přezutí gum 600 :) Možná je lepší být socka která má v kapse o 300Kč víc, než plati za něco za co nemusím.

    Navíc, k montáži tachometru nepotřebuješ žádné drahé stroje, nepotřebuješ ani žádné oprávnění jako k revizím plynového kotle. Jestli někde v cykloobchodě chtějí 320 Kč za montáž computeru, kterou o ulici dál udělají zadarmo, škodí sami sobě a těch pár stovek už k nim nevrátí naštvané lidi.

    Já řekl svůj názor, hned ze mě nemusíš dělat socku a podle tvého způsobu vyjadřování bych se vůbec nedivil, kdybys byl jedním s těch arogantních prodavačů. Proč by někdo tak zuby nehty bránil obchod ve kterém nikdy nebyl. :)

    1. na tento komentář reaguje Monteg — #104
    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #101 Růža - vloženo: 29.04.2013 v 10:55:08

    A jedna pozitivní zkušenost ...abych byl spravedlivej :-)

    Kdysi mi tam krásně přelakovali rám.

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #100 Jiřina1 - vloženo: 29.04.2013 v 10:53:04

    jsi si jistěj že Lucka je opravdu Lucka a ne nějaký chlap? :) třeba to je někdo ze Štěrbovi konkurence aby ho pošpinil

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #99 Růža - vloženo: 29.04.2013 v 10:53:01

    odpověď na Skohr — #97 Nevím, proč tady pořád někomu nadáváš do socek a horečnatě bojuješ za někoho, s kým nemáš vůbec žádnou zkušenost, nikdy jsi tam nebyl.

    Ať si účtují kolik chtějí a za co chtějí. Nikdo z nás nepracuje zadarmo. Z mého pohledu se nechovají férově k zákazníkům, kteří s cyklistikou začínají a neorientují ve vybavení, servise a cenách.

    Když jsem si v roce 2000 u nich koupil první kolo za 40tis bylo na mě asi vidět, že začínám (od prodavače jsem si nechal ukázat i jak se rozpojuji V brzdy) …tak mi přibalili dobráci spoustu předražených značkových doplňků.

    Byl jsem tam pak ještě několikrát, byl svědkem různých odrbávání zákazníků a arogantního chování personálu. Tak že za mě tento krám již nikdy.

    Dnes po 14 letech si spoustu věcí na kole udělám sám, na co netroufnu, nebo nemám nářadí, dám do servisu poblíž. Tlumič a vidle k Boubínovi. Něco koupím v krámcích kde mám pocit, že si váží zákazníka, něco přes vyzkoušené eshopy.

    Štěrbovi přeji zdraví a úspěšné podnikání. A zřejmě jim to funguje :-)

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #98 Fanda - vloženo: 29.04.2013 v 10:09:44

    odpověď na Skohr — #97Tak tebe bych chtěl poznat kamaráde. Proč jsi tak agresivní? Proč tak kopeš kolem sebe? Z někoho děláš socku z někoho kurvu. Znáš je, že tak soudíš?

    Neznáš ani ten Robertuv krám jak píšeš. Jinak jasně, ať si účtujou co chtějí. Zákazníků mají jistě dost a je svobodná volba zda u nich nakoupím či ne.

    1. na tento komentář reaguje Marcela — #
    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #97 Skohr - vloženo: 28.04.2013 v 21:15:49

    odpověď na spita67 — #96 Michaela napsala" Ani po roce se služby ve Štěrba kola nezlepšily". Podle zdejší logiky by se služby zlepšily, kdyby vše montovali zadarmo a nejlépe i ty doplňky dávali zadarmo. Potom budou teprve nabízet skvělé služby:) Ať jde prostě slečna Michaela k jinému prodejci, kde montují zadarmo, kde ji možná udělají zadarmo i něco jiného:) a je to. Je to vše tak těžké pochopit? Je nutné za každou cenu někoho pranýřovat pod anonymní přezdívkou? Neoprávněně pranýřovat!

    1. na tento komentář reaguje Fanda — #98
    2. na tento komentář reaguje Růža — #99
    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #96 spita67 - vloženo: 28.04.2013 v 21:08:06

    odpověď na Skohr — #90 Ale vždyť je běžné se při hodnocení služeb vyjadřovat jak ke kvalitě, tak i k ceně. A o tom je příspěvek Michaely. Zaplatila 230,- kč za montáž doplňků a pak chtěli dalších 230,- Kč za montáž computeru. U většiny prodejců je běžné, že při koupi kola a dalších doplňků je montáž zdarma (respektive je v marži za kolo a doplňky). Chtít za to peníze navíc sice není nezákonné, využít služeb jiného prodejce je také na rozhodnutí zákazníka.

    1. na tento komentář reaguje Skohr — #97
    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #95 Skohr - vloženo: 28.04.2013 v 20:40:08

    odpověď na Vláďa — #94 a proč se na tu cenu montáže blatníků nezeptáš u Štěrby a otravuješ s tím tady?:) proč z něj tady za každou cenu děláš blbce? určitě by ti odpověděl.

    Zirda: nejsem součástí Štěrba týmu, nikdy jsem u něj v krámě nebyl. A ano, když si něco koupím a chci to namontovat, tak se zeptám na podmínky. Nepředpokládám, že někdo pracuje zadarmo. Ani já ne.

    pepe66: 920 Kč za hodinu práce je zlodějna? Platím 1.800 Kč za 40 minut práce - kontrola plynového kotele. Je to zlodějna? Platím 900 Kč za přezutí gum na autě, 40 minut práce. Je to zlodějna? Je zlodějna dát se někde svíčkovou za 270 když jinde stojí stejná 120 kč? Miliardář nejsi, jsi asi socka a proto se tu divíš

    1. na tento komentář reaguje pepe66 — #102
    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #94 Vláďa - vloženo: 28.04.2013 v 20:03:24

    odpověď na Skohr — #87 Před nějakýma cca 10ti lety jsem dvě sezony dělal servis kol v cykloprodejně mýho známýho(maloměsto,cca.17tis obyvatel) v tý době tady bylo 5 kšeftů s kolama,a vím minimálně o třech z nich že v případě prodeje nového kola si nikdo z nich za montáž čehokoliv,blatníky,nosiče,blikačky,computery aj. nic neůčtoval,dělalo to něco jako slušnou pověst servisu a pokud to lidi věděli o to víc si doplňků navymýšleli a vrátilo se to v marži!

    By mě docela zajímalo jaký je u Štěrby čas určený servisem např. na montáž plastových blatníků v ceně cca. 100kč :-)

    1. na tento komentář reaguje Skohr — #95
    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #93 Zirda - vloženo: 28.04.2013 v 19:54:38

    odpověď na Skohr — #90 Takže je obvyklá praxe, že když si koupím v krámě nové kolo, oni se mne zeptají, jestli chci doplňky, já řeknu ano, tak mi začnou opakovaně sázet 230,- za motnáž, :-). Ty by jsi to dělal tak, že u každého doplňku, před každým úkonem personálu, by jsi měl automatický dovětek, kolik stojí tento úkon? Třeba jako, chci si koupit helmu a za poradenství budu platit - připadá mi to podobně přitažené za vlasy, až bych řekl, že jsi součástí Štěrba týmu. :-)

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #92 Fanda - vloženo: 28.04.2013 v 19:47:09

    odpověď na Skohr — #90 Tak ty jseš opravdu borec i znalec. Je mega krámů, kde když si koupíš comp, tak ti ho v ceně i namotujou. AHA asi Praha.

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #91 pepe66 - vloženo: 28.04.2013 v 19:39:41

    odpověď na Skohr — #87 Je dobře že je v Praze dost obchodů a v tomto případě jsem rád, že jsem neskončil u Štěrby. Koupil jsem si tento týden kolo, montáž doplňků byla zadarmo. Kdyby po mě chtěl někdo za montáž tachometru 230Kč, udělám to samé co Michaela. 230Kč za 15min. práce, to je 920 Kč za hodinu a to není cena, ale zlodějina. I kdybych byl miliardář, nezaplatil bych to.

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #90 Skohr - vloženo: 28.04.2013 v 18:48:20

    odpověď na spita67 — #88 Především je potřeba si přečíst příspěvek Michaely. O kvalitách služby se v něm nikde nepíše, pouze skuhrá nad cenou. Ta slečna musí být asi trochu hloupá, podle toho jak začala svůj příspěvek a jak v něm potom pokračovala. Znovu opakuji, než někam vlezu, než si něco objednám, tak se zeptám na cenu. Když mi nevyhovuje, jdu jinam a nebleju na diskuzích že na to nemám. Díval jsem se na ceny servisu u Šztěrby. 480 Kč za hodinu je přiměřené. Jsou i dražší.

    1. na tento komentář reaguje Fanda — #92
    2. na tento komentář reaguje Zirda — #93
    3. na tento komentář reaguje spita67 — #96
    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #89 Krejca - vloženo: 28.04.2013 v 13:04:45

    odpověď na Michaela — #86 To je fakt divný :-(

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #88 spita67 - vloženo: 28.04.2013 v 12:41:10

    odpověď na Skohr — #87 Michaela ale jen vyjadřuje svou spokojenost - nespokojenost se službami. 230,- Kč za montáž by se mi zdálo také hodně a není to o tom, jestli na to mám nebo nemám ale jestli to jsem nebo nejsem ochoten zaplatit. Podle tebe by názory či recenze měli psát jen spokojení zákazníci??

    1. na tento komentář reaguje Skohr — #90
    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #87 Skohr - vloženo: 27.04.2013 v 23:18:04

    odpověď na Michaela — #86 Co tady kňučíš Michaelo? V Praze je dost obchodů na to, abys šla jinam když jsi někde nespokojená. Měla ses ptát dopředu co chtějí za služby a ne se tu teď exponovat. Každý má právo na volbu obchodu a každý má právo na to účtovat si kolik chce. To není o zlepšení služeb jak píšeš, ale o tom, že lezeš někam kde na to asi nemáš. Myslíš, že třeba autoservisu ti něco namontují zadarmo?

    1. na tento komentář reaguje spita67 — #88
    2. na tento komentář reaguje pepe — #
    3. na tento komentář reaguje pepe66 — #91
    4. na tento komentář reaguje Vladimír — #
    5. na tento komentář reaguje Vláďa — #94
    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #86 Michaela - vloženo: 27.04.2013 v 21:26:00

    Ani po roce se služby ve Štěrba kolo nezlepšily. Koupila jsem si tam kolo a nějaké doplňky. Za jejich montáž si naúčtovali 230,-. To jsem neřešila, i když manželovi se už to zdálo divné. Po týdnu jsem si šla kolo vyzvednout a ještě si vzpomněla, že bych chtěla tachometr. Tak mi nabídli ten nejdražší za 1.000,-. Líbil se mi, tak jsem ho vzala. Když jsem si ho chtěla nechat také ještě namontovat, napočítali mi dalších 230,- za montáž. Tak jsem tam tachometr zase nechala, vzala kolo a už mě tam nikdy nikdo neuvidí.

    1. na tento komentář reaguje Skohr — #87
    2. na tento komentář reaguje Krejca — #89
    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #85 feedback - vloženo: 08.05.2012 v 09:28:59

    - arogance sterba prodavacu me tam odradila jiz pred roky, sorry uz tam nikdy nepujdu...

    - pane Hulan, vy s nima delate v byznisu, tak mate mlcet, nebo to zminit, ze nejste nezaujaty;-)

    - cestina tragedie, ale jeste vetsi ta arogance mtbs reakce. Profici musi zvladat, (perfektni servis tlumice je hezky, ale kdyz mi servisak vrati kolo zasrany od vazeliny, tak ho poslu nekam).

    - trapne narazky na mac/win. asi mindrak, uzivatel jeste nepochopil, ze word procesor na korekturu neni veci os;-)

    - povedomim, ze se korektura dela pred vydanim clanku, by uz mtbs redakce mohla disponovat take...

    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #84 Zdenda - vloženo: 31.03.2012 v 22:32:50

    Ono je to hezké vyprávění, ale jen do chvíle, než si člověk udělá své opakované zkušenosti. Mnohokrát jsem se pokoušel něco v Sezimce sehnat, ale většinou marně, prodavači se na mne ještě navíc dívali, jako bych chtěl hodinky s vodotryskem. Prostě když díl nebyl, žádná ochota. A pak stačilo zajet třeba jen ke Kernovi, a ejhle, díly byly. Nebo k mistru světa Fišerovi do Kolína a ten přivezl žádné extra pro mne třeba z Belgie... Tak to je služba zákazníkovi, a ne mu vnucovat jen to, co zrovna mám, a když ne, tak táhni jinam... Svého času bývaly v Sezimce někdy na podzim aspoň výprodejové víkendové, ale i to už asi zrušili...

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744