Náhoda tomu chtěla, že se nám podařilo exklusivně zdokumentovat utajovanou trojici prototypů devětadvacítek...
Jestliže ještě před několika lety bylo spíše "nechtěnou" povinností výrobců mít ve své nabídce alespoň jeden nebo dva modely s velkými obručemi, dnes prosakují na světlo spekulace o tom, že se v roce 2012 stanou devětadvacítky v některých případech dokonce majoritní částí jejich nabídky.
Nám se podařilo odchytnout v průběhu testování a příprav finálních designů hned trojici maskovaných devětadvacítek, které se překvapivě do značné míry navzájem liší a u kterých se dá předpokládat, že výrobce zvažuje buď to, jakou cestou v podobě výběru jednoho z nich půjde nebo se jedná o různě cenově a kvalitativně položené modely, které se dočkají sériové produkce v širší míře.
Bike číslo 1
Ve všech případech jde o karbonové rámy z nichž žádný nenese identifikátory konkrétního výrobce.
Zajímavě vypadají například odlišné konstrukce zadní stavby.
Bike číslo 2
Po zběžném prozkoumání jde ve většině případů o vnitřní vedení v jednom případě dokonce i brzdových hadiček.
Bike číslo 3
A ani poměrně rozličné komponentové osazení neprozrazuje, zda-li jde o závodní speciály nebo více turistické stroje.
Maskované biky bohužel neprozrazují zdaleka vše, ale jedno je jisté. Boom devětadvacítek nás teprve čeká a ti, co se s ním dosud nesmířili, budou brzy donuceni se probudit a prohlédnout.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Nová pravidla, kvalifikace, závody jen těch nejlepších, divoké karty…..odvážný krok směrem k budoucnosti horské cyklistiky....…
Celý článek…Specialized uvedl na trh elektrokolo Vado SL 2 Carbon, které se váhou dostalo na pouhých...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
Ja jsem na 29" nejel. Takze nebudu kritizovat. Vzhledove si ale jeste zvykam. Kazdopadne na HT se uz nevratim. A fullu v 29-ce moc neni. Rad je ale nekde testnu. Jinak je dobry ze se kazdymu libi neco jinyho. Jinak by jsme vsichni jezdili na jednom kole .....
odpověz na tento komentářodpověď na nossanek — #8 věř tomu že sem jel na 29" jak na HT tak na fulech a to několika značek,především těch velkých. A osobně mě 29 nenadchla žádná!! No jo no když si něco koupim tak to nepobliju,že jo?
odpověz na tento komentářje to tak, kdo na nich nejel, ta kritizuje .))),ale tohle vypada opravdu jak z taiwanskeho katalogu, alespoň klesne cena karbon rámů! jedině ocelovým rámům snad můžeme důvěřovat, že je někdo kdesi v americe svařuje stále ještě na koleni...a hliník je nepohodlnej....
odpověz na tento komentářodpověď na McBlacky — #5 jj, ale je fajn, ze se na tom aspon svezou nez to polepej a zacnou prodavat. Seriozni "vyrobce".
odpověz na tento komentářja na 29 zacinal jezdit,Apache wakan pred 4 lety,byl jsem pro smích,ale musim rict,ze svezeni je jednodusi a rychlejsí(dle vyberu plaste a terenu)
jezdim i 26,ale 29 je 29.Tak lidi co se na 29 neprojeli,tak at nezvani picoviny,I profici si muzou vybrat.
- na tento komentář reaguje franta — #11
odpověz na tento komentářTo je Hongonská¨produkce společnost Hong fu. Možná už by konečně mohlo tzv profíci říct, že 29 jsou jen šálení zákazníků a jejich přínos je nulový. I kuhvka jezdí 29 je k vůli lepšímu prodeji, aby Vás tahali všichni za nos. No nasekali si tam všichni formy a ty něco stojí tak musí nějaké ty 29 prodat
odpověz na tento komentářTo nejsou žádný prototypy ale vzorky z taiwanských katalogů.Redakce MTBS si očividně nevidí do huby,k čemu slouží takovýhle kecy?
odpověz na tento komentářrozhodování který ze vzorků zaslaných podle katalogu vybrat a polepit pro příští rok?
- na tento komentář reaguje pvc — #9
odpověz na tento komentářodpověď na Waltr — #3 Jo jo pravda, hardtailů začíná být celkem dost, ale celopér je furt málo. Ztěhle karboňáků se mi asi nejvíc líbí ten prostřední, vypadá tak nějak lehce a čistě.
odpověz na tento komentářPodle rozdvojení horní rámové trubky bych to tipoval na Ghosta. Ale nechme se překvapit. žel stejně jako u 26" je tu stejný průběh prodeje. nejdřívě HT a pak pomaličku se přidávají celoodpružené modely. mezi nimi je tak žalostný výběr a vyjma RB (až tento rok) jsou nekřesťansky drahé. Minulý rok jsem uvažoval mezi 26" nebo 29", ale šíře nabídky převážila.
- na tento komentář reaguje bikerX — #4
odpověz na tento komentářžeby Artur?
odpověz na tento komentářnevyzera zle
odpověz na tento komentář