Uživatelský profil
vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.
Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.
Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.
Váš tým MTBS.cz
Pavel Fiala
Moje fotoalba
Název | Založeno Změna | Kategorie | Fotek Hodnocení |
---|---|---|---|
Nemáte žádné fotogalerie. |
Moje komentáře k článkům
Komentář | Datum |
---|---|
Jakub Ditrich: Jsem naprostým nepřítelem prodeje “čipů” odpověď na Martin_St — #166 Nevíte co je nadsázka? Propagovat elektrokola a jejich čipování na tomto webu znamená, že se 100% vystavujete ostrým komentářům, z druhé strany barikády a ta barikáda tady je a bohužel se nezmenšuje. Zkuste pochopit, že my staromilci se bojíme, že se nám s rozvojem e-cyklistiky bude zmenšovat životní prostor. Používám kolo jako dopravní prostředek na cestách do práce a na několika místech není logické, nebo bezpečné pokračování cyklostezky, tak jedu po chodníku. Pomalu a opatrně, na gravelu s řídítky 46cm širokými. Když tam začne jezdit hodně e-kol s řídítky 80cm, tak se už na chodník na několika místy zúžený sloupem veřejného osvětlení všichni s chodci nevejdeme a budou tam číhat městští strážníci. Potom také jezdím na Kokořín na trialy a co tam zažívám. Víc e-kol které jsou těžší, rychlejší zanechává větší stopy na stezkách, dochází k častějším konfliktům s pěšími na turistických trasách které sdílíme s pěšími. Co reálně hrozí, že český svaz turistů prosadí zákaz používání jimi vyznačených tras pro cyklistiku! Nebudou rozlišovat klasická a elektrická kola, pro ně jsme jedna banda. A tady jen příklad, že v tom nejsme sami. Včera jsem sledoval nasra... plavců, kteří si chodí pravidelně, celoročně odplavat si své km do bazénu. Teď po Vánocích tam jsou chvilku asi měsíc budou paničky, které jim vlezou do rychlé dráhy a tam si plovou styl prsa paní radové. Nic neporušují, ta cedulka rychlá dráha, jen informace, tak proč by braly nějaký ohled. Že tam jsou další 2 dráhy a další 1/4 bazénu pro volné plavání? | 04.01.2023 17:03:11 |
Co nás čeká v roce 2023 v technice? Rozdělil bych to na 2 části: - Dojíždění někam, abych byl taky in. "commuting", zde je důraz na defenzivní řízení. Tedy, aby rychlejší se přizpůsobovali pomalejším / zranitelnějším účastníkům provozu. Auta ve městech 30 km/h, kde se jezdí společně s kolaři. Na dalších komunikacích kombinace kol, bruslařů, pejskařů pěších. Zde také není priorita zrychlovat e-kola nad 25km/h. - Sportovní cyklistika, už podle prvního slova je zřejmé, že je to sport, tedy e-kolo je něco jako sportovec na dopingu a kolo s čipem je doping s boostem. Z jakého důvodu by se mělo zrychlení kol legalizovat? Kvůli uspokojení ega těch kdo dali za kolo 10 tis. Eur, že jsou rychlejší než ti bez motoru? | 02.01.2023 14:47:50 |
Jakub Ditrich: Jsem naprostým nepřítelem prodeje “čipů” Já si myslím, že PR články pana Ditricha nejsou určeny pro cyklisty. Volil bych spíše Vlastu s titulkem "Dědkovi pro lahváče rychle a snadno" a pro pány třeba Playboy s titulkem " Frajerem i když jste v bodové tísni." Potom, většina dopravních předpisů se řeší společně v rámci celé EU. Takže tlačit na Alenku je asi dost mimo. A poslední věc, často jsou majitelé načipovaného e-kola bez základních cyklistických dovedností a pak je pro sebe i okolí stejně nebezpečný jako čerstvý majitel řidičského průkazu ve sportovním autě.
| 31.12.2022 16:24:45 |
Ebiky otvírají nové možnosti ježdění v otevřeném terénu Nechci se někoho dotknout, ale mám z toho rovnostářství strach. Proč by měl mít každý nárok podívat se někam, kam se není normálně schopen dostat? Jaký bude výsledek, bude tam takový provoz, že se tam zakáže vstup všem cyklistům. Protože ochránci a stát nerozlišuje. KČT nám zakáže jezdit na jimi značených stezkách, protože tam bude tak velký provoz kol, že jim budeme vadit víc než teď atd.. Prostě mám z toho přehnaného rozvoje e-cyklistiky obavu. | 01.06.2022 08:58:24 |
Moje příspěvky ve fóru
Příspěvek | Datum |
---|