Specialized již brzy otevře další dva Concept Story

Tento a příští týden budou ve znamení otevření dalších dvou "továrních prodejen" Specialized. Tento čtvrtek, konkrétně 8. prosince, se otevřou brány v pořadí již šestého Specialized Concept Storu v Hradci Králové na adrese:

Specialized Concept Store
VELOCENTRUM
Divišova 757
Hradec Králové

A hned následující pondělí 12. prosince bude mít svou premiéru totálně předělaný shop Radima Kořínka v Olomouci na adrese:

Specialized Concept Store
BIKECENTRUM Radim Kořínek
Masarykova třída 821/46
Olomouc

Nové dárky si tak budou moci dopřát všichni příznivci této značky i na východ od naší metropole. Na slavnostní otevření v Hradci Králové se navíc budete moci osobně setkat s Jaroslavem K., zatímco premiéru olomouckého shopu poctí svou přítomností Roman K.

06.12.2011 - Ostatní - autor: Petr Bureš - 20869x specialized servis prodejny
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Testy - RecenzeTEST: Specialized Turbo Vado SL 2 6.0 EQ Carbon
    TEST: Specialized Turbo Vado SL 2 6.0 EQ Carbon
  2. ServisQayron hledá partnerské servisy v Česku
    Qayron hledá partnerské servisy v Česku
  3. ServisCanyon upozornňuje na možný problém s bateriemi
    Canyon upozornňuje na možný problém s bateriemi
  4. Tech newsSpecialized cizeluje své ultimátní Turbo Levo SL
    Specialized cizeluje své ultimátní Turbo Levo SL
  5. TechnikaFotogalerie: TEST Specialized Chisel FS
    Fotogalerie: TEST Specialized Chisel FS
  6. Testy - RecenzeTEST: Specialized Chisel FS 29
    TEST: Specialized Chisel FS 29

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #30 jaczub - vloženo: 12.12.2011 v 08:00:11

    [všem diskutujícím] Spešl je super, ale takový obrovský rozmach smrdí monopolem. A monopolní chování a fungování je vždy nevýhodné pro kupujícího - zákazníka.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #29 vlada - vloženo: 12.12.2011 v 00:19:28

    Byl jsem se v Hradci kouknout, na kukačku dobrý... Sám mám od spešlu silničku a jsem spokojený, akorát ji nemám ze žádnýho concept storu, ale z ebay z německa. Samo že za zajímavější cenu než by vyšla v concept storu. A to je ten problém. když vím, kolik podobné vybavení stojí v Německu nebo v Anglii a kolik to tady pálí, tak bych si jen z principu tady kolo nekoupil. Jedno jestli v CS nebo jiné prodejně spešlů. Jde o to, že český spešl vráží nemalé peníze do reklamy a propagace a pak to naúčtuje zákazníkovi do cenovky všeho. jasně, chovají se takhle i konkurenti nejen v cyklo branži, ale proč platit víc, když to jinde stojí míň. Jarda Kulhavý odvedl medvědí službu a ze značky, která na mě působila jako elitní značka pro užší skupinu, která si to mohla dovolit, já k ní tehdy jako student nepatřil, je najednou mainstream pomalu pro každýho. V CS spešlu jsem viděl pár pěkných kol, ale nižší a střední segment to jsou kola, která nezaujmou. Já bych čekal, že concept store přinese zajímavé ceny kol a servisu + něco navíc, ale tak tomu není

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #28 Klobás - vloženo: 12.12.2011 v 00:12:44

    Prvně bych vyzdvihnul že se zde vyjádřil i samotný majitel nyní již CS a jak to vidí on.

    4 Petr Konečný: ale oni nikomu neberou značku a zavedeného prodejce. Oni CS otvírají se stávajícími prodejci, kteří se rozhodli jít do přestavby a zkultůrnění svého již zaběhlého, či zcela nového prostoru.

    Mě ta reklama občas taky leze na nervy, ale o to právě jde, reklama prodává a ten kdo má marketing zvládnutej na jedničku tak je v současné době úspěšnej. A např. v ČR určitě ve Spešlu MUSEJÍ využít toho, že zrovna tuhle značku jezdí Kulhavý, Raboň, Kreuziger, Prokop a tzv. je mít všude.

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #27 petr konečný - vloženo: 11.12.2011 v 17:01:33

    odpověď na Jakub Svoboda — #26 Ještě jednou si přečti můj příspěvek.Pokud stále nic,tak to neřeš ale příště sem nepiš kraviny:-(

    1. na tento komentář reaguje Jakub Svoboda — #32
    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #26 Jakub Svoboda - vloženo: 11.12.2011 v 12:43:14

    odpověď na petr konečný — #25 Jestli tě sere reklama na každém rohu, tak to máš věru život těžký. Přijde mi přirozené rozvíjet svůj byznys, sypat do něj dolary, a je jen málo branží, kde se přitom můžeš s konkurentem držet za ručičku.

    1. na tento komentář reaguje petr konečný — #27
    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #25 petr konečný - vloženo: 11.12.2011 v 11:44:19

    odpověď na qjetak — #23 odpověď na jan.vitek — #24 Tak ještě jednou a polopatě..Stačí si projít v Česku nabízené časopisy a v každém je reklama na Spešl.Pokud chci podpořit prodej výrobku,musím investovat nemalé prostředky do jeho propagace a na to v této době nemá většina velkých hráčů natož těch stejně dobrých českých výrobců peníze.Základní princip je vždy dobrá reklama,která zabezpečí zvýšený prodej výrobku.Ano správně onu poptávku:-)P.S.proti Spešlu nemám nic,sere mě pouze reklama na každém rohu..

    1. na tento komentář reaguje Jakub Svoboda — #26
    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #24 jan.vitek - vloženo: 11.12.2011 v 08:25:23

    qjetaku, odpověd na poslední větu - protože v každým čechovi dříme malej bolševiček.

    1. na tento komentář reaguje petr konečný — #25
    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #23 jenikmar - vloženo: 10.12.2011 v 23:51:24

    Prostě to jen říkám, tak jak to vidím já kolem sebe. A jestli se Tobě Spešl nelíbí tak to řekni na rovinu a nekydej kolem sebe. Nebo z čeho plyne ta tvoje jasná nenávist vůči této značce?

    Jo jasně, blbě jsem to vyjádřil. A když chceš, jako že ty chceš, tak to budeš chápat jinak... Já vím, že úspěch a moc se v ČR neodpouští.

    A co Concept store od Scota, to je podle tebe taky...?

    Jinak nevím proč mne tady urážíš?

    PS: "Tržní hospodářství je společenský systém založený na rozdělení práce ve kterém ceny zboží a služby jsou určováni ve volném systému cen daném nabídkou a požadavkem." A když je poptávka po spešlech, proč by nemohli mít specializované prodejny a být drazí...

    1. na tento komentář reaguje petr konečný — #25
    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #22 petr konečný - vloženo: 10.12.2011 v 23:09:34

    odpověď na qjetak — #21 Já vím budou vánoce ale...

    Vrať se do reality tržního hospodářství,protože opravdu nevím z které planety jsi sem spadnul

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #21 jenikmar - vloženo: 10.12.2011 v 20:43:55

    odpověď na petr konečný — #17 nepamatuji se, že bych řekl něco o složení nebo původu potravin... Jen si myslím, že koncept story dobré obchodníky nezničí... Tak jako nezničili supermarkety jiné obchody...

    1. na tento komentář reaguje petr konečný — #22
    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #20 jenikmar - vloženo: 10.12.2011 v 20:42:06

    Tak jako, pokud jsem dobrý obchodník a mám dobrou pověst, tak nevím proč bych se měl Concept Storu bát... A jestli že říkáš, že je v nich cena vyhnaná nahoru tak stejně lidi budou chodit do servisu ke mě... A nemám problém.

    A k těm supermarketům v okruhu kilometru mám 2, ale taky tři řezníky, pekárnu a dost zelenin a vše má dobrou kvalitu a dveře se tam netrhnou. Nevidím zde problém, pokud jsou kvalitní, lidi tam chodí, kdyby nebyly, pak ano končí...

    A jestli máš tenhle názor na supermarkety, tak tam nechoď a nakupuj jinde... To přece není problém nebo ano?

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #19 Miloš Voleský - vloženo: 10.12.2011 v 20:35:33

    Zdravím všechny příznivce SPECALIZED i ty ostatní. Nepřipadám si jako supermarket ani jako nezavedený prodejce. Obchod mám již 20 let a to 25 km od Hradce, o kterém je tu řeč. Nechápu proč vám vadí, že nás Specialized podporuje a snaží se pro vás zákazníky vytvořit hezké a kvalitní obchody. Pokud jste tedy zákazníci a ne zavedení prodejci, které také zdravím i když o nich nic nevím :). Miloš Voleský CS Hradec

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #18 petr konečný - vloženo: 10.12.2011 v 20:20:52

    odpověď na sadlo — #16 Pochopil jsi to zcela správně:-)Na rozdíl od některých jedinců...

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #17 petr konečný - vloženo: 10.12.2011 v 20:19:10

    odpověď na qjetak — #15 To si asi děláš srandu?!Koukám že jsi tak mimo realitu ohledně složení a hlavně původu tebou jmenovaných potravin a zboží v supermárketech..

    1. na tento komentář reaguje qjetak — #21
    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #16 sadlo - vloženo: 10.12.2011 v 18:39:21

    odpověď na qjetak — #15 No tak to si piš, že ano! Netvrdím, že přímo zničily, ale rozmach supermarketů vyústil v situaci, kdy se za vysokou cenu prodávají no-name potraviny, které jsou nekvalitní a s nejasným nebo neznámým původem. Malý řezník, když prodavá hnusný maso, tak dřív nebo později končí, takhle ale supermarkety zlikvidovaly drobnou konkurenci a zákazníky nemá moc možností nakupovat jinde a musí koupit jen to, co mu obchod nabídne.

    Paralelu lze spatřovat i v cyklistickém zboží. Pro mě představuje Specialized nepochybnou kvalitu, která je však většinou vykoupená vyšší cenou, než je obvyklé za srovnatelný konkurenční produkt. Pokud se budou opravdu podporovat prodeje spešlu prostřednictvím CS, ostatní "drobní" prodejci, kteří nejsou dotování mateřskou firmou na to doplatí a v konečném důsledku to opět odnese zákazník, jelikož bude "donucen" si koupit jen Specialized. Netvrdím že to takhle nutně bude, ale to riziko tu je.

    1. na tento komentář reaguje petr konečný — #18
    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #15 jenikmar - vloženo: 10.12.2011 v 18:30:11

    odpověď na petr konečný — #14 A tak mi teda řekni, o čem by mělo MTBS psát, když podle tebe nemá zmiňovat názvy značek?

    Zeptám se i jinak, máš pocit, že by třeba supermarkety zničili řezníky, pekaře nebo květináře?

    1. na tento komentář reaguje sadlo — #16
    2. na tento komentář reaguje petr konečný — #17
    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #13 kacerek - vloženo: 10.12.2011 v 09:35:39

    Podle mě se z toho stala značka snobů ....a tuctovosti, i když uznám že technika je asi výborná.

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #12 Klobás - vloženo: 09.12.2011 v 23:38:42

    4 Qjetak: protože v ČR se úspěch neodpouští :-) Lidé čekají jen na to až úspěšní klopýtnou a už jedou pomluvy apod.

    Mě to vždycky stačí u našich sportovců, jeden rok s nima na hrad, druhej rok jsou to břídilové apod.

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #11 hašíšák - vloženo: 09.12.2011 v 18:59:12

    odpověď na Klobás — #9 Dyk jo cím víc CS tim líp. Všichni na spešly a hlavně na 29tky ve velikosti S :D :D :d je to teďkon taková předražená tesco značka, která se prodává jako rohlíky a ztrácí to kuli čemu si to lidi kupují. A to je to že mají kolo, který nemá každej. To to rovnou můžou prodávat lamám v tescu :D :D Biker si vyzjistí kde a co a pak si to objedná a nemusí chodit do CS aby se koukal jak sedlák ve městě že je to hezký :D :D

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #10 jenikmar - vloženo: 09.12.2011 v 14:50:58

    Nevím, co se Vám nelíbí? Concept story jsou na každý druhý druh zboží a neslyšel jsem, že by to lidem vadilo. Že by závist? Nebo vám vadí to, že je to oblíbená značka? Mě osobně se Spešl líbí a dobře se mi na nich jezdí a to platilo ještě předtím, než tato značka zažila v ČR velký boom. A rozhodně si nemyslím, že je to s... jak tu někteří naznačují.

    A jen tak mimochodem, Spešl není jediný prodejce s Concept story v ČR, tak proč nekritizujete i ty ostatní?

    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #9 Klobás - vloženo: 07.12.2011 v 15:01:52

    Nebudu zde obhajovat CS Specialized, ale pár věcí bych podotknul :-)

    4 Pavel: málo lidí si uvědomuje, že CS jsou v 90% případů dlouholetí prodejci se zastoupením Spec. a jen chtějí mít obchod který vypadá k světu a samozřejmě asi s lepšíma podmínkama ze strany Spec. a za to je kritizujete? Že ten krám neni humusnej, tmavej a maj hovno jako valná většina obchodů v ČR? Toto nechápu, taky se lépe cítíš přeci v dobré restauraci než ve 4.cenové ne?

    4 Vlada: tak si zjisti v čem tkví problém toho druhého prodejce této značky v Hradci a složením zboží to rozhodně není.

    4 T-mac: jestli soudíš podle našich prodejců typu Porsche bla bla kde jsou zastoupeny všechny koncernové značky apod. tak nejdřív je dobré si uvědomit s jakými maržemi pracují prodejci aut, Je to snad to nejhorší zboží na prodej a žijou prakticky jen ze servisu kterej je pro změnu napálenej jak hovado, proto je určitě lepší mít více značek který se mohou posrat :-)

    Btw: zkus si zajít do jakéhokoliv CS a zeptat se jak se jim prodávali ze začátku jiná kole ( ne Spec ), měli obavy a chtěli i druhou značku a po pár měsících zjistili že lidi si tam authora, nebo jinou značku stejnak nekoupěj, tak se na to raději vyprdli než aby jim v tom leželi prachy.

    Nicméně je to věc názoru, nejsem ani pro ani proti CS ale líbí se mi že se koncový prodejci snaží domluvit se značkou a ty krámy zlepšit aby se tam zákazník cítil dobře. Už jen to že ti dokážou nabídnout kafe když na něco čekáš mě osobně udělá radost. takže těm obchodníkům určitě přeju aby jim to šlapalo.

    1. na tento komentář reaguje hašíšák — #11
    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #8 Vašek - vloženo: 07.12.2011 v 08:31:03

    odpověď na T-Mac — #7 Nesmysl, už vidím, jak se mercedes prodává společně s Renaultem nebo VW společně s Fordem. A když si koupíš Forda, dají ti tam volitelnou výbavu z VW :-) Ťuk Ťuk. Nebo na Jaguára dokoupíš lité kola z BMW :-)

    1. na tento komentář reaguje Vyřízená troska — #
    2. na tento komentář reaguje Vyřízená troska — #
    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #7 T-Mac - vloženo: 06.12.2011 v 20:39:16

    Kdyz tady nekdo nakousnul ty automobilky. Tak je docela zajimave, ze automobilove odvetvi tento zpusob prodeje, kdy je v dome jenom jedna vyhradni znacka, houfne opousti a snazi se naopak mit co nejsirsi vyber znacek. Myslim, ze vi, proc to delaji..

    1. na tento komentář reaguje Vašek — #8
    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #6 T-Mac - vloženo: 06.12.2011 v 20:37:11

    Specialized Concept Store - Obchod jako zadny jiny... Teda krome tech tri v Praze... A v Sokolove... a v Hradci... a v Olomouci... Ale jinak je fakt jako zadnej jinej!

    1. na tento komentář reaguje J.A.N — #
    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #5 vlada - vloženo: 06.12.2011 v 12:56:11

    v hradci králové se už kola specialized prodávají v jiném obchodě a že by ten obchod díky nim nějak prosperoval se říct nedá, spíš je živ z dalších značek. Cenově budou oba obchody na tom stejně takže nevěřim, že by tam chodilo nakupovat hafo lidí, možná na kukačku... Já osobně jsem zvyklý tyhle věci nakupiovat bud v anglii nebo na ebay v německu, tretry jsem takhle koupil funglovky za polovinu ceny a silničku taky, oboje nové se zárukou

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #4 Luboš Oubrecht - vloženo: 06.12.2011 v 11:15:17

    odpověď na cháchá — #2 Myslim si, že Specialized má našlápnuto ke krachu, asi tak jako třeba BMW, Mercedes, Toyota atd.... :-)Takže ten strach, že krachne, je asi tak stejně velikej, jako že krachne nějaká z automobilek a já budu muset svoje auto vyhodit :-) Prostě je to značka, která si jako jedna z mála může dovolit svoje vlastní obchody ( takové značky jsou i v jiných oborech ) tak proč ne? Nikdo neni nucenej, tam chodit :-)

    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #3 Meganik - vloženo: 06.12.2011 v 10:58:31

    Socialized 4(ne)ever :D

    1. na tento komentář reaguje J.A.N — #
    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #2 cháchá - vloženo: 06.12.2011 v 10:22:31

    Počkejte až přijde den kdy Specialized zkrachuje a lidi co mají jejich kola si nebudou moct koupit žádnou náhradní věc :D

    1. na tento komentář reaguje lubin — #4
    2. na tento komentář reaguje J.A.N — #
    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #1 Pavel123456789 - vloženo: 06.12.2011 v 08:35:21

    Konečně!!! za chvíli se budou prodávat na každém rohu jak rohlíky :-D

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744