Neplánované pokračování špionážního článku o tom, jak vypadají nové vzorky kol na sezónu 2012...
Náš článek Velká devětadvacítková špionáž poodhalující trojici předprodukčních biků, které byly z důvodu utajení maskovány před zraky kolemjdoucích, vyvolal tolik ohlasů, že nám bylo umožněno se s koly setkat ještě jednou tentokráte již s nezabalenými a dozvědět se víc o jejich pravém původu.
Ale nepředbíhejme. Všechny tři prototypy karbonových kol momentálně testuje jedna česká firma, která ve své nabídce již karbonové MTB rámy má několik let a to jak crossové, tak horské šestadvacítkové.
Velké obruče, myšleno devětadvacítky, tedy dostanou pro sezónu 2012 zcela nový karbonový model resp. více modelů, pro které se nyní vybírá rám, který firma použije. Testování již prý nějaký čas probíhá a v podstatě se blíží ke konci, takže jsme dostali povolení odhalit všechna tři kola, resp. rámy tak říkajíc naplno, a ačkoliv jsme zatím nedostali informaci o tom, který z těch tří rámů to nakonec bude, máte možnost v závěru článku vyjádřit své preference a říct, který ze tří budoucích Virusů by se nejvíc líbil právě vám.
Takže pojďme na to, tady je trojice prototypů ještě jednou a v plné své kráse.
Bike č. 1
Na první pohled "kus" kola. Mohutný, bytelný rám s mírně prohnutou horní rámovou trubkou a vzpěrami zadní stavby. Tapered hlavovka ladně přechází do obou hlavních rámových trubek a nechybí také vnitřní vedení lanek horní rámovou trubkou. Dá se předpokládat nejlepší tuhost z celé trojice, avšak také nejvyšší hmotnost.
Bike č. 2
O poznání subtilnější konstrukce jejíž hlavní dominantou je masivní u středu prohnutá spodní rámová trubka a ve spodní části také mírně prohnutá sedlová trubka. Tapered hlavovku nalezneme i zde stejně tak jako vedení lanek uvnitř rámu. Jako jedniný má tento rám atypicky umístěn úchyt kotoučovky uvnitř zadní stavby. Hmotnost tohoto rámu je nejnižší ze všech tří prototypů.
Bike č. 3
A konečně třetí rám. Ten je ze všech tří provedení řekněme nejextravagantnější. Malý trojúhelníček před sedlovou trubkou a z něj plynule navazující horní vzpěry zadní stavby působí ladně stejně jako poměrně subtilní zadní stavba. Hlavová pasáž je opět tapered a oproti ostatním je výrazněji tvarována. Nechybí vnitřní vedení lanek.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Nová pravidla, kvalifikace, závody jen těch nejlepších, divoké karty…..odvážný krok směrem k budoucnosti horské cyklistiky....…
Celý článek…Specialized uvedl na trh elektrokolo Vado SL 2 Carbon, které se váhou dostalo na pouhých...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
kolik za ne budou chtit jedna se o http://ltbike.en.alibaba.com/product/436089901-212001339/29er_MTB_bicycle_frame_LTK023_.html
odpověz na tento komentářMimochodem - jsem sám, komu se líbí jednoduchý design rámů? Klidně bych bral takový rám (jedno jestli 1, 2, nebo 3, teď neřeším geometrii a tak). Podle mě jsou všechny současný polepený rámy ve stylu Kellys, 4Ever, Author, atd... tak trochu ... hnusný.
odpověz na tento komentářodpověď na Jenik — #9 Kdyby např. 4EVER si dělal vlastní vývoj rámů, cena by pak byla úplně někde jinde, tak by sis to potom koupil? Všichni nemůžou vyvíjet...tak to holt prostě je
odpověz na tento komentářJá si teda nemyslím, že je takovejhle postup špatnej. Navíc takhle pracuje velká většina všech cyklistickejch firem. Vlastní vývoj zaplatit v současný době není levná záležitost a kolikrát z něj nejdřív vyleznou paskvily větší, než jsou ty čínské katalogové.
odpověz na tento komentářPředně jde o krásnou ukázku každého úplně jiného rámu zadaného katalogovému asijskému výrobci, vlastní vývoj nikde a hledání vlastní identity po stopách plagiátorství pokračuje dál. 4EVER taky nikdy žádný vývoj něměl, viz dřívější úplně stejné rámy s Kellysem a dalšími. Špionáž z tuctu úplně normálních rámů, až si 4EVER vybere, paráda, zase nic než potřeba nabídnout ,,trendy,, 29 palců z nabídky nějakého jiného výrobce.
Smutný příběh, byznys only. NEVER 4EVER!
- na tento komentář reaguje Mira — #11
odpověz na tento komentářTa anketa je hodně nešťastně udělaná... Proč obrácené pořadí?
odpověz na tento komentářBeztak budou prodavat vsechny 3, jen s jinym vybavenim... s tim zminenim Virusu je to fakt vtipne, pak nevim proc se to "jako" taji ;-)
odpověz na tento komentářŠpionáž = my ti ukážeme rámy na příští rok a ty nám vybereš co budeme prodávat :D
odpověz na tento komentářLOL, to jsem si nevsim, vybavou to spis slo k Authoru :-)
odpověz na tento komentář4EVER žejo...(viz. "...který ze tří budoucích Virusů by se nejvíc líbil...")
odpověz na tento komentářAuthor snad dela pruzkum, jaky 29" ram ma pouzit v sezone 2012 prostrednictvem mtbs.cz??? To snad ne :-D :-D :-D :-D
odpověz na tento komentářtěžko přetěžko mě přesvědčíte o tom, že v případě této série článků nejde o plánované PR
palec dolů
Geo
odpověz na tento komentářpri biku c.1 asi nesedia obrazky...ten detail hlavovej trubky je z biku c.3
odpověz na tento komentář