Svět jízdních kol v Brně vede ambiciózní mladá dáma, vsadila na české a slovenské značky, monobranding je prý krokem vedle...
Brno. Poslední obydlená zatáčka před Vídní a největší maloměsto, kde se všichni domlouvají na cajzly nesrozumitelným hantecem. Legrácky, to by nám šlo, ale pozor! Brno se kromě nejvyšší budovy v Česku také může chlubit největší prodejnou kol v ČR.
Mnozí z Vás již asi z názvu článku poznali, že dnes přinášíme informace a fotografie z bývalé prodejny Kola Šírer v Brně na Vídeňské ulici. Prodejna v loňském roce změnila majitele a po roce práce se představila v novém hávu a také s novým a hlavně rozšířeným sortimentem.
Do čela brněnského obchodu, který se pyšní 1.800 metry čtverečními prodejními plochy, si stoupla nová majitelka Lucie Pennino. Mladá a ambiciózní žena ze Slovenska, která vedla obchod se třiceti zaměstnanci v Německu, si myslí, že dnešní trend monobrandových obchodů je krok vedle. "Žádná značka v dnešní konkurenci nemůže nabídnout nejlepší produkty ve všech kategoriích bicyklů a o doplňcích ani nemluvím. U nás proto nabízíme zákazníkům možnost porovnat si kola více značek , vybrat si z více barev - víme, podle čeho si mnoho lidí kolo vybírá :-))) a vybrat si i cenovou hladinu," vysvětluje Lucie.
Ve Světě jízdních kol, jak se nyní obchod jmenuje, najdete na 700 vystavených bicyklů v cenách od pár tisícovek až do 200.000 korun, a to zejména českých a slovenských značek Pells, Kellys, Superior, Author, AGang nebo elektrokola Apache. "Myslím, že se naše vize nám začíná přinášet své ovoce. Každá z těchto značek dokáže nabídnout vynikající poměr ceny a výkonu a každá má nějaký segment, kterým převyšuje ty ostatní," pokračuje slovenská majitelka brněnského obchodu.
Další prim, který prodejna drží, je testovací dráha. Zastřešená pochopitelně. "Není to samozřejmě takové jako venku, ale proto, aby zákazník získal základní představu, je to naprosto dostačující. Musím říct, že je 99% zákazníků, kteří si kolo na naší dráze vyzkouší, někdy je tady opravdu frmol....," uvádí Lucie Pennino.
Svět jízdních kol se snaží své zákazníky nalákat nejen na obrovský sortiment, ale také na servis. "Všechny modely, které prodáváme, máme ve všech velikostech, tak aby si mohl zákazník kolo okamžitě vyzkoušet. A co je naší velkou výhodou, je rychlý servis, 90% zakázek děláme do druhého dne," uzavírá naše povídání Lucie.
Více informací naleznete zde: www.sirer.cz
Foto: Jan Brychta
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Vánoční Adventní kalendář je tady! Už po sedmé! Pojďte si s námi zahrát, objevte radost z... Příspěvek DNK Adventní kalendář 2024 pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Tak jo, poslední tři měsíce jsou tady. Vypadalo to sice jen na dva, protože mě... Příspěvek Z deníčku šílené matky B. – 4. díl. Chutě stejné, ale ty porce! pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Jan a Josef Kohoutové mají v Praze díky Klubu českých velocipedistů svůj pomník...
Celý článek…Chybí vám už „cyklistický“ pohyb a chcete protočit nohy na kole navzdory vrstvě sněhu za okny? Jaké jsou možnosti cyklistického tréninku na doma a jak vybrat to pravé ořechové?
Celý článek…
odpověď na germano — #9 Pane Němec, evidentně velice těžko snášíte kritiku a negativní reakce na vaše články. Možná byste měl také přibrzdit v hodnocení nás čtenářů, kterými ve svém příspěvku zřejmě lehce pohrdáte. Asi to netušíte, ale my vás totiž tím, že si tu čteme vaše články, živíme. Živíme vás našimi přístupy na váš portál. Přístupy, na jejichž základě získáváte reklamu. Pokud vám vadí, že tu lidé pod vašimi články diskutují, zrušte diskuzi úplně. A neponižujte nás tím, že poukazujete na to, jak máme mizivé vědomosti o cyklistickém trhu. Je možné, že tu jsou mezi námi někteří, kteří toho o trhu vědí více než vy. Tak bych byl opravdu opatrný s těmi vašimi názory. Trvám na tom, že s tím článkem o Šírerově krámu z nás děláte pitomce. Nebo nám sdělte pohnutky, které vás zavedly až do Brna věnoval jste čas, abyste o něm napsal článek, který je ještě z pohledu mnoha zde diskutujících pochybný.
Osobně si myslím, že jste tu začali tvořit jakousi velmi zvláštní žurnalistiku. Nebo to lépe neumíte, jste limitováni.
Já a jistě i další, třeba marně čekám na to, kdy nám sdělíte, jakou kvalifikaci a praxi má vaše výživová poradkyně Petra. Místo invektiv na naši adresu prosím znovu a slušně o tuto informaci. Chtěl bych opravdu vědět, kdo mi radí co a jak mám jíst. Nebo se máme obávat, že tu někdo radí bez kvalifikace a znalostí a může to vést k poškození zdraví?
- na tento komentář reaguje Vik — #14
- na tento komentář reaguje Broňa — #19
odpověz na tento komentářodpověď na germano — #9 S tou dotací jsem se zmýlil, omlouvám se. Zaměnil jsem vás za jiný server, který dostává každoročně příspěvek od svazu. Jsem však rád, že jste svou reakcí a odváděním pozornosti potvrdil, co už napsalo více lidí níže, vč. mne. Máte pravdu, na svém serveru (pokud se nevydáváte za někoho, kdo nejste) si můžete zveřejňovat co chcete. A také je pravda, že ačkoli to dělají např. Velo ad. (např. oznámení "placená inzerce" apod.), není to vaší povinností. A pokud článek skutečně nepatří do placené inzerce (prosím, neslovíčkujme), pak to vypadá, že děláte, ve vší úctě, ze sebe pitomce vy sami ze sebe. Za tak dlouhou dobu vašeho působení těžko někdo uvěří, že jen nevíte, co píšete (Šírerův obchod zná snad každý z branže). Anebo je to jen neetický kamarádšoft, či článek, který čtenáře uvádí v omyl, což ovšem také není trestné. Pište si, co chcete. Když ale začínáte urážet i své čtenáře, ačkoli netušíte, o koho se jedná, a přitom od nich rád inkasujete za reklamu, nedivte se, že svůj rozpočet na váš server třeba sníží. Pošlete taky panu Havlenovi odkaz na tento článek a zkuste ho přesvědčit, že jen nevíte, co jste to vlastně napsali za příšernou hovadinu s názvem "Začátek nové éry v největší cyklistické prodejně v republice". Je to velmi smutné a předem upozorňuji, že se dále nenechám stáhnout do spršky vašich dalších případných urážek. Jen z toho vyvodím důsledky sám "pro sebe".
- na tento komentář reaguje xtrail — #12
odpověz na tento komentářDobrý den,
koukám, že media expertů a znalců cyklistického trhu je zde opravdu mnoho... Pokud mohu radit, zřiďte si na MTBS blog a pište! Myslím, že vaše názory budou zajímavé, vědomostí je evidentně na rozdávání, takže nemám obavu, že nebudou v mnoha směrech poučné.
Označovat články jako PR nebo komerční sdělení se nestydíme, nevím proč bychom měli. Tento článek do této kategorie nepatří, věřte nevěřte. Z nikoho pitomce nedělám, pokud to tak někdo cítí, je mi ho upřímně líto a omlouvám se. Podobné články jako je tento jsme dělali, děláme a dělat budeme. Naposledy to bylo o Cyklo Faltýnek nebo o brněnském BMC http://mtbs.cz/clanek/prodejna-kol-cube-cyklo-faltynek-v-novem-havu/kategorie/servis | http://mtbs.cz/clanek/bmc-otevrelo-v-brne-svou-prvni-specialku/kategorie/servis/rubrika/bike-technika
Mohu se zeptat, co je "dotovaný server"? Popř. za tip, kde se dají dotace sehnat?
- na tento komentář reaguje Martin S. — #10
- na tento komentář reaguje xtrail — #11
- na tento komentář reaguje Mářa — #18
odpověz na tento komentářNevadí mi PR, ačkoli by možná bylo na dotovaném serveru vhodné zmínit, že se jedná o placenou inzerci. Víc by mi vadilo, kdyby se např. jednalo o výměnu majitelů na oko. Snad to není pravda:-(. Opravdu je nová majitelka tak prozíravá a koupila vše za babku? Ta prodejna je stejná jako před rokem a stejná jako před 3 roky. Včetně dráhy a překážek a včetně některých X let starých modelů Author. Že by vše koupeno např. za symbolickou korunu/ks? To by byl opravdu prozíravý podnikatelský záměr ze strany nové majitelky. Když jsem se dověděl o novém majiteli prodejny, právě jsem byl v tomto obchodě. Možná mi to jen připadalo, důkazy nemám, ale viděl jsem tam pár stejných kousků dresů (uvažoval jsem o jejich koupi), i se stejnými visačkami, jako za původního majitele. O řečech "loajálních zaměstnanců" nemluvě. Možná by se hodilo přidat rozhovor s panem Havlenou (spolumajitel Universal Agency), zda je pravdou či pomluvou, že za ona kola či zboží ještě dluží firma Šírer pár miliónů. A zda postoupením/prodejem prodejny uspokojil, alespoň z části, i tyto závazky. A jedná se skutečně o některá kola, která stále stojí na prodejně a nebyly nikdy zaplacená? Osvětlením těchto souvislostí by čtenáři byly, alespoň já určitě, jistě spokojenější, když se tady dočítám o nové, prozíravé majitelce. Nic proti dámě, pokud je vše čisté, ať se jí daří, a třeba i ona sama do toho vnese více světla, než klišé/fráze typu "monobranding je krokem vedle". Takovým způsobem by totiž dokázal podnikat každý z nás, ale asi bychom za to nebyli tak obdivováni. Teď je na mtbs.cz, aby buď objasnila svůj příspěvek, anebo začala představovat všechny další prodejny v ČR a představila všechny slušné majitele obchodů, kteří vybudovali své prodejny od píky, slušně a bez dluhů.
- na tento komentář reaguje Broňa — #19
odpověz na tento komentář"začátek nové éry"
...to je ta holka ze Slovenska co je/byla přítelkyní Jana Šírera?
...pár historickejch kol, Calfee... Šírer žije! :)
...Author, to je stále v rámci vyrovnávání pohledávek?
A tak by mě zajímalo, co redakci vedlo k tomuto článku? Bezbřehá naivita a blbost anebo několik bankovek? Při oslavě tohohle článku by i bylo fajn popsat zákulisí konce firmy. To by bylo, myslím, zajímavější.
odpověz na tento komentářA ze je pani majitelka celkem solidni rostenka, toho si asi nevsiml zadny diskutujici :-) ale resit blbosti, to jo....ach jo :-)
odpověz na tento komentářodpověď na xtrail — #4 Razeni PR a gramatiku zde nema cenu resit. Redakce nebere nesouhlasne nazory prispevovatelu na tato temata. Pripadne se pridaji jini diskutujici, kteri nas nazvou hnidopichy, a reknou, ze to tady nemusis cist. Zahlavi "Sekce, rubrika, kategorie" nechapu, avsak text "PR" ci "obchodni sdeleni" se tam objevuje ojedinele. Jinak diky za pekny clanek.
odpověz na tento komentářOpravdu je nutné dělat z čtenářů MTBS pitomce a neoznačit tento článek PR? Nebo si fakt máme myslet, že vás ten Šírerův obchod tak zaujal a uchvátil, že jste sedli do auta, jeli dvě hodiny do Brna, tam si povídali s majitelkou a zase dvě hodiny zpátky, jen pro to, abyste zadarmo napsali "poutavou reportáž"? Fakt si myslíte že čtenář MTBS je takový trouba?
- na tento komentář reaguje zirecek — #5
odpověz na tento komentářjinak vyber prileb nevypada vubec spatne..
odpověz na tento komentářodpověď na Martin S. — #1 co mas na mysli. ze sirer zbankrotoval a tak ma prodejna noveho majitele? neni to soucast trhoveho hospodarstvi? ja spis s podivem koukam proc tam maji autora. dyt jeho kolekce je k zbliti. ale asi to jeste nekdo kupuje. jinak prodejna hezka. trochu sterilne vypadajici, ale snad da tomu zenska ruka nebo designer smrnc.
odpověz na tento komentářVážená redakce, omlouvám se, ale nemohu nereagovat. Tento článek je snad špatný vtip! Ale apríl už byl, takže mi uniká pointa. Nevěřím totiž, že by redakce mtbs.cz neznala pozadí:-(. Rozepsat se o něm by byl mnohem zajímavější článek, a taky byste si jím napravili reputaci po zveřejnění tohoto "pomýleného" článku.
- na tento komentář reaguje tomra — #2
odpověz na tento komentář