Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

eMan

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
Cycling Media zvažuje zpoplatnění obsahu MTBS

Nejsme v Americe, kde je trh velký. Tady má populace maximálně 15 milionů obyvatel, z něhož podíl cyklistů ochotných zaplatit za určitý obsah (potenciální trh), je v řádu tisíců. A podle toho je potřeba k obsahu přistupovat.

Argument, že GCN má ohromnou (stotisicovou) sledovanost moc neberu, protože se jedná o anglicky mluvící video. Takové video má potenciální trh obrovský, neboť vyjma žabožroutů a Jižní Ameriky mu rozumí takřka celý svět. Ale nelze očekávat, že v jazykově zcela neatraktivní mutaci to stejné video může být prémiovým obsahem, který uživí celou společnost.

24.02.2015 17:49:02
Cycling Media zvažuje zpoplatnění obsahu MTBS

Když jsem si to po sobě přečetl, tak témat, za která bych byl ochoten si zaplatit, nebylo mnoho. Takže doplňuji:

5) slovníček pojmů s jejich zhodnocením z hlediska přidané hodnoty. Příklad: zeslabované špice - co jsou, proč je máme mít rádi, proč pomohou a hlavně KOMU pomohou a komu naopak ne.

Další příklad: tapered hlavovka - co je, proč jsme bez ní dokázali do nedávna jezdit a teď už ne.

Pevná osička: co je, jaké existují typy, atd. k čemu pomohou a v jaké konfiguraci (váha jezdce, typ trati, apod.), ale hlavně na základě odborných testů. Ne komentářů a dojmů chlapů v hospodě (tím narážím především na diskuse pod články, kde se to nezávislými odborníky, kteří mají patent na rozum jen hemží).

To by pro mne byla opravdová přidaná hodnota.

24.02.2015 10:41:34
Cycling Media zvažuje zpoplatnění obsahu MTBS

Ahoj,

jelikož anketa mi moc nevyhovovala, tak píši sem na základě informací z článku:

1) Selekce podle obsahu - proč ne

2) Zpoplatnění kvůli rozjezdu dalších serverů (např. damynakole.cz) - trochu nefér pro nás čtenáře MTBS, ale smysl chápu

3) Co zpoplatnit?

3a) reportážní fotky - pro mne nezajímavé

3b) zákulisí závodů - pro mne nezajímavé

3c) rozhovory - neumím si představit rozhovor, který by mi za to stál (tím myslím přidanou hodnotu toho rozhovoru, co by v něm muselo zaznít, abych ho chtěl číst za peníze)

3d) vlastní videa - pravděpodobně ne

3e) prezentace novinek - možná ano

3f) zvýrazňování inzerátů - netýká se mne

3g) propagace závodu v kalendáři - netýká se mne, ale byl bych proti, protože kalendář je jedno z míst, které je velmi povedené, takové jaké je. Snad jen by stálo za to barevně odlišit české a zahraniční závody

3h) mobilní aplikace - nevidím jejich přidanou hodnotu; pokud bych chtěl vidět video, tak na velkém monitoru, abych viděl detail (viz bod 3e), ale videa reportážní, kvůli tomu bych asi aplikaci neinstaloval

3i) nižší podíl reklam - reklamy mi nevadí a pokud by se jednalo jen o nižší podíl, tak to není zas taková přidaná hodnota

4) pozitivní motivace

4a) kolik chtít - raději pár korun za článek, než měsíční předplatné

4b) dárky, slevy, poukázky partnerů - většinou to nejsou natolik atraktivní věci, aby to byla motivace. MTBS člověk navštěvuje ze zájmu, ne kvůli tomu, že očekává dárek

4c) limitované edice - pro někoho zajímavé, ale pro mne... asi ne

Když to shrnu - chápu váš zájem a vaši motivaci, ale je opravdu velmi těžké říct, jak by to mělo být nastaveno. Když budete chrlit spoustu článků, abyste nalákali na předplatné a oddělili obsah zdarma od obsahu prémiového, tak budete muset předělat i stránky, protože už nyní je těžké v sezóně dohledat článek, který je 14 dní starý ("v jaké asi tak sekci může být?"), což budou další náklady.

Pěkný den

24.02.2015 10:12:08
TEST Lapierre Overvolt FS 500

Ahoj,

když se tu posledně diskutovalo o elektrokolech, byl jsem dost kritický. Po letošní dovolené v německých horách jsem viděl takových elektrokol, až jsem si myslel, že jsem zaspal několik let.

Uznávám tedy, že elektrokolo má své vyznavače, ale z letošní zkušenosti musím říct, že jsou to povětšinou věkové kategorie 60+, kteří s tím jezdí po silnicích, případně, jak bylo v článku řečeno, padesátikilová slečna :-)

Suma sumárum, díky za recenzi. Čistě náhodou, nezjišťovali jste na Eurobiku, nebo nebyla tam nějaká přednáška na téma "kdo kupuje elektrokola a k jakému účelu"? Pořád mi totiž nejde do hlavy celopéro v elektrice. Dík

20.09.2014 18:31:31
KTM 2015

odpověď na Giro — #6 Ahoj,

"Trochu jsem čekal výhrady v tomto duchu a tyto názory ve mně vyvolávají obavy. Uvědomujete si, že se stejnou logikou by někdo mohl chtít zákaz nebo omezení kol s většími zdvihy a lepší průchodností terénem." jenže toto se objevilo v devadesátých letech, kdy horská kola "obsadila" lesy. Důkazů, že existuje stále dost lidí, kterým kola v lesích a na polích vadí, je stále bezpočet (hřebíky na Točné, přeznačování tratí závodů, apod.). Proto si nemyslím, že by nestálo za to se připravit na to, o čem jsem psal.

Mimochodem, proč má elektrokolo takové zdvihy, je-li určeno jen důchodcům a fyzicky méně zdatným? Stojí za tím logika "čím víc, tím líp?" nebo je to stejné jako se čtyřkolkami, které jsou sice dimenzovány na různé uzavřené plochy nebo jsou určeny na práci a pár majetných si je koupilo, aby s nimi brázdili pole a lesy k nelibosti jejich majitelů?

Možná jsem příliš pesimistický, ale mám obavu, abychom se zanedlouho nedostali zase do devadesátých let, kdy se kvůli pár šílencům začnou omezovat vjezdy kol do lesů a to i kol neelektrických.

  1. na tento komentář reaguje Giro — #8
16.07.2014 18:26:51
KTM 2015

odpověď na Giro — #3 Nevím, jak kolega Smejči, ale já v tom vidím dvě velká úskalí:

1) do terénu a přiznejme si, že i těžšího, se dostanou i lidé, kteří na to nemají fyzičku a hrozí více úrazů

2) do terénu, ale i na lesňačky a jiná místa se dostanou lidé, kteří je budou moci projet častěji a intenzivněji, než kdyby to museli celé oddřít. Z toho plyne větší eroze krajiny, větší naštvanost ochranářů, více naštvaných lidí na "druhé straně barikády".

Oba problémy (možná to jsou problémy jen v mých očích) tak vnesou více nepochopení do necyklistické veřejnosti.

Mimochodem, uvažoval jste někdo o tom, že elektrokolo je taková malá Babetta? A to nepřeháním, protože elektrokola do terénu nemusí splňovat parametry omezení výkonu a rychlosti.

  1. na tento komentář reaguje Giro — #6
15.07.2014 23:23:14
Remerx: Budoucnost je v technologiích

odpověď na Martin S. — #4 Ahoj Martine S. Jestli byla celá tvá reakce směřovaná na mne, tak tomu moc nerozumím. Přijde mi, že urážky v mém původním příspěvku nikde nezazněly. Navíc asi nemá cenu dále komentovat tvá srovnání a myšlenky, jež už trefně popsal xtrail.

  1. na tento komentář reaguje panzdenda — #7
11.03.2014 10:06:21
Remerx: Budoucnost je v technologiích

Opět moc zajímavý článek. Díky za něj. Kdyby se povedlo v dalších článcích rozvést pár nakousnutých věcí (přímý výplet vs. ohýbané špice nebo centerlock vs. šestidíra), bylo by to super.

Na druhou stranu si ale nelze nevšimnout řady gramatických chyb, které devalvují článek. Nemluvím jen o čárkách ve větě, jejichž špatné umístění leckdy donutí čtenáře číst větu ještě jednou, ale i o takových extrémech, jakými je "takže můžete v brzské době očekávat". Slovo "cyklobusinessu" je pak už spíš k pousmání.

07.03.2014 00:01:48
Test: Giant XTC 27.5 1

Díky za recenzi. Nicméně věta: "Jediné, co se o nich dá zjistit, že jde o duralové vjeci s nápisem Giant Connect..." mi vyrazila dech. Prosím o opravu a pak klidně smažte i můj příspěvek ať to tu není na očích. Díky.

  1. na tento komentář reaguje xtrail — #2
  2. na tento komentář reaguje VencaS — #3
05.03.2014 16:44:57
Shimano 2015 #1 - Di2 expanduje

odpověď na pira — #2 Měl-li ten příspěvek být pouze výstřel do tmy, pak se povedl. Pokud to bylo myšleno vážně, tak mne to dost mrzí. Alivio již jezdím 17 let a nemohu si na jeho kvalitu stěžovat.

odpověď na die29die — #1 Naprosto souhlasím, vypadá to velice honosně. Holt, dvacáté narozeniny je potřeba oslavit pěkným designem...

04.03.2014 21:53:04

Počet komentářů celkem: 13

redakční systém | ISSN 1803-5744