Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

BikerX

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
Nemáte žádné fotogalerie.

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
Specialized Stumpjumper 2019

Co mi to jenom připomíná? Už vím Orbea Rallon.

23.04.2018 10:18:48
Niner utíká konkurenci gravel fullem MCR 9 RDO

No já teda nevím, dvoupřevodník mi k tomu kolu moc nesedí a Di2 už vůbec, ale jinak to vypadá dost dobře.

23.04.2018 10:02:00
EET spuštěna, od března 2017 bude i v cykloshopech

Já teda musím říct, alespoň za sebe, že jezdím běžně s autem i s kolem do servisů kde nechávám tisíce za práci a nikdy jsem na to doklad nechtěl. Předpokládám proto logicky, že DPH stát nikdy z těchto prací neviděl. Nevím jak to bude od března, ale souhlasím naprosto s tím, že kdo byl dotěď poctivej a nešulil, tak se ničeho bát nemusí. Ti kdo kradli se můžou rozhodnout jestli buď podvádění omezí a risknou meziroční navýšení svých obratů, a nebo to raději zabalí a vykašlou se na to. Je mi jasný, že se najdou i dál nepoctivci, kteří budou mít jako zdroj svých nákupů subjekty, který jim do dají bez papírů, ale bude to zřejmě složitější než dosud.

  1. na tento komentář reaguje aladin — #8
07.12.2016 07:48:13
Kdo s kým a proti komu, aneb jaká je budoucnost koncernů?

odpověď na Aleš Procházka — #14 Jak se dnes situace má s výrobci, montážníky a objednávači je jasné. Minimum samotných rámů se vyrábí jinde než na dálném východě. To, že má značka vlastní vývoj, ještě neznamená, že musí mít i svou vlastní továrnu. Ani Santa Cruz už dávno nevyrábí v USA a přitom mají vlastní patentovaný systém odpružení. Paradoxem je, že zmiňovaná Tajwanská Merida má své vlastní továrny na východě, ale vývoj sídlí v Německu. A dalo by se takhle pokračovat dál. Já jsem pochopil tenhle článek tak, jako že informaci o tom v jakých skupinách jsou některé značky seskupeny. Rozebírat tady rovinu kde jednotlivé značky vyrábějí a které z nich mají svůj vývoj a které ne by bylo zřejmě také zajímavé, třeba se toho časem od Peťana také dočkáme.

01.11.2016 14:41:19
Kdo s kým a proti komu, aneb jaká je budoucnost koncernů?

No zajímavý téma. Podle mě je určitě výhodný dělit náklady mezi víc značek. Akorát se pak hůř obhajujou ty identický rámy jen jinak olepený. Nevím jestli jsem něco přehlédl ale nikde nevidím, že by autor článku tvrdil, že Author , nebo Kellys používají katalogový rámy. Řešte podstatu článku, když už něco řešit chcete 😀

27.10.2016 21:31:39

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum

redakční systém | ISSN 1803-5744