Druhý den prezentací značky Specialized v USA je úspěšně za námi a my už můžeme směle tvrdit, že známe všechny novinky týkající se modelového roku 2013. Ve zkratce tedy:
Předem avizované karbonové sjezdové Demo je jednou z hlavních novinek.
Stejně tak jako předělané Enduro a to jak v karbonovém, tak duralovém provedení.
A výrazných úprav se dočkal také trailbike Camber.
Celoodpružený model Epic dostal nový autosag tlumič, jinak zůstává v podstatě beze změn až na jeden drobný detail, který prozradíme později :-)
Upravený je také hardtail Carve, který se dočkal zejména upgradu odpružených vidlic.
A zapomínat nesmíme ani na dámy a jejich vrcholné S-Works provedení 29" modelu Fate.
Velkou bombou oslovující zejména příznivce úzkých plášťů pak jsou kotoučové brzdy na cyklokrosovém modelu Crux, který mimochodem dostal i karbonové provedení.
A kotoučovky se objevují nově i na modelu Roubaix, který dostal rovněž zcela nový "celoodpružený" rám.
Další podrobnosti již brzy.
odpověď na McBlacky — #16 Tak agresivní a vlezlou reklamu jako má spešl v čr nikde jinde nedělá a je to tou naší českou povahou, přesně tím, že těm lidem co mají na autě 1A1 1111 natlučou do těch jejich makovic, že musí mít prostě to nejdražší kolo, protože je "nejlepší" a těm se pak chtěj všechny stejný gumy vyrovnat.
- na tento komentář reaguje filip96 — #19
- na tento komentář reaguje McBlacky — #20
odpověz na tento komentářodpověď na satan — #8 Celosvětově třeba Salomon, Nike, Fischer
v ČR trochu z jiného soudku, ale o to víc nechutně všude Škoda
stačí se koukat kolem sebe a nemít rudo při slově Specialized. Většinou proti SJ nejvíc brojí lidi co jejich kolo nikdy neměli a sami jezdí nižší třídu značek kde je nejlepší cena. V vyšších patrech nabídky má SJ super kola a málokdo například od S-works odchází k jiné značce.
- na tento komentář reaguje santa — #17
odpověz na tento komentářodpověď na sid — #13 Neměl jsem na mysli barvu, ale je fakt, že z tohohle pohledu to dává smysl. Souhlasím, že při správném sladění vršku a spodku na tvaru rámu nezáleží :)
odpověz na tento komentářodpověď na Dingo — #12 Tuhle myšlenku můžeš prosazovat u HT, crossek nebo silniček. Ale proti fullům od Specialized nemá Author absolutně co nabídnout.
PS: To S-Works Enduro je masakr :)))
odpověz na tento komentářodpověď na qp — #4Kola Specialized si kupuji krasni lide, proto nemusi byt designove top, to by bylo prilis. Vsiml jsem si krasneho sladeni dresu, dolnku a laku. Staci se koukat kolem sebe kdyz jedes. Zrovna dneska jsem videl krasnou kombinaci zelenkave a cerne.
- na tento komentář reaguje qp — #
- na tento komentář reaguje qp — #15
odpověz na tento komentářKdyz srovnam Authora se Speslem a nechci zrovna drahe kolo tak vyjde Author lip jak vahove tak i cenove s lepsim osazenim
- na tento komentář reaguje Honza — #
- na tento komentář reaguje Honza_ČR — #
- na tento komentář reaguje Honza_ČR — #
- na tento komentář reaguje Honza_ČR — #
- na tento komentář reaguje Honza_ČR — #14
odpověz na tento komentářEnduro a demo jsou moc pekny. Bral bych hned :)
odpověz na tento komentářodpověď na jena — #9 Ony hydraulické by asi byly sebevražedné, i mechanika bude asi umět brzdit mnohem víc, než je potřeba a než přenesou pláště. Nicméně napadá mě jeden důvod, proč by se to teoreticky ujmout mohlo - a to jsou karbonové ráfky. Na druhou stranu budu tunit karbon obruče a galdy na co nejmenší hmotnost, načež je zčunim hliníkovejma nábama s přírubou a 32 tlustejma drátama dimenzovanejma na přenos brzdné síly na dlouhé páce a daleko větší a těžší brzdnou mechanikou. To už mi smysl nedává ani kapičku.
odpověz na tento komentářCarver asi ne, to bude Carve:-) jinak mechanické kotoučovky na karbonové silničce je dobrá rána!
- na tento komentář reaguje OndraVojta — #10
odpověz na tento komentářodpověď na McBlacky — #7 Které jiné značky máš na mysli?
- na tento komentář reaguje McBlacky — #16
odpověz na tento komentářodpověď na satan — #6 a u jiných značek se silným marketingem ti to nevadí?
- na tento komentář reaguje satan — #8
odpověz na tento komentářZe všemi s vámi souhlasím, spešl kam se podíváš, všude je cpou i komentátoři na veřejnoprávní televizi jim pochlebujou a přitom je to předražený navoněný hnus.
- na tento komentář reaguje McBlacky — #7
odpověz na tento komentářRoubaix s kotoučovkama podle mě ideál na nezávodní sportovní jízdu v ČR.
Osazení na fotce je teda designový hnus, ale to asi proto, aby vynikl rám. Na sram red a EC90 komponentech by to bylo podle mě úplně jinde. Kola jsou otázka, kdyby RM0 byly na kotouče nebylo by co řešit
Mít vatu, jdu do rámovky hned
odpověz na tento komentářNení tu někdo, kdo rozumí konstrukci rámů, aby mi vysvětlil, že jsou tak škaredé (Fate je jejich králem) z nějakého praktického důvodu?
- na tento komentář reaguje sid — #
- na tento komentář reaguje sid — #13
odpověz na tento komentářSpešl furt dokola a dokola, když jim vytvoří speciální lištu pro spešláky. Osobně nechci značku,kterou dnes vidím na každým rohu i když ve finále to snad nejsou ani tak špatný kola, přestože mix komponentů který na to dávaj je celkem ubohej... na kole přes sto kolíků najdeš sram x-7 či jak tomu říkaj.
odpověz na tento komentářodpověď na vlada83 — #1 všechny spešly jsou ošklivý, jak si to někdo může koupit
odpověz na tento komentářkotouče na krosce budiž, ale na silničce? to je tak ošklivý
- na tento komentář reaguje satan — #2
odpověz na tento komentář