TEST: Bryton Rider 460 E

Mnozí možná nad jednoduchým GPS computerem ohrnou nos, ale tenhle Bryton dokáže za minimum peněz nabídnout opravdu spoustu muziky. I proto jsme ho rádi otestovali...

Autor: Petr Bureš
Foto: Petr Bureš
TEST: Bryton Rider 460 E

Do redakce se nám dostává většina zajímavých novinek mezi chytrými GPS cyklocomputery a tentokráte padl los na vyzkoušení dostupnějšího Brytonu na mě, takže jsem byl docela zvědavý na to, co tahle chytrá krabička, tvaru oblázku, skoro stejně velká jako konkurenční Garmin Edge 830, dokáže.

Bryton Rider 460 E je velice kompaktním GPS přístrojem, jehož rozměry jsou 54 x 79,8 x 12,6 mm a úhlopříčka monochromatického LCD dosahuje 2,6" a rozlišení 128x160 pixelů. Pokud bych měl velikost s něčím srovnávat, byly by to přístroje Edge buď pětistovkové, nebo osmistovkové řady, jen s tím rozdílem, že Bryton je výrazně tenčí a také lehčí. Jeho hmotnost jsem navážil 56 g, což je ještě o dva gramy méně, než uvádí výrobce.

GPS computer v tomto případě komunikuje s maximem poskytovatelů, konkrétně s GPS, Glonass, Galileo, Beidou a QZSS plus poskytuje standardní komunikační bezdrátová připojení Bluetooth a ANT+.

Žijeme ve stále se více elektrizující době, a tak je dobré vědět, že i tento Rider 460 E už je softwarově připravený na komunikaci a zobrazování stavu eletronických řazení od Sramu, Shimana i Campy, zvládne se spojit s radary a umí ukázat i aktuální údaje z vybraných elektropohonů, které tento přenos podporují. Samozřejmostí jsou pak klasická čidla kadence, rychlosti nebo tepu, dodávaná samostatně buď přímo Brytonem, nebo třetími stranami, ale to stále není vše.

Bryton dokonce uvádí, že si díky němu můžete nastavovat přímo i váš chytrý tréninkový trenažér, pokud si ho spárujete a díky apce pro chytré telefony dokáže po spárování dokonce na displeji ukazovat i notifikace zpráv, přicházejících do vašeho telefonu.

Vypisovat desítky funkcí, které tahle malá hračka umí, asi není příliš potřeba, protože je jich opravdu mnoho a nějdůležitějším se budeme věnovat v praktické části, stejně tak jako tomu, jak se s tímto velice dostupným tlačítkovým Brytonem, který nema ani barevný ani dotykový displej, pracuje.

Ještě pro upřesnění - v krabičce dostanete samotný přístroj, základní univerzální držák na řídítka, sadu připevňovacích gumiček a pojistné poutko.

Přečteno - 7485x Tagy: testy gps bryton my2024
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. DoplňkyTEST: Crankbrothers Mallet Trail BOA
    TEST: Crankbrothers Mallet Trail BOA
  2. TechnikaFotogalerie: Jak jsme testovali nejnovější Bosch MY25
    Fotogalerie: Jak jsme testovali nejnovější Bosch MY25
  3. Testy - RecenzeTEST: Specialized Chisel FS 29
    TEST: Specialized Chisel FS 29
  4. Testy - RecenzeTestovali jsme nejnovější Bosch Performance CX
    Testovali jsme nejnovější Bosch Performance CX
  5. TechnikaFotogalerie: Bryton Rider 460 E
    Fotogalerie: Bryton Rider 460 E
  6. DoplňkyTEST: 100% Sling rukavic
    TEST: 100% Sling rukavic

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #4 midlander - vloženo: 21.10.2024 v 21:03:59

    odpověď na petan — #3 Vidím, děkuju! :-)

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #3 petan - vloženo: 21.10.2024 v 16:50:02

    odpověď na midlander — #1 Donahrál jsem do galeria jednu fotku kde je vidět, jak spolupráce s radarem funguje. V podstatě se v pravém sloupci začerní úzký sloupeček který překreje část displeje a v rámci něj odspoda nahoru jezdí autíčka, stejně jako na barevných LCD.

    1. na tento komentář reaguje midlander — #4
    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #2 Mira - vloženo: 21.10.2024 v 10:05:06

    odpověď na midlander — #1 Mladej vozí 420 a tam to funguje bezchybně. Takže předpokládám, že u 460 to bude stejné.

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #1 midlander - vloženo: 21.10.2024 v 09:24:24

    Škoda, že tu není zmínka jak funguje ta spolupráce s radarem.

    1. na tento komentář reaguje Mira — #2
    2. na tento komentář reaguje petan — #3
    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744