Mnozí možná nad jednoduchým GPS computerem ohrnou nos, ale tenhle Bryton dokáže za minimum peněz nabídnout opravdu spoustu muziky. I proto jsme ho rádi otestovali...
Do redakce se nám dostává většina zajímavých novinek mezi chytrými GPS cyklocomputery a tentokráte padl los na vyzkoušení dostupnějšího Brytonu na mě, takže jsem byl docela zvědavý na to, co tahle chytrá krabička, tvaru oblázku, skoro stejně velká jako konkurenční Garmin Edge 830, dokáže.
Bryton Rider 460 E je velice kompaktním GPS přístrojem, jehož rozměry jsou 54 x 79,8 x 12,6 mm a úhlopříčka monochromatického LCD dosahuje 2,6" a rozlišení 128x160 pixelů. Pokud bych měl velikost s něčím srovnávat, byly by to přístroje Edge buď pětistovkové, nebo osmistovkové řady, jen s tím rozdílem, že Bryton je výrazně tenčí a také lehčí. Jeho hmotnost jsem navážil 56 g, což je ještě o dva gramy méně, než uvádí výrobce.
GPS computer v tomto případě komunikuje s maximem poskytovatelů, konkrétně s GPS, Glonass, Galileo, Beidou a QZSS plus poskytuje standardní komunikační bezdrátová připojení Bluetooth a ANT+.
Žijeme ve stále se více elektrizující době, a tak je dobré vědět, že i tento Rider 460 E už je softwarově připravený na komunikaci a zobrazování stavu eletronických řazení od Sramu, Shimana i Campy, zvládne se spojit s radary a umí ukázat i aktuální údaje z vybraných elektropohonů, které tento přenos podporují. Samozřejmostí jsou pak klasická čidla kadence, rychlosti nebo tepu, dodávaná samostatně buď přímo Brytonem, nebo třetími stranami, ale to stále není vše.
Bryton dokonce uvádí, že si díky němu můžete nastavovat přímo i váš chytrý tréninkový trenažér, pokud si ho spárujete a díky apce pro chytré telefony dokáže po spárování dokonce na displeji ukazovat i notifikace zpráv, přicházejících do vašeho telefonu.
Vypisovat desítky funkcí, které tahle malá hračka umí, asi není příliš potřeba, protože je jich opravdu mnoho a nějdůležitějším se budeme věnovat v praktické části, stejně tak jako tomu, jak se s tímto velice dostupným tlačítkovým Brytonem, který nema ani barevný ani dotykový displej, pracuje.
Ještě pro upřesnění - v krabičce dostanete samotný přístroj, základní univerzální držák na řídítka, sadu připevňovacích gumiček a pojistné poutko.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Nová pravidla, kvalifikace, závody jen těch nejlepších, divoké karty…..odvážný krok směrem k budoucnosti horské cyklistiky....…
Celý článek…Specialized uvedl na trh elektrokolo Vado SL 2 Carbon, které se váhou dostalo na pouhých...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
odpověď na petan — #3 Vidím, děkuju! :-)
odpověz na tento komentářodpověď na midlander — #1 Donahrál jsem do galeria jednu fotku kde je vidět, jak spolupráce s radarem funguje. V podstatě se v pravém sloupci začerní úzký sloupeček který překreje část displeje a v rámci něj odspoda nahoru jezdí autíčka, stejně jako na barevných LCD.
- na tento komentář reaguje midlander — #4
odpověz na tento komentářodpověď na midlander — #1 Mladej vozí 420 a tam to funguje bezchybně. Takže předpokládám, že u 460 to bude stejné.
odpověz na tento komentářŠkoda, že tu není zmínka jak funguje ta spolupráce s radarem.
- na tento komentář reaguje Mira — #2
- na tento komentář reaguje petan — #3
odpověz na tento komentář