Nová celopéra od Authora

Author představil nové modely celoodpružených kol pro sezónu 2005. Jak vypadají nástupci A-zonů ? ...

Autor: Petr Bureš

Další novinkou na našem trhu bude v nadcházejícím roce nová řada, resp. dvě řady celoodpružených kol od Authoru. Po několikaleté spolupráci s firmou RB se Author rozhodl vydat vlastní cestou a tak vznikly modely označené jako ERA a ARH.

ERAARH+

Zatímco první řada čítající dva modely ERA je určená především pro XC a maratónské ježdění, druhá skupina má zasáhnout skupinu více "adrenalínem postižených" jedinců, kteří se vyžívají v techničtějším FR a DH.

Nová celopéra vycházejí ze stejné čtyřčepové konstrukce zavěšení zadní stavby.
ERA Pro

Modifikováno je vše kolem v závislosti na použití. Era je víc odlehčená s nižším zdvihem. Ten se dá nastavit v rozmezí 101-120mm. Vepředu pak je maximum vidlic Manitou vyspecifikováno na 100mm. 
ARH-

ARH má vše podstatně robustnější a přizpůsobené hrubšímu zacházení. Zadní zdvih je o něco vyšší jeho fixní hodnota je 156mm. Manitou Nixon, resp. Black pak dávají kolům přední zdvih 115-145mm, resp. 130mm. Modely se mezi sebou odlišují specifikací. Levnější ERA je na mixu Deore-LX s mechanickým Hayesem a dražší ERA Pro pracuje se sadami Shimano LX-XT a s hydraulickým Hayesem.

ARH+ i ARH- jsou na tom podobně. Mínusko je levnější na mixu Deore - Alivio, plusko dražší, LX-Alivio. Zde určitě stojí za zmínku fakt, že se Author rozhodl osadit i dražší model zadním osmipastorkem.
 
Díky tomu byl sice nucen sáhnout po řazení Alivio v mixu s LX přehazovačkou, ale z funkčního hlediska je to u tohoto typu kol rozhodně správný krok, protože freerider zaprvé devítikolo nikdy nevyužije a zadruhé je rád, že mu déle vydrží kazeta i řetěz, protože jak je známo, devítipastorkové kazety a adekvátní řetězy nemají zdaleka takovou životnost, jako osmičkové. Na kolech je jinak hojně k vidění mix Ritchey - FSA a Author komponentů.

Na rozdíl od řady pevných A-gangů, které se Author věnuje intenzivně již několik let, v celoodpruženém sektoru má podle mne ještě rezervy a stále hledá svou vlastní tvář. Volby barev jsou až na výjimky vcelku neutrální debatovat o vhodnosti některých barevných kombinací se bude určitě ještě dlouhou dobu ale alespoň je vidět, že se maníci v největší české bikové firmě snaží ...

Přečteno - 31508x Tagy: tech
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Tech newsRock Shox Pike, Lyric a ZEB novinky pro MY2023
    Rock Shox Pike, Lyric a ZEB novinky pro MY2023
  2. DoplňkyTune novinky 2019 přehledně
    Tune novinky 2019 přehledně
  3. TechnikaFotogalerie: Jak se vyrábí ocelová špice?
    Fotogalerie: Jak se vyrábí ocelová špice?
  4. OstatníJak jsem dělal mechoše Katie Compton
    Jak jsem dělal mechoše Katie Compton
  5. Tech newsPrototyp kol ERW nepočítá se vzduchem ani s defekty
    Prototyp kol ERW nepočítá se vzduchem ani s defekty
  6. PreviewCyklokrosový speciál Focus Mares CX Jeremy Powerse
    Cyklokrosový speciál Focus Mares CX Jeremy Powerse

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #44 PRODI - vloženo: 06.11.2004 v 08:52:11

    Pro Polise - Já netvrdím, že Michalovi nevydrží rám dva roky. Ale podle mně je to právě kvůli tomu, že nejezdí na sériovém Authoru (kdo ví, jestli vůbec na Authoru). Minulost už několikrát ukázala, že profíci jezdí na úplně jiných rámech, než maj polepy.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #43 Zdeněk Pól - vloženo: 05.11.2004 v 18:13:47

    Pro Prodi... - Proč je pro tebe tak nestravitelné, že Michalovi ta kola drží po dva roky bez jediného problému? To je realita, žádné vychvalování! Na čem a proč jel Řehula netuším, takže to nebudu komentovat.

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #42 prodi - vloženo: 05.11.2004 v 17:10:11

    Polis a Frky - Když tak vychvalujete Authora, jak je skvělý a trvanlivý, proč třeba takový Honza Řehula na ME Xterra jezdil na kole, které bylo nalakováno jako Author, ale žádnej Author to není? Podle zadního odpružení bych to tipoval na Stevens, nebo něco takovýho.

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #41 Černoch - vloženo: 05.11.2004 v 10:39:51

    Ty celopéra sou odporný fuj, brrrr, to si radši koupim JOKO a budu jezdit po lese :)

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #40 Tomct - vloženo: 05.11.2004 v 09:27:00

    to Sirenna - Prasklina nahoře u sedlovky a patky u kotoučovky nebude zase protože furt to dávám na hranu . Jinak proč to Márovi a Zdendovi prasklo na stejném místě když 4x + BMX nejezděj

    Ano sem hrozně vybírávej remcal co je pohodlnej aby si jel někam pro novej rám.

    Remcám proti tomu, že se tu někdo snaží tvrdit že Athor musi vlasně bejt z privcipu dobrej.

    Ano od roku 2002 se změnil design, barva a komponenty. K mímu kolu podívej se na jiný kola vyfocený z boku. Není to tak hrozný. Úhly nic moc ,ale na pohodu to stačí.

    Žě kolikrát nechci jezdit? Jo to je pravda . RaceDH ani statepark mně nebaví jako tebe a Pádllistu zase nebaví si trochu přišlápnout na bikrose.
    ;-)

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #39 Rosťa - vloženo: 05.11.2004 v 08:58:33

    Velmi zajimave rozjeta diskuze - No me se to cerveny ARH moc libi. Je krasny :-) co se tyce zivotnosti zadni stavby ARH myslim ze to bude horsi jak u A-Zone. Celkem sem zvedavy jak moc to pude do sracek. Ale musim uznat ze se mi kolo fakt libi. Kdysi kdyz sem chtel fulla na FR a lehky DH byl A-Zone pro me prvni volbou ale jelikoz sem z nekolika stran slysel ze praskaj zadni stavby a ze DNM tlumice dou desne rychle do sracek atd tak sem se rozhodl pro neco jineho. Prasklyho A-Ganga sem uz taky videl. Ale kdyz se jezdi praska vsechno, osy, kliky, vidle, riditka, rafky atd. A ram to drzi pokupe takze praskaj taky ze.Myslim ze s nastupem A-gangu tusim v roce 2001 dal Author moznost mnoha klukum k tomu aby to poradne rozjeli pac v te dobe se jezdilo vetsinou na nakym leader foxu atd na XC v 16" velikosti. Sam sem to videl u kamosu. Sam sem jezdil na Mysticu 17,5" od Artura. Jina moznost nebyla. Vsechno bylo desne drahy a malo dostupny. V dnesni dobe se to zmenilo a da se rict ze mame skoro vseho plnou prdel. Pres net neni problem objednat cokoliv takrka odkudkoliv.....

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #38 Sirenna - vloženo: 04.11.2004 v 23:33:03

    To Tomcat - Chapu tve rozhorceni ohledne authoru, sama sem mela stejnej model co mas uz leta ty, a taky stale nechapu, ze ho porad jezdis! Proc se konecne nerozhejbes a nekoupis si nejakej ram! A nechci slyset ze jsou vsechny ramy na hovno! Jo, a tu prasklinku co mas na ramu mas unavou materialu, jak porad cpes zadek pred hranu dopadu, ze? Nechci do tebe rejpat a ani se nechci zastavat a-gangu, ale myslim, ze se od roku 2002 hodne zmenily a to k lepsimu. Ja vim, ze bych si a-ganga nekoupila a mam k tomu sve duvody, ale nechapu tebe, ze ho jeste mas! Kombinace tvoji vidlice a a-ganga a.m., kterej byl s pevnou vidlici mas z kola kozu, ktera ma stred v nebesich! Tak uz prestan rejpat do neceho, co si uz podruhy nekoupis a zamer se konecne na koupi jinyho ramu, protoze se mi zda, ze ty umis o vsem strasne mooooc kecat a skutek utek, vid! Kolikrat si mi rikal, ze zajedes tam a tam, ze si chces koupit novej ram a stejne z tebe vyleze, ze se ti nechtelo, tak jak se ti kolikrat nechce jezdit! Tak prestan kritizovat a zamet si pred svym prahem!

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #37 Manas - vloženo: 04.11.2004 v 22:46:53

    to Jarda - Osobne radsi ozelim kilco matrose na vidli nez abych si lajsnul ze mi to povoli. Jezdil jsem snad na deseti Gengach a dost jich videl, ale v poradku to mel snad jenom jeden. Ohle v korunce, pootocena noha s kotoucem, ohle do strany, ohly sloupek, fakt bych kilo neresil.

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #36 Jarda - vloženo: 04.11.2004 v 22:13:00

    2manas - A jaky vidle mas na mysli? marzosky jsou moc tezky, rockshox sou drahy a manitou mi prijde jako takovej kompromis.

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #35 Manas - vloženo: 04.11.2004 v 21:59:22

    Vidle na Arthurech - Je mi to fakt blby, ze se do toho taky opru, ale skoda ze na nektery modely ( 24:00 ) nedavaj o chloupek lepsi vidlice. Manitou Black Elite opravdu neni na skakani a uceni se streetu. MP a i Spacemanovi to vydrzi protoze uz umej jezdit, ale co vidim takhle po zavodech a lokalitach jak muze taky vidle vypadat se skoro bojim o ty lidi co to vozej. To jediny mi prijde skoda.
    PS: I kdyz DirtJumper '03 taky byla celkem sranda, coz ? :-)

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #34 Streetar - vloženo: 04.11.2004 v 20:58:23

    Ty novy fully vypadaj fakt mastnacky, hned bych si pro jednoho jel. Fakt je hezky ze tady vsichni pomlouvate Author, ale kdyz si vezmete, ze diky nemu se tady aspon neco zacalo dit. A bez nej by sme tady jeste porad jezdili na skladackach

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #33 Jarda - vloženo: 04.11.2004 v 19:52:40

    24:00 - Me osobne se z novy kolekce authoru pro rok 2005 dost libi a-gang 24:00. Super FSA komponenty (kliky, predstavec, riditka..), vidle Manitou stance static (slysel jsem na to dost nadavek, ale myslim, ze na street a dirt to v poho staci), pneu maxxis Holly Roller, mechanicky hayesy. Cena je sice premrstena (32 klacku), ale dostane se za to dirt/streetovej bike s dobryma komponentama....JEN MUJ NAZOR....(vsechny reakce vitam)

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #32 Paja - vloženo: 04.11.2004 v 17:37:39

    Blázni - Teď jsem obětoval asi 15 minut čtení této diskuse a fakt jsem se pobavil. Podle mě je skákací kolo jedno jako druhý a když praskne, tak každý. Mám A-Ganga už dva roky a jsem spokojenej. Geometrie mi naprosto vyhovuje a to kolo přežilo vidlici a několikery octalinkový kliky. Pokud nebude jezdec nějaký ukrutný prase, který pokládá zadní kolo těsně před dopadovou hranu, tak myslim, že vydrží stejně jako podobný kola. Ale ta zadní stavba ARH+ a ARH- stejně nevypadá příliš přesvědčivě. Čau

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #31 Černoch - vloženo: 04.11.2004 v 15:44:37

    skoro sem i brečel :-D - Jo jasně že sem to napsal i myslel trochu nadneseně, ale chtěl sem ti dát vědět jak to doopravdy myslim a snad jsi to i pochopil a už mě nemáš za úda.
    Dyž to nebude Author, ale thor tak to budu oceňovat stejně.
    No a je fakt že sem trochu mimo, protože mi nedávno ukradli mýho mazla(a to jsem skoro brečel-vzteky) a ještě nemám novýho. Ale až budu, tak je možný, že se potkáme někde na svahu a třeba i zajezdíme...OK tak se měj básníku :) A biku zdar!

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #30 Tomcat - vloženo: 04.11.2004 v 15:25:47

    černochu chápu ,ale nepanikařím - Tak pokuď, tě budu brát za slovo tak si řeknu, že seš moc naivní. Pokud nestojíš za nic tak tě před drogama neochrání ani Intensa M1.
    Znám borce který maj $ a sou věčně nasypaný takže to nebude asi na 100% pravda.
    Pokud chceš jezdit tak je jedno na čem, stejně to pude dokopru tak akorát o rok pozdějc.
    Co mi tady brčíš na rameno , tak co že bydlíš v KarlovejchVarech (Z 50 TISÍCOVÝ RUSKÝ VESNICE) nebo v Plzni (VE MĚSTĚ NEJLEPŠÍHO PIVA SVĚTA) .
    Neřeš a jezdi. Fajn tak kup Genga ,nebo LeatherFoxe , GT , Scoota stejně cena je +/- 2000,- a kvalita skoro stejná.
    IMHO pokud tu nebude Author tak tu bude někdo jinej .
    Proč člověk, je tak arogantní a egocentrický, že si myslí, že jeho existence a uskupení který vytváří a jejich čimnosti je pro zbytek společnosti nepostradatelná?
    Každý je ve společnosti nahraditelný! Každé uskupení je nahraditelné Tak to nebude Author ,ale třeba jen thor . Ta mezera na trhu by se zaplnila.
    Nebuď zoufalej a něco kup a jezdi!

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #29 Černoch - vloženo: 04.11.2004 v 15:02:23

    jen pro doplnění - Podívej se, ty mě furt nechápeš! Tak já ti zopakuju aby sis furt o mě nemyslel že mam kolem sebe malej výběr a neseženu si nic jinýho než artura ::TAKŽE:: !PŘEDSTAV SI!, že jsem malej kluk(13let). Bydlim v ňáký 5ti tisícový prdeli, kde je jedinej krám a tam prodávaj ARTURY(podle urč. regulí maj na krámu alespoň jednoho a-ganga). Rodiče se rozhodnou, že mi koupí kolo a rozhodně pro něj nebudou jezdit někam do jinýho města(ať už kvůli servisu nebo reklamacím,známostím...to by byli blbí,ne?). Já jsem slyšel od kluků ze třídy něco o skákání a blbnutí na kole a samozřejmě chci takové kolo. Z toho vyplývá, že pokud nemam uplně blbý rodiče, tak mi koupí a-ganga a já budu moct jezdit, stane se ze mě biker a až si budu vydělávat, tak si koupim pořádný kolo....
    Tak a !TEĎ SI PŘEDSTAV! pohádku: tu samou, s tim rozdílem, že v tom krámu prodávaj místo artura třeba kellyse: rodiče mi řeknou že jsem asi upad na hlavu, dyž chci skákat na kole a koupí mi kellyse za 15tis. na DEORE(no pro rodiče supr kolo). Já však dávám sedačku dolů a na kole stejně skáču a blbnu....Tzn. že kolo je za půl roku na sračky a rodiče se mi na nový ani nevyserou, tím pádem vyrůstám bez kola i když vim že bych na něm fakt jezdil a byl na něm třeba dobrej. No a po pár letech flákání(protože mi to kolo po předchozí zkušenosti prostě nekoupili) slyšim od kamaráda něco o extázi a o perníku, že je to fakt adrenalin a že to stojí pár stovek(no pár stovek na piluli někde seženu, to na to kolo 15litrů jsem teda nesehnal) a tak jdu do svý první extáze::::->"Ty kokot, to byl úlet. Du do toho znova." A znova. A znova, znova, znova. "Ty fole vono to je asi lepší než ňákej bajk"..no a už sem v háji - sem FEŤÁK!!! KONEC POHÁDKY.
    UŽ MĚ CHÁPEŠ??ČEHO SI CENÍM U ARTURA, PROTOŽE JSEM PATRIOT?
    PATRIOT Z 50 TISÍCOVÝ RUSKÝ VESNICE.
    A MAJ TADY I NORCA, ALE DOPORUČUJU SI JE RADŠI KOUPIT U HRANIC NE BO VE MĚSTĚ NEJLEPŠÍHO PIVA SVĚTA, PROTOŽE BY VÁM MOHLO SLOUŽIT HŮŘ NEŽ ARTUR, TO MÁM OVĚŘENÝ..ČUS BAMBUS
    Jo a eště k tomu sortimentu: je asi každýmu jasný, že větší má větší výběr, tak nevim co řešíš...

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #28 to Víťa - vloženo: 04.11.2004 v 14:58:19

    vyroba - Vito muzes me rict jeden duvod pro kolo vyrobene v CR bude kvalitnejsi nez na TW? Rucni prace vs Robot?? Nepises bludy nahodou?! Vis ono je to spis tim, jak ktera fabrika kdekoliv na svete umi zpracovat material, vyrobit kolo, vsechny technologicke postupy splnit jak se maj, a je to taky tim co se pouzije za matros. Jestli se tam da smeckovej hlinik, aby to bylo levnejsi a porad se to vyplati i s tim, ze lidi to budou chodit reklamovat je jedna z variant proc A-Zone praskaj.

    To Cernoch. Jak je to s odavedenim penez do statu kdyz se cela produkce tvori prave na TW? Ja to osobne nevim kam pak firma plati...ty jo?

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #27 Tomcat - vloženo: 04.11.2004 v 13:57:01

    černoch again : - Kvalita rámů? Ne! Já hodnotím celek! I když rám je vždy centrem pozornosti.
    Pokud máš tak malý výběr ve svém okolí tak to ti nepřeju. I já nejsem z Prahy a musím někdy něco furt otravně shánět.
    Ano krutej bajk mám, nalomeného A-genga ;-). Ale do Marozany novýho , stavěný po dílech a pokud mi pořádně nepřesvědčí tak Author newermore.
    Pokud neseženeš novýho Apache, Norko, GT atd..... taky to je fakt smutný.
    S tím nacionalizmem z toho nešťastného textu to trochu vyzařuje. I když si to tak myslet nemusel.
    Nejsem zásadovej, jsem paličatej a tvrdohlavej . Ano bratři Havlenové se určitě pro to zasadili , ale taky zdatně jim sekundují jiní dovozci nebo výrobci, kteří jejich sortiment doplňují nebo už stavějí nad něj.
    Jen tak mimo vlna levných dirt kol se strhla ještě před dirt produkcí kol Author.

    Osobně nechápu proč né Norco (co je naněm na trial?) , to že ve Váší vesnici (nevim kde bydlíš ,ale nazýváš to vesnicí) nemají nic než Authora neznamená že si pro norco a spol. nemůžu třeba 300km dojet.

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #26 Víťa - vloženo: 04.11.2004 v 13:36:53

    ještě 2 Černoch - pokuď vim tak Tomcat jezdí A-ganga a ja schodou okolnosti taky jezdim Artura :), myslim, že kdby se ty rám vařily v ČR byly by kvalitnější, ale dražší, to už je cesta každýho výrobce kvnatita nebo kvalita....

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #25 Víťa - vloženo: 04.11.2004 v 13:33:47

    Zdeněk Pól & Michal Prokop - No jenže to neni seriová výroba, prostě určitě si daj víc záležet na kole, který vás do jistý míry prezentuje, s těma A- zonama sem sylšel něco jinýho, snad každýmu prdla zadní stavba. No ale to bude asi taky jezdcem a taky tim co ten dotyčnej na tom vyváděl, ale taky to může být nedodržení technologickýho postupu výroby(tepelný zpracování). Nechci se s Vámi hádat, ale je to prostě váš chlebodárce no, taky bych určitě takhle "veřejně" nemohl říct že to stojí za prd

    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #24 Černoch - vloženo: 04.11.2004 v 13:14:47

    Tomcat again - no ale kurva dyť já netvrdim že author je ňáká echtovní značka...a je mi jasný jak to je s kvalitou těch rámů....já jenom tvrdim to, že dyž jako malej kluk pudu s rodičema i do průměrnýho kšeftu, kde neprodávaj nic jinýho než autory a jiný plečky, tak mam furt šanci že mi ty rodiče místo trekkinga koupí a-ganga nebo ňáký BMX, protože Havlena aspoň jedno to kolo tomu obchodníkovi prostě vnutí. To znamená že nebejt Authora,tak jako malej kluk mam mnohem menší šanci mít "pořádný"(samozřejmě ne pořádný pro tebe ani pro mě) kolo(pokud zrovna nejsem z prahy jako asi Ty?)
    ...mě příde Tomcete že ty prostě máš nějakej krutej bike a hned můžeš říct, že všechno stojí za hovno co nestojí 100litrů.
    Ono to tak je, ale myslíš že takovej kluk z osmý třídy potřebuje konu za 30tis. dyž může mít a-ganga za 17litrů s pevnou osou a issis středem z krámu v jeho vesnici kde mu k tomu pustí DVD z dirta aby věděl co na tom má dělat?. Tak prosimtě vem na vědomí že to myslim jak uvádim vejš.!!!
    Jinak si myslim že nacionalista opravdu, nejsem tudíž národnost pí.Havlenový opravdu nikomu vyčítat nebudu!!!
    No a stou placenou reklamou tě můžu ujistit že to je fakt hovadina,spíš to ber tak že jsem chtěl začít diskuzi,
    A je fakt že já se zase koukam skrz prsty na lidi který jsou až moc zásadový!!!
    A jestli nemůžeš uznat že Havlena/space/...ARTUR má na svědomí rozvoj bikingu mezi mladejma klukama tak promiň, ale jsi moc zásadovej!!!

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #23 Tomcat - vloženo: 04.11.2004 v 13:09:51

    to Polis & Frky: - A používáte na závody snad sériové Authory? Moc tak mi nepřipadaj :-/

    Myslím, že by ste jezdili dobře na čemkoliv. Ano, sponzorují Vás, takže je musíte hájit .
    Jinak s vyněkávání zadní ztavby máš recht, kámoš měl Race BMXo vod Pankáče nebo Thámáka (teďka nevim) a zadní stavba tančila sambu :o).

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #22 Zdeněk Pól - vloženo: 04.11.2004 v 12:37:14

    Profíci... - Milý Víťo, rád ti prozradím, kolik rámů Author "zrušil" Michal Prokop za dva roky: ŽÁDNÝ!!! Tím nemyslím jen 4X bike, ale také A-Zone, BMX 20", BMX Cruiser, BMX Freestyle, XC a silniční kolo. A jestli máš pocit, že je to tím, že na nich jezdí max. rok, tak bys měl vědět, že kola klubů z Prokoprider.net jsou jen přestříkané loňské rámy MP.

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #21 Michal Prokop - vloženo: 04.11.2004 v 12:36:31

    TO: Víťa,kolik rámů zničim za sezonu? Ani jeden!! Svůj AUTHOR rám na 4X jsem ještě nezlomil. Mám sice k dispozici více rámů na sezonu, ale ne protože je lámu, ale kvůli tomu, že hliník vždy po čase změkne. A pak kolo neni dost tuhý, například při startech, ve výjezdech ze zatáček atd...

    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #20 RED - vloženo: 04.11.2004 v 12:17:22

    myslim ze profici vodrovnaj kazdy kolo, at ho dela kdo chce, a dobry kolo neznamena pouze pevny a ale ze cloveku sedne, kazdymu hold vyhovuje neco jinyho

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #19 Víťa - vloženo: 04.11.2004 v 11:30:10

    souhlas s Tomcatem - Si jako mysliž že když na authoru jezdi mistr světa, že je to dobra zančka? Da se vubec zjistit kolik ramu zruší za sezonu? To nikdo radši neví, temhle jezdcům to je jedno, pro ně je to náčiní na vydělávání peněz a maj to od sponzora, takže to odejde, dostanou novej a víc je nezajímá, to tebe jako koncovýho zákazníka asi kvalita zajímat bude....

    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #18 Tomcat - vloženo: 04.11.2004 v 09:56:13

    To černoch II.: - 1. Shoda ano souhlas fakt uměj
    2. Pokud ten subjekt přispívá do státního rozpočtu je mi jeho země původu
    To co plácáš je patriotizmus až nacionalizmus . Jinak víš co má jeden Havlena za přítelkyni? Myslím že její původ mu asi budeš vyčítat protože není z ČR.
    3. Ano je a bude to je záměr a jistota úspěchu v dnešní společnosti.
    4 . Tam se zase shodneme
    5. Nikdo neni bez chyby , máš plus za sebekritiku.
    6. Proč by mely být "nový" Authory (Gengy, fully i BMX) lepší? Co se změnilo abych mohl říct, že teďka už to bude ono. Myslíš že jen tak vyhodím prachy za něco co bylo špatný.? Co mi bude zárukou, že to je už v pořádku? Neoháněj se Spacákem a Frkousem , některý "neověřené neoficiální" informace o Arthurech pro drsnější použití moc důvěry nevkládají.
    7. U BMX šla do háje celá stavba prdlo to za středem.

    To co si napsal jo první bylo jak reklama ,ne někoho takového se dívám skrz prsty.
    Takže řiťolezectvý prvního řádu. Doufám že tě aspoň sponzorují aby to bylo odůvodnitelný.

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #17 Twisp - vloženo: 04.11.2004 v 09:12:17

    Podle me author zaspal nastup fullu jakych koliv. Spousta lidi jim nebude verit, ikdyz kvalita by se mohla rovnat treba s nekterymi svetovymi znackami. Kdybych si kupoval fulla tak by to author urcite nebyl ikdyby byl v porovnani o dost levnejsi. howg

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #16 Martin - vloženo: 04.11.2004 v 07:33:10

    Nooo cena Authorů mi v porovnání s konkurencí zase nepříjde nijak extra příznivá!! Author dělá dle mě dost drahý kola!!!!

    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #15 Černoch - vloženo: 03.11.2004 v 22:29:27

    no jo Tomcete.... - Když řikam a-gang mylslim tim ten na 2005 na 24" kolech!! Jinak samozřejmě neříkám že jsem ohledně kol ten nejchytřejší na světě, ani že znam
    hodně kol (nemam totiž rád 2 lidský vlastnosti: vychloubačnost a závistIVOST),jenom se zapojuji do veřejný diskuze________TAKŽE REAGUJI NA TVŮJ TEXT:_________1.souhlas,Havleni sou dobří byznysmeni_________2.TÍM VÝVOJEM jsem to myslel tak, že oceňuju, že něco takovýho(a-gangy) vůbec dělá nějaká velká !!ČESKÁ!! značka (samozřejmě že neřikam tak dobrá jako třeba RB, nebo DURATEC atd., ale velká, !!ČESKÁ!!, která má vliv na širší okruh lidí než jsou pravověrní bikeři a jim podobní) a dělá nový ČESKÝ BIKERY(kurva asi sem vlastenec:) Podívej se na konkurenci a uvidíš leda tak hovno: kellys, apache(1 rám?),acstar,dema (fuj ňák se mi z toho výčtu udělalo špatně:) : LEDA TAK PRODAT HAFO XCéček(který stojí za prd) a eště víc TREKKINGŮ(furt to samý), prachy do kapsy a nasrat. Jo, tak to dělá každej, to je kšeft. Havlena to dělá s tim rozdílem že, 100%ně dává ňáký prachy z kapsy(!) do toho, aby se v čechách místo zfetovanejch dětí rodili bikeři, kteří začínaj na celkem solidních kolech (v poměru s cenou). Ještě by moh vystavět ňáký bike parky třeba i se spoluprácí s městama o lokálníma shopama(já bych do toho šel). A navíc tě může těšit, to že Havlena neni žádnej občan zahraničního státu a odvádí asi víc peněz do státní pokladny než třeba merida(ale to nevim jistě tak mě nechytejte za slovo, mam ale pocit že ňáký výhody pro nás bikery i nebikery to má,že AUTHOR=CZE=nevjětší značka v ČR=NEJVÍC peněz v českým cykloprůmyslu?CO?)_________3.JO ARTUR bude průměr vdycky , ale asi mu to satčí...__________4.S tím pravým vývojem(jako nových technologií výroby, konstrukčních řešení, atd.) a následnou zvýšenou cenou nelze jinak, než u většiny značek souhlasit...____________5.No moc klidnej většinou nejsem(to bys měl vidět moje nehty:)___________6.S tim přirovnáním k NORCU sem to asi přehnal(myslel sem jako a-gang24"(2005!) je lepší, pro mě výhodnější, než trialový Norco, sory cigi ale chápeš mě ne;-) ? __________7.No a s tou novou sérkou BMX jsem měl na mysli ty navářený plechy zespodu na dolních trubkách zadní stavby. nejezdim fs/bmx, ale pár kluků si mi stěžovalo že při slajdech se tam občas opotřebovává samotnej rám. No to je asi vše. Takže ZDRAVÍM TEBE I VŠECHNY kdo tvrdí že BIKE'S NOT DEAD - ba naopak!!

    odpověz na tento komentář
  31. avatar
    #14 kuba Str - vloženo: 03.11.2004 v 20:02:56

    fuj nikdy

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744