Nová celopéra od Authora

Author představil nové modely celoodpružených kol pro sezónu 2005. Jak vypadají nástupci A-zonů ? ...

Autor: Petr Bureš

Další novinkou na našem trhu bude v nadcházejícím roce nová řada, resp. dvě řady celoodpružených kol od Authoru. Po několikaleté spolupráci s firmou RB se Author rozhodl vydat vlastní cestou a tak vznikly modely označené jako ERA a ARH.

ERAARH+

Zatímco první řada čítající dva modely ERA je určená především pro XC a maratónské ježdění, druhá skupina má zasáhnout skupinu více "adrenalínem postižených" jedinců, kteří se vyžívají v techničtějším FR a DH.

Nová celopéra vycházejí ze stejné čtyřčepové konstrukce zavěšení zadní stavby.
ERA Pro

Modifikováno je vše kolem v závislosti na použití. Era je víc odlehčená s nižším zdvihem. Ten se dá nastavit v rozmezí 101-120mm. Vepředu pak je maximum vidlic Manitou vyspecifikováno na 100mm. 
ARH-

ARH má vše podstatně robustnější a přizpůsobené hrubšímu zacházení. Zadní zdvih je o něco vyšší jeho fixní hodnota je 156mm. Manitou Nixon, resp. Black pak dávají kolům přední zdvih 115-145mm, resp. 130mm. Modely se mezi sebou odlišují specifikací. Levnější ERA je na mixu Deore-LX s mechanickým Hayesem a dražší ERA Pro pracuje se sadami Shimano LX-XT a s hydraulickým Hayesem.

ARH+ i ARH- jsou na tom podobně. Mínusko je levnější na mixu Deore - Alivio, plusko dražší, LX-Alivio. Zde určitě stojí za zmínku fakt, že se Author rozhodl osadit i dražší model zadním osmipastorkem.
 
Díky tomu byl sice nucen sáhnout po řazení Alivio v mixu s LX přehazovačkou, ale z funkčního hlediska je to u tohoto typu kol rozhodně správný krok, protože freerider zaprvé devítikolo nikdy nevyužije a zadruhé je rád, že mu déle vydrží kazeta i řetěz, protože jak je známo, devítipastorkové kazety a adekvátní řetězy nemají zdaleka takovou životnost, jako osmičkové. Na kolech je jinak hojně k vidění mix Ritchey - FSA a Author komponentů.

Na rozdíl od řady pevných A-gangů, které se Author věnuje intenzivně již několik let, v celoodpruženém sektoru má podle mne ještě rezervy a stále hledá svou vlastní tvář. Volby barev jsou až na výjimky vcelku neutrální debatovat o vhodnosti některých barevných kombinací se bude určitě ještě dlouhou dobu ale alespoň je vidět, že se maníci v největší české bikové firmě snaží ...

Přečteno - 31510x Tagy: tech
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Tech newsRock Shox Pike, Lyric a ZEB novinky pro MY2023
    Rock Shox Pike, Lyric a ZEB novinky pro MY2023
  2. DoplňkyTune novinky 2019 přehledně
    Tune novinky 2019 přehledně
  3. TechnikaFotogalerie: Jak se vyrábí ocelová špice?
    Fotogalerie: Jak se vyrábí ocelová špice?
  4. OstatníJak jsem dělal mechoše Katie Compton
    Jak jsem dělal mechoše Katie Compton
  5. Tech newsPrototyp kol ERW nepočítá se vzduchem ani s defekty
    Prototyp kol ERW nepočítá se vzduchem ani s defekty
  6. PreviewCyklokrosový speciál Focus Mares CX Jeremy Powerse
    Cyklokrosový speciál Focus Mares CX Jeremy Powerse

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #30 Tomcat - vloženo: 04.11.2004 v 15:25:47

    černochu chápu ,ale nepanikařím - Tak pokuď, tě budu brát za slovo tak si řeknu, že seš moc naivní. Pokud nestojíš za nic tak tě před drogama neochrání ani Intensa M1.
    Znám borce který maj $ a sou věčně nasypaný takže to nebude asi na 100% pravda.
    Pokud chceš jezdit tak je jedno na čem, stejně to pude dokopru tak akorát o rok pozdějc.
    Co mi tady brčíš na rameno , tak co že bydlíš v KarlovejchVarech (Z 50 TISÍCOVÝ RUSKÝ VESNICE) nebo v Plzni (VE MĚSTĚ NEJLEPŠÍHO PIVA SVĚTA) .
    Neřeš a jezdi. Fajn tak kup Genga ,nebo LeatherFoxe , GT , Scoota stejně cena je +/- 2000,- a kvalita skoro stejná.
    IMHO pokud tu nebude Author tak tu bude někdo jinej .
    Proč člověk, je tak arogantní a egocentrický, že si myslí, že jeho existence a uskupení který vytváří a jejich čimnosti je pro zbytek společnosti nepostradatelná?
    Každý je ve společnosti nahraditelný! Každé uskupení je nahraditelné Tak to nebude Author ,ale třeba jen thor . Ta mezera na trhu by se zaplnila.
    Nebuď zoufalej a něco kup a jezdi!

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #29 Černoch - vloženo: 04.11.2004 v 15:02:23

    jen pro doplnění - Podívej se, ty mě furt nechápeš! Tak já ti zopakuju aby sis furt o mě nemyslel že mam kolem sebe malej výběr a neseženu si nic jinýho než artura ::TAKŽE:: !PŘEDSTAV SI!, že jsem malej kluk(13let). Bydlim v ňáký 5ti tisícový prdeli, kde je jedinej krám a tam prodávaj ARTURY(podle urč. regulí maj na krámu alespoň jednoho a-ganga). Rodiče se rozhodnou, že mi koupí kolo a rozhodně pro něj nebudou jezdit někam do jinýho města(ať už kvůli servisu nebo reklamacím,známostím...to by byli blbí,ne?). Já jsem slyšel od kluků ze třídy něco o skákání a blbnutí na kole a samozřejmě chci takové kolo. Z toho vyplývá, že pokud nemam uplně blbý rodiče, tak mi koupí a-ganga a já budu moct jezdit, stane se ze mě biker a až si budu vydělávat, tak si koupim pořádný kolo....
    Tak a !TEĎ SI PŘEDSTAV! pohádku: tu samou, s tim rozdílem, že v tom krámu prodávaj místo artura třeba kellyse: rodiče mi řeknou že jsem asi upad na hlavu, dyž chci skákat na kole a koupí mi kellyse za 15tis. na DEORE(no pro rodiče supr kolo). Já však dávám sedačku dolů a na kole stejně skáču a blbnu....Tzn. že kolo je za půl roku na sračky a rodiče se mi na nový ani nevyserou, tím pádem vyrůstám bez kola i když vim že bych na něm fakt jezdil a byl na něm třeba dobrej. No a po pár letech flákání(protože mi to kolo po předchozí zkušenosti prostě nekoupili) slyšim od kamaráda něco o extázi a o perníku, že je to fakt adrenalin a že to stojí pár stovek(no pár stovek na piluli někde seženu, to na to kolo 15litrů jsem teda nesehnal) a tak jdu do svý první extáze::::->"Ty kokot, to byl úlet. Du do toho znova." A znova. A znova, znova, znova. "Ty fole vono to je asi lepší než ňákej bajk"..no a už sem v háji - sem FEŤÁK!!! KONEC POHÁDKY.
    UŽ MĚ CHÁPEŠ??ČEHO SI CENÍM U ARTURA, PROTOŽE JSEM PATRIOT?
    PATRIOT Z 50 TISÍCOVÝ RUSKÝ VESNICE.
    A MAJ TADY I NORCA, ALE DOPORUČUJU SI JE RADŠI KOUPIT U HRANIC NE BO VE MĚSTĚ NEJLEPŠÍHO PIVA SVĚTA, PROTOŽE BY VÁM MOHLO SLOUŽIT HŮŘ NEŽ ARTUR, TO MÁM OVĚŘENÝ..ČUS BAMBUS
    Jo a eště k tomu sortimentu: je asi každýmu jasný, že větší má větší výběr, tak nevim co řešíš...

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #28 to Víťa - vloženo: 04.11.2004 v 14:58:19

    vyroba - Vito muzes me rict jeden duvod pro kolo vyrobene v CR bude kvalitnejsi nez na TW? Rucni prace vs Robot?? Nepises bludy nahodou?! Vis ono je to spis tim, jak ktera fabrika kdekoliv na svete umi zpracovat material, vyrobit kolo, vsechny technologicke postupy splnit jak se maj, a je to taky tim co se pouzije za matros. Jestli se tam da smeckovej hlinik, aby to bylo levnejsi a porad se to vyplati i s tim, ze lidi to budou chodit reklamovat je jedna z variant proc A-Zone praskaj.

    To Cernoch. Jak je to s odavedenim penez do statu kdyz se cela produkce tvori prave na TW? Ja to osobne nevim kam pak firma plati...ty jo?

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #27 Tomcat - vloženo: 04.11.2004 v 13:57:01

    černoch again : - Kvalita rámů? Ne! Já hodnotím celek! I když rám je vždy centrem pozornosti.
    Pokud máš tak malý výběr ve svém okolí tak to ti nepřeju. I já nejsem z Prahy a musím někdy něco furt otravně shánět.
    Ano krutej bajk mám, nalomeného A-genga ;-). Ale do Marozany novýho , stavěný po dílech a pokud mi pořádně nepřesvědčí tak Author newermore.
    Pokud neseženeš novýho Apache, Norko, GT atd..... taky to je fakt smutný.
    S tím nacionalizmem z toho nešťastného textu to trochu vyzařuje. I když si to tak myslet nemusel.
    Nejsem zásadovej, jsem paličatej a tvrdohlavej . Ano bratři Havlenové se určitě pro to zasadili , ale taky zdatně jim sekundují jiní dovozci nebo výrobci, kteří jejich sortiment doplňují nebo už stavějí nad něj.
    Jen tak mimo vlna levných dirt kol se strhla ještě před dirt produkcí kol Author.

    Osobně nechápu proč né Norco (co je naněm na trial?) , to že ve Váší vesnici (nevim kde bydlíš ,ale nazýváš to vesnicí) nemají nic než Authora neznamená že si pro norco a spol. nemůžu třeba 300km dojet.

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #26 Víťa - vloženo: 04.11.2004 v 13:36:53

    ještě 2 Černoch - pokuď vim tak Tomcat jezdí A-ganga a ja schodou okolnosti taky jezdim Artura :), myslim, že kdby se ty rám vařily v ČR byly by kvalitnější, ale dražší, to už je cesta každýho výrobce kvnatita nebo kvalita....

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #25 Víťa - vloženo: 04.11.2004 v 13:33:47

    Zdeněk Pól & Michal Prokop - No jenže to neni seriová výroba, prostě určitě si daj víc záležet na kole, který vás do jistý míry prezentuje, s těma A- zonama sem sylšel něco jinýho, snad každýmu prdla zadní stavba. No ale to bude asi taky jezdcem a taky tim co ten dotyčnej na tom vyváděl, ale taky to může být nedodržení technologickýho postupu výroby(tepelný zpracování). Nechci se s Vámi hádat, ale je to prostě váš chlebodárce no, taky bych určitě takhle "veřejně" nemohl říct že to stojí za prd

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #24 Černoch - vloženo: 04.11.2004 v 13:14:47

    Tomcat again - no ale kurva dyť já netvrdim že author je ňáká echtovní značka...a je mi jasný jak to je s kvalitou těch rámů....já jenom tvrdim to, že dyž jako malej kluk pudu s rodičema i do průměrnýho kšeftu, kde neprodávaj nic jinýho než autory a jiný plečky, tak mam furt šanci že mi ty rodiče místo trekkinga koupí a-ganga nebo ňáký BMX, protože Havlena aspoň jedno to kolo tomu obchodníkovi prostě vnutí. To znamená že nebejt Authora,tak jako malej kluk mam mnohem menší šanci mít "pořádný"(samozřejmě ne pořádný pro tebe ani pro mě) kolo(pokud zrovna nejsem z prahy jako asi Ty?)
    ...mě příde Tomcete že ty prostě máš nějakej krutej bike a hned můžeš říct, že všechno stojí za hovno co nestojí 100litrů.
    Ono to tak je, ale myslíš že takovej kluk z osmý třídy potřebuje konu za 30tis. dyž může mít a-ganga za 17litrů s pevnou osou a issis středem z krámu v jeho vesnici kde mu k tomu pustí DVD z dirta aby věděl co na tom má dělat?. Tak prosimtě vem na vědomí že to myslim jak uvádim vejš.!!!
    Jinak si myslim že nacionalista opravdu, nejsem tudíž národnost pí.Havlenový opravdu nikomu vyčítat nebudu!!!
    No a stou placenou reklamou tě můžu ujistit že to je fakt hovadina,spíš to ber tak že jsem chtěl začít diskuzi,
    A je fakt že já se zase koukam skrz prsty na lidi který jsou až moc zásadový!!!
    A jestli nemůžeš uznat že Havlena/space/...ARTUR má na svědomí rozvoj bikingu mezi mladejma klukama tak promiň, ale jsi moc zásadovej!!!

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #23 Tomcat - vloženo: 04.11.2004 v 13:09:51

    to Polis & Frky: - A používáte na závody snad sériové Authory? Moc tak mi nepřipadaj :-/

    Myslím, že by ste jezdili dobře na čemkoliv. Ano, sponzorují Vás, takže je musíte hájit .
    Jinak s vyněkávání zadní ztavby máš recht, kámoš měl Race BMXo vod Pankáče nebo Thámáka (teďka nevim) a zadní stavba tančila sambu :o).

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #22 Zdeněk Pól - vloženo: 04.11.2004 v 12:37:14

    Profíci... - Milý Víťo, rád ti prozradím, kolik rámů Author "zrušil" Michal Prokop za dva roky: ŽÁDNÝ!!! Tím nemyslím jen 4X bike, ale také A-Zone, BMX 20", BMX Cruiser, BMX Freestyle, XC a silniční kolo. A jestli máš pocit, že je to tím, že na nich jezdí max. rok, tak bys měl vědět, že kola klubů z Prokoprider.net jsou jen přestříkané loňské rámy MP.

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #21 Michal Prokop - vloženo: 04.11.2004 v 12:36:31

    TO: Víťa,kolik rámů zničim za sezonu? Ani jeden!! Svůj AUTHOR rám na 4X jsem ještě nezlomil. Mám sice k dispozici více rámů na sezonu, ale ne protože je lámu, ale kvůli tomu, že hliník vždy po čase změkne. A pak kolo neni dost tuhý, například při startech, ve výjezdech ze zatáček atd...

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #20 RED - vloženo: 04.11.2004 v 12:17:22

    myslim ze profici vodrovnaj kazdy kolo, at ho dela kdo chce, a dobry kolo neznamena pouze pevny a ale ze cloveku sedne, kazdymu hold vyhovuje neco jinyho

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #19 Víťa - vloženo: 04.11.2004 v 11:30:10

    souhlas s Tomcatem - Si jako mysliž že když na authoru jezdi mistr světa, že je to dobra zančka? Da se vubec zjistit kolik ramu zruší za sezonu? To nikdo radši neví, temhle jezdcům to je jedno, pro ně je to náčiní na vydělávání peněz a maj to od sponzora, takže to odejde, dostanou novej a víc je nezajímá, to tebe jako koncovýho zákazníka asi kvalita zajímat bude....

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #18 Tomcat - vloženo: 04.11.2004 v 09:56:13

    To černoch II.: - 1. Shoda ano souhlas fakt uměj
    2. Pokud ten subjekt přispívá do státního rozpočtu je mi jeho země původu
    To co plácáš je patriotizmus až nacionalizmus . Jinak víš co má jeden Havlena za přítelkyni? Myslím že její původ mu asi budeš vyčítat protože není z ČR.
    3. Ano je a bude to je záměr a jistota úspěchu v dnešní společnosti.
    4 . Tam se zase shodneme
    5. Nikdo neni bez chyby , máš plus za sebekritiku.
    6. Proč by mely být "nový" Authory (Gengy, fully i BMX) lepší? Co se změnilo abych mohl říct, že teďka už to bude ono. Myslíš že jen tak vyhodím prachy za něco co bylo špatný.? Co mi bude zárukou, že to je už v pořádku? Neoháněj se Spacákem a Frkousem , některý "neověřené neoficiální" informace o Arthurech pro drsnější použití moc důvěry nevkládají.
    7. U BMX šla do háje celá stavba prdlo to za středem.

    To co si napsal jo první bylo jak reklama ,ne někoho takového se dívám skrz prsty.
    Takže řiťolezectvý prvního řádu. Doufám že tě aspoň sponzorují aby to bylo odůvodnitelný.

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #17 Twisp - vloženo: 04.11.2004 v 09:12:17

    Podle me author zaspal nastup fullu jakych koliv. Spousta lidi jim nebude verit, ikdyz kvalita by se mohla rovnat treba s nekterymi svetovymi znackami. Kdybych si kupoval fulla tak by to author urcite nebyl ikdyby byl v porovnani o dost levnejsi. howg

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #16 Martin - vloženo: 04.11.2004 v 07:33:10

    Nooo cena Authorů mi v porovnání s konkurencí zase nepříjde nijak extra příznivá!! Author dělá dle mě dost drahý kola!!!!

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #15 Černoch - vloženo: 03.11.2004 v 22:29:27

    no jo Tomcete.... - Když řikam a-gang mylslim tim ten na 2005 na 24" kolech!! Jinak samozřejmě neříkám že jsem ohledně kol ten nejchytřejší na světě, ani že znam
    hodně kol (nemam totiž rád 2 lidský vlastnosti: vychloubačnost a závistIVOST),jenom se zapojuji do veřejný diskuze________TAKŽE REAGUJI NA TVŮJ TEXT:_________1.souhlas,Havleni sou dobří byznysmeni_________2.TÍM VÝVOJEM jsem to myslel tak, že oceňuju, že něco takovýho(a-gangy) vůbec dělá nějaká velká !!ČESKÁ!! značka (samozřejmě že neřikam tak dobrá jako třeba RB, nebo DURATEC atd., ale velká, !!ČESKÁ!!, která má vliv na širší okruh lidí než jsou pravověrní bikeři a jim podobní) a dělá nový ČESKÝ BIKERY(kurva asi sem vlastenec:) Podívej se na konkurenci a uvidíš leda tak hovno: kellys, apache(1 rám?),acstar,dema (fuj ňák se mi z toho výčtu udělalo špatně:) : LEDA TAK PRODAT HAFO XCéček(který stojí za prd) a eště víc TREKKINGŮ(furt to samý), prachy do kapsy a nasrat. Jo, tak to dělá každej, to je kšeft. Havlena to dělá s tim rozdílem že, 100%ně dává ňáký prachy z kapsy(!) do toho, aby se v čechách místo zfetovanejch dětí rodili bikeři, kteří začínaj na celkem solidních kolech (v poměru s cenou). Ještě by moh vystavět ňáký bike parky třeba i se spoluprácí s městama o lokálníma shopama(já bych do toho šel). A navíc tě může těšit, to že Havlena neni žádnej občan zahraničního státu a odvádí asi víc peněz do státní pokladny než třeba merida(ale to nevim jistě tak mě nechytejte za slovo, mam ale pocit že ňáký výhody pro nás bikery i nebikery to má,že AUTHOR=CZE=nevjětší značka v ČR=NEJVÍC peněz v českým cykloprůmyslu?CO?)_________3.JO ARTUR bude průměr vdycky , ale asi mu to satčí...__________4.S tím pravým vývojem(jako nových technologií výroby, konstrukčních řešení, atd.) a následnou zvýšenou cenou nelze jinak, než u většiny značek souhlasit...____________5.No moc klidnej většinou nejsem(to bys měl vidět moje nehty:)___________6.S tim přirovnáním k NORCU sem to asi přehnal(myslel sem jako a-gang24"(2005!) je lepší, pro mě výhodnější, než trialový Norco, sory cigi ale chápeš mě ne;-) ? __________7.No a s tou novou sérkou BMX jsem měl na mysli ty navářený plechy zespodu na dolních trubkách zadní stavby. nejezdim fs/bmx, ale pár kluků si mi stěžovalo že při slajdech se tam občas opotřebovává samotnej rám. No to je asi vše. Takže ZDRAVÍM TEBE I VŠECHNY kdo tvrdí že BIKE'S NOT DEAD - ba naopak!!

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #14 kuba Str - vloženo: 03.11.2004 v 20:02:56

    fuj nikdy

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #13 st.rider - vloženo: 03.11.2004 v 19:15:18

    Fakt neviem... - Chýba tomu určitá mohutnosť. A-zone mal aspoň nejakú krv od RB a aj tak to nebolo ono. ARH: fakt neviem...

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #12 Víťa - vloženo: 03.11.2004 v 18:52:29

    ARH - Kolik to má hlavovej úhel, dyt to je jak XC kolo, omg, ta zadní stavba vypadá celá jako z procelánu a logo A na přepákování fakt přidá na pevnosti....a ten black s tim kotoučem taky moc kamarád nebude

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #11 Miuka Jui - vloženo: 03.11.2004 v 18:39:12

    Zdar ty sjezdy jsou bomba, nevite nekdo kolik stojí???? Jedno takoví by se hodilo...

    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #10 go big! - vloženo: 03.11.2004 v 16:23:01

    jaka reklama ty buzíčku?

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #9 ..... - vloženo: 03.11.2004 v 16:09:41

    dalsi reklama!!!!!!!!!!!!!!!

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #8 zbenda - vloženo: 03.11.2004 v 15:59:20

    nic novyho - kolo od autora mi proste misto cannondale nikdo nevnuti, muzou se stavet treba na hlavu, je to shit. jo a spon by mohli vymyslet neco svyho a ne kopirovat klasicky systemy konkurence.

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #7 Tomcat - vloženo: 03.11.2004 v 15:22:41

    černoch ty.... - černoch ty trumpeto jakej vývoj ?Havlenové sou velice dobří obchodníci ale , o vývoji si nech zdát, je to jen úprava požadavků dle progukčního katalogu. Author bude jen průměr. Fakt vynikající kola kde je potřeba zaplatit skutečnej vývoj sou jaksi cenově jinde. To chce klíd.
    Já osobně po negativní zkušenosti Authorovým Gengům nevěřím a nemíním zkoušet nový protože by to byli další vyhozený money.
    IMHO moc asi kol neznáš když seš tak rozjetej nad valenťákovým vehiklem.

    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #6 bikerX - vloženo: 03.11.2004 v 15:11:55

    agang and azone - jo souhlasím s černochem, Agangy jsou už dost vychytaný a začínaj konkurovat renomovanejm značkám.

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #5 Had - vloženo: 03.11.2004 v 14:57:37

    2 cernoch: si nakej chytrej, jezdil si uz nekdy na Norcu?

    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #4 černoch - vloženo: 03.11.2004 v 13:46:59

    co blbnete pánové vždyť to jsou kola od Artura, špičkové české značky ... :-) .....né ale teď vážně, viděli jste nový a-gangy -engeneered by spaecman?..skoro bych řek že za ty prachy(kdyby tam nebyl tak velkej nápis ARTUR)bych do toho rámu šel radši než do nějakýho Norca nebo tak něco...vážně..a nový BMXa od artura laděný podle Honzy Valenty maj taky různý vychytávky co jen tak některý kola nemaj...TAKŽE POKLONA PANU HAVLENOVI ŽE JE SCHOPNEJ UVOLNIT PLNO PENĚZ NA VÝVOJ DIRT STREET PROGRAMU ARTUR..AKORÁT BY MOHL DÁVAT VÍC PENĚZ M.PROKOPOVI ZA TO JAKOU MU DĚLÁ REKLAMU....

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #3 grada - vloženo: 03.11.2004 v 12:05:31

    no vod artura bych si 4ř čep určitě nekoupil- páč nevěřím mnohem věhlasnějším výrobcům

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #2 Martin - vloženo: 03.11.2004 v 11:33:11

    :o) - Co řikáte na ty "sjezďáky"?? Hehehe :o)))

    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #1 pitrs - vloženo: 03.11.2004 v 11:04:19

    fuj tajxl - to sou obludy ble ble...a určitě to budou stejny mrdky jako A-zone

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744