Cape Epic 2022 - Výsledky 2. etapa

Druhou etapu Cape Epic ovládla dvojice týmu Scott Sram Nino Schurter (SUI) / Lars Forster (SUI). Česko-německá dvojice týmu Canyon Northwave Martin Stošek / Andreas Seewald (GER) přijela do cíle na 4. místě se ztrátou 10 sekund a bez problému udržela dres lídrů celkového pořadí.

Výsledky muži
1. Scott Sram - Nino Schurter / Lars Forster (SUI) 5:17:04
2. Toyota 91Songo Specialized - Matt Beers (RSA) / Christopher Blevins (USA) +0:00
3. Buff Megamo - Hans Becking (NED) / Jose Dias (POR) +0:01
4. Canyon Northwave - Martin Stošek / Andreas Seewald (GER) +0:10
5. Speed Company - Georg Egger / Lukas Baum (GER) +2:10
...
19. Černošice Rules - Kristián Hynek / Matouš Ulman +21:53

Kompletní výsledky ZDE

Celkové pořadí po 2. etapě
1. Canyon Northwave - Martin Stošek / Andreas Seewald (GER) 10:14:51
2. Buff Megamo - Hans Becking (NED) / Jose Dias (POR) +4:55
3. Toyota 91Songo Specialized - Matt Beers (RSA) / Christopher Blevins (USA) +8:04
4. Speed Company - Georg Egger / Lukas Baum (GER) +8:10
5. Scott Sram - Nino Schurter / Lars Forster (SUI) +8:35
...
15. Černošice Rules - Kristián Hynek / Matouš Ulman +33:09

 

Výsledky ženy
1. BMC MTB - Pauline Ferrand Prevot (FRA) / Robyn de Groot (RSA) 6:20:52
2. 91 Songo Specialized - Haley Batten (USA) / Sofia G. Villafane (ARG) +2:47
3. Symbtech ZA - Ariane Lüthi (SUI) / Amy Wakefield (RSA) +7:50
...
7. Partners Group SK - Janka Števková / Martina Krahulcová (SVK) +41:52
11. CM.com - Kateřina Šlégrová / Tarryn Povey (RSA) +1:35:07 hod.

Kompletní výsledky ZDE

Celkové pořadí po 2. etapě
1. 91 Songo Specialized - Haley Batten (USA) / Sofia G. Villafane (ARG) 12:24:19
2. BMC MTB - Pauline Ferrand Prevot (FRA) / Robyn de Groot (RSA) +6:26
3. Symbtech ZA - Ariane Lüthi (SUI) / Amy Wakefield (RSA) +6:47

 

 

 


 

 

22.03.2022 - Závody - autor: Tomáš Ježek - 6366x cape epic
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Týmy a klubyKulhavý je zpátky na kole. Návrat na závodní tratě plánuje v květnu
    Kulhavý je zpátky na kole. Návrat na závodní tratě plánuje v květnu
  2. Týmy a klubyTým Buff Megamo se vrací ke Cape Epic ve videu "Fighting for a dream"
    Tým Buff Megamo se vrací ke Cape Epic ve videu "Fighting for a dream"
  3. ZávodyFotogalerie: Cape Epic 2024
    Fotogalerie: Cape Epic 2024
  4. PreviewVítězný Cape Epic Bikecheck: Ghost Anne Terpstry & Specialized Howie Grottse
    Vítězný Cape Epic Bikecheck: Ghost Anne Terpstry & Specialized Howie Grottse
  5. Ostatní závodyZávěrečnou etapu Cape Epic ovládl tým Bulls Mavericks, celkovými vítězi Beers s Grottsem
    Závěrečnou etapu Cape Epic ovládl tým Bulls Mavericks, celkovými vítězi Beers s Grottsem
  6. Ostatní závodyCape Epic 2024: vyhraná 6. etapa je pojistka "žluťáku" Beerse s Grottsem
    Cape Epic 2024: vyhraná 6. etapa je pojistka "žluťáku" Beerse s Grottsem

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #7 LH62 - vloženo: 23.03.2022 v 11:17:43

    odpověď na John — #6 Že to Nino s takovým dezénem zvládá, mě nepřekvapuje, ale přijde mi, že styčná plocha takového pláště s terénem, resp. povrchem plného nástrah (na CE hlavně trní) je větší než u pláště s nějakým hrubším vzorem. Nejsem expert, ale tenhle plášť bych do takové divočiny rozhodně nevolil :-)

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #6 John - vloženo: 22.03.2022 v 21:09:27

    Nino má vzadu nový Maxxis Aspen ST, je to plášť téměř bez vzorku.

    https://www.youtube.com/watch?v=cSO8o6KoZps

    1. na tento komentář reaguje LH62 — #7
    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #5 Honza S. - vloženo: 22.03.2022 v 15:52:29

    odpověď na Pavel Trance — #4 Možná právě přesně proto to řeší. :-) Svého času přesně takhle s plášti laboroval i Kulhec (FastTraky vs Renegady) a myslím, že se mu ty FastTraky taky vymstily. Prostě blbá náhoda a poučení pro příště.

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #4 Pavel Trance - vloženo: 22.03.2022 v 14:42:33

    odpověď na LH62 — #3 taky si myslím, že honba za gramy není rozumná. Ale co já mam co kecat :D spíš mě překvapuje, že takto riskuje. Navíc když vidím ten dezén.. Pamatuji maxxis asi crosmark( nevím jak přesně se jmenoval) na 26" a ten vůbec nedržel.

    Na jednu stranu mám 130 mm zdvih a pak řeší co nejlehčí plášť ?

    Zajímavé

    1. na tento komentář reaguje Honza S. — #5
    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #3 LH62 - vloženo: 22.03.2022 v 14:00:15

    odpověď na Honza S. — #2 Ono je to dilema nejen na Cape Epic. Kristián Hynek zvolil těžší gumy na ME na Malevilu v roce 2012, kde tehdy vyhrál, protože si před startem věřil a defekt nechtěl riskovat. Nejde jen o to, že mu ta kalkulace vyšla, ale svým způsobem to byla i nadčasová úvaha. Je nasnadě, že těžší pláště jsou pomalejší, ale otázka je, jaký rozdíl to v reálu dělá, bavíme-li se o rozdílu desítek gramů navíc. Podle některých studií je při reálné jízdě větší obvodová hmotnost kola v takovém řádu v podstatě zanedbatelná, nemluvě o tom, že v rovinatých pasážích či sjezdech to může představovat i jistou výhodu (stabilnější rotace).

    Také se divím, kolik defektů už Nina postihlo, ale třeba to byla jen velká smůla. Nechce se mně věřit, že by tak zkušený borec chybnou volbou plášťů až tak riskoval.

    1. na tento komentář reaguje Pavel Trance — #4
    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #2 Honza S. - vloženo: 22.03.2022 v 13:08:35

    odpověď na Pavel Trance — #1 Tak to je odvěké dilema na Cape Epic. Buď si vezmeš odolnější (ale těžší a pomalejší) pláště nebo lehké, rychlé s tím, že riskuješ defekt. Vzhledem k tomu, že Nino už ostatní neválcuje rozdílem třídy, tak je asi jasné, jakým směrem se ubírají jeho úvahy. A evidentně mu ta sázka nevychází.

    1. na tento komentář reaguje LH62 — #3
    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #1 Pavel Trance - vloženo: 22.03.2022 v 12:50:09

    Koukal jsem live. Nino měl opět defekt.. On ty pláště stále testuje ? Ty nejsou k prodeji ? Předpokládal jsem, že v takovém týmu se jede na jistotu ne ?

    1. na tento komentář reaguje Honza S. — #2
    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744