Svět jízdních kol v Brně vede ambiciózní mladá dáma, vsadila na české a slovenské značky, monobranding je prý krokem vedle...
Brno. Poslední obydlená zatáčka před Vídní a největší maloměsto, kde se všichni domlouvají na cajzly nesrozumitelným hantecem. Legrácky, to by nám šlo, ale pozor! Brno se kromě nejvyšší budovy v Česku také může chlubit největší prodejnou kol v ČR.
Mnozí z Vás již asi z názvu článku poznali, že dnes přinášíme informace a fotografie z bývalé prodejny Kola Šírer v Brně na Vídeňské ulici. Prodejna v loňském roce změnila majitele a po roce práce se představila v novém hávu a také s novým a hlavně rozšířeným sortimentem.
Do čela brněnského obchodu, který se pyšní 1.800 metry čtverečními prodejními plochy, si stoupla nová majitelka Lucie Pennino. Mladá a ambiciózní žena ze Slovenska, která vedla obchod se třiceti zaměstnanci v Německu, si myslí, že dnešní trend monobrandových obchodů je krok vedle. "Žádná značka v dnešní konkurenci nemůže nabídnout nejlepší produkty ve všech kategoriích bicyklů a o doplňcích ani nemluvím. U nás proto nabízíme zákazníkům možnost porovnat si kola více značek , vybrat si z více barev - víme, podle čeho si mnoho lidí kolo vybírá :-))) a vybrat si i cenovou hladinu," vysvětluje Lucie.
Ve Světě jízdních kol, jak se nyní obchod jmenuje, najdete na 700 vystavených bicyklů v cenách od pár tisícovek až do 200.000 korun, a to zejména českých a slovenských značek Pells, Kellys, Superior, Author, AGang nebo elektrokola Apache. "Myslím, že se naše vize nám začíná přinášet své ovoce. Každá z těchto značek dokáže nabídnout vynikající poměr ceny a výkonu a každá má nějaký segment, kterým převyšuje ty ostatní," pokračuje slovenská majitelka brněnského obchodu.
Další prim, který prodejna drží, je testovací dráha. Zastřešená pochopitelně. "Není to samozřejmě takové jako venku, ale proto, aby zákazník získal základní představu, je to naprosto dostačující. Musím říct, že je 99% zákazníků, kteří si kolo na naší dráze vyzkouší, někdy je tady opravdu frmol....," uvádí Lucie Pennino.
Svět jízdních kol se snaží své zákazníky nalákat nejen na obrovský sortiment, ale také na servis. "Všechny modely, které prodáváme, máme ve všech velikostech, tak aby si mohl zákazník kolo okamžitě vyzkoušet. A co je naší velkou výhodou, je rychlý servis, 90% zakázek děláme do druhého dne," uzavírá naše povídání Lucie.
Více informací naleznete zde: www.sirer.cz
Foto: Jan Brychta
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Jeden z nejnáročnějších a nejprestižnějších etapových závodů horských kol na světě – Cape Epic se... Příspěvek Jak se plní sny. Aneta Hovorková míří na Cape Epic pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Před pár dny byla při pietním aktu uctěna památka 18leté švýcarské cyklistky Muriel Furrer, která...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
odpověď na petan — #25 Předevčírem sem si přečetl článek, dozvěděl jsem se že Šírer končí. Další pozadí mi nebylo známo. Jen jsem věděl že měl prodejny Berouně, pak otevřel v Brně a Budějkách a že byl spojenej s Campou. Tak mi blesklo co se mu stalo, že třeba umřel, nebo proč by se zbavoval kšeftu. Tak sem googlil, abych se dověděl víc. Škoda je, že Peťan asi píše články jen aby dělal někomu reklamu, jak píše, že mu nebude dělat další. Mě by zajímalo co Šírer Jan provedl, co na to jeho bracha, jak se vlastně vše zrodilo, jak to Campa myslela s horskými koly. Jak si vede Campa. Jméno Šírer má určité spojení s Velo průmyslem v ČR, jako jsou jména Štěrba,Kalaš,Havlenovic,Přib,Löffelmann aj. Zmiňovaný článek o Janu Šírerovi jsem na MTBS nenašel. Můžu poprosit o link na něj, rád bych si jej přečetl. Už dlouho jsem se neúčastnil diskuse,ale tohle sem musel... A ještě další úvaha, kdo je a není blázen, a do čeho... Má žena každý den čekuje super.cz naproti tomu já každej den mtbs...
- na tento komentář reaguje petan — #32
- na tento komentář reaguje Giro — #34
odpověz na tento komentářPoprosil bych diskutující Martin S.,x-trail a zirecek, aby založili podobný portál o cyklistice jako je MTBS a konečně nám, blbcům, ukázali, jak se to dělá a dělat se to má. Dle názorů těchto diskutujících, ví tito lidé přesně co jak psát a kde získávat potřebné informace. Tak s chutí do toho, těším se jak malý, až si tady přečtu všechny ty poctivé a pravdivé informace, které si zde žádáte. Tak věřím, že se zanedlouho dočkáme vašeho projektu a všichni se dozvíme, jak to ve skutečnosti s tou českou cyklistickou scénou u nás je. Fandím vám. Předem vám děkuji za vaše úsilí a snahu tento projekt vytvořit.
odpověz na tento komentářodpověď na Martin S. — #27 Už jenom skutečnost, že se nová majitelka ani neuráčila sundat nápis "kola šírer" nad hlavním vchodem je zarážející! Každý, kdo zná historii této firmy, všechny poškozené atd atd, by tuto věc udělal jako první, a vůbec snažil se od ní distancovat. Teda, aspoň to je můj názor, který podlamuje mou důvěru, že se jedná o "Novou éru...". Kdo ten šílený název článku vůbec vymyslel? Nemělo by mtbs.cz stát na straně slušných bajkerů, a snažit se vnést do toho jasno?
odpověz na tento komentářMi osobně vadí právě ta ETICKÁ STRÁNKA VĚCI, a využiji informace níže uvedené "petanem".
1) Je tu DŮVODNÉ PODEZŘENÍ, že jedním z oněch BÍLÝCH KOŇŮ je právě ona "NOVÁ MAJITELKA". Nemám důkazy ani odvahu, abych zde šířil nedoložené informace jako "petan", proto nikoho neobviňuji, ALE PTÁM SE! Nicméně, leccos napovídá tomu, že bychom nemuseli býti daleko od pravdy. Bylo by fajn, kdyby se k tomu vyjádřil konečně někdo z kompetentních konkrétně, ať vím, zda se po cestě mohu v tomto obchodě zastavit a koupit onen dres, který jsem si už dávno vyhlídl. Takhle tam zatím prostě kupovat nebudu, když vidím, že se v obchodě nezměnilo dle mého pozorování (možná špatného), ale vůbec nic! Mimochodem. Já být novým majitelem, už z principu přemístím to či ono, tam vymaluju fádní stěnu, která chytá pavučiny už pár let, atd. Nová majitelka má asi pavučiny ráda. A pak jsou tu "loajální zaměstnanci", kteří buďto lžou, a bylo by na místě je vyhodit, nebo nejsou novou majitelkou dostatečně informováni, nebo taky jen prostě mají nedůvěru, které začínají propadat (Havel tomu říkal "blbá nálada"). Mohou se vyjádřit i oni.
2) Na místo toho stále čtu, i ze strany redakce, jenom mlhu, nebo naopak nepochopitelnou hanu na p.Šírera. Mému kamarádovi pan Šírer skutečně ublížil, to můžeme doložit a nemám tudíž obavy ze stíhání z pomluvy. Odebral od něj zboží v době, kdy už věděl, že za něj nezaplatí. Zboží pak ani nevrátil. Kamarád, který zrovna začínal prvních několik měsíců podnikat, musel pak prodat auto a ještě si v bance půjčit, aby zaplatit zboží, za které už nikdy asi nedostane peníze (slovo "asi" píšu taky jen kvůli zabránění stíhání). Další anabáze a názor na morálku p.Šírera nebudu zmiňovat.
3) Čekal jsem, že se kupříkladu vyjádří nová majitelka. Pokud bych já byl na jejím místě a podařilo se mi redakci "ukecat" na článek v mtbs.cz, jistě bych nedočkavě vyhlížel jeho zveřejnění a ještě více bych měl nutkání se k diskusím jasně vyjádřit (možná by stačilo by pár úderných slov, nějaký odkaz na kariéru majitelky, části z životopisu, na který je hrdá apod., a možná bychom už dávno zmlkli). Každý ale v takové situaci může reagovat odlišně, proto uznávám, že skutečnost, že majitelka zatím "mlčí", není argument proto, že je bílým koněm.
Suma sumarum. Angličani mají přísloví, stížnost je dar. To je velký rozdíl od Čechů, kteří spíše zastávají "Co tě nepálí, nehas". Já v Anglii nějaou dobu studoval a to jejich přísloví je mi mnohem bližší. Považuji za správné poukázat na to, že tu někdo vědomě podváděl (umím rozlišovat, když se někomu nedaří a zkrachuje, ale to rozhodně nebyl případ p.Šírera), a možná v tom chce dále pokračovat, a ještě má případně tu drzost nám "věšet bulíky na nos" pod názvem článku "Nová éra...". Jak to tedy je? Umí se redakce vyjádřit výstižně, bez odvádění pozornosti a urážek? Popř. vnese do toho světlo nová majitelka? Děkuji za pochopení. Takové věci bychom si totiž měli umět říkat. Nejen čekat či žádat o pomoc při hledání ukradených kol. Tady totiž bylo těch ukradených kol mnohem víc, než kolik se "ztratilo" dohromady od posledního svěťáku v Novém Městě! Díky za pozornost.
- na tento komentář reaguje Martin S. — #28
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #25 Rozdílné až protichůdné názory členů redakce MTBS v diskuzi moc nepodporují pozitivní náhled na MTBS. ad7) A Vy jste se podepsal? Co takhle si uklidit před vlastním prahem. Jestliže někdo napíše slušný text, který má alespoň hlavu a patu, nevidím důvod, proč se chovat vyhýbavě na základě chybějícího podpisu. To nic nemění na mém názoru, že PR má být značeno PR. Článek je jednostranná prezentace obchodu, nic víc, proč z toho dělat něco jiného, tedy proč to neoznačit adekvátně. Osobně si myslím, že problematika "Šírer" se tu řešit nemusí, článek se toho přímo nedotýká, nevidím důvod zde toto téma rozvádět.
odpověz na tento komentářodpověď na xtrail — #24 Upřímně: podle mého mínění si tento článek mohl kolega odpustit. Myslím si že na téma Šírer toho bylo na MTBS už řečeno mnoho včetně rozhovoru se samotným Janem Šírerem před několika roky a dělat tomuto člověku další reklamu v podobě podobných článků nemáme zapotřebí. Jsme ovšem svobodní lidé ve svobodné redakci a proto si navzájem nic necenzurujeme ani nepřesvědčujeme o vhodnosti zveřejněných materiálů. Kolega článek prostě napsal, použil k tomu fotky našeho externisty a to je vše co k tomu můžu říct. Kde se s kým kvůli článku sešel netuším a ani to nehodlám zjišťovat. Podepsaný je pod článkem on, takže předpokládám, že mu žádný tajný agent ruku při psaní článku nevedl. A ještě krátce k vašim otázkám.
3) přečtěte si ještě jednou formulaci mého předchozího příspěvku a zjistíte že jsem nic takového, jak vy říkáte nenapsal. Jen jsem pojmenoval ona veřejná tajemství kolem kterých se točí celá tato debata a konstatoval, že nejsou v článku zmíněna zcela záměrně.
4) právě proto, že v debatách se řeší téma navozené článkem vetšinou nad rámec původního obsahu. Reakce některých diskutujících poukazují na naší naivitu, nebo neznalost a proto jsem na tyto komentáře reagoval s vysvětlením, jak je tomu doopravdy.
7) To se musíte ptát mého kolegy, ovšem pochybuji že odpoví na takovouto otázku člověku, který není schopen se ani podepsat.
- na tento komentář reaguje zirecek — #26
- na tento komentář reaguje matejhyn — #30
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #23 Pane Bureši, kdybyste nic nenapsal, asi by to bylo lepší... Samozřejmě že jste asi nenapsali nic, co by v článku nebyla pravda. V PR článku se ostatně píše vše pozitivní. Nebo pořád trváte na tom, že to je zpravodajský článek o cykloobchodě?
A když už tady reagujete, odpovězte mi prosím na tyto slušně položené otázky:
1. Kdy a kdo byl v obchodě Šírer v Brně, abyste tam načerpali informace a napsali podle nich tento článek? (To bude fuška na tuto otázku odpovědět pravdivě..)
2. Nesetkali jste se náhodou někdo od vás někde jinde, třeba v Praze s někým, kdo má nějakou spojitost s tímto obchodem a na základě setkání a rozhovoru jste udělali tento článek?
3. Uvědomujete si, že napsat o panu Šírereovi, že majetek převedl na "bílé koně" může být pro vás trestné? Víte že je vaší povinností to oznámit na policii, pokud máte takové informace o trestném činu, které se neostýcháte tady veřejně napsat? Nebo jen plácáte?
4. Proč jste do článku nedali, že mnozí považují Šírera za blázna a že tahá za nitky, když to klidně napíšete do diskuze? Pro článek si řeknete NE a sem to klidně vyseknete? Kdo ho prosím reálně považuje za blázna?
5. Proč se tu vůbec zmiňujete o Šírerovi, když s obchodem nemá nic společného, obchod má novou majitelku a začala v něm nová éra?
6. proč píšete že je to začátek nové éry a tady v diskuzi se zmíníte, že tahá za obchodní nitky. Kde jinde myslíte než v Brně, že? Nebo má jméno Šírer spojitost s jiným obchodem?
7. Jaké pohnutky vás vedly k tomu, abyste napsali tento článek?
osobně nic proti jakémukoliv obchodu nemám, Šírera osobně neznám, ale mám dojem, že se vám tu něco nepovedlo. Děkuji mnohokrát za odpovědi.
- na tento komentář reaguje petan — #25
odpověz na tento komentářTak já se tedy za redakci MTBS také připojím do této debaty ačkoliv jsem v tom původně kolegu chtěl ponechat. Parafrázoval bych to čtvrtníčkovou replikou: "mohli jsme to pojmou bulvárně a napsat šokující odhalení, ale my jsme řekli ne." Článek má už v nadpisu jasně řečeno, že jde o začátek něčeho nového a o tom také celý text je. Veřejná tajemství, že J.Š. bydlí v karavanu, protože mu exekutoři vše vzali, tedy kromě majetku, který stihl včas převézt na své bílé koně a že dál tahá za obchodní nitky byť ho mnozí prohlašují za reálného nemocného blázna jsme prostě do tohoto článku dát nechtěli. Ano možná v článku mohla být zmínka třeba o tom, že další z Šírerových kolosů v Berouně se stal předmětem soudního vyrovnání a dnes je v něm oficiální Author Cyklo Centrum. Přesto nenacházím v článku nic, co by bylo nepravdivě řečeno, nebo čím by uváděl autor čtenáře v omyl.
- na tento komentář reaguje xtrail — #24
odpověz na tento komentářJsem uplne v soku z toho, ze nekoho sokuje clanek :-) ktery neni ani psan stylem "Sokujici odhaleni", na coz jsou nekteri evidentne zvykli z Blesku :-)
odpověz na tento komentářodpověď na Martin S. — #20 Věř tomu, že lidi takové články nešokují. Prostě si to přečtou, chtějí-li a vezmou to jako informaci, která jim buď přinesla a nebo nepřinesla užitek. Určitě z toho nemají šok. Mě osobně zajímají i takové články a je mě naprosto jedno, jestli si je někdo zaplatil a nebo ne.
Oproti tomu článku o výživě a radách jak jíst ( celé dny být v kuchyni, mít hlad a neukojit chuť ) je tento článek naprosto nekonfliktní.
odpověz na tento komentářodpověď na Broňa — #19 Prosím, čtěte naše příspěvky pozorněji. Jinak byste si všiml(a), že informace o tom, zda je článek PR či jiná forma inzerce je naprosto vedlejší. Lidi šokuje zcela něco jiného.
- na tento komentář reaguje iron10 — #21
odpověz na tento komentářodpověď na Martin S. — #8 odpověď na xtrail — #11 Zajímalo by mne, kam vás dva, a jiné diskutující se stejným názorem, posune informace o tom, zdali je či neni článek PR. Jestli je to pro vás taková hodnotná informace, bez které nepřežijete. Jak se vlastně dá s takovou informací naložit a co by nám měla přinést? Patrně o této problematice víte opravdu velmi mnoho a tak bych chtěl poprosit o vysvětlení. Díky
- na tento komentář reaguje Martin S. — #20
odpověz na tento komentářodpověď na germano — #9 Pane Němče, toto nevypovídá že by měli čtenáři nějaké velké znalosti trhu, toto spíše ukazuje, že je nemáte vy. Což mi přijde poněkud zvláštní, protože zrovna firma Jana Šírera je mezi obchodníky a lidmi z velobyznysu celkem dost profláklá.
...a pokud opravdu nevíte, možná by stačilo nemít uražený řeči a prostě se zeptat.
S pozdravem,
Tomáš Mařík
odpověz na tento komentářodpověď na VencaS — #16 Jaká je informační hodnota Vašeho příspěvku? Něco o rozdýchání něčeho? Nebylo by něco konkrétnějšího, sdělnějšího s argumenty, ať to není jen hloupé plácání po ramenou?
odpověz na tento komentářGermáno, buď v pohodě. Nejhorší jsou články u kterých se vůbec nediskutuje. Co je ale zajímavý, že poslední 2 větší diskuze mají na "starosti" baby. Nedávno Petra a teď Lucie. Chlapi bajkeři to tady nějak nemůžou evidentně rozdýchat...;-)
- na tento komentář reaguje zirecek — #17
odpověz na tento komentářodpověď na Vik — #14 To právě neví nikdo kdo je Petra, že radí jak se stravovat. Několikrát jsem o tuto informaci žádal, ale marně. Vypadá to, že kvalifikaci asi nemá žádnou a zkušenosti mizivé. Asi s výjimkou, že se podle ní stravuje její manžel a že tak jedí doma. Pokud by to bylo naopak, a měla na to nějaké vzdělání a praxi, jistě by nám to tu redakce sdělila. Nebo je možné, že absolvovala nějaký bezvýznamný kurz a teď se to sem stydí napsat.
odpověz na tento komentářodpověď na xtrail — #11 Tleskám!
Nevím sice, kdo je Petra, ale zbytek příspěvku ohledně článku je skvělý.
Vik
- na tento komentář reaguje xtrail — #15
odpověz na tento komentářDoposud jsem nebyl registrovaným účastníkem diskuzí u mtbs.cz. Jen občas jsem nahlédl na tyto stránky, témata byla zajímavá.
Po přečtení článku Začátek nové éry... dnes jsem se prostě zaregistrovat musel.
Ano, je za ním cítit propagace klamající neznalého zákazníka, poněvadž zkušený zákazník a cyklista to asi pozná. Ano, reakce identity germano je arogantní. Ano, celý článek je hovadina jako Brno.
Paní majitelka je vskutku hodně ambiciózní soudě podle jejích výroků. To, co řekla (nebo ji bylo vloženo do úst), nemá žádnou váhu, je to pouhý marketing. Ale něco říct musela, článek to oživí a budí to dojem autenticity. Nepřeji jí nic špatného, vadí mi však, jak oblbuje zákazníka. To není seriózní a proto všechny varuji.
odpověz na tento komentářodpověď na Martin S. — #10 Jsem rád že máš absolutně stejný názor jako já. Psali jsme to asi současně:-) Taky se cítím, že jim vydělávám prachy:-)K tomu označení placených článků. Nemusí se označovat, ale myslím, že existuje jakási etika.... Nejsem si zcela jistý, jak to tu s ní je...
odpověz na tento komentářodpověď na germano — #9 Pane Němec, evidentně velice těžko snášíte kritiku a negativní reakce na vaše články. Možná byste měl také přibrzdit v hodnocení nás čtenářů, kterými ve svém příspěvku zřejmě lehce pohrdáte. Asi to netušíte, ale my vás totiž tím, že si tu čteme vaše články, živíme. Živíme vás našimi přístupy na váš portál. Přístupy, na jejichž základě získáváte reklamu. Pokud vám vadí, že tu lidé pod vašimi články diskutují, zrušte diskuzi úplně. A neponižujte nás tím, že poukazujete na to, jak máme mizivé vědomosti o cyklistickém trhu. Je možné, že tu jsou mezi námi někteří, kteří toho o trhu vědí více než vy. Tak bych byl opravdu opatrný s těmi vašimi názory. Trvám na tom, že s tím článkem o Šírerově krámu z nás děláte pitomce. Nebo nám sdělte pohnutky, které vás zavedly až do Brna věnoval jste čas, abyste o něm napsal článek, který je ještě z pohledu mnoha zde diskutujících pochybný.
Osobně si myslím, že jste tu začali tvořit jakousi velmi zvláštní žurnalistiku. Nebo to lépe neumíte, jste limitováni.
Já a jistě i další, třeba marně čekám na to, kdy nám sdělíte, jakou kvalifikaci a praxi má vaše výživová poradkyně Petra. Místo invektiv na naši adresu prosím znovu a slušně o tuto informaci. Chtěl bych opravdu vědět, kdo mi radí co a jak mám jíst. Nebo se máme obávat, že tu někdo radí bez kvalifikace a znalostí a může to vést k poškození zdraví?
- na tento komentář reaguje Vik — #14
- na tento komentář reaguje Broňa — #19
odpověz na tento komentářodpověď na germano — #9 S tou dotací jsem se zmýlil, omlouvám se. Zaměnil jsem vás za jiný server, který dostává každoročně příspěvek od svazu. Jsem však rád, že jste svou reakcí a odváděním pozornosti potvrdil, co už napsalo více lidí níže, vč. mne. Máte pravdu, na svém serveru (pokud se nevydáváte za někoho, kdo nejste) si můžete zveřejňovat co chcete. A také je pravda, že ačkoli to dělají např. Velo ad. (např. oznámení "placená inzerce" apod.), není to vaší povinností. A pokud článek skutečně nepatří do placené inzerce (prosím, neslovíčkujme), pak to vypadá, že děláte, ve vší úctě, ze sebe pitomce vy sami ze sebe. Za tak dlouhou dobu vašeho působení těžko někdo uvěří, že jen nevíte, co píšete (Šírerův obchod zná snad každý z branže). Anebo je to jen neetický kamarádšoft, či článek, který čtenáře uvádí v omyl, což ovšem také není trestné. Pište si, co chcete. Když ale začínáte urážet i své čtenáře, ačkoli netušíte, o koho se jedná, a přitom od nich rád inkasujete za reklamu, nedivte se, že svůj rozpočet na váš server třeba sníží. Pošlete taky panu Havlenovi odkaz na tento článek a zkuste ho přesvědčit, že jen nevíte, co jste to vlastně napsali za příšernou hovadinu s názvem "Začátek nové éry v největší cyklistické prodejně v republice". Je to velmi smutné a předem upozorňuji, že se dále nenechám stáhnout do spršky vašich dalších případných urážek. Jen z toho vyvodím důsledky sám "pro sebe".
- na tento komentář reaguje xtrail — #12
odpověz na tento komentářDobrý den,
koukám, že media expertů a znalců cyklistického trhu je zde opravdu mnoho... Pokud mohu radit, zřiďte si na MTBS blog a pište! Myslím, že vaše názory budou zajímavé, vědomostí je evidentně na rozdávání, takže nemám obavu, že nebudou v mnoha směrech poučné.
Označovat články jako PR nebo komerční sdělení se nestydíme, nevím proč bychom měli. Tento článek do této kategorie nepatří, věřte nevěřte. Z nikoho pitomce nedělám, pokud to tak někdo cítí, je mi ho upřímně líto a omlouvám se. Podobné články jako je tento jsme dělali, děláme a dělat budeme. Naposledy to bylo o Cyklo Faltýnek nebo o brněnském BMC http://mtbs.cz/clanek/prodejna-kol-cube-cyklo-faltynek-v-novem-havu/kategorie/servis | http://mtbs.cz/clanek/bmc-otevrelo-v-brne-svou-prvni-specialku/kategorie/servis/rubrika/bike-technika
Mohu se zeptat, co je "dotovaný server"? Popř. za tip, kde se dají dotace sehnat?
- na tento komentář reaguje Martin S. — #10
- na tento komentář reaguje xtrail — #11
- na tento komentář reaguje Mářa — #18
odpověz na tento komentářNevadí mi PR, ačkoli by možná bylo na dotovaném serveru vhodné zmínit, že se jedná o placenou inzerci. Víc by mi vadilo, kdyby se např. jednalo o výměnu majitelů na oko. Snad to není pravda:-(. Opravdu je nová majitelka tak prozíravá a koupila vše za babku? Ta prodejna je stejná jako před rokem a stejná jako před 3 roky. Včetně dráhy a překážek a včetně některých X let starých modelů Author. Že by vše koupeno např. za symbolickou korunu/ks? To by byl opravdu prozíravý podnikatelský záměr ze strany nové majitelky. Když jsem se dověděl o novém majiteli prodejny, právě jsem byl v tomto obchodě. Možná mi to jen připadalo, důkazy nemám, ale viděl jsem tam pár stejných kousků dresů (uvažoval jsem o jejich koupi), i se stejnými visačkami, jako za původního majitele. O řečech "loajálních zaměstnanců" nemluvě. Možná by se hodilo přidat rozhovor s panem Havlenou (spolumajitel Universal Agency), zda je pravdou či pomluvou, že za ona kola či zboží ještě dluží firma Šírer pár miliónů. A zda postoupením/prodejem prodejny uspokojil, alespoň z části, i tyto závazky. A jedná se skutečně o některá kola, která stále stojí na prodejně a nebyly nikdy zaplacená? Osvětlením těchto souvislostí by čtenáři byly, alespoň já určitě, jistě spokojenější, když se tady dočítám o nové, prozíravé majitelce. Nic proti dámě, pokud je vše čisté, ať se jí daří, a třeba i ona sama do toho vnese více světla, než klišé/fráze typu "monobranding je krokem vedle". Takovým způsobem by totiž dokázal podnikat každý z nás, ale asi bychom za to nebyli tak obdivováni. Teď je na mtbs.cz, aby buď objasnila svůj příspěvek, anebo začala představovat všechny další prodejny v ČR a představila všechny slušné majitele obchodů, kteří vybudovali své prodejny od píky, slušně a bez dluhů.
- na tento komentář reaguje Broňa — #19
odpověz na tento komentář"začátek nové éry"
...to je ta holka ze Slovenska co je/byla přítelkyní Jana Šírera?
...pár historickejch kol, Calfee... Šírer žije! :)
...Author, to je stále v rámci vyrovnávání pohledávek?
A tak by mě zajímalo, co redakci vedlo k tomuto článku? Bezbřehá naivita a blbost anebo několik bankovek? Při oslavě tohohle článku by i bylo fajn popsat zákulisí konce firmy. To by bylo, myslím, zajímavější.
odpověz na tento komentářA ze je pani majitelka celkem solidni rostenka, toho si asi nevsiml zadny diskutujici :-) ale resit blbosti, to jo....ach jo :-)
odpověz na tento komentářodpověď na xtrail — #4 Razeni PR a gramatiku zde nema cenu resit. Redakce nebere nesouhlasne nazory prispevovatelu na tato temata. Pripadne se pridaji jini diskutujici, kteri nas nazvou hnidopichy, a reknou, ze to tady nemusis cist. Zahlavi "Sekce, rubrika, kategorie" nechapu, avsak text "PR" ci "obchodni sdeleni" se tam objevuje ojedinele. Jinak diky za pekny clanek.
odpověz na tento komentářOpravdu je nutné dělat z čtenářů MTBS pitomce a neoznačit tento článek PR? Nebo si fakt máme myslet, že vás ten Šírerův obchod tak zaujal a uchvátil, že jste sedli do auta, jeli dvě hodiny do Brna, tam si povídali s majitelkou a zase dvě hodiny zpátky, jen pro to, abyste zadarmo napsali "poutavou reportáž"? Fakt si myslíte že čtenář MTBS je takový trouba?
- na tento komentář reaguje zirecek — #5
odpověz na tento komentářjinak vyber prileb nevypada vubec spatne..
odpověz na tento komentářodpověď na Martin S. — #1 co mas na mysli. ze sirer zbankrotoval a tak ma prodejna noveho majitele? neni to soucast trhoveho hospodarstvi? ja spis s podivem koukam proc tam maji autora. dyt jeho kolekce je k zbliti. ale asi to jeste nekdo kupuje. jinak prodejna hezka. trochu sterilne vypadajici, ale snad da tomu zenska ruka nebo designer smrnc.
odpověz na tento komentářVážená redakce, omlouvám se, ale nemohu nereagovat. Tento článek je snad špatný vtip! Ale apríl už byl, takže mi uniká pointa. Nevěřím totiž, že by redakce mtbs.cz neznala pozadí:-(. Rozepsat se o něm by byl mnohem zajímavější článek, a taky byste si jím napravili reputaci po zveřejnění tohoto "pomýleného" článku.
- na tento komentář reaguje tomra — #2
odpověz na tento komentář