Crussis 2025 - nová síla jménem Race

Kompletně nová modelová řada elektrokol české značky Crussis je venku a je plná zajímavých novinek...

Autor: Petr Bureš
Foto: Petr Bureš
Crussis 2025 - nová síla jménem Race

Společnost Crussis před časem ukázala svým obchodníkům kompletní sortiment novinek na rok 2025. Tato prezentace se odehrávala v překvapivě velkém stylu, a to v rámci výstavního areálu letňanského PVA výstaviště, kde měl Crussis pro tyto účely pronajatu téměř celou jednu halu.

Kromě designových novinek a kompletně nové barevné škály většiny modelů Crussis představil také několik technologických novinek, které v rámci modelové řady 2025 budou k dispozici na jeho elektrokolech.

V kostce řečeno, co se motoru týká, pokračuje spolupráce s firmami Bosch a Panasonic. Nové modely již naopak nebudou osazovány motory Bafang. Co se týká komponentů, tam Crussis navázal užší spolupráci s koncernem Sram, který bude dodávat na jeho vyšší modely jak kompletní podvozky (vidlice a tlumiče), tak i řadící sady pohonu. A pokračuje také trend měnících se barev a designů.

Dostupnější modelové řady elektrobiků se středovými pohony dostanou základní pohony Panasonic GX Power Plus s točivým momentem 75 Nm, kombinované s akumulátory o kapacitě 522, 720 a 900 Wh.

Další novinkou jsou moderně pojaté hliníkové hardtail rámy s bikovou specifikací a nízkým nástupem E- Country, které dostávají rovněž dostupnější pohony Panasonic GX Power Plus s bateriemi 522 nebo 720 Wh.

Vyšší modely hardtailů, počínaje devítkovou sérií, pak budou vybaveny silnějšími středovými pohony Panasonic GX Ultimate s maximálním točivým momentem 95 Nm a akumulátory o kapacitách 720 a 900 Wh.

Nejvyšší modely hardtailů desítkové řady pak budou jak v pánském, tak dámském provedení osazeny rovněž nejvyšší verzí pohonu Panasonic GX Ultimate s 95 Nm točivého momentu a bateriemi volitelně o kapacitách 720 nebo 900 Wh. Zde již budou k dispozici také vyšší modely odpružených vidlic nových modelových řad Rock Shox Psylo a Judy a řazení Sram NX, nebo SX Eagle 1x12, samozřejmě v jeho mechanické verzi.

Třešínkou na dortu mezi hardtaily je nejvyšší model řady 10.10. E-Hard Pro, který v sobě kombinuje trailový rám, Rock Shox Pike vidlici a elektronickou sadu řazení Sram GX AXS Eagle T-Type se silným pohonem Panasonic GX Ultimate a 720 Wh baterií.

Pokračovat na: Celoodpružené Fully

Seznam stránek článku:

  1. Crussis 2025 - nová síla jménem Race
  2. Celoodpružené Fully
  3. Fotogalerie
Přečteno - 17534x Tagy: sram elektro bosch crussis my2025 race panasonic
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. DoplňkyNorthwave - zima 24/25
    Northwave - zima 24/25
  2. TechnikaFotogalerie: Jak jsme testovali nejnovější Bosch MY25
    Fotogalerie: Jak jsme testovali nejnovější Bosch MY25
  3. Tech newsMerida představila zbrusu nové modely e180 a e160 SL s motory Bosch
    Merida představila zbrusu nové modely e180 a e160 SL s motory Bosch
  4. Testy - RecenzeTestovali jsme nejnovější Bosch Performance CX
    Testovali jsme nejnovější Bosch Performance CX
  5. Tech newsPremiéra lehkého ebiku od Rocky Mountain nese jméno Instinct Powerplay SL
    Premiéra lehkého ebiku od Rocky Mountain nese jméno Instinct Powerplay SL
  6. Testy - RecenzePřijíždí nový Pivot Shuttle LT
    Přijíždí nový Pivot Shuttle LT

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #11 donutcupid - vloženo: 18.10.2024 v 03:44:51

    Nová řada elektrokol Crussis pro rok 2025 je skutečně působivá, obsahuje výkonné motory Panasonic, elegantní design a špičkové komponenty od Sram. S pokročilými modely hardtail nabízejícími točivý moment až 95 Nm a velkou kapacitou baterií nabízí tato řada špičkový výkon pro všechny jezdce.

    basketball stars

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #10 Honza S. - vloženo: 04.10.2024 v 12:51:09

    odpověď na rotik — #9 A novinka z téhle diskuse, "bio kolo", je u tebe v pohodě? Za chvíli si asi začnu připadat jako bioodpad, když na tom budu jezdit... :-D

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #9 rotik - vloženo: 04.10.2024 v 09:35:16

    odpověď na Hazoš — #8 Tvl analogový kola! Možná si vy, uživatelé tohoto pojmenování, myslíte, že to vypadá chytře, ale významově je to totální nesmysl, který pomáháte šířit. Mimochodem kola s motorem jsou podle vás digitální, jo?!

    1. na tento komentář reaguje Honza S. — #10
    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #8 Hazoš - vloženo: 03.10.2024 v 19:49:01

    odpověď na trance28 — #7 nic ve zlým ale já zde Peťanovi naprosto rozumím.

    Ono co má redaktor psát o kolech, když srovnávací testy se zde zřejmě moc nesmí a samotné recenze analogových kol moc nového nepřinesou.

    Žádná revoluce se teď moc už neděje, spíše jsme u minimálních evolucí.

    XCčka jsou téměr dokonalá, stejně jako auta, mobily atd…..už toho moc zázračnýho nepříjde krom drobných vylepšení váhy, el.podvozků a zřejmě abs systémy.

    Ale že by kazeta měla jednou 16převodů, nebo boost chainline 90, nebo vidlice sklon 55st :D jen nadhazuju, ale vše už je vyhnané do extrému. To stejné i ta váha, jde to mírně lehčí, ale wheelset pod kilo už prostě nemá setrvačnost, kterou potřebuje a v extrému se vyhrotí postupně váha z 10 na 9 u fullu. (tedy krom Ghostu :D)

    Jediné co letí mílovými kroky kupředu jsou bohužel éčka :/// a tak se tam hrne vývoj, marketing i kačáky na promo……takže jak říkám plně ho chápu.

    1. na tento komentář reaguje rotik — #9
    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #7 trance28 - vloženo: 02.10.2024 v 21:26:27

    odpověď na petan — #6 ok, ja to v podstate chapu,jen me zaujalo, ze jako redaktor webu o mtb, "kteremu to taky vadi", rikas, ze s tim nemuzes nic delat. Kdo jinej by mohl? :-) treba z tohodle duvodu jsem uz prestal kupovat Velo. Fakt me nebavilo listovat casakem, kde na kazdy druhy strance byl eshit... No a furt bude lepsi mtb retro, kde jedinej pokrok jina barva laku na bio kole, nez radoby mtb, kde se resej novy motory :-)

    1. na tento komentář reaguje Hazoš — #8
    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #6 petan - vloženo: 02.10.2024 v 20:45:32

    odpověď na trance28 — #5 Sorry, ale realita je taková, že pokud odmítnu psát o elektrokolech, tak budu horko těžko shánět témata a testovací horský BIO kola. Už několik let se to plíživě ve statistikách překlápí na stranu ebiků a dost dobře nevím jak z tohoven. Celou zimu se bude psát o novinkách na novém Boschi, pak to trochu doufám rozředí nové Shimano, ale co mám info tak hlavní novinky mainstreamu na 2025 budou zase hlavně lehčí ebiky, gravely a sem tam nějakej novej trailbike možná na novém mechanickém Sramu. Jestli si někdo bude chtít číst o hezkých BIO kolech, bude asi brzo muset začít navštěvovat sekci Retro MTB,,,

    1. na tento komentář reaguje trance28 — #7
    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #5 trance28 - vloženo: 02.10.2024 v 20:26:34

    odpověď na petan — #4 no, Petane, asi kazdej chape, ze te i psani o enesmyslech zivi, ale tim padem nerikej "nemuzu s tim nic udelat"... Pokud ti to vadi, muzes to prece jednoduse ignorovat... Aha, to jsme ale opet u prijmu z reklam, ze jo...zaloz treba emoped.cz, Dittrich ti tam muze psat nadsene ody, crussis ti treba i poskytne sluzebniho mopeda a bosch treba samolepku na auto :-)

    1. na tento komentář reaguje petan — #6
    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #4 petan - vloženo: 02.10.2024 v 15:07:24

    odpověď na leszczynski — #3 Jedeme informace o tom co představují jednotlivé značky. Za to, že všichni výrobci jedou novinky v primárně elektro a gravel segmentech bohužel nemůžeme a jak to tak vypadá, bude hůř. Osobně mě ten trend za poslední roky začíná také docela dost štvát, ale udělat s tím bohužel nic neumím a to se raději nebavím o nabídce testovacích kol, která bude časem zřejmě jen na výjimky komplet elektrická.

    1. na tento komentář reaguje trance28 — #5
    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #3 leszczynski - vloženo: 02.10.2024 v 14:49:36

    eMTBS.cz - Proč jsem pořád cpete motosport? Je to trapný! Mountainbiking není motocross. Aha, peníze nesmrdí.

    1. na tento komentář reaguje petan — #4
    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #2 Hazoš - vloženo: 02.10.2024 v 13:38:05

    Takže v době kdy renmovaní výrobci představují plnohodnotné éčka s velkou baterkou okolo 20kg, tady stále očividně táhne někoho směr 25+ :D :D

    Tohle kolo sada xx nezachrání….

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #1 Xterbir - vloženo: 01.10.2024 v 13:26:49

    Jo takze stale osazujou ty jejich tezke ebiky na rychloupinacich, spolu s nejtensi RS Judy vidlici s 30mm nohama a jeste s rychloupinakem. A k tomu plastovou prehazku sram sx s tenkou retezi k tomu. To je setup jak na levne xc kolo. Ne na 25 kg tezky crussis ebike

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744