Ondřej Cink havaroval v tréninku, zítřejší C1 v ohrožení

 
Ondřej Cink (Kross Orlen), jenž je už od úterý v Brazílii, v místě konání úvodního dílu SP XCO příští víkend, se zranil při pádu v tréninku. Dopoledne zvládnul závod short tracku, jen dokončil jako šestý a v odpoledním tréninku pak havaroval. 

"Dneska jsem měl na trati blbej pád. Zítra asi nebudu startovat v C1 a možná ještě zítra pojedeme na rentgen, protože loket nevypadá moc dobře," informoval Ondřej z Petropolisu.

 

 

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený Ondřej Cink (@ondrejcink)

02.04.2022 - Závody - autor: Jan Nemec - 14900x ondřej cink petropolis
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Světový pohárSvětový pohár horských kol pokračuje v Lake Placid předposledním dílem
    Světový pohár horských kol pokračuje v Lake Placid předposledním dílem
  2. Ostatní závodyExtrémní finále AC Heating Cupu pro Cinka a Zügerovou
    Extrémní finále AC Heating Cupu pro Cinka a Zügerovou
  3. Mistrovství světaDivoký šampionát s premiérovými tituly pro Hatherlyho a Pieterse
    Divoký šampionát s premiérovými tituly pro Hatherlyho a Pieterse
  4. ZávodyFotogalerie: OH Paříž 2024 - Cross-Country
    Fotogalerie: OH Paříž 2024 - Cross-Country
  5. Olympijské hryOndřej Cink: Výkon dobrý, ale druhý defekt mě zlomil
    Ondřej Cink: Výkon dobrý, ale druhý defekt mě zlomil
  6. Olympijské hryTom Pidcock obhájil, rozhodl 200 m před cílem. Cink se dvěma defekty až 25.
    Tom Pidcock obhájil, rozhodl 200 m před cílem. Cink se dvěma defekty až 25.

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #19 ladam - vloženo: 10.04.2022 v 14:01:22

    odpověď na Aleš Procházka — #18 vážený pane Procházko , velmi dobře vystižené, zcela souhlasím.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #18 Aleš Procházka - vloženo: 10.04.2022 v 10:20:59

    odpověď na ladam — #17 Abych zabránil šíření fám k Harrachovu, tak se taky vyjádřím: 1. původní trať svěťáku v Brazílii je podle mně za hranou. Když jsem viděl ty dropy před díru, na konci které byla ta lávka...,když si představím svý kluky, kteří mají život před sebou, že se dostanou třeba i ne vlastní vinou do nekomfortní pozice a tu díru nepřeskočí (defekt, kolize) a skončí na hraně té lávky, kdo mi vysvětlí, že jsou na vozíku s přerušenou míchou? Videa z tréninku vypadají dobře, jezditelně, přesto si myslím, že moderní cross country nemá být enduro nebo sjezd. Vloni ve Francii byl šílený drop, který se nakonec nejel, ale naše holka si tam zlomila obratel. Několik operací za sebou, bude ještě někdy mít plnohodnotný život? 2. Harrachov - není pravda, že polovina mládeže běhalo a zbytek odjel v sanitce. To je lež. Ta trať má kritická místa, ale protože se u nás jezdí málo XCO závodů, přijedou sem i lidi, kteří na vrcholnou domácí trať nestačí. Výsledkem jsou nechutné a nedůstojné diskuse, kdy rodiče(nemají tam bez licence co dělat) a trenéři diskutují na poradě trasu mládežnických závodů. Tohle by měl na národní úrovni řešit nezávislý technický delegát, ideálně bývalý závodník, aktivní trenér (já bych nominoval Milana Spěšného), kterého by někdo musel zaplatit a ten by jasně trať schválil a definoval s ohledem na úrovně mládežnických kategorií. Harrachov má několik slabých míst (třeba napojení chickenline vjíždí přímo pod kola lidí sjíždějící skalku a srazí se, trať nemůže mít napojení tras končící neodvratnou srážkou), závěrečný sjezd k cíli končil na hladkém šikmém betonu, na který se natahal bordel a padalo to tam, nevhodná orientace cíle (příjezd do cíle by měl být orientovaný naopak, aby mohli stát diváci v cílové rovince u trati - ano, i tohle je možné schválit + aby závodníci z cíle mohli jít pryč do areálu bez křížení příjezdového koridoru). Tohle všechno se dá uspořádat, když se najdou peníze na technické podpory (mosty z lešení pro křížení tras) - přes všechnu kritiku Harrachova buďme za něj rádi a poděkujme pořadatelům za dobrou a zajímavou lokalitu v horském prostředí.

    1. na tento komentář reaguje ladam — #19
    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #17 ladam - vloženo: 09.04.2022 v 08:19:38

    odpověď na Lettak — #16 zdravím vás. 1.prosím netykat, nebo napište jméno, telefon, a já budu vědět. 2.napsal jste všem se to líbí, závodníci jsou spokojeni. 3.já vám ukázal že jste se mýlil, neb UCI a jeho představitelé rozhodně spokojeni nebyli. nemluvím o závodnících, jenž se tam zranili. těch se prosím zeptejme sám, ale jejich odpověd lze předvídat. 4.větší diskuzi než byla trat v harrachově jsem nezažil, a ani výrazně zjednodušená trat byla nad síly mládežnických kategoríí, polovinu běhaly, a zbytek byl odvezen v sanitce. byl jsem tam osobně celý víkend. 5. rozhodně souhlasím, že technika je daleko lepší, nejen kol ale i samotných jezdců. 6.nicméně jdeme z etrému do extrému, lenzerheide udělali z krásné tratě dálnici, a z brazílie udělali downhill. 7.petr leták je normální, právník - vzdělaný člověk, a ví že jsou tratě xc, pak enduro, kde sám úspěšně jezdí, a pak DH. vše má svoje náležitosti a hranice, včetně techniky kol k tomu uzpůsobených , a jejich prolínání je nejen životu nebezpečné...

    1. na tento komentář reaguje Aleš Procházka — #18
    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #16 Lettak - vloženo: 08.04.2022 v 22:28:50

    odpověď na ladam — #15 To že delegát přijde s úpravou trati je zcela běžné, viz loňský třeba mistrák v Harrachově. Vycházím z reakcí závodníků a když i holky jsou z tratě nadšené, tak to asi až tak hrozná vražda nebude, nemyslíš? Ony totiž ty moderní kola hodně pomůžou. To co bylo před 5 lety masakr teď v klidu sjedou žáci. Ano díky geometrii, teleskopům, širokým plášťům, ale i protože se zařazují technické disciplíny. Ty děcka mají kolo opravdu v ruce

    odpověď na Pavel Trance — #14 Nene, to byl myslím Petr Leták, úplně jiný člověk :)

    1. na tento komentář reaguje ladam — #17
    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #15 ladam - vloženo: 08.04.2022 v 17:44:03

    odpověď na Lettak — #13 "Beat Wabel (technický delegát UCI) a UCI po minulým víkendu přišli s tím, že se musí upravit několik skoků a dropů. "

    opravdu všichni?

    1. na tento komentář reaguje Lettak — #16
    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #14 Pavel Trance - vloženo: 08.04.2022 v 08:56:20

    odpověď na Lettak — #13 Nebyl s tebou seriál na https://www.dolekop.com/ 10% sportovcem ?

    1. na tento komentář reaguje Lettak — #16
    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #13 Lettak - vloženo: 07.04.2022 v 20:57:30

    To je sranda. Všem se to líbí, závodníci jsou spokojení, ale na mtbs všichni ví, že je to špatně a je to nebezpečné :D

    1. na tento komentář reaguje Pavel Trance — #14
    2. na tento komentář reaguje ladam — #15
    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #12 Luboš Oubrecht - vloženo: 06.04.2022 v 11:42:17

    odpověď na Luboš Oubrecht — #11 ne "tam tam", ale "to tam" :-)

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #11 Luboš Oubrecht - vloženo: 06.04.2022 v 11:39:24

    odpověď na Pavel Trance — #9 UCI už tam tam na poslední chvíli řeší: https://www.brujulabike.com/cambios-ultima-hora-circuito-brasil/

    https://esmtb.com/la-uci-obliga-cambios-circuito-brasil-son-cambios-que-anaden-riesgos-carrera/

    1. na tento komentář reaguje Luboš Oubrecht — #12
    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #10 LH62 - vloženo: 05.04.2022 v 13:59:23

    odpověď na Pavel Trance — #9 Vidím to stejně. Podepsal bych, co napsal kocur (#4) a obávám se, zmínka v příspěvku ladama (#3) o tom, že lidi nechtějí vidět sport, ale krev, nebude až tak od věci. Přesto doufám, že naprostá většina diváků si karamboly nepřeje a technickou zdatnost současných špičkových závodníků obdivuje. Zájem maximalizovat příjem z reklam tím, že přenosy z drsných tratí jsou atraktivnější, je nasnadě, ale v XC je to bohužel zásadně na úkor bezpečnosti. Mimo jiné i proto, že na rozdíl od DH nebo endura jsou šance chránit se proti důsledkům pádů neporovnatelné. Zvládat tyto závody s chrániči loktů a kolen nebo třeba i s páteřákem prostě nejde.

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #9 Pavel Trance - vloženo: 05.04.2022 v 07:11:04

    Podle mě je tohle tlak od výrobců kol. Náročnější tratě a s tím související nové komponenty, vyšší zdvihy apod. Nic nového asi teď nemají(fat bike, gravel. elektro.) Pokud bych chtěl koukat na náročné tratě a velké skoky, tak si pustím enduro.

    Mě osobně se to moc nelibí v rámci xc.

    1. na tento komentář reaguje LH62 — #10
    2. na tento komentář reaguje Luboš Oubrecht — #11
    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #8 ivob - vloženo: 04.04.2022 v 19:56:54

    Vysledky:

    https://cimtb.com.br/images/2022/04/CIMTB-PETROPOLIS-RESULTADOS.pdf

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #7 Slowhand - vloženo: 04.04.2022 v 18:45:28

    Tak jsme se dozvěděli, že Ondra při tréninku upadl, ale výsledky tady nenajdeme.

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #6 zirecek - vloženo: 03.04.2022 v 22:04:13

    Prohlédl jsem videa z trati a už je to zbytečně za hranou a tlačí se to do endura. To už je jak taxis, buď to člověka dá nebo se rozštípe, tam moc variant mezi není. Navíc když se tam někdo smotá, tak ostatní za ním v rychlém sledu nemusí mít ani šanci dostatečně zareagovat. Zdvihy 120 mm, pláště nad objem 2,25 už opravdu ryzím XC nejsou. Slabší povahy z XC scény asi přejdou na cyklokros, kde ale nemají výkonnostně šanci.

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #5 tntbiker - vloženo: 03.04.2022 v 21:20:18

    odpověď na trance28 — #2 Dobrý, hned jsem tě nepochopil, ale pak jsem se srdečně zasmál:-))) Ale nekřivděme mu. Prostě se narodil jako vrchař a ne jako sjezdař. Obojí se dá natrénovat jen částečně. Kdo umí všechno, kdo se s tím narodil, je mistrem světa.

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #4 kocur - vloženo: 03.04.2022 v 20:44:04

    odpověď na ladam — #3 Absolutny suhlas, je nezmyselne XC posuvat k enduro alebo downhill, hrozia zbytocne zranenia a zmazu sa tradicne rozdiely. Tie trate boli dost narocne aj pred 10 rokmi a pomali zacnu vyhravat chlapci, co dokazu uplne vypnut pud sebazachovy a nie ti najsilnejsi, lebo XC bolo pôvodne hlavne o vykonnosti. Tento chory trend vidiet aj na zdvihoch, teraz je to pri 120mm a za rok mozno 130mm. Hlavne ze viac "Action"

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #3 ladam - vloženo: 03.04.2022 v 09:49:14

    odpověď na tntbiker — #1 Hezkou neděli všem, tady historicky poprvé zcela souhlasím s tntbikerem. četl jsem to brzo ráno a tak mě to tahalo za uši, že mi ani kafe nechutnalo! ale pojdme do problému. tedy nedostatečná technika cinka jenž je i na jiných tratích očividná, versus nesmyslně zvyšující se náročnost xc. a nemusíme chodit daleko, stačí olympiáda a posvátný mvdp. jednotlivé disciplíny by skutečně měly být odlišné,a ne jak mnozí zde právem říkají, dělat z xc enduro. začíná to hraničit se syndromem, že lidi nechtějí vidět sport, ale krev..ta fotka kde cink skáče ten příkop je čistě enduro či dokonce DH. vždyt ani ta odlehčená xc technika tohle nemůže pobrat proboha...

    1. na tento komentář reaguje kocur — #4
    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #2 trance28 - vloženo: 02.04.2022 v 22:58:47

    odpověď na tntbiker — #1 cyklista mozna upadne, ale Cink mel havarii, co je na tom nepochopitelneho? :-)

    1. na tento komentář reaguje tntbiker — #5
    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #1 tntbiker - vloženo: 02.04.2022 v 20:37:37

    Motorové vozidlo má autonehodu, u letadla hovoříme o letecké katastrofě, kolejové vozidlo má železniční neštěstí, plavidlo ztroskotá. Havárii postihne např. vodovod, plynovod, ropovod nebo popadají rozvodné sloupy. Cyklista nemá havárii, zvláště pokud upadne sám, cyklista prostě upadne!

    1. na tento komentář reaguje trance28 — #2
    2. na tento komentář reaguje ladam — #3
    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744