Ode dneška mohou všichni zákazníci Canyonu využívat síť servisů Kolofix na klasický a záruční servis...
Německá značka kol Canyon ode dneška, tedy od 1. 12. 2021 oficiálně rozjíždí spolupráci s českou sítí servisních center Kolofix. Canyon, jenž už před několika lety vsadil na strategii přímého - online prodeje svých kol, s sebou přináší mnohé výhody, ale také nevýhody. Jednou z nich byl i fakt, že tak nedokázal svým zákazníkům nabídnout servisní zázemí kamenných prodejců.
To se nyní mění, všichni zákazníci Canyon ode dneška mohou využívat síť servisů Kolofix na klasický, tedy mimozáruční, servis a po předchozí dohodě i záruční servis komponentů, jako např. vidlice, tlumiče, brzdy, Shimano komponenty, Mavic kola atd. Kolofix bude mít na skladě vybrané nejpoužívanější náhradní díly Canyon včetně patek.
"Poměrně často se na nás obraceli naši zákazníci s dotazem, kde můžou servisovat svůj Canyon, protože měli předchozí špatnou zkušenost s kvalitou, cenou a celkovým přístupem některých cykloservisů v jejich okolí. Proto jsme k našim několika doporučovaným cykloservisům hledali profesionálního partnera, který pokryje prakticky celý český trh a zajistí kvalitní servis pro zákazníky s našimi koly,“ uvádí zástupce Canyonu pro český trh Tomáš Glabazňa.
V praxi to bude znamenat i možnost zaslání objednaného kola Canyon rovnou na vybranou pobočku Kolofix, kde mu ho po předchozí domluvě a za poplatek vybalí a nastaví podle jeho parametrů.
"Věřím, že nová spolupráce s Kolofixem je jen začátkem dlouhodobé kooperace a že do budoucna budeme, spolu s Kolofixem, spektrum nabízených služeb dál rozšiřovat a poskytneme tak našim zákazníkům nejlepší možnou úroveň servisu," konstatuje Tomáš Glabazňa a jeho slova potvrzuje i zakladatel Kolofixu Pavel Čábelický.
"Navázání spolupráce s Canyonem je pro nás potvrzením, že myšlenka servisní sítě Kolofix je správná. Spolupráce s takto silným partnerem nás motivuje posouvat celou službu dál a neustále pracovat na zlepšení zákaznického zážitku. Věřím, že se spolupráce bude dále prohlubovat a Kolofix zajistí veškerý servis, který si uživatel Canyonu bude přát."
Více informací na zákaznické lince Kolofixu - www.kolofix.cz
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Jeden z nejnáročnějších a nejprestižnějších etapových závodů horských kol na světě – Cape Epic se... Příspěvek Jak se plní sny. Aneta Hovorková míří na Cape Epic pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Před pár dny byla při pietním aktu uctěna památka 18leté švýcarské cyklistky Muriel Furrer, která...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
Také jsem členem „fanklubu.“ A hodně dlouho!
odpověz na tento komentářodpověď na tntbiker — #42 Do "fanklubu" počítej i mě, jen já jsem jeden z těch, který se řídí dávnou radou mých rodičů "když narazíš na blbce, tak se s ním nepři, nemá to cenu a jen mrháš svým časem" :-) užij si to na lodi a když tam budeš bez internetu, konečně se možná dočtu pod článkem něčemu věcnému, né jen opravy hrubek. A napiš mi sem co chceš, věř, že nebudu reagovat ...
odpověz na tento komentářkde začnou chybět argumenty, přichází urážky... typické pro hloupé lidi...už odlet prosím
odpověz na tento komentářodpověď na ladam — #41 Vsimni si, ze muj fankkub tady tvori dohromady asi tri blbeckove :-.))) Vic se vas tu v diskuzi nestrida:-) Mej se!
- na tento komentář reaguje lalin — #44
odpověz na tento komentářtntbiker má slušný fanklub koukám. proto raději žoviálně odhodil tužku a typicky maloměštácky nám sdělil, že odlétá za velkopanskými manýry a zájmy. my debilové z kontejnerů co melem, nikdy moře ani lod možná ani neuvidíme...
- na tento komentář reaguje tntbiker — #42
odpověz na tento komentářodpověď na tntbiker — #35 Ještě připomínka k tvému psaní, tomu budeš asi dost rozumět. Začít větu "Kteří...tedy jako novou větu, ne větu v souvětí, je trochu nešťastné. :-) :-) :-)
odpověz na tento komentářodpověď na tntbiker — #35 Ty to nemáš lehké! Citace z tvého příspěvku: " Žádnou přidanou hodnotu zákazník nedostane. Spíš naopak.... Protože si našli "opravdové profesionály". Kteří si ovšem za svou práci v té boudě na parkovišti nechají velice dobře zaplatit. Zrovna se k nim chystám, nechat si namontovat za 79 Kč košík na rám:-) " U prvního jsi se ještě opravoval, a jestli u druhého ironicky neposuzuješ cenu, tak nevím. Ale...možná to psala Boží ruka, ta, co s ní dal Maradona gól (při tvé prudké inteligenci, jsem ti dali návod na odpověď k mému věku :-) :-) :-)
odpověz na tento komentářodpověď na tntbiker — #37 Klidně si to protáhni na delší dobu.
odpověz na tento komentářDnes o půlnoci na 20 dnů odlétám vstříc novým zážitkům. Je mi tady zima a mám rád lodě:-) Tak si to tu dodělejte:-)
- na tento komentář reaguje Tommy_25 — #38
odpověz na tento komentářodpověď na tntbiker — #34 " Neznamená to samozřejmě, že je to jediná možnost, ale pro lidi, kteří byli odmítnuti, nebo s nimi bylo zacházeno arogantně, v některé z prodejen v daném regionu, to může být schůdná alternativa, jak si kolo nechat vyservisovat a přitom se nebát, že vás budou buď finančně vydírat, nebo odmítnou."
A tohle tě tedy natolik nadzvedlo ze židle, že jsi schopen se kvůli tomu tady dohadovat ? Nevím, ze mě osobně si dokážu docela živě představit třeba takového arogantního prodavače/servisáka určitého specializovaného concept storu, který tě odmítne, nebo ti nabídne nechutnou cenu a nebo ti řekne, že si budeš muset počkat alespoň 30 dní než se na to dostanou ; )
odpověz na tento komentářodpověď na G23 — #32 Já nic takového nenapsal. nebo kde jsi to četl? Kolik ti je let?
- na tento komentář reaguje G23 — #39
- na tento komentář reaguje G23 — #40
odpověz na tento komentářodpověď na Tommy_25 — #33 Jsi málo pozorný při čtení diskuze. Jde o to, co tu napsal autor článku: " Neznamená to samozřejmě, že je to jediná možnost, ale pro lidi, kteří byli odmítnuti, nebo s nimi bylo zacházeno arogantně, v některé z prodejen v daném regionu, to může být schůdná alternativa, jak si kolo nechat vyservisovat a přitom se nebát, že vás budou buď finančně vydírat, nebo odmítnou."
- na tento komentář reaguje Tommy_25 — #36
odpověz na tento komentářPřečetl jsem si článek 3x a nějak moc nechápu co by se mělo koho konkrétně dotknout ?Nikdo v něm netvrdí, že všechny ostatní cykloservisy jsou předražené, neschopné atd.
Za mě osobně je tohle dobrá zpráva, protože si dokážu představit, že někteří majitelé mohou mít problém najít servis, který by se na ně nekoukal skrz prsty, protože si dovolili k nim donést kolo koupené jinde navíc přes online prodej.
Sám vlastním druhého Canyona a se servisem jsem osobně nikdy problém neměl. Záruční opravu tlumiče Rockshox jsem vyřešil u autorizovaného dovozce. Problém ovšem nastal, když jsem si dovolil reklamovat po 5 letech vadu, která se objevila na rámu. Nebudu zbytečně rozebírat podrobnosti, ale reklamaci jsem řešil v podstatě celou zimu od prosince až do dubna. Nekonečné dohady sice skončily výměnou rámu Lux staré varianty za rám inovovaný nový, ale to co tomu předcházelo bych již nikdy znovu absolvovat nechtěl. Takže Canyonu osobně stále fandím, ale to co by zde u nás bylo potřeba vylepšit je rozhodně komunikace na trase: Německo (továrna) - české zastoupení - zákazník. Tam vidím značné mezery.
- na tento komentář reaguje tntbiker — #34
odpověz na tento komentářodpověď na tntbiker — #6 Člověče, tebe je mezi prostým lidem škoda, běž do politiky, tam uděláš kariéru! Jestli není přidanou hodnotou práce, a jestli máš pocit, že by tato měla být účtována podle toho, jak ty řekneš, pak šup někam do stranického aparátu! Jen budeš mít problém , jestli pravice, nebo levice, tvůj pohled na svět si trochu protiřečí, ale…Ministrem školství můžeš určitě být!
- na tento komentář reaguje tntbiker — #35
odpověz na tento komentářodpověď na ladam — #28 Do podrážděnosti mám opravdu daleko:-) Pokud jsem hloupý, tak bychom si my dva měli rozumět, ne? :-)
odpověz na tento komentářodpověď na Žvejk — #29 Já jsem na kole každý den:-) Já napsal, že těch 15 Kolofixů není moc. Což na pokrytí republiky nestačí, protože mnozí majitelé Canyonů budou muset dojíždět daleko a bude je to stát peníze.
odpověz na tento komentářodpověď na tntbiker — #22 Ty to zas vše obracíš jak se ti hodí. Nejdřív píšeš, že 15 servisu je úplně k ničemu a že to není žádné pokrytí, že to nemá prakticky význam. Já ti uvedu příklad, ve kterém demonstruji, že to cenu má a takových může být spousty a bude... Ty mi to následně shodíš ze stolu s argumentem nějaké mojí historky a s konstatováním, že nejsme moc chytří... Jeď občas na to kolo prosímtě...
- na tento komentář reaguje tntbiker — #30
odpověz na tento komentářdiskutovat s hloupým a agresivním podrážděným tnt bikerem je házení perel sviním....
- na tento komentář reaguje tntbiker — #31
odpověz na tento komentářodpověď na ladam — #24 Ale já si o tobě nemyslím, že nejsi moc chytrý. Napsal jsem to velmi opatrně. Tak jestli to chceš číst tak, jak si to opravdu myslím, tak ty nejsi málo chytrý, ty jsi přímo blbej:-) Přečti si po sobě ty nesmysly, co sem dáváš. Bohužel sis nevšiml, že já tu celou dobu píši k tématu. O tom, že z článku je cítit, že jedině Kolofix jsou ty správné opravny a ostatní nestojí za nic, že jediný profesionální partner je Kolofix. A redakce se nestydí to sem tak napsat a ještě si to nechat zaplatit. nebo se tu někdo domnívá, že tento PR článek je zdarma? .-) Myslím, milý ladame, že intelekt mám dost vysoký a necítím, že mám podlomené sebevědomí. Spíš naopak:-) Pokus se napsat něco chytrého, abych měl o tobě lepší mínění.
odpověz na tento komentářodpověď na ladam — #24 No, jen tntbiker "mele" k veci a ty "meles" od veci. To je ta hlavni pointa. Ze strany redaktora mtbs urazet ostatni servisy je neskutecna drzost. Ja nemam prehled v kvalite jednotlivych servisu, ale co kdyz nektere sjou na daleko lepsi kvalite jako kolofix? Co kdyz maju vice technickych skoleni od ruznych znacek, jsou preciznejsi nebo maj o 10 nebo 15 let vice praxe? Jak si muze redaktor dovolit neco takoveho napsat?
- na tento komentář reaguje tntbiker — #27
odpověz na tento komentářpan tntbiker je člověk , který má tu nebetyčnou drzost urážet druhé, aniž by je znal. celá diskuze je zbytečně opepřena urážkami že meleme, či že nejsme moc chytří. to mi přijde nejen drzé. oplácet stejnou mincí však nebudu. myslel jsem, že se zde má diskutovat na téma obsahu a předmětu článku, a ne si tady trénovat podlomené sebevědomí zcela irelevantními urážkami. těma skutečně svůj názor člověk neprosadí, pouze to vypovídá o jeho slušnosti a intelektu.
- na tento komentář reaguje Jirka Stratil — #25
- na tento komentář reaguje tntbiker — #26
odpověz na tento komentářOmlouvám se Kolofixu, nejsou to všechno plechové boudy. Teď jsem si ty jeho provozovny projel. Ale pořád to neznamená, že jsou lepší než jiné cykloservisy.
odpověz na tento komentářTo Žvejk a Ladam: Pánové, možná jezdíte rychle na kole, ale to neznamená, že jste k tomu ještě chytří. Vy reagujete na něco, co jsem vůbec nenapsal:-) Žvejk popisuje jakousi historku s výměnou vidlice. a ladam mele něco o školení pro autoservisy.:-) Ono to auto je přeci jen složitější než kolo. Využívá se tam speciální diagnostický software, který je k dispozici jen autorizovaným servisům. Jsou tam často rozdílné montážní postupy se speciálním nářadím pro danou značku auta. Na kolech se ale nejvíce používají asi tři značky sad součástek, pár vidlic a tlumičů. Ty se opakují na desítkách značek kol. Software se používá asi na čtyřech nefrekventovanějších značkách motorů ekol. Ten software na ně má k dispozici pomalu každý cykloservis, který ho chce, nebo současně projde školením. Školením, po kterém může diagnostikovat desítky značek kol(!) s danou značkou motoru. To jen velice stručně k nesmyslům, co jste napsali. Ale pokud si znovu přečtete můj původní příspěvek, na který reagujete, tak ten je o tom, že se zamýšlím nad cenou opravy v Kolofixu spojenou s cenou za dojíždění a především nad tím, že redaktor se tu ošklíbá nad stovkami cykloservisů, protože jsou podle něj arogantní a odírají zákazníky. Protože, z jeho článku lze vyčíst, že je Kolofix a dál velké prázdno a za ním jsou ostatní obchody. Na tom, že Kolofix pracuje v kontejneru trvám. Nebo jak se jmenují ty plechové boudy připravené ke snadnému převozu? A patnáct kontejnerů po republice rozhodně neznamená, že republika je pokryta:-)
- na tento komentář reaguje Žvejk — #29
odpověz na tento komentářodpověď na ladam — #20 Lado, promin, ale priste, nez zacnes v afektu neco psat, tak se nadechni, napocitej do deseti, uklidni mysl a pak pomalu pis. Tva myslenka mela asi vznesenou ideu, ale ta se ztratila v nesmyslnem pojeti textu....
odpověz na tento komentářzdravím všechny normální kluky. když pominu, že ten který nepozná čárku ve větě, či velké písmeno v názvu čehokoliv je cituji, Kdo toto už nechápe, tak je úplný debil:-), když pominu že lidi v kolofixu pracují v kontejnerech a boudách, když pominu i další urážky, tak se zde bavíme o systemu jenž funguje desetiletí u aut. tedy jsou autorizované servisy, které mají adekvátní školení, nářadí, SW atd, tyto servisy smí dělat reklamace, garance, a jsou pro klienta pojítkem k výrobci. v autech to mají všechny značky, a funguje to. k tomu máme noname servisy, které umí vše, ale nikoliv garanci, reklamaci, či programování řídící jednotky. je na klientovi ,co si vybere, kam jezdí, jak s autem zachází. tohle není nic jiného. proto, anebo právě proto nechápu pobouření, zbytečné osočování, neb máme nejen demokracii,ale i volný trh, a klient je pán a at si vybere sám. klient nepotřebuje ani mě, ani tntbikera, ani mtbs, klient je sám o sobě dost chytrý a svobodný, že si vybere to co je pro
něj nejlepší. nicméně jsem svědky přerodu trhu, výrobci budou daleko více prodávat systémem canyon, tedy direkt, a naopak sevisní sítě, jako je systém kolofix čeká zářivá budoucnost, kamenné prodejny typu concept store specialized, budou se muset naučit kvalitně servisovat, neb kola budou prodávány přímo. z usa. pro tntbikera tato zpráva má něco sdělit a není to cvičení z českého jazyka pro 5 třídu. děkuji za respekt lada.
- na tento komentář reaguje trance28 — #21
odpověz na tento komentářodpověď na tntbiker — #17 případ z vlastní zkušenosti: kamarád reklamovali sloupek vidlice, vlastní blbosti mu trochu praskl , v canyonu nemrkly okem a dali mu novou vidlici, ale chtěli ji namontovat na kolo sami. Do zastoupení v Kobeřicích u Opavy to má kousek, tak že tam v pohodě zajel a udělali mu to na počkání. (Seřezání sloupku a montáž do rámu) Jenomže co takový Pražák? , ten to může zavést do kolofixu a oni to provedou. A další nezaručni opravy jsou jako když koupíš kolo někde a taky ho tam dáváš servisovat, nemusíš, ale můžeš. Ono třeba protáhnout bovdeny a hadice integrovaným kokpitem/hlavkem není úplně easy a když to bude někdo dělat častěji na určitém kole...tím líp i pro zákazníka. Prostě #furthate co? :-P
odpověz na tento komentářRozmáhá se nám tady takový nešvar :-D
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #15 Vy jste nějak zainteresovaný na Kolofixu? Protože to píšete tak, že jedině Kolofix má "transparentní" podmínky, jediný nevydírá nebo neodmítá. Hodně prodejen má ceníky na úkony oprav a pokud nemá, tak vám sdělí, kolik asi bude oprava stát. Přesně vám to nikdo neřekne, protože je potřeba nejdřív zjistit rozsah opravy. Stejně jako u opraven aut, televizí a dalších přístrojů. Běžně z opraven zavolají, co na kole nebo přístroji zjistili navíc a jestli souhlasíte s další opravou a její cenou. V případě Kolofixu nejsou ty ceny zrovna nízké a když si je objednáte domů, tak zaplatíte třeba tisícovku za dopravu. Když si koupím Canyona a budu s ním jezdit do nejbižšího Kolofixu, tak jsem si spočítal, že najedu za 2 cesty (kolo do opravy, pro opravené kolo) 150 km. To je s amortizací auta minimálně 700 Kč. V případě záruční opravy tam jet musím! K tomu přibližně 4 hodiny času. U nás ve městě, u "netrasparentního " cykloservisu, který se mnou zachází arogantně, nic neumí:-) a k tomu mě ještě vydírá:-), to mám k němu 2 km. A opravu levněji. I když ho skoro nevyužívám. Myslím, že tím, že jste neuvedl prodejny, kde jsou arogantní, které finančně "vydírají" (můžete vysvětlit, jak to vypadá, když prodejna finančně vydírá?), tak jste poškodil všechny cykloservisy, protože jste je všechny hodil do jednoho pytle. A jestli napíšete, že všude po republice jsou provozovny Kolofixu, tak jsem jich napočítal pouze patnáct. V celé republice. To jako má být to pokrytí celé republiky? To myslíte vážně? To co jsem napsal není nic proti Kolofixu. To je mířeno na ten váš nešťastný zaplacený článek a vaši reakci tady v diskuzi.
- na tento komentář reaguje Žvejk — #19
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #15 tak ono by spis melo smysl, aby Kolofix resil zarucni opravy... Praskne mi zadni stavba? Donesu do Kolofixu... Bylo by to schudnejsi, nez to je ted. Pozarucni opravy komponentu se daji delat kdekoliv, nezalezi na znacce kola prece
- na tento komentář reaguje petan — #48
odpověz na tento komentářNo já to vidím tak, že přidaná hodnota je v tom, že je po republice zaručená síť servisů, které se o Canyony umějí postarat za transparentních podmínek, které můžete zjistit dopředu. Neznamená to samozřejmě, že je to jediná možnost, ale pro lidi, kteří byli odmítnuti, nebo s nimi bylo zacházeno arogantně, v některé z prodejen v daném regionu, to může být schůdná alternativa, jak si kolo nechat vyservisovat a přitom se nebát, že vás budou buď finančně vydírat, nebo odmítnou. Komu se to nelíbí, chodit do buněk nemusí :-)
- na tento komentář reaguje trance28 — #16
- na tento komentář reaguje tntbiker — #17
odpověz na tento komentář