Canyon a Kolofix v Česku spojily síly

Ode dneška mohou všichni zákazníci Canyonu využívat síť servisů Kolofix na klasický a záruční servis...

Autor: Jan Němec
Canyon a Kolofix v Česku spojily síly


Německá značka kol Canyon ode dneška, tedy od 1. 12. 2021 oficiálně rozjíždí spolupráci s českou sítí servisních center Kolofix. Canyon, jenž už před několika lety vsadil na strategii přímého - online prodeje svých kol, s sebou přináší mnohé výhody, ale také nevýhody. Jednou z nich byl i fakt, že tak nedokázal svým zákazníkům nabídnout servisní zázemí kamenných prodejců.

To se nyní mění, všichni zákazníci Canyon ode dneška mohou využívat síť servisů Kolofix na klasický, tedy mimozáruční, servis a po předchozí dohodě i záruční servis komponentů, jako např. vidlice, tlumiče, brzdy, Shimano komponenty, Mavic kola atd. Kolofix bude mít na skladě vybrané nejpoužívanější náhradní díly Canyon včetně patek.

"Poměrně často se na nás obraceli naši zákazníci s dotazem, kde můžou servisovat svůj Canyon, protože měli předchozí špatnou zkušenost s kvalitou, cenou a celkovým přístupem některých cykloservisů v jejich okolí. Proto jsme k našim několika doporučovaným cykloservisům hledali profesionálního partnera, který pokryje prakticky celý český trh a zajistí kvalitní servis pro zákazníky s našimi koly,“ uvádí zástupce Canyonu pro český trh Tomáš Glabazňa. 

V praxi to bude znamenat i možnost zaslání objednaného kola Canyon rovnou na vybranou pobočku Kolofix, kde mu ho po předchozí domluvě a za poplatek vybalí a nastaví podle jeho parametrů.

"Věřím, že nová spolupráce s Kolofixem je jen začátkem dlouhodobé kooperace a že do budoucna budeme, spolu s Kolofixem, spektrum nabízených služeb dál rozšiřovat a poskytneme tak našim zákazníkům nejlepší možnou úroveň servisu," konstatuje Tomáš Glabazňa a jeho slova potvrzuje i zakladatel Kolofixu Pavel Čábelický.

"Navázání spolupráce s Canyonem je pro nás potvrzením, že myšlenka servisní sítě Kolofix je správná. Spolupráce s takto silným partnerem nás motivuje posouvat celou službu dál a neustále pracovat na zlepšení zákaznického zážitku. Věřím, že se spolupráce bude dále prohlubovat a Kolofix zajistí veškerý servis, který si uživatel Canyonu bude přát." 

Více informací na zákaznické lince Kolofixu - www.kolofix.cz

 

Přečteno - 52782x Tagy: canyon kolofix
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Testy - RecenzeTEST: Canyon Spectral CF 9
    TEST: Canyon Spectral CF 9
  2. Testy - RecenzeCanyon Neuron:ONfly - Superhrdina singltreku - jízdní dojmy
    Canyon Neuron:ONfly - Superhrdina singltreku - jízdní dojmy
  3. Tech newsCanyon Neuron:ONfly – Superhrdina singltreku
    Canyon Neuron:ONfly – Superhrdina singltreku
  4. PreviewCanyon připravil na Cape Epic limitovanou edici modelu Lux World Cup
    Canyon připravil na Cape Epic limitovanou edici modelu Lux World Cup
  5. Týmy a klubyMathieu van der Poel podepsal Canyonu na 10 let
    Mathieu van der Poel podepsal Canyonu na 10 let
  6. Tech newsCanyon Grizl:ON, nový gravel hladový po dobrodružství
    Canyon Grizl:ON, nový gravel hladový po dobrodružství

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #75 Tommy_25 - vloženo: 12.12.2021 v 17:46:13

    odpověď na tntbiker — #72 Opravdu důležitá informace pro nás pro všechny. A nechceš přidat i informaci o tom jaké máš na sobě ponožky ?

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #74 ladam - vloženo: 12.12.2021 v 15:57:30

    heureka!!! konečně někdo explicitně popsal osobnost tntbikera. zdaleka bych to takto neuměl.

    milý láline tleskám a za mě zdvořile děkuji, vyjádřil si zcela přesně pocity a názor nejen nás dvou... hezký zbytek adventní neděle.

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #73 lalin - vloženo: 12.12.2021 v 13:00:04

    odpověď na tntbiker — #71 odpověď na tntbiker — #72 Normálně se podobným diskuzím vyhýbám, ale ty jsi takové tele, že mě to začíná i bavit :-D 1. Takže bud jsi slepý nebo blbý, něco z toho to bude, úplně první příspěvek v této diskuzi je můj. Právě já mám tu zkušenost že v servisu ohrnují nos, protože jsem tam přišel s Canyonem. 2. Ty tady jebeš úplně do všech ale do tebe se nesmí nikdo navážet? Ty budeš vážně pacient. 3. Jéé tatínek a maminka mají loď, týý jo ještě že se sedím jinak mě to málem zkácelo, teda ty se máš a můžeš na ni aspoň koukat. A o víkendu když si hezky uklidíš pokojíček, tak Ti půjčí na chvilku auto? No počkej až nebudeš hodný, vypnou Ti wifinu a nebudeš moct hned po 13ti minutách reagovat na komenty ostatních :-D že oni Ti rodiče koupili kolo v Mountfieldu a ty jsi ted velký bajker a rád by jsi se někam zařadil? A neurážíš zde jen mě a ladama, ale taky spoustu ostatních - sám jsi debil, moc dobře to víš a jen se všemocně snažíš sám sobě namluvit že to tak není... Já se docela divím redakci MTBS, že tady stále trpí Tvé hloupé příspěvky a urážky ostatním! Počítám, že za pár minutek mohu očekávat Tvou ostře inteligentní reakci :-D

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #72 tntbiker - vloženo: 12.12.2021 v 09:39:30

    odpověď na lalin — #70 A pro tvůj klid. Ta "vysněná" loď už je asi deset let mých rodičů:-)) Už ji laskavě neřeš. Do toho ti opravdu nic není.

    1. na tento komentář reaguje lalin — #73
    2. na tento komentář reaguje Tommy_25 — #75
    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #71 tntbiker - vloženo: 12.12.2021 v 09:37:16

    odpověď na lalin — #70 Laline, ty nejsi lalin, ale šulin.:-) Pročti tuto diskuzi, ve které jsi ty k tématu nenapsal vůbec nic. Znovu: VŮBEC NIC !!!!! Já psal vše k tématu a výjimka byla pouze teď ke konci diskuze, kdy jsi mě začal otravovat ty a podobný exot ladam. Přestaňte se laskavě vtírat.

    1. na tento komentář reaguje lalin — #73
    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #70 lalin - vloženo: 12.12.2021 v 09:24:48

    odpověď na ladam — #65 odpověď na trance28 — #69 Zdravím, ano právě, člověk čeká, že se v diskuzi dočte něco k tématu... ale on tam nejčastěji přispívá týentýčko protože se trochu naučil česky a chce to všem ukázat no. Nemá moc cenu se k němu dál vyjadřovat, na něj nejlépe sedí "pro hlupáka každý hloupý" ... a souhlas s ladam, i mě je ho líto, i ten poslední kámoš z té jeho vysněné lodi ho odkopl a on to chudáček špatně nese. Pak už mu zbývá jen klávesnice kde může každého urážet, do očí by nic z toho nikdy nikomu neřekl.

    1. na tento komentář reaguje tntbiker — #71
    2. na tento komentář reaguje tntbiker — #72
    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #69 trance28 - vloženo: 11.12.2021 v 23:19:47

    Jako asi to neni nejdulezitejsi, ale clanek je o Kolofixu a Canyonu... :-)

    1. na tento komentář reaguje lalin — #70
    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #68 tntbiker - vloženo: 11.12.2021 v 18:41:13

    odpověď na ladam — #67 Latinsky se to pořekadlo o perlách říká" Margaritas ante porcos", snažit se vzdělávat někoho nevzdělaného. Ale ty se tady nesnažíš někoho vzdělávat. Nic chytrého tu z tebe nevypadlo. Nebo to teprve přijde? :-)))

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #67 ladam - vloženo: 11.12.2021 v 15:43:34

    je mi tě líto. neumíš nic kromě urážek a lhaní. diskuze s tebou je házení perel sviním...

    1. na tento komentář reaguje tntbiker — #68
    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #66 tntbiker - vloženo: 11.12.2021 v 13:10:42

    odpověď na ladam — #65 Přestaň se chovat jako trouba. Já tu diskutuji k tématu, mám názor, i když někdy sarkastický. Ty názor nemáš a všechny tvé příspěvky jsou jen tvé mozkové výblitky primitiva. Zatím jsi mě ty v každém tvém příspěvku urazil:-) Což mi od blba nevadí. Meleš něco o pravopisu o kterém se tu já již delší dobu nezmiňuji. Protože hrubky tu jsou jakási norma a tak to nemá cenu řešit. Protože pro tebe to tady tak stačí, jak to je:-) A ještě ke všemu bys tu chtěl cenzuru. Tak se ještě ke všemu nechovej jako bolševik. Nebo to máte v rodině?

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #65 ladam - vloženo: 11.12.2021 v 11:31:02

    a já opět se ptám redakce!!!???? jak dlouho a jak hluboce chcete podporovat psychicky narušeného člověka v jeho zbytečných agresivních a urážlivých výpadech? pořád si myslíte, že tnt biker má přidanou hodnotu pro diskuzní forum , nebo je to pouze politováníhodný člověk? jeho poslední příspěvek cituji - #63 Hlupáčku laline:-) je jasným vzkazem vám, že tady již nejde o diskuzi jako takovou, nýbrž o soutěž koho více urazím. nebo chce nám svým příspěvkem o něco v daném tématu názorově obohatit??? ptám se vás všech včetně jinak velmi korektní redakce...

    1. na tento komentář reaguje tntbiker — #66
    2. na tento komentář reaguje lalin — #70
    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #64 tntbiker - vloženo: 11.12.2021 v 10:09:10

    odpověď na lalin — #63 Hlupáčku laline:-)

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #63 lalin - vloženo: 11.12.2021 v 09:54:17

    odpověď na ladam — #62 Tak on možná nějaký ten odvážlivec co měl být s "týentýčkem" na lodi si uvědomil, že z lodě jen tak neodejdeš jako třeba z hospody, když Tě někdo sere. Takže to rozumně zrušil a má klid :-D a dle jeho názorů tady že v normálním kamenném obchodě se za složení kola neplatí apd... to nepotřebuje další komentář prostě :-)

    1. na tento komentář reaguje tntbiker — #64
    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #62 ladam - vloženo: 11.12.2021 v 06:44:08

    cituji - "A ještě malá poznámka, pane Bureši. Máte velké mezery "ve vzdělání" :

    rozmohl se nám tady takový nešvar.. všichni diskutují bez osobních výpadů, pouze jeden tntbiker má neustálou potřebu napadat kohokoliv. proč? vždyt od toho je to diskuzní forum. od slova diskuze. a ne od slova urážet. co čekat také od člověka, co tady i všem lže jak pojede na lod....škoda, mohl být klidný adventní čas.

    1. na tento komentář reaguje lalin — #63
    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #61 Žvejk - vloženo: 10.12.2021 v 22:27:25

    odpověď na tntbiker — #58 Ty odborníků, na Shimano kliky a asi na 90 % dalších klik, ti stačí jen inbus klíč. A úplně základní zručnost. Ten kameny obchod kde bys kolo koupil bude třeba 40-50 km od tvého bydliště , to tam to kolo nebo reklamovany komponent budeš muset závet a jsi na tom stejně, jako když koupíš kolo na netu, nebo vlastně ještě hůř, pro moje kliky si v klidu přijel kurýr, kterému to dalo vydělat :-P Diskuze s tebou je fantazie...

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #60 tntbiker - vloženo: 10.12.2021 v 20:43:01

    odpověď na petan — #54 A ještě malá poznámka, pane Bureši. Máte velké mezery "ve vzdělání" :-) Maloobchod nesmí mít cenu stanovenou od distributora, jak píšete. Máme volnou tvorbu cen a cena se ani distributorem stanovit nesmí. Distributor může maximálně konečnou maloobchodní cenu doporučit (!) , ale nikdo se jí nemusí držet. Rozdíl cen je patrný třeba i v eshopech na internetu.

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #59 tntbiker - vloženo: 10.12.2021 v 20:32:31

    odpověď na Tommy_25 — #56 Trend je, třeba v Německu (příbuzný tam pracuje v cykloobchodě) a jiných zemích, aby kolo přišlo v krabici již smontované. Aby bylo ve velké krabici jen s otočenými řídítky a s vyšroubovanými pedály. Některé obchody si kola, která musí mechanik hodinu montovat před prodejem, prostě už na prodejnu nevezmou.

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #58 tntbiker - vloženo: 10.12.2021 v 20:20:28

    odpověď na petan — #54 Tak především, než se začnete smát, opravte si ten nesmysl o analogovém kole v článku o kolech Apache. Až zjistíte co to znamená analogový, jistě pochopíte, že analogové kolo nemůže existovat. Čekal bych od MTBS větší odbornost. Potom bych vám doporučil srovnat si kola Canyon s jinými, podobnými modely jiných značek. Možná s tou nižší cenou Canyonů vystřízlivíte. Mnoho lidí se totiž domnívá, že co se prodává pořes internet, musí být vždy levnější. A když nějaké kolo bude levnější, tak si k tomu připočítejte přidanou hodnotu nákupu kola v kamenné prodejně, její servgis a služby (třeba garanční servis) a vyjde vám lépe ta kamenná prodejna. Osobně nestojím o to, kupovat si nářadí třeba na kliky Shimano, abych je mohl odmontovat ( a pak nářadí třeba už nikdy nepoužil) a poslat po kurýrovi kamsi na výměnu. Nebo když nebudu mít nářadí, tak si demontáž a pak montáž reklamovaného dílu zaplatit v nějakém kamenném cykloservisu. Kde bych měl možná na jaře, když jsou cykloservisy plné kol na opravu, smůlu. Vždyť hodně lidí ty práce na kole ani neumí. A Canyon je do toho způsobem řečšeení reklamací nutí. Jak třeba ty prasklé kliky z kola sundá ho nezajímá. Osobně uvítám možnost vyzkoušení kola v prodejně. například. Další výhody kamenných obchodů opravdu není potřeba vyjmenovávat. A nejvtipnější na tom všem je, že Canyon způsobem svého prodeje potírá potřebnost kamenných prodejen a cykloservisů, ve svém systému je pro větší zisk vynechává a přitom neváhá je využívat (nebo zneužívat?) je pro servis svých kol.:-) A pak ať se ten Glabazňa, nebo jak se jmenuje, diví, že maloobchodníci pošlou někdy zákazníka s Canyonem do háje. Já chápu Kolofix, že po té možnosti spolupráce s Canyonem sáhl, možná to i sám Canyonu navrhl. Aby měl práci. Vždyť za každou reklamaci mu Canyon samozřejmě zaplatí. To je od Kolofixu asi dobrý tah. Ale uviodíme, jestli to bude dobré i pro majitele Canyonů.

    1. na tento komentář reaguje Žvejk — #61
    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #57 Tommy_25 - vloženo: 10.12.2021 v 19:09:39

    odpověď na Freebike12345 — #55 Tak za prvé o pár korun se většinou nejedná a za druhé Canyon není jediný kdo tímto systémem přímého prodeje kola prodává. Každý má možnost volby a tak je to v pořádku.

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #56 Tommy_25 - vloženo: 10.12.2021 v 19:06:48

    odpověď na petan — #54 To je přeci jasné, že všechny ostatní značky posílají ze svých továren kola po světě již smontovaná dokonale seřízená přímo do koncových prodejen, aby je mohli zákazníkovi rovnou prodat a nemusel si nikdo účtovat žádné vícenaklady. Minimálně TNT biker takové kolo zakoupil ;)

    1. na tento komentář reaguje tntbiker — #59
    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #55 Freebike12345 - vloženo: 10.12.2021 v 17:20:21

    Canyon dělá rámy z papíru, s kvalitním karbonem renomovaných firem to nemá nic společného to jen na okraj. Dalším zásadním aspektem proč tuhle značku vynechat je samotný princip prodeje. Jak by se Vám zamlouvalo přijít o práci tím , že se někdo rozhodne vás přeskočit, vynechat , vymazat protože vas nepotřebuje a bude třeba jiný produkt prodávat na přímo. O práci přijde milion lidí co prodává v obchodech , servisech, službách a s tím navazující další pracovní místa. Záruční servis, možnost si kolo před koupí prohlédnout, vyzkoušet.těch pár korun co ušetříte fakt stojí za to podporovat někoho kdo nedá práci lidem?

    1. na tento komentář reaguje Tommy_25 — #57
    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #54 petan - vloženo: 10.12.2021 v 16:44:17

    odpověď na tntbiker — #53 Omlouvám se, ale téhle větě se musím opravdu jen smát. "Když si koupím kolo v kamenné prodejně, tak za smontování neplatím nic." Samozřejmě, že za smontování kola někdo zaplatit musí, protože ten mechanik, který pracuje v servisu, bere mzdu a čerpá různé benefity. Jen tu částku za smontování nevidíte na účtence samostatně, protože je zahrnuta v marži za kolo, kterou obchodník má stanovenu od distributora té které značky. Jelikož Canyon část z této marže nechává zákazníkovi, aby ušetřil a část nechává pro sebe na tým lidí, kteří musí řešit logistiku a servis interně, nemůže běžný servis řešit smontování těchto značek zdarma a je čistě na něm, jestli ho vůbec řešit chce u zákazníků, kteří mu nedali koupí takovéto značky vydělat daleko větší peníze než 1160,- Kč. Ale to jsem si myslel že vědí úplně všichni tady :-)

    1. na tento komentář reaguje Tommy_25 — #56
    2. na tento komentář reaguje tntbiker — #58
    3. na tento komentář reaguje tntbiker — #60
    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #53 tntbiker - vloženo: 10.12.2021 v 15:48:48

    odpověď na Žvejk — #52 Žvejku, nehledám problem, pouze jsem si přečetl stránky Canyonu, kde je jednou, v delším textu, napsáno, že dopravu a práci si při reklamaci pl,atí zákazník sám. Podruhé tam je uvedeno, že si to zákazník neplatí. Kdyby sis otevřel ten odkaz, který jsem uvedl, tak bys to také zjistil. Zákazník je tedy zmaten a netuší, co platí. Problém ale vidím v tom, že si koupím v krabici Canyona, nechám si ho poslat do nějakého Kolofixu a tam zaplatím asi 1160 Kč za smontování kola. Když si koupím kolo v kamenné prodejně, tak za smontování neplatím nic.

    1. na tento komentář reaguje petan — #54
    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #52 Žvejk - vloženo: 10.12.2021 v 15:33:55

    Taky mám jednu vlastní zkušenost s reklamaci prasklých klik Shimano Ultegra. Vyplnil jsem reklamační hlášení, přes stránky canyonu, ozvali se mi z českého zastoupení, kliky jsem jen zabalil do krabice , přijel si pro ně kurýr a po třech týdnech mi zase kurýr dovezl nové, vše na náklady Canyon ,nic víc jsem neřešil a neplatil. Všichni jsou v pohodě , ale tntbiker zas jen hledá problém, kde není...

    1. na tento komentář reaguje tntbiker — #53
    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #51 Tommy_25 - vloženo: 09.12.2021 v 07:18:43

    Za sebe můžu přidat osobní zkušenost jak se záruční opravou tlumiče, tak se záruční "opravou" rámu modelu Canyon Lux CF.

    V prvním případě se jednalo o reklamaci zadního tlumiče značky Rockshox v době záruky po 1 roce provozu kola. Byl jsem odkázán na Cyklo Žitný. Po diagnostice závady byla zjištěna jeho nemožnost opravy a tudíž byla navržena výměna za nový kus. Konkrétní rozměr tlumiče ovšem nebyl v tu dobu dostupný, takže jsem obdržel nejbližší možný rozměr po dobu než bude importován rozměr správný. Po cca 1,5 měsíci čekání byl tlumič vyměněn za rozměr správný. Vše řešil Cyklo Žitný, nic jsem neplatil ani za zapůjčení tlumiče vše šlo na vrub Canyonu. Můj náklad byl "pouze" 2x doprava tlumiče/kola do a z Cyklo Žitný.

    V druhém případě se jednalo o záruční reklamaci rámu po cca 5 letech. Už jsem to tu zmiňoval níže, byla to sice záležitost na "celou" zimu s nekonečnými dohady, ale výsledkem bylo dodání nového již modernizovaného rámu. Na mě bylo pouze připravit původní rám, zabalit jej do krabice. Odvezl si jej kurýr a nový rám jsem opět obdržel kurýrem. Nic jsem nehradil.

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #50 tntbiker - vloženo: 08.12.2021 v 19:21:50

    No tak oni to tam mají ještě složitější. :-) O záruce se tam píše dvakrát. Jednou se práce a doprava, ve druhém sdělení se neplatí :-))) https://www.canyon.com/cs-cz/customer-service/faq/?fdid=sf-complaints-refunds-guarantee ... tak ať si každý vybere co potřebuje:-)

    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #49 tntbiker - vloženo: 08.12.2021 v 19:09:39

    Nikam jsem samozřejmě neodcestoval.:-) To bych vám neudělal. Já vás jen vytáčím:-) Nemyslím si o nikom nic špatného. Ale zanechme hádek. Budu věcný. Začetl jsem se na stránkách Canyonu do záručních podmínek. Je tam doslova napsáno toto: " Záruka společnosti Canyon je platná pouze na vidlice a rámy Canyon. Pokud chcete uplatnit záruku na komponenty od jiného výrobce, kontaktujte jej přímo. V případě záruční reklamace účtujeme náklady na dopravu a práci. Nemusíte platit za vyměněný rám nebo vidlici. Můžete rovněž využít našich dalších služeb, když nám zašlete své kolo – tyto náklady vám naúčtujeme samostatně." ... A to je opravdu zvláštní a jde to naprosto proti občanskému zákoníku. Firma je v případě oprávněné reklamace povinna uhradit náklady na dopravu (poštovné apod.), neboť se jedná o účelně vynaložené náklady, které zákazníkovi ve spojitosti s reklamací vznikly. A to nejmenší nutné. Jestliže je tedy například cesta autem levnější než poštovné, tak prodejce uhradí cestu autem. Velmi znepokojující je, že firma Canyon řeší pouze reklamace rámů a vidlic. Pokud dojde k poruše třeba přehazovačky, tak se mám obrátit na výrobce? To je také absolutně proti Občanskému zákoníku. A to, že v případě reklamace si uhradím práci na reklamaci se mi zdá doslova směšné. A pokud budu mít reklamaci Shimano motoru, budu muset se obrátit na Shimano, zřejmě na nějaké Shimano Servix Centrum a asi ne na Kolofix, který asi není autorizovaná a pověřená opravna na Shimano motory. Nebo ano? Dále je zajímavé, že tady se píše o tom, že Kolofix opraví vše, ale na stránkách Canyonu je doporučení, že odpruženou vidlici a tlumič by si majitel nechat vždy servisovat u výrobce. Tím se samozřejmě rozumí autorizovaná servisní centra, která jsou i u nás. Tak jak to je? Není to náhodou také tak, že Kolofix počítá s tím, že když k ní někdo přinese Canyona na reklamaci, na kterém je problém s nějakou součástkou, tak že zákazník Kolofixu uhradí práci? Představte si, že máte ekolo a podívejte se do ceníku, kolik v Kolofixu stojí demontáž a montáž motoru. Dáte za to 1900 Kč. Výměna kabelu, což může být také předmětem reklamace, stojí 1000 Kč. Výměna ložiska v motoru 1500 Kč. To vše zřejmě zaplatíte, i když to bude oprávněná reklamace. A také je potřeba si uvědomit, že když si koupíte kolo, třeba jiné kolo, v kamenné prodejně, tak vám ho prodají smontované. Montáž je v ceně. Je montáž v ceně, když si kolo necháte poslat do Kolofixu? V ceníku vidím cenu za montáž 1.190 Kč /(ekolo). Každý ať si zváží, jaké kolo a za jakých podmínek se mu vyplatí sim pořídit. jestli to je jinak, než píši, budu rád, když mi to někdo vysvětlí.

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #48 petan - vloženo: 08.12.2021 v 17:47:02

    odpověď na trance28 — #16 To, že Kolofix řeší skutečně záruční opravy asi mohlo být v článku zmíněno jasněji, ale přesně to je také jedna z významných přidaných hodnot této nové spolupráce, která přináší zákazníkům něco, co i nejlepší "nesmluvní" servis nedokáže. To jen malé upřesnění poté, co se to tu doufám zklidnilo díky tomu, že ten, jehož jméno se nesmí vyslovit, odcestoval :-)

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #47 mtime - vloženo: 08.12.2021 v 15:00:39

    po diškuži ruším obedávku a Grizly nebude

    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #46 Honza S. - vloženo: 08.12.2021 v 11:04:33

    Tvl, tady to jede. Tahle diskuse je lepší než mexická telenovela a východoněmecký porno dohromady... :-D

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744