Ode dneška mohou všichni zákazníci Canyonu využívat síť servisů Kolofix na klasický a záruční servis...
Německá značka kol Canyon ode dneška, tedy od 1. 12. 2021 oficiálně rozjíždí spolupráci s českou sítí servisních center Kolofix. Canyon, jenž už před několika lety vsadil na strategii přímého - online prodeje svých kol, s sebou přináší mnohé výhody, ale také nevýhody. Jednou z nich byl i fakt, že tak nedokázal svým zákazníkům nabídnout servisní zázemí kamenných prodejců.
To se nyní mění, všichni zákazníci Canyon ode dneška mohou využívat síť servisů Kolofix na klasický, tedy mimozáruční, servis a po předchozí dohodě i záruční servis komponentů, jako např. vidlice, tlumiče, brzdy, Shimano komponenty, Mavic kola atd. Kolofix bude mít na skladě vybrané nejpoužívanější náhradní díly Canyon včetně patek.
"Poměrně často se na nás obraceli naši zákazníci s dotazem, kde můžou servisovat svůj Canyon, protože měli předchozí špatnou zkušenost s kvalitou, cenou a celkovým přístupem některých cykloservisů v jejich okolí. Proto jsme k našim několika doporučovaným cykloservisům hledali profesionálního partnera, který pokryje prakticky celý český trh a zajistí kvalitní servis pro zákazníky s našimi koly,“ uvádí zástupce Canyonu pro český trh Tomáš Glabazňa.
V praxi to bude znamenat i možnost zaslání objednaného kola Canyon rovnou na vybranou pobočku Kolofix, kde mu ho po předchozí domluvě a za poplatek vybalí a nastaví podle jeho parametrů.
"Věřím, že nová spolupráce s Kolofixem je jen začátkem dlouhodobé kooperace a že do budoucna budeme, spolu s Kolofixem, spektrum nabízených služeb dál rozšiřovat a poskytneme tak našim zákazníkům nejlepší možnou úroveň servisu," konstatuje Tomáš Glabazňa a jeho slova potvrzuje i zakladatel Kolofixu Pavel Čábelický.
"Navázání spolupráce s Canyonem je pro nás potvrzením, že myšlenka servisní sítě Kolofix je správná. Spolupráce s takto silným partnerem nás motivuje posouvat celou službu dál a neustále pracovat na zlepšení zákaznického zážitku. Věřím, že se spolupráce bude dále prohlubovat a Kolofix zajistí veškerý servis, který si uživatel Canyonu bude přát."
Více informací na zákaznické lince Kolofixu - www.kolofix.cz
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Jeden z nejnáročnějších a nejprestižnějších etapových závodů horských kol na světě – Cape Epic se... Příspěvek Jak se plní sny. Aneta Hovorková míří na Cape Epic pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Před pár dny byla při pietním aktu uctěna památka 18leté švýcarské cyklistky Muriel Furrer, která...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
No já to vidím tak, že přidaná hodnota je v tom, že je po republice zaručená síť servisů, které se o Canyony umějí postarat za transparentních podmínek, které můžete zjistit dopředu. Neznamená to samozřejmě, že je to jediná možnost, ale pro lidi, kteří byli odmítnuti, nebo s nimi bylo zacházeno arogantně, v některé z prodejen v daném regionu, to může být schůdná alternativa, jak si kolo nechat vyservisovat a přitom se nebát, že vás budou buď finančně vydírat, nebo odmítnou. Komu se to nelíbí, chodit do buněk nemusí :-)
- na tento komentář reaguje trance28 — #16
- na tento komentář reaguje tntbiker — #17
odpověz na tento komentářodpověď na trance28 — #13 Jo, to jsem napsal blbě. Přidaná hodnota tam není žádná. To je jasné z článku.
odpověz na tento komentářodpověď na tntbiker — #6 pises, ze zakaznik zadnou pridanou hodnotu nedostane, spis naopak. Takze teda vlastne dostane :-)
- na tento komentář reaguje tntbiker — #14
odpověz na tento komentářodpověď na ladam — #9 Já neurazil všechny, ale pouze ty, kteří opravdu notoricky nechápou, že pokud se někdo psaním živí, tak by měl mít minimálně korektora. Ať se každý zařadí sám, kam patří. Je složité toto pochopit? A ptám se, proč už s tím redakce něco neudělala? Je to pro její dobro. Já tu rozhodně nejsem sám, kdo poukazuje na pravopis. A také si laskavě povšimněte, že já to rozhodně nebyl, kdo v této diskuzi rozpoutal diskuzi o pravopisu. Hezký víkend přeji:-)
odpověz na tento komentářodpověď na ladam — #9 Asi tě zklamu, protože to, co nazýváš "duševní očistou", nic jiného než cenzura pochopitelně není. Můj pohled je takový, že každý by měl tady mít právo říct svůj názor. Jak někdy v některých věcech s tntbikerem nesouhlasím, tak jindy mu musím dát za pravdu. Forma, jakou své názory prezentuje, je už jeho věc a je problémem každého z nás, zda a jak se nad tento způsob povznese.
odpověz na tento komentářodpověď na tntbiker — #6 To je dost přehnaná reakce.
odpověz na tento komentářzdravím všechny normální lidi. většinou mlčím, protože vím, že nejsem nejlepší ani nejchytřejší na zemi. a hlavně nemám mindráky , abych musel všechny jen urážet. velmi zdvořile bych tímto poprosil redakci- považuji je za slušné kluky, aby vypnuli lidi, jenž neumí nic jiného než zbytečně urážet, neoprávněně kritizovat, a ještě sprostě nadávat. pan tntbiker sem rozhodně nepatří, a nikdo normální zde není na něj ani zvědav. není to návrh na cenzuru, je to pouze duševní očista od nevychovaných lidí, jenž káží morálku a pravopis , přitom sami jsou plni chyb , nevzdělanosti a mindráků.
- na tento komentář reaguje Honza S. — #11
- na tento komentář reaguje tntbiker — #12
odpověz na tento komentářodpověď na mr.strup — #7 Je tu jeden velký rozdíl. Já se psaním neživím, já si jen pamatuji to, co mě naučili ve škole. Nebo alespoň většinu si pamatuji. Takže já si mohu dovolit udělat chybu. Ale redaktor MTBS by si chybu udělat nemůže dovolit. Ani jednu. Protože se tím živí, podává veřejné informace, dokonce za peníze. Kdo toto už nechápe, tak je úplný debil:-)
odpověz na tento komentářodpověď na tntbiker — #6 Máš tam chybu. Nechápu, že ty, který tu stále jede pravopis, udělá chybu. Jak je to možný?
- na tento komentář reaguje tntbiker — #8
odpověz na tento komentářodpověď na K4m1k4z3 — #5 Přesně jak píšeš. Žádnou přidanou hodnotu zákazník nedostane. Spíš naopak. Jestliže si do této doby koupil zákazník Canyona, mohl jít do prodejny ve městě, kde mu ho za poplatek sestavili a ještě byli rádi, že mají práci. Teď by měl jet třeba sto kilometrů nejblíž, kde stojí nějaká stavební buňka Kolofixu, kde jedině pracují profesionálové (jak nám v podstatě Glabazňa ve článku sdělil)? Samozřejmě že ti, kteří si nechají kolo sestavit si zase si to nechají udělat v bydlišti. V případě záruční opravy bude mít majitel kola větší problémy. Blbý fakt je, že degradovali tímto svým PR článkem dosavadní partnery - cykloservisy na neschopné a neprofesionální. Protože si našli "opravdové profesionály". Kteří si ovšem za svou práci v té boudě na parkovišti nechají velice dobře zaplatit. Zrovna se k nim chystám, nechat si namontovat za 79 Kč košík na rám:-) Normálně se za dosavadní spolupráci poděkuje a potichu se udělá změna. Tady z mnoha mechaniků v prodejnách udělali veřejně neschopné blbečky.
- na tento komentář reaguje mr.strup — #7
- na tento komentář reaguje rotik — #10
- na tento komentář reaguje trance28 — #13
- na tento komentář reaguje G23 — #32
odpověz na tento komentářJá se při servisování Canyonů nikdy s žádným problémem v žádném cykloservise nesetkal. Ano, někdy může být problém s dostupností specifických náhradních dílů, kdy pro koncáka může být paradoxně snazší a levnější díl od Canyonu sehnat napřímo.
Ale zbytek servisních úkonů je na těch kolech stejný, jako na kolech jiných značek. Díly jsou stejné.
Stejně tak služba vybalení, sestavení a seřízení kola z krabice. Tu taky nabízí každý slušný servis.
Přijde mi to celé jako jedna velká marketingová akce, kdy Kolofix prakticky nenabízí nic navíc oproti klasickému kamennému servisu, snad kromě těch patek, které stejně budou mít na centrále v Praze a budou je rozvážet.
Takže prakticky z této spolupráce nedostane zákazník žádnou 'přidanou hodnotu' zdarma navíc jako sestavení a nastavení kola, možnost uplatnění reklamací apod. Snad jenom nechat si tam dát razítko za garančku - doufám, že zdarma?
- na tento komentář reaguje tntbiker — #6
odpověz na tento komentářodpověď na Honza S. — #3 Myslím si, že pokud si člověk nesestaví kolo z krabice sám, tak bude muset zaplatit za sestavení kola v jakémkoliv servise. Nevím sice kolik by si za to řekli v Kolofixu, ale zase tak zásadní částka to nebude ; )
odpověz na tento komentářTakže to, co člověk hypoteticky ušetří nákupem kola online, zaplatí za sestavení Kolofixu? Tak to se vyplatí. :-)
- na tento komentář reaguje Tommy_25 — #4
odpověz na tento komentářSUPER ! jdu si hned nějakýho koupit
odpověz na tento komentářSuper! Dobrý krok. Na Canyon totiž občas koukají v servisech jako že "hele tady sis kolo nekoupil, tak s tím neotravuj" a např. vyměnit ložiska v kolech Reynolds to také neumí každý servis, takže za mě palec nahoru :-)
odpověz na tento komentář