Canyon a Kolofix v Česku spojily síly

Ode dneška mohou všichni zákazníci Canyonu využívat síť servisů Kolofix na klasický a záruční servis...

Autor: Jan Němec
Canyon a Kolofix v Česku spojily síly


Německá značka kol Canyon ode dneška, tedy od 1. 12. 2021 oficiálně rozjíždí spolupráci s českou sítí servisních center Kolofix. Canyon, jenž už před několika lety vsadil na strategii přímého - online prodeje svých kol, s sebou přináší mnohé výhody, ale také nevýhody. Jednou z nich byl i fakt, že tak nedokázal svým zákazníkům nabídnout servisní zázemí kamenných prodejců.

To se nyní mění, všichni zákazníci Canyon ode dneška mohou využívat síť servisů Kolofix na klasický, tedy mimozáruční, servis a po předchozí dohodě i záruční servis komponentů, jako např. vidlice, tlumiče, brzdy, Shimano komponenty, Mavic kola atd. Kolofix bude mít na skladě vybrané nejpoužívanější náhradní díly Canyon včetně patek.

"Poměrně často se na nás obraceli naši zákazníci s dotazem, kde můžou servisovat svůj Canyon, protože měli předchozí špatnou zkušenost s kvalitou, cenou a celkovým přístupem některých cykloservisů v jejich okolí. Proto jsme k našim několika doporučovaným cykloservisům hledali profesionálního partnera, který pokryje prakticky celý český trh a zajistí kvalitní servis pro zákazníky s našimi koly,“ uvádí zástupce Canyonu pro český trh Tomáš Glabazňa. 

V praxi to bude znamenat i možnost zaslání objednaného kola Canyon rovnou na vybranou pobočku Kolofix, kde mu ho po předchozí domluvě a za poplatek vybalí a nastaví podle jeho parametrů.

"Věřím, že nová spolupráce s Kolofixem je jen začátkem dlouhodobé kooperace a že do budoucna budeme, spolu s Kolofixem, spektrum nabízených služeb dál rozšiřovat a poskytneme tak našim zákazníkům nejlepší možnou úroveň servisu," konstatuje Tomáš Glabazňa a jeho slova potvrzuje i zakladatel Kolofixu Pavel Čábelický.

"Navázání spolupráce s Canyonem je pro nás potvrzením, že myšlenka servisní sítě Kolofix je správná. Spolupráce s takto silným partnerem nás motivuje posouvat celou službu dál a neustále pracovat na zlepšení zákaznického zážitku. Věřím, že se spolupráce bude dále prohlubovat a Kolofix zajistí veškerý servis, který si uživatel Canyonu bude přát." 

Více informací na zákaznické lince Kolofixu - www.kolofix.cz

 

Přečteno - 53735x Tagy: canyon kolofix
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. TechnikaFotogalerie: Canyon LUX Trail CFR
    Fotogalerie: Canyon LUX Trail CFR
  2. Testy - RecenzeTEST: Canyon LUX Trail CFR
    TEST: Canyon LUX Trail CFR
  3. Testy - RecenzeTEST: Canyon Spectral CF 9
    TEST: Canyon Spectral CF 9
  4. Testy - RecenzeCanyon Neuron:ONfly - Superhrdina singltreku - jízdní dojmy
    Canyon Neuron:ONfly - Superhrdina singltreku - jízdní dojmy
  5. Tech newsCanyon Neuron:ONfly – Superhrdina singltreku
    Canyon Neuron:ONfly – Superhrdina singltreku
  6. PreviewCanyon připravil na Cape Epic limitovanou edici modelu Lux World Cup
    Canyon připravil na Cape Epic limitovanou edici modelu Lux World Cup

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #15 petan - vloženo: 06.12.2021 v 08:29:34

    No já to vidím tak, že přidaná hodnota je v tom, že je po republice zaručená síť servisů, které se o Canyony umějí postarat za transparentních podmínek, které můžete zjistit dopředu. Neznamená to samozřejmě, že je to jediná možnost, ale pro lidi, kteří byli odmítnuti, nebo s nimi bylo zacházeno arogantně, v některé z prodejen v daném regionu, to může být schůdná alternativa, jak si kolo nechat vyservisovat a přitom se nebát, že vás budou buď finančně vydírat, nebo odmítnou. Komu se to nelíbí, chodit do buněk nemusí :-)

    1. na tento komentář reaguje trance28 — #16
    2. na tento komentář reaguje tntbiker — #17
    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #14 tntbiker - vloženo: 03.12.2021 v 15:41:52

    odpověď na trance28 — #13 Jo, to jsem napsal blbě. Přidaná hodnota tam není žádná. To je jasné z článku.

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #13 trance28 - vloženo: 03.12.2021 v 14:11:09

    odpověď na tntbiker — #6 pises, ze zakaznik zadnou pridanou hodnotu nedostane, spis naopak. Takze teda vlastne dostane :-)

    1. na tento komentář reaguje tntbiker — #14
    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #12 tntbiker - vloženo: 03.12.2021 v 14:03:37

    odpověď na ladam — #9 Já neurazil všechny, ale pouze ty, kteří opravdu notoricky nechápou, že pokud se někdo psaním živí, tak by měl mít minimálně korektora. Ať se každý zařadí sám, kam patří. Je složité toto pochopit? A ptám se, proč už s tím redakce něco neudělala? Je to pro její dobro. Já tu rozhodně nejsem sám, kdo poukazuje na pravopis. A také si laskavě povšimněte, že já to rozhodně nebyl, kdo v této diskuzi rozpoutal diskuzi o pravopisu. Hezký víkend přeji:-)

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #11 Honza S. - vloženo: 03.12.2021 v 12:06:07

    odpověď na ladam — #9 Asi tě zklamu, protože to, co nazýváš "duševní očistou", nic jiného než cenzura pochopitelně není. Můj pohled je takový, že každý by měl tady mít právo říct svůj názor. Jak někdy v některých věcech s tntbikerem nesouhlasím, tak jindy mu musím dát za pravdu. Forma, jakou své názory prezentuje, je už jeho věc a je problémem každého z nás, zda a jak se nad tento způsob povznese.

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #10 rotik - vloženo: 03.12.2021 v 11:51:07

    odpověď na tntbiker — #6 To je dost přehnaná reakce.

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #9 ladam - vloženo: 03.12.2021 v 11:40:48

    zdravím všechny normální lidi. většinou mlčím, protože vím, že nejsem nejlepší ani nejchytřejší na zemi. a hlavně nemám mindráky , abych musel všechny jen urážet. velmi zdvořile bych tímto poprosil redakci- považuji je za slušné kluky, aby vypnuli lidi, jenž neumí nic jiného než zbytečně urážet, neoprávněně kritizovat, a ještě sprostě nadávat. pan tntbiker sem rozhodně nepatří, a nikdo normální zde není na něj ani zvědav. není to návrh na cenzuru, je to pouze duševní očista od nevychovaných lidí, jenž káží morálku a pravopis , přitom sami jsou plni chyb , nevzdělanosti a mindráků.

    1. na tento komentář reaguje Honza S. — #11
    2. na tento komentář reaguje tntbiker — #12
    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #8 tntbiker - vloženo: 03.12.2021 v 10:50:48

    odpověď na mr.strup — #7 Je tu jeden velký rozdíl. Já se psaním neživím, já si jen pamatuji to, co mě naučili ve škole. Nebo alespoň většinu si pamatuji. Takže já si mohu dovolit udělat chybu. Ale redaktor MTBS by si chybu udělat nemůže dovolit. Ani jednu. Protože se tím živí, podává veřejné informace, dokonce za peníze. Kdo toto už nechápe, tak je úplný debil:-)

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #7 mr.strup - vloženo: 03.12.2021 v 09:53:21

    odpověď na tntbiker — #6 Máš tam chybu. Nechápu, že ty, který tu stále jede pravopis, udělá chybu. Jak je to možný?

    1. na tento komentář reaguje tntbiker — #8
    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #6 tntbiker - vloženo: 03.12.2021 v 09:10:44

    odpověď na K4m1k4z3 — #5 Přesně jak píšeš. Žádnou přidanou hodnotu zákazník nedostane. Spíš naopak. Jestliže si do této doby koupil zákazník Canyona, mohl jít do prodejny ve městě, kde mu ho za poplatek sestavili a ještě byli rádi, že mají práci. Teď by měl jet třeba sto kilometrů nejblíž, kde stojí nějaká stavební buňka Kolofixu, kde jedině pracují profesionálové (jak nám v podstatě Glabazňa ve článku sdělil)? Samozřejmě že ti, kteří si nechají kolo sestavit si zase si to nechají udělat v bydlišti. V případě záruční opravy bude mít majitel kola větší problémy. Blbý fakt je, že degradovali tímto svým PR článkem dosavadní partnery - cykloservisy na neschopné a neprofesionální. Protože si našli "opravdové profesionály". Kteří si ovšem za svou práci v té boudě na parkovišti nechají velice dobře zaplatit. Zrovna se k nim chystám, nechat si namontovat za 79 Kč košík na rám:-) Normálně se za dosavadní spolupráci poděkuje a potichu se udělá změna. Tady z mnoha mechaniků v prodejnách udělali veřejně neschopné blbečky.

    1. na tento komentář reaguje mr.strup — #7
    2. na tento komentář reaguje rotik — #10
    3. na tento komentář reaguje trance28 — #13
    4. na tento komentář reaguje G23 — #32
    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #5 K4m1k4z3 - vloženo: 03.12.2021 v 08:10:27

    Já se při servisování Canyonů nikdy s žádným problémem v žádném cykloservise nesetkal. Ano, někdy může být problém s dostupností specifických náhradních dílů, kdy pro koncáka může být paradoxně snazší a levnější díl od Canyonu sehnat napřímo.

    Ale zbytek servisních úkonů je na těch kolech stejný, jako na kolech jiných značek. Díly jsou stejné.

    Stejně tak služba vybalení, sestavení a seřízení kola z krabice. Tu taky nabízí každý slušný servis.

    Přijde mi to celé jako jedna velká marketingová akce, kdy Kolofix prakticky nenabízí nic navíc oproti klasickému kamennému servisu, snad kromě těch patek, které stejně budou mít na centrále v Praze a budou je rozvážet.

    Takže prakticky z této spolupráce nedostane zákazník žádnou 'přidanou hodnotu' zdarma navíc jako sestavení a nastavení kola, možnost uplatnění reklamací apod. Snad jenom nechat si tam dát razítko za garančku - doufám, že zdarma?

    1. na tento komentář reaguje tntbiker — #6
    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #4 Tommy_25 - vloženo: 03.12.2021 v 07:52:44

    odpověď na Honza S. — #3 Myslím si, že pokud si člověk nesestaví kolo z krabice sám, tak bude muset zaplatit za sestavení kola v jakémkoliv servise. Nevím sice kolik by si za to řekli v Kolofixu, ale zase tak zásadní částka to nebude ; )

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #3 Honza S. - vloženo: 02.12.2021 v 21:32:03

    Takže to, co člověk hypoteticky ušetří nákupem kola online, zaplatí za sestavení Kolofixu? Tak to se vyplatí. :-)

    1. na tento komentář reaguje Tommy_25 — #4
    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #2 mtime - vloženo: 02.12.2021 v 14:30:20

    SUPER ! jdu si hned nějakýho koupit

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #1 lalin - vloženo: 02.12.2021 v 12:49:44

    Super! Dobrý krok. Na Canyon totiž občas koukají v servisech jako že "hele tady sis kolo nekoupil, tak s tím neotravuj" a např. vyměnit ložiska v kolech Reynolds to také neumí každý servis, takže za mě palec nahoru :-)

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744