Ve zbrusu nových prostorách otevřela v pátek 25. listopadu čerstvě přestěhovaná firma Ekolo.cz. Byli jsme u toho...
Cesty osudu jsou někdy nevyzpytatelné, jak by řekl klasik, a tohle rčení se vztahuje i na nové sídlo velkého propagátora a prodejce elektrokol, firmu Ekolo.cz Jakuba Ditricha, který mnoho let nejenom prodává, ale také propaguje, školí a zabývá se problematikolu týkající se elektrokol. Změna sídla firmy to pro něj není první, ale doufá, že na mnoho let poslední.
"Příští rok nám v Krči (předchozí adresa prodejny pozn. redakce) končila nájemní smlouva, takže jsem hledal nové prostory," popisuje Ditrich důvody, proč se z centra Prahy jeho firma stěhuje na její okraj.
Nové sídlo prodejny bylo navrženo známým studiem 2CH architekti, objekt realizovala zhruba před pěti lety společnost Mont-Kovo. Stavba je zapamatovatelná díky svému bio-dynamickému tvaru nakloněného lichoběžníku, sklánějícího se pod úhlem 61°, a ostění, které tvoří stovky tvarovaných hliníkových lamel. Celková plocha dvoupatrového showroomu je přes 950 m2 a třetí patro (suterén) slouží jako zázemí a sklad. V plánu je navíc ještě také instalace velké střešní fotovoltaické elektrárny o výkonu 40 kWp, po jejímž dokončení v roce 2023 by měla být budova po většinu roku energeticky zcela soběstačná.
Momentálně je zde za budovou instalován také předváděcí fotovoltaický přístřešek s nabíjecí stanicí pro elektrokola a jeden venkovní wallbox pro nabíjení firemní elektrododávky. Ekolo se totiž zabývá nejenom samotným prodejem elektrokol, ale působí také v oblasti cargobiků a dodávkách speciálních nabíjecích stanic pro elektrokola v rámci celé České republiky.
Dvě patra prodejní plochy byla původně navrhována pro showroom značky Tesla. Z toho však na konec sešlo. Předchozí nájemce, který zde provozoval obchod se sportovním vybavením pro Fitness a kulturistiku, doplatil na restrikce v rámci covidu a budova tak byla nějakou dobu nevyužita. Jak se zde bude dařit elektrokolům, ukáže čas. Její strategické umístění u výpadovky na letiště, naproti obchodnímu centru Šestka a přímo u hlavní příjezdové silnice k terminálu 3 letiště Václava Havla, odkud odlétají veškeré privat jety, je zárukou toho, že by zde o movité zákazníky nouze být nemusela.
"Jak to půjde, uvidíme," popisuje své plány do budoucna Jakub Ditrich. "Rozhodli jsme se do toho jít, i když je dnešní doba složitá a prodej kol se téměř zastavil. Věříme, že se vše na jaře ale zase rozjede a vláda rozjede programy v rámci evropské mobility, které by se měly dotknout také cargobiků a jejich masovějšího rozšíření v rámci spedičních firem. Se všemi z nich jsme v kontaktu, připraveni dodávat jim specifické modely cargo kol, jen se čeká na legislativu," doplňuje Ditrich plány týkající se dalších obchodních aktivit firmy ekolo.cz.
Prodejnu rozhodně nepřehlédnete. Najdete ji na adrese: K letišti 1151/2, Praha 6 - Ruzyně nedaleko od křížení Evropské ulice s končící D7, resp. jižním Pražským okruhem D0, pokračujícím dál na Zličín, Ořech a Radotín.
Aktuální sortiment nabízených značek elektrobiků najdete na www.ekolo.cz.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Voda s citronem je vynikajícím nápojem, který si zaslouží místo ve vaší každodenní rutině, nejen...…
Celý článek…Koloshop jako jeden z největších českých internetových shopů, který má také prestižní prodejnu v Novosedlicích, otevřel...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
odpověď na tntbiker — #86 Stále tady opakujete nesmysl, pane anonyme. 25.11. jsme otevírali nový Showroom a k té příležitosti proběhla v 11:00 tisková konference, kam byli pozváni zástupci specializovaných médií. Tento a další servery přinesl z akce reportáž, jak tak již učinil z x jiných akcí, které se věnují tématu MTB a e-MTB. Provozovateli serveru nezaplatila spol. ekolo.cz žádné peníze za jakoukoli prezentaci, pokud by tak bylo, zřejmě by byl článek označený jako Advetorial.
odpověz na tento komentářodpověď na mucacos — #81 Díky za dotaz, byl jsem provozovatelem serveru MTBS vyzván k dodání materiálu na toto téma, který cca do 18/12 připravím. Díky předem za trpělivost.
- na tento komentář reaguje JakubDitrich — #93
odpověz na tento komentářodpověď na Vojta Šebela — #87 Musíte toho Petana brát trochu s rezervou. To je u něj naprosto normální, že buď odpovídá na to, co se nikdo neptal, naprosto mimo téma, nebo chce oslnit nějakým moudrem, které je ale naprostá blbost:-)
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #79 " Stejně tak je nebezpečnej 18 letej zhulenec v autě s 300 koňma, kterej v něm pojede legálně ze školy." Je vidět, že máte trochu zkreslené představi o tom co je legální - zhulenej ze školy v autě fakt legálně odjet nemůžete... ale ilustruje mě to důvod, proč nerozumíte argumentaci Vašich oponentů v této diskuzi...
- na tento komentář reaguje tntbiker — #88
odpověz na tento komentářodpověď na zirecek — #84 Musí sekundovat. Ditrich si tu zaplatil reklamu v podobě článku a teď MTBS to musí hrát na obě strany. Aby neztratil tvář před zdejšími čtenáři a aby se neznelíbil inzerentovi Ditrichovi. Ale ono to je spíš o tom, že tu potřebují diskuzi. Bohužel za každou cenu. I za cenu, že někdo ze sebe dělá blbce. To chce opravu silný žaludek takto se chovat kvůli pár korunám.
- na tento komentář reaguje JakubDitrich — #90
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #79 k té poslední větě. Žádný rozumný kompromis pro načipovaná kola neexistuje. Opravdu se domníváš, že když se povolí 32 tak že zmizí čipy? Ani náhodou. Pořád ti lidé budou chtít jezdit rychleji. Ale asi tušíme, jak to vše skončí. Tvrdá omezení pro elektrokola, zákazy vjezdů všude možně. Už se mluví o techničákách pro ekola a je otázkou, kdy k tomu přibudou řidičáky. Jinak to asi nebude. Jestliže ve světě už jsou tvrdá opatření, největší ve Francii, tak to přijde i sem. 25 km stačí. To je dostatečná rychlost. Ještě jsem neslyšel nebo nečetl jediný relevantní důvod, proč by mělo ekolo mít vyšší asistenci.
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #79 To tady nikdo nerozporuje, že lidé leniví a e-kola rostou. Hezky odvádíte pozornost. O čem se zde většina baví je, že pan Ditrich podává zavádějící, lživé informace k aktuálnímu stavu a Vy mu dobře sekundujete, pokuřujete. Namísto věčné diskuze si tu hrajete na vědmu, co bude za 10 let. To bychom mohli všichni vést důležité řeči u piva.
Ale je zřejmé, že místo toho, abyste s p. Ditrichem odpověděli na jasně dané otázky je stávajícímu stavu nebo se sami účastnili na změně, úpravě legislativy, tak placáté prázdnou slámu.
Lenivost je vidět i na tom, že za roky nejste ochoten zlepšit úroveň češtiny a že místo článku o souboji cyklokrosových titánů, valíte jeden reklamní článek za druhým...
- na tento komentář reaguje tntbiker — #86
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #79 Myslím, že tady zbytečně mícháš hrušky s jabkama. Zcela chápu, že jste cyklistické médium, které živí příjem z reklamy a sami zadavatelé si určují, do čeho budou investovat. Těch 25 nebo 32 je pro mně zcela zásadní věc, při normální svižné jízdě po cestě těmhle lidem ujedu. Proč by měli mít nárok nebo právo, aby s dopomocí jeli jako slušně trénovanej cyklista? Já když pojedu 40 nebo 45 za vlastní, tak mám nad sebou 100% kontrolu , protože k té rychlosti se musíš postupem času propracovat a máš nějakou motoriku a reakce. To e-cyklista s čipem nemá a když mu to kolo váží třeba 3x víc oproti mé silničce na koutoučích, fyzika platí pro všechny stejně. Větší dojezd, více možností nabytí, více dopomoci = více lidí tam, kde mohl člověk dříve relaxovat a užít si svobodného pohybu.
odpověz na tento komentářJestli si dobře vzpomínám, tak jedna globální značka měla v reklamě na ebike slogan "jsi to ty, jen rychlejší". Tento otevírá filozofickou otázku: znamená být rychlejší, být lepší ?
Právě akcelerace dnešní doby, spěch, všechno mít hned, načipovat a nenadřít se, mít vše snadno, rychle a bez námahy stojí za tím marastem, který nás poslední roky obklopuje.
Možná ale bude skryté řešení tohoto kvízu v tom, že rychleji, snadněji a bez námahy budeme i v hrobě. Ne jen jako jedinci, ale i lidstvo ... lidé v rozvinutých zemích tak zlenivěli, že je to k pláči a dost možná i víc.
V MTBS dobře ví, že ebiky nejsou cesta do míst, kde se mluví o sportu. Stačí se podívat na Mistrovství světa, kde i přes úpornou snahu lídrů v oboru ebiků tato kategorie jede bez zájmu. I samotní účastníci jsou pak mezi svými kolegy cyklisty tak trochu pro smích a nakonec sami přiznávají, že to bylo na přání (čti tlak) sponzora.
To co bude v roce 2033 uvidíme, ale troufám si tvrdit, že to bude úplně jiný svět, než dnes. Pokud tedy vůbec nějaký svět bude ...
odpověz na tento komentářDiskuze se stale nekam vyviji ale tohle se nedozvime, viz:
---
odpověď na JakubDitrich — #52 Pane Ditrich, prosím o Vaše vyjádření k problematice čipování elektrokol. Stačí krátce Vaše stanovisko k závěrům uvedeným u jiného obchodního cyklo subjektu zde: https://blog.kolasvorada.cz/vse-o-elektrokolech/cipovani-elektrokol-ano-ci-ne/
Děkuji, že nám zde jasně formulujete své stanovisko zejména z pohledu, že jste primárně prodejce elektrokol, takže Vaše odpovědi na odkazované závěry č. 1, 2 včetně doporučení budou zřetelné a objasňující. Očekávám zřetelné a neprůstřelné argumenty hodné Vaší pozici.
---
prosim o stanovisko pana Ditricha
- na tento komentář reaguje JakubDitrich — #89
odpověz na tento komentářPořád mi nikdo nevysvětli, proč tedy propagovat elektrokola na cyklistickém webu? Proč si elektrokolisté nezaloží vlastní weby, fóra apod? Proč jsou vlezlí jak štěnice a plevelí to všude, kde se dá? Tohle nedělá nikdo jiný, motorkáři, automobilisté, modeláři, zahrádkáři atd.. si svá témata řeší na svých zámových webech. Proč tohle nemohou činit elektrokolisté?
odpověz na tento komentářodpověď na Aleš Procházka — #78 Aleši, to co popisuju, se už děje na západě několik let. Stačí se podívat kolik cyklistů je v Alpách nebo na Šumavě na kolech bez motoru a kolik s motorem. Netvrdím, že bezmotorová cyklistika skončí, a přestane úplně existovat, jen se z ní stane menšinová část. Dílem to určí i noví investoři do cykloprůmyslu, kteří sem nyní vstupují ve velkém a jejich priority a těmi není podporovat minoritní zájmy dvou tisíc elitních závodníků, ale pokrýt maximum populace, která nebude mít na elektroauto, a nebo si ho nebude chtít z nějakého důvodu koupit. Už dneska se pomalu vytrácejí z katalogů značek některé modely o kterých bys ještě před pěti lety řekl, že jsou mainstream. Nebude trvat dlouho a výrazně se omezí levný segment neelektrických kol na úkor levných elektrokol a lidi časem prostě ani nebudou mít na výběr, stejně tak, jako jim vzali přesmykače, ráfkové brzdy a 26" kola. A jenom pro jistotu - to, že tohle říkám, neznamená, že to tak chci a že se mi to líbí, jen vidím co se nyní v cyklobranži děje kam se to posouvá a jak rychle se to mění. Jinak že je 100kg důchodce na načipovaným kole nebezpečnej naprosto souhlasím. Stejně tak je nebezpečnej 18 letej zhulenec v autě s 300 koňma, kterej v něm pojede legálně ze školy. Jinak ještě jeden postřeh ohledně Rychleb a elektrokol. Před pár měsící jsem byl ve Finale Ligure a maník co to tam spravuje nám ukazoval co je pro ně teď úkol číslo jedna - postavit speciální stoupací traily výhradně pro elektrokola, který budou tak technický že je na normálním biku nebudeš mít šanci vyjet a současně s tím zajistit nabíjecí infrastrukturu v celé oblasti tak, aby lidi měli možnost za den vyjet klidně 3 baterky což v takovémto režimu znamená třeba 80 km. Přemýšlejí jak se to bude stavět, aby to vydrželo adekvátní nápor i jak se to bude financovat, když ty lidi nebudou muset utrácet poměrně dost peněz za vývozy autama, který tam jsou velký ale systémově kontrolovaný byznys. Přemýšlejí tam úplně jinak. Ne jak se těch lidí zbavit, ale jak je tam nalákat co jim nabídnout a co za to od nich dostat. Téma 25, nebo 32 je podle mě docela zásadní, protože by to mohl být rozumný kompromis pro většinu, která pak odstoupí od požadavku čipovat na 45 a víc.
- na tento komentář reaguje Aleš Procházka — #83
- na tento komentář reaguje zirecek — #84
- na tento komentář reaguje tntbiker — #85
- na tento komentář reaguje Vojta Šebela — #87
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #76 Peťane, svýma argumentama pohřbíváš tenhle server, to S na konci MTBS znamená slovo SPORT, že jo? Neztotožňuju se s tvým názorem, že lidi přestanou zajímat bezmotorová kola. Nejsem odpírač elektrokol ani elektroaut, navíc s rozvojem fotovoltaik bude možný nabíjet ze "své" obnovitelné elektřiny a je to jedna z cest budoucího vývoje. Tady se ale řešil problém chování e-cyklistů, které na první pohled nerozeznáš, že jedou na očipovaném kole. Kombinace vysoké rychlosti a nezkušenosti je časovaná bomba, kdy se něco stane. Tady nejde o diskusi 25 nebo 32 km/hod., ale že 100 kg (20+80) jedoucí 40 km/hod. po cyklostezce je smrtící zbraň (představ si 6-letý děcko na 20" kole a šněruje to zleva doprava a váží 25 kg). A příroda taky není nadšená, že třeba představ si Superflow na Rychlebkách na MTB za svý dáš 1x, 2x za den a máš fyzický limity a s baterkou (nedejbože když máš s sebou dvě) by to někdo hobloval od rána do večera. Problém je, že s novou technikou se váže kokotský chování, který tady zatím nikdo neřeší, ale měl by. O bezmotorovou cyklistiku nemám vůbec žádný strach :- )
- na tento komentář reaguje petan — #79
odpověz na tento komentářPředpokládám, že do roku 2033 si řada odpíračů elektromobilů z řad řtenářů mtbs.cz elektroauto pořídí, tak není od věci zařadit dle logiky uvedené v příspěvku redaktora petana níže, články o elektrických automobilech na web mtbs.cz a neprotežovat z nějakého mně neznámého důvodu jen elektrická motokola.
odpověz na tento komentářodpověď na Honza S. — #67 Ano, MDČR sice to jako jediné ma ve své dikci, ale "našeptávat" mu nemohou média a už vůbec ne jednotlivci, ale adekvátní odborné subjekty, které má šanci být alespoň z části vyslyšeny. Něco jako autoMAT v Praze, nebo Besip globálně atp. To že legislativa existuje, ještě neznamená že je správná (nerozporuju ovšem i tak její dodržování). Doba se mění a měnit bude. Bezmotorová kola přestanou lidi zajímat a svět se přeorientuje stejně rychle, jako se přeorientoval v sedmdesátých a osmdesátých letech z BMX 20" a 24" kol na horská kola. Ignorovat a nečíst si o tom může jednotlivec v rámci své bubliny, ale v globálu je potřeba se smířit s tím, že lidé hloupnou, leniví, tloustnou a přestávají dělat vše co bolí a jediným receptem záchrany cyklistiky jsou, ale hlavně budou elektrokola. A to myslím jak co se týká uživatelů - vás/nás/jich ostatních, tak co se týká udržitelnosti investic do vývoje a výroby a všeho co s tím souvisí. Ergo. MTBS nemůže a nepřestane psát o elektrokolech. Schválně si najděte tuhle diskusi 13.12. 2033 a vsadím se že v té době už většina z nás bude doma alespoň jeden ebike mít a pokud ne, tak bude znát minimálně jednoho odpírače, který už si ho pořídil. Ale teď se omlouvám, právě se u nás oteplilo na -6, takže jdu na chvíli na kolo, nikoli ekolo. Slunce v duši všem :-)
- na tento komentář reaguje Aleš Procházka — #78
- na tento komentář reaguje Žvejk — #92
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #66 ja navrhuju sem prestat cpat mopedy nebo jim zalozit vlastni web...
odpověz na tento komentářKdyž to shrneme: babka jedoucí na cyklostezce bez šlapání a "drží" to pod plynem klidně do 25 km/hod - špatně, očipované kolo jedoucí po cyklostezce, silnici i lesní cestě - motorové vozidlo, špatně, "koloběžka" na elektriku. elektromotorka - na chodníku, cyklostezce - špatně, na silnici smí? Za jakých podmínek?
odpověz na tento komentářodpověď na zirecek — #71 Přesně tak. Na tom všem není nic nesrozumitelného. Přípomoc nad 25 km/hod řadí okolo podle naší i evropské legislativy mezi mopedy a každý, kdo má řidičák ví, co na mopedu smí, kde může jezdit a jakou má mít výbavu a doklady. Podmínky jsou stejné jako u každé motorky, kterou lze s béčkem řidičákem řídit. Pokud to někdo neví, nemá třeba řidičák, a kupuje si ekolo, tak to je nezodpovědnosti prodejce, který montuje čip, že na to zákazníka neupozorní. Jednodušeji to už nad ani nelze napsat.
odpověz na tento komentářodpověď na tntbiker — #69 píše se mně je třeba celkem jedno, nikoliv mě...
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #66 Legislativa je jasně daná a srozumitelná. Aktuálně není co řešit. Pan Ditrich se může vyjádřit zde, může odpovědět na položené otázky svým potenciáním zákazníkům. Na místo toho pan Ditrich mlží, odvádí diskuzi a chce vytřískat další reklamní článek. Vy mu neustále nadbíháte jako svému zákazníkovi. Tohle nemá cenu dále číst.
- na tento komentář reaguje tntbiker — #73
odpověz na tento komentářA mozna nez "dojmy" dvou panu at to vyjadreni napise aspon pravnik, nebo dotaze vyjadreni proslusneho ministerstva.
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #66 Tak to by byla pěkná blbost:-) Mě je třeba celkem jedno, jestli se jezdí 25 nebo 33 s připomoci. Pokud mě tedy nějaký blbec s čipem někdy nesestřelí. Já poukazuji na jasnou a platnou legislativu a mám názor, že rychlejší okolo než 25 je nebezpečné. Zvlášť pro starší lidi a ty, kteří na kole neumí jezdit. Ekolo se prostě chová jinak a mnozí na to už doplatili. Už jsem to tady psal, že největší výrobci škol mají založenou asociaci aby se nepovolovala vyšší rychlost než 25. Protože když bude víc průserů a je jich už hodně, tak se zavedou na všechna motokola třeba i řidičáky a další přísná omezení. A všichni budou mít šmytec. K tomu to celkem úspěšně spěje. Takže třeba názor výrobců kol je jednoznačný a vědí proč. Prodejce by samozřejmě chtěl prodávat čipy a zákazníci jezdit rychleji. Na to není třeba žádná diskuze. Ale vy tady napište článek o té legislativě. Ti by bylo přínosné pro všechny.
- na tento komentář reaguje ladam — #72
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #66 Legislativa je jasně daná a srozumitelná!!! Co chcete proboha řešit??? Jediný záměr vydím v tom, aby "hovada"
na e - mopedech mohli po lese a cyklostezktezách legálně lítat rychlostí 50km???!!!! Jen tak dále MTBS :-)
PS: v tom vašem výčtu jste opoměl dopravní policii a zdravotníky!!!
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #66 Ministerstvo dopravy. Není moc jiných subjektů, které by mohly "aktualizovat českou legislativu".
- na tento komentář reaguje petan — #76
odpověz na tento komentářodpověď na tntbiker — #64 Navrhuju založit odbornou diskusní komisi, ve které by byli zástupci zákazníků, prodejců a výrobců elektrokol, kteří by na základě jednotlivých zkušeností přišli s doporučeními, jak by mohla nová legislativa vypadat. Následně pak srovnat existující evropskou a českou legislativu a tu českou aktualizovat tak, aby zohlednila výše uvedená doporučení, ale neporušovala obecná evropská ustanovení. Kdo se toho ujme?
- na tento komentář reaguje Honza S. — #67
- na tento komentář reaguje Babaja — #68
- na tento komentář reaguje tntbiker — #69
- na tento komentář reaguje zirecek — #71
- na tento komentář reaguje trance28 — #75
odpověz na tento komentářodpověď na tntbiker — #64 Můžeš tu zveřejnit nějaké zdroje k informacím, že někdo způsobil škodu nebo dopravní nehodu na očipovaném kole a jaké to pro něho mělo právní následky? Nedělejme ze zákazníků chudáky, že jsou neinformovaní, oni jsou sakra moc dobře informovaní a zneužívají situaci, že to nikdo nekontroluje, netrestá a nevymáhá. Je to marný boj s logikou, stejně občas u nás zákazník kupuje blikačky "kvůli policajtům" a bere to jako opruz, ale když shrnu neosvětlenýho cyklistu autem na silnici, tak mám velký problém, protože budu muset vysvětlovat, jestli jsem přizpůsobil rychlost stavu a povaze vozovky, viditelnosti...
odpověz na tento komentářodpověď na JakubDitrich — #63 Jediná relevantní informace o této záležitosti může pocházet jedině od příslušných orgánů, tedy z ministerstva vnitra. Jedině vyhláška a zákon je rozhodující a tam to je napsáno jasně. Což prodavač Ditrich nechápe a zjevně nechce chápat, protože se rozhodl že tady svede pochybný boj za 32 km/hod. Ale on nechápe i to, že s čipem to kolo jede s přípomocí i třeba padesátkou. Vydavatel by si měl uvědomit, že pokud ze strany Ditricha připustí zveřejnit nějaký pochybný a zavádějící texty, které mohou způsobit, (bez nadsázky), zranění, nebo dokonce smrt špatně informovaného ecyklisty, tak se na tom průseru budou podílet i on, vydavatel. Pan Ditrich, jako prodavače elektrokol, který se o to asi zajímá, jistě ví, že tu už byly i soudní případy dopravních nehod, při kterých měl "očipovaný" cyklista smůlu, že mu pojišťovna odmítla hradit škodu a měl z toho i jiné problémy. Protože měl čip. To ale už Ditrich nenapíše. Pokud je vydavatel k něčemu, tak se obrátí skutečně na příslušné orgány s žádostí o výklad příslušných zákonů a vyhlášek a výsledek zveřejní.
- na tento komentář reaguje Aleš Procházka — #65
- na tento komentář reaguje petan — #66
odpověz na tento komentářodpověď na mucacos — #61 odpověď na PracharT2 — #62 Tak doufejme že nezapadne, pokud takovému osvětovému materiálu jak je to s těmi regulacemi dá vydavatel prostor, rád jej zde publikuji.
- na tento komentář reaguje tntbiker — #64
odpověz na tento komentářTaky se hlasim. Co sem cet vypadalo to pomerne jednoznacne. Co ma vic jak 250w nebo 25kmh nema na silnici co delat.
- na tento komentář reaguje JakubDitrich — #63
odpověz na tento komentářpeclive jsem prosel celou diskuzi, a také by me zajimala reakce pana Ditricha, doufam ze toto tema nezapadne
- na tento komentář reaguje JakubDitrich — #63
odpověz na tento komentář[59] :-D
odpověz na tento komentář